Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 30 maart 2008, 20:54 uur
Deze blijft ook hard. Marian Pahars (toevallig ook Southampton) die Jaap Stam het bos instuurt
.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 21:38 uur
Ayaan Hirsi Ali is dus geen Nederlander, om maar iemand te noemen?
0
geplaatst: 30 maart 2008, 22:50 uur
Haha, wat een geniale humor weer...
Punt is natuurlijk dat je definitie van wat een Nederlander is veel te eng is.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 22:59 uur
Absoluut een koning, alhoewel ik Bergkamp nog hoger heb zitten. Spoel hem even door naar 2:30 als je weinig tijd hebt. Die goal tegen Newcastle is werkelijk briljant. Zie hier

0
Jornaquin
geplaatst: 30 maart 2008, 23:10 uur
BoordAppel schreef:
Dat is niet zo eng hoor, dat jij nu met je brabantse gezelligheid zit te wachten op een Braziliaan in de goal zegt meer over jou dan over mij.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 23:40 uur
Ik zit helemaal niet op Brazilianen in de goal van het Nederlands elftal te wachten, hoe kom je erbij.
Je zegt dat zelfs iemand die buitenlandse ouders heeft, in het buitenland geboren is maar heel zijn leven in Nederland heeft gewoond geen Nederlander is. Dan is je definitie veel te eng.
Je zegt dat zelfs iemand die buitenlandse ouders heeft, in het buitenland geboren is maar heel zijn leven in Nederland heeft gewoond geen Nederlander is. Dan is je definitie veel te eng.
0
Jornaquin
geplaatst: 31 maart 2008, 02:06 uur
Excuses, zo heb ik het niet bedoeld. Ik had het meer over voetballers eigenlijk, en dat je zo je identiteit verliest.
Enne, zo schiet ik ze er ook altijd in, in mijn dromen...
Enne, zo schiet ik ze er ook altijd in, in mijn dromen...
0
geplaatst: 31 maart 2008, 08:30 uur
BoordAppel schreef:
Ik zit helemaal niet op Brazilianen in de goal van het Nederlands elftal te wachten, hoe kom je erbij.
Tot op zekere hoogte ben ik het hier mee eens. Ik erger me echter een behoorlijk beetje aan dit soort discussies. Sinds het geval Kalou, waarin half Nederland over elkaar heen rollebolde, komen dit soort verzoeken steeds vaker. Laatst ook weer met die De Guzman. En steeds weer denk ik met pijn in het hart aan Nando Rafael. Toen golden duidelijk andere regels.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 09:46 uur
rayman schreef:
Tot op zekere hoogte ben ik het hier mee eens. Ik erger me echter een behoorlijk beetje aan dit soort discussies. Sinds het geval Kalou, waarin half Nederland over elkaar heen rollebolde, komen dit soort verzoeken steeds vaker. Laatst ook weer met die De Guzman. En steeds weer denk ik met pijn in het hart aan Nando Rafael. Toen golden duidelijk andere regels.
Geval Kalou is toch heel anders dan De Guzman. Kalou wilde versneld Nederlander worden, De Guzman woont al tig jaren in Nederland, spreekt ongetwijfeld Nederlands en heeft misschien meer met Nederland dan Canada. Waarom zou hij dan geen Nederlander kunnen zijn?
0
geplaatst: 31 maart 2008, 15:38 uur
jelmer19 schreef:
Mensen ik ben sinds vandaag bekeerd tot de enige ware voetbalclub in Nederland.. AFC Ajax.. ik heb eindelijk in leren zien dat onze boerenclub inderdaad niet zoveel voorstelt.. op alle gebieden zijn wij minder dan onze voorbeelden uit amsterdam iedereen wordt uiteindlijk als Ajacied geboren.. sommige mensen bederven snel.. maar ik heb het licht opnieuw gezien.. ben ik zeer blij mee
Mensen ik ben sinds vandaag bekeerd tot de enige ware voetbalclub in Nederland.. AFC Ajax.. ik heb eindelijk in leren zien dat onze boerenclub inderdaad niet zoveel voorstelt.. op alle gebieden zijn wij minder dan onze voorbeelden uit amsterdam iedereen wordt uiteindlijk als Ajacied geboren.. sommige mensen bederven snel.. maar ik heb het licht opnieuw gezien.. ben ik zeer blij mee

0
Jornaquin
geplaatst: 31 maart 2008, 15:51 uur
Oh, wat toevallig. Ik ben vandaag juist voor de oh zo gezellige FC uit Groningen geworden 

0
Jornaquin
geplaatst: 31 maart 2008, 16:00 uur
Haha, ik denk het. Niet helemaal goed op de kalender gekeken misschien 

0
Ace
geplaatst: 31 maart 2008, 16:04 uur
Zou het stiekem een broertje van Joy zijn? Die wisselt ook iedere week van club. Meestal volgen kleine broertje het voorbeeld van de grote.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 16:13 uur
En dat zegt degene die vroeger voor Feyenoord was en vervolgens overstapte naar Ajax omdat ie gepest werd door zijn vriendjes.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 16:17 uur
Een Groningen-supporter die overstapt naar Ajax is minder logisch dan de Paus die zich bekeert tot de Islam.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 16:20 uur
jelmer19 schreef:
iedereen wordt uiteindlijk als Ajacied geboren.. sommige mensen bederven snel..
iedereen wordt uiteindlijk als Ajacied geboren.. sommige mensen bederven snel..
Volgens mij pas je prima bij de club, jongen.

0
Ace
geplaatst: 31 maart 2008, 16:21 uur
Joy4ever schreef:
En dat zegt degene die vroeger voor Feyenoord was en vervolgens overstapte naar Ajax omdat ie gepest werd door zijn vriendjes.
Leg eens uit...
0
geplaatst: 31 maart 2008, 16:25 uur
Joy4ever schreef:

Jongens, letten we wel op het slow-chat gebeuren en het haat gebeuren.

0
geplaatst: 31 maart 2008, 16:28 uur
Klotezooi....
Die rotcollega's ook
Jullie snappen natuurlijk dat ik nooit van de mooiste club van nederland zal scheiden.
Groningen FC is en blijft mijn clubbie.
Ik wist ook gewoon dat het een keer moest gebeuren en tijdens mijn pauze heeft de gene waarmee ik altijd hele leuke discussies heb tussen ajax en groningen dus dat mooie berichtje neergezet.
Wie weet nog een mooie wraakactie
Die rotcollega's ook
Jullie snappen natuurlijk dat ik nooit van de mooiste club van nederland zal scheiden.
Groningen FC is en blijft mijn clubbie.
Ik wist ook gewoon dat het een keer moest gebeuren en tijdens mijn pauze heeft de gene waarmee ik altijd hele leuke discussies heb tussen ajax en groningen dus dat mooie berichtje neergezet.
Wie weet nog een mooie wraakactie

0
Ace
geplaatst: 31 maart 2008, 16:29 uur
Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch fijn dat jullie twee in ieder geval de humor nog delen

0
geplaatst: 31 maart 2008, 16:33 uur
jelmer19 schreef:
Wie weer nog een mooie wraakactie
Wie weer nog een mooie wraakactie

Door met 5-0 van die amsterdammers te winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.