MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
ja maar das natuurlijk een feit.
kat in het bakkie

jelmer19 schreef:
Klotezooi....
Die rotcollega's ook
Jullie snappen natuurlijk dat ik nooit van de mooiste club van nederland zal scheiden.
Groningen FC is en blijft mijn clubbie.
Ik wist ook gewoon dat het een keer moest gebeuren en tijdens mijn pauze heeft de gene waarmee ik altijd hele leuke discussies heb tussen ajax en groningen dus dat mooie berichtje neergezet.

Wie weet nog een mooie wraakactie

Typische Ajax-''humor''. Niet leuk, gecombineerd met arrogantie en het verre verleden. Maar ach, je hebt hem dit seizoen (en de vorigen) denk ik al vaak genoeg hard uit kunnen lachen.

idd, daarom gaat ie dit soort grapjes ook uithalen....
Hij is wanhopig

WernerGSF
Martin Jol wordt volgend seizoen de hoofdtrainer van ADO Den Haag:

EXCLUSIEF -- Afgelopen zondag hebben Martin Jol en ADO-directeur John Arzbach een lang gesprek gevoerd over een mogelijke rol die de trainer op technisch gebied zou kunnen gaan spelen bij de Haagse eerstedivisieclub. Tot een definitief akkoord kwam het nog niet, maar volgens ingewijden is de kans dat de voormalige manager van Tottenham Hotspur in Den Haag "de kar zal gaan trekken" niet gering.

Hoewel de naam van Jol al een tijd lang genoemd wordt rond het Forepark Stadion, is er pas sinds dit weekend sprake van intensieve gesprekken. Jol was de afgelopen weken op vakantie in het Caraïbisch gebied en in Florida en is pas sinds vrijdag weer terug in Europa. Zaterdag reed hij vanuit zijn huis in Londen speciaal terug naar Den Haag om vervolgens één dag later met Arzbach om de tafel te gaan.

Als Jol en ADO tot overeenstemming komen, betekent dat een einde van een lange zoektocht van ADO naar iemand die opnieuw vorm kan geven aan het technische beleid. Eerder werden ook de namen van Dick Advocaat en André Wetzel genoemd, maar vanaf het begin was duidelijk dat Jol -- die de afgelopen maanden aanbiedingen van een flink aantal clubs naast zich neer heeft gelegd -- de 'droomkandidaat' was.

Jol begon en eindigde zijn loopbaan als speler bij FC Den Haag en was -- direct na zijn actieve loopbaan -- ook een jaartje commercieel manager van de Haagse club, waarvoor hij in totaal 267 wedstrijden speelde. Tussen 1991 en 1995 was hij ook trainer bij de ADO amateurs. Na een jaar bij Scheveningen volgden periodes bij Roda JC en RKC. Tussen 2004 en 2007 was hij manager van Tottenham Hotspur, waarmee hij de afgelopen twee seizoenen vijfde werd in de Premier League. Onder zijn leiding won Tottenham 42% van alle wedstrijden, het hoogste succespercentage van alle Spurs-managers in de Premier League.

Doet Ado goed...

En Verbeek waarschijnlijk niet naar Feyenoord... Erg jammer.

WernerGSF
Nicolage Rico schreef:
Verbeek waarschijnlijk niet naar Feyenoord... Erg jammer.

oei, wie dan wel?

Nicolage Rico schreef:
En Verbeek waarschijnlijk niet naar Feyenoord... Erg jammer.

Dat zijn we dan niet eens. Vind het maar een kwast en hoop echt dat er een andere komt.

WernerGSF schreef:

Is dit geen 1 april grap?

Van een ploeg die op een haar na Champions League mist naar een subtopper uit de eerste divisie...

Ach ja. Op TV hadden ze het erover dat Van Gaal naar Feyenoord en Verbeek naar AZ ging. Dat lijkt me wel interessant.

VanDeGriend schreef:
Dat zijn we dan niet eens. Vind het maar een kwast en hoop echt dat er een andere komt.

Verbeek speelt tenminste aanvallend voetbal. Dat kun je niet zeggen van een van Marwijk. Wat een slecht voetbal heeft hij uit dit elftal gekregen, zeg. Die wissels van hem begrijp ik al helemaal niet. De tijdstip van de wissels niet en de wissels zelf ook niet.

Natuurlijk zijn er meer trainers die aanvallend voetbal eisen, maar zijn die allemaal haalbaar? Rutten misschien?

WernerGSF schreef:

EXCLUSIEF -- Afgelopen zondag hebben ...

Bron?

Nicolage Rico schreef:
Natuurlijk zijn er meer trainers die aanvallend voetbal eisen, maar zijn die allemaal haalbaar? Rutten misschien?

Ernie Brandts?

Sympathieke man, maar dan zie ik liever iemand anders komen.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Verbeek speelt tenminste aanvallend voetbal. Dat kun je niet zeggen van een van Marwijk. Wat een slecht voetbal heeft hij uit dit elftal gekregen, zeg.

Zou het ook niet aan het materiaal liggen ipv alleen aan Van Marwijk? Zoals je 'dit elftal' zegt, lijkt het er namelijk op dat je onder de indruk bent van de spelersgroep. Dat je het met een heel blik 30-ers niet redt is al even bekend. Daarbij moeten er daar bij jullie ook geen 2 geblesseerd raken, want de vervanger is per definitie al 3 klassen minder. Overigens, ook in Amsterdam komt de ene na de andere tweedehands 30-er binnen gewandeld en er zijn er maar bitter weinig waar je wat aan hebt... Dat het er af en toe niet uit ziet ligt dus echt niet alleen aan Adrie Koster.

Met een Makaay, van Bronckhorst, de Cler, Bruins, de Guzman, Hofland, Timmer, Sahin, Landzaat moet er meer te halen zijn dan die 6e plaats waar ze nu staan. Ik denk dat Koeman vorig jaar een moord zou doen voor zo een spelersgroep. Er zitten veel oude knarren tussen, maar hoeveel talenten heeft van Marwijk niet in zijn selectie die hij niet of helemaal verkeerd gebruikt? de Guzman op rechtsbuiten is moord, ook al hebben we geen echte buitenspelers. Maar goed, met een Greene, Bahia, Lucius en Buijs verwacht ik ook niet om kampioen te worden.

Waar het om gaat is dat van Marwijk vaak laf voetbal speelt, talenten niet durft te gebruiken en vaak totaal onlogische wissels toepast.

Ace
Nou, daar heb je wel een punt... Vriendje Koeman heeft het relatief dan toch een stuk beter gedaan. Die had inderdaad minder materiaal en presteerde nagenoeg hetzelfde, zo niet misschien wel beter?

Nee, 2 weken geleden had Feyenoord al meer punten dan vorig jaar na 34 wedstrijden. Weliswaar heeft Feyenoord geen punten meer gehaald, maar ik denk/hoop wel dat ze uit de volgende 3 wedstrijden 9 punten halen. Relatief gezien heeft Koeman het dan misschien wel beter gedaan.

Laat van Marwijk maar de Amstelcup winnen en 5e worden, dan ben ik tevreden. Ben alleen benieuwd hoe Oranje zal gaan spelen onder van Marwijk.

Feyenoord heeft ook wel de pech gehad dat Slory, Hofs en Makaay geblesseerd raakten. Misschien wel de drie belangrijkste spelers in aanvallend opzicht.

Je kan ook niet verwachten dat F. van het ene op het andere moment weer een volwaardige titelkandidaat is, daar gaan toch wel een paar jaar overheen.

En die ervaren krachten zijn eigenlijk allemaal wel over hun top heen, heb ik het idee. Maar goed, volgend seizoen beter wellicht.

herman schreef:
Feyenoord heeft ook wel de pech gehad dat Slory, Hofs en Makaay geblesseerd raakten. Misschien wel de drie belangrijkste spelers in aanvallend opzicht.

Hofs en Slory zijn altijd al blessure gevoelig geweest, dus daar kun je rekening mee houden.
Daarbij heeft Feyenoord veels te veel identieke middenvelders gehaald, terwijl er prioriteit lag bij een aanvaller en een goede verdediger.

Fontein naar AZ, of is dat een 1 april grap?

Hiele naar Ajax

Veel spelers zijn over hun top heen, maar dan zijn het nog bovengemiddelde voetballers voor de eredivisie. Feyenoord heeft pech gehad met blessures, maar daar mag je de schuld niet aan geven. Ik geloof wel dat Feyenoord op een speelronde 10 blessures had, daarna weer 8, enz. Zal het aan de trainingen van van Marwijk liggen, daar hij altijd last heeft van een enorm aantal blessures. Ik zei het aan het begin van het seizoen nog. Maar Feyenoord heeft daarvoor al een fout gemaakt, door geen spelers in de breedte te kopen. Daardoor is de bank bedroevend.

En natuurlijk kun je niet meteen verwachten dat Feyenoord na zo'n bedroevend slecht seizoen titelkandidaat is. Ik zou zeggen: 2 centrale verdedigers kopen, een links -en rechtsbuiten, een extra spits en een leider op het middenveld.

Ik zeg: bouw een nieuw stadion

Ik zit hier op mijn werk en ik word zojuist geconfronteerd met het feit dat er in Rotterdam een Ajaxstraat is:o Geniaal 3054 SC.

Ik denk dat je zojuist in een 1 april grap bent getrapt.

Ik kom er nu net achter dat er in Amsterdam een Albert Kuip markt is.

Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat je zojuist in een 1 april grap bent getrapt.

http://www.ad.nl/rotterdam/article1809793.ece

En er is ook een Vosstraat in Amsterdam. Daar bedoelen ze natuurlijk Henk Vos mee.

Ik denk nog steeds dat het een 1 april grap is.

Dat gaat natuurlijk op de Griekse mythologie. Als de overheid slim was geweest hadden ze ajax overgeslagen. Die bordjes blijven niet lang staan.

Het Kontermanplantsoen laat ook weinig te raden over

DonDijk
Joy4ever schreef:
Het Kontermanplantsoen laat ook weinig te raden over

Homo-ontmoetingsplaats?

Eindhoven kent een Ajaxlaan. Zullen vast meer straatnamen met Ajax erin in Nederland zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:47 uur

geplaatst: vandaag om 21:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.