Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 1 april 2008, 12:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk nog steeds dat het een 1 april grap is.
Dat gaat natuurlijk op de Griekse mythologie. Als de overheid slim was geweest hadden ze ajax overgeslagen. Die bordjes blijven niet lang staan.
(quote)
Ik denk nog steeds dat het een 1 april grap is.

Dat gaat natuurlijk op de Griekse mythologie. Als de overheid slim was geweest hadden ze ajax overgeslagen. Die bordjes blijven niet lang staan.
Is geen 1 april grap. Ik ben in die Ajaxstraat geweest. Ik geloofde het eerst ook niet, maar toen tikte ik het tijdens werk in op de TomTom en ben ik er met mijn collega heen gereden toen we in Rotterdam waren. Het enige pluspuntje aan die misselijkmakende stad.
0
geplaatst: 1 april 2008, 12:40 uur
BoordAppel schreef:
Eindhoven kent een Ajaxlaan. Zullen vast meer straatnamen met Ajax erin in Nederland zijn.
Natuurlijk, maar ergens vind ik 't voor Rotterdam een beetje dubieus...Eindhoven kent een Ajaxlaan. Zullen vast meer straatnamen met Ajax erin in Nederland zijn.
0
DonDijk
geplaatst: 1 april 2008, 13:02 uur
WernerGSF schreef:

(quote)

Wat is daar nou grappig aan..
0
geplaatst: 1 april 2008, 15:43 uur
Jornaquin schreef:
Is geen 1 april grap. Ik ben in die Ajaxstraat geweest. Ik geloofde het eerst ook niet, maar toen tikte ik het tijdens werk in op de TomTom en ben ik er met mijn collega heen gereden toen we in Rotterdam waren. Het enige pluspuntje aan die misselijkmakende stad.
(quote)

0
WernerGSF
geplaatst: 1 april 2008, 15:51 uur
DonDijk schreef:
het is zo zielig, dat ik er alleen maar om kan lachen
0
Ace
geplaatst: 1 april 2008, 15:56 uur
WernerGSF schreef:
(quote)
Ah, daar is ons kleine moraalriddertje zonder gevoel voor wat gezonde rivaliteit ook weer...

0
Sven Bersee
geplaatst: 1 april 2008, 16:47 uur
Klopt, hier ben ik. Evert ten Napel schijnt alcoholist te zijn om maar even een vers onderwerp aan te snijden.
0
Jornaquin
geplaatst: 1 april 2008, 17:00 uur
WernerGSF schreef:
(quote)
Ach Wernertje, het feit dat jij nog nooit buiten Den Helder ben geweest en ik vlakbij Rotterdam woon zegt genoeg natuurlijk. Ik kan mijn mening ergens op baseren, het enige waar jij vanaf weet is de boot naar Ameland.
0
WernerGSF
geplaatst: 1 april 2008, 17:06 uur
Jornaquin schreef:
Ach Wernertje, het feit dat jij nog nooit buiten Den Helder ben geweest en ik vlakbij Rotterdam woon zegt genoeg natuurlijk. Ik kan mijn mening ergens op baseren, het enige waar jij vanaf weet is de boot naar Ameland.

0
geplaatst: 1 april 2008, 17:09 uur
Ik denk dat een Vitessestraat hier in Nijmegen niet echt lang zou bestaan...
0
Jornaquin
geplaatst: 1 april 2008, 17:16 uur

En sowieso zullen ze in Madrid van het woord 'Barcelonastraat' weinig begrijpen hoor Rico
.
0
DonDijk
geplaatst: 2 april 2008, 13:25 uur
Het stadion van BV Veendam aan de Langeleegte in Veendam gaat waarschijnlijk géén Gjaltema-stadion heten. Het Groningse bedrijf Gjaltema, dat handelt in hoogwerkers en steigers, is geschrokken van alle negatieve publiciteit die op dat voornemen volgde. "Als ik dit allemaal had geweten, was ik er nooit aan begonnen", laat sponsor Koos Gjaltema in BN/De Stem weten. "Ik meende iets goeds te doen voor de club, maar ik heb alle negatieve reacties onderschat. Als directeur Jan Korte het met me eens is, dan stop ik ermee."
De Langeleegte is in de loop der jaren een begrip geworden in de voetbalwereld. Vaak zat daar wel een negatieve bijsmaak aan. Zodra een eredivisieclub in degradatienood verkeerde, kwam bij de supporters het doemscenario van de reis naar De Langeleegte naar boven. Zij verwoordden die angst dan ook geregeld op spandoeken.
Korte lijkt echter niet mee te willen werken aan de wens van Gjaltema om onder het driejarig contract uit te komen. "Een man een man, een woord een woord." Gjaltema is echter niet gediend van de wijze waarop de naamsbekendheid van zijn bedrijf is toegenomen. "Daar zit ik niet op te wachten. Terwijl ik dacht dat ik mijn naam eigenlijk gaf aan een naamloos stadion, aan de straat De Langeleegte."
UPDATE 13:06 uur: Bestuur en directie van BV Veendam en de directie van het bedrijf Gjaltema hebben overleg gevoerd naar aanleiding van de opschudding, die op diverse fronten is ontstaan over de nieuwe naamgeving van stadion De Langeleegte. Dit laatste met ingang van het seizoen 2008-2009.
Besloten is dat het oorspronkelijke plan, om het stadion per 1 juli het 'Gjaltemastadion aan de Langeleegte' te noemen, in stand blijft.

De Langeleegte is in de loop der jaren een begrip geworden in de voetbalwereld. Vaak zat daar wel een negatieve bijsmaak aan. Zodra een eredivisieclub in degradatienood verkeerde, kwam bij de supporters het doemscenario van de reis naar De Langeleegte naar boven. Zij verwoordden die angst dan ook geregeld op spandoeken.
Korte lijkt echter niet mee te willen werken aan de wens van Gjaltema om onder het driejarig contract uit te komen. "Een man een man, een woord een woord." Gjaltema is echter niet gediend van de wijze waarop de naamsbekendheid van zijn bedrijf is toegenomen. "Daar zit ik niet op te wachten. Terwijl ik dacht dat ik mijn naam eigenlijk gaf aan een naamloos stadion, aan de straat De Langeleegte."
UPDATE 13:06 uur: Bestuur en directie van BV Veendam en de directie van het bedrijf Gjaltema hebben overleg gevoerd naar aanleiding van de opschudding, die op diverse fronten is ontstaan over de nieuwe naamgeving van stadion De Langeleegte. Dit laatste met ingang van het seizoen 2008-2009.
Besloten is dat het oorspronkelijke plan, om het stadion per 1 juli het 'Gjaltemastadion aan de Langeleegte' te noemen, in stand blijft.

0
WernerGSF
geplaatst: 2 april 2008, 15:15 uur
waarom moet een of ander mannetje zijn naam aan een stadion verbinden? 

0
DonDijk
geplaatst: 2 april 2008, 15:47 uur
Ach, tis ook altijd nog beter als de Veendam-Arena of iets dergelijks met een buitenaardse uitstraling. 

0
geplaatst: 2 april 2008, 16:04 uur
Met zo'n instelling haalt Veendam nooit de Champions League. 
Ik zeg Veendam Metrodome!

Ik zeg Veendam Metrodome!
0
artemio
geplaatst: 2 april 2008, 17:28 uur
Daar ben ik ook geen voorstander van, of het moet om een clubicoon gaan. ik noem maar het Abe Lenstra stadion als voorbeeld.

gisteren schalke-barca

Wat verwachten we van fiorentina - psv??
Ik zeg 1-0
0
DonDijk
geplaatst: 2 april 2008, 18:37 uur
Wel, dat wordt geen verassing meer he..Fiorentina-Groningen was 1-1. PSV-Groningen 3-0. Groningen-PSV 2-1. Dus wat wordt het dan?
0
geplaatst: 2 april 2008, 20:50 uur
"Investeerder Frans van Seumeren uit Utrecht neemt een meerderheidsbelang van 51 procent in FC Utrecht"
Nu maar afwachten wat dit voor m'n clubbie gaat betekenen
Nu maar afwachten wat dit voor m'n clubbie gaat betekenen
0
WernerGSF
geplaatst: 2 april 2008, 21:06 uur
nou, als het jouw club is, zal je de club wel kwijt raken op deze manier denk ik..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.