Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2008, 09:25 uur
Pieter "Blinde" Vink was lekker bezig gisteren. En de verslaggever aan het begin van de tweede helft nog de loftrompet geuit voor de beste man. Gelukkig zijn de belangen niet zo groot
. Maar al met al gaf Liverpool prima partij en gooide genoeg zand in de machine van Arsenal. Prachtige voorbereidende actie van geweldenaar Gerrard bij de goal van Kuijt. Dirkie wist zeker dat Bassie in het stadion zat, hij speelde een puike wedstrijd. Trouwens een geweldige goal van Deivid tegen Chelsea: http://nl.youtube.com/watch?v=YVLiK22MPkI
. Maar al met al gaf Liverpool prima partij en gooide genoeg zand in de machine van Arsenal. Prachtige voorbereidende actie van geweldenaar Gerrard bij de goal van Kuijt. Dirkie wist zeker dat Bassie in het stadion zat, hij speelde een puike wedstrijd. Trouwens een geweldige goal van Deivid tegen Chelsea: http://nl.youtube.com/watch?v=YVLiK22MPkI
0
Ace
geplaatst: 3 april 2008, 10:05 uur
Weer zo'n bal van 30 meter blind op het hok 
Komt goed met LFC. Zaterdag nog even warm draaien tegen de gunners in de premier league, om ze vervolgens dinsdag fijn de CL uit te kieperen... Ik kan niet wachten!

Komt goed met LFC. Zaterdag nog even warm draaien tegen de gunners in de premier league, om ze vervolgens dinsdag fijn de CL uit te kieperen... Ik kan niet wachten!
0
Ace
geplaatst: 3 april 2008, 10:15 uur
Dan mag hij zichzelf helemaal wel even na laten kijken, want dan was ie nog te hard ook 

0
geplaatst: 3 april 2008, 10:20 uur
Wees gewoons eens een keertje blij dat Dirkie jullie straks een ronde verder loodst.

0
Ace
geplaatst: 3 april 2008, 10:23 uur
Ik heb het over die scorert van fenerbahce... Dat dirkie gisteren scoorde neem ik maar even voor lief. Het was tenslotte voor een goed doel 

0
geplaatst: 3 april 2008, 10:29 uur
Toch zou ik weleens willen zien wat er gebeurt als Gerrard een paar wedstrijden niet meedoet.. Neemt niet weg dat ik liever heb dat hij wel speelt want hij is en blijft een geweldenaar. Wel bizar dat Liverpool in de Premier League niets te zoeken heeft en in de CL blijkbaar wel het heilige vuur heeft. Maar ja, dat is wel het podium waarop je jezelf het beste kan profileren en waar aan het eind van de rit de belangrijkste prijs van het seizoen te wachten staat.
0
Ace
geplaatst: 3 april 2008, 10:33 uur
In de Premier League niets te zoeken?
Dat betekent dus dat alleen man utd, chel$ki en arsenal er iets te zoeken hebben, want dat zijn de enige 3 clubs die erboven staan...
Gerrard is erg bepalend en is naar mijn mening 1 van de beste middenvelders ter wereld. Zonder hem is het inderdaad minder denk ik. Daarom speelt hij ook altijd en gelukkig is hij vrijwel nooit geblesseerd!
Dat betekent dus dat alleen man utd, chel$ki en arsenal er iets te zoeken hebben, want dat zijn de enige 3 clubs die erboven staan...Gerrard is erg bepalend en is naar mijn mening 1 van de beste middenvelders ter wereld. Zonder hem is het inderdaad minder denk ik. Daarom speelt hij ook altijd en gelukkig is hij vrijwel nooit geblesseerd!
0
geplaatst: 3 april 2008, 10:40 uur
Ik denk dat Tom bedoelt dat Liverpool het vaak niet verder schoopt dan een 3e of 4e plaats en dat ze al jaren geen kampioen zijn geworden. En nu niet zeggen dat je een club in Nederland kent die erg veel op Liverpool lijkt... 

0
Ace
geplaatst: 3 april 2008, 10:43 uur
Bedankt voor de uitleg Rico, erg aandoenlijk. Ik snapte er al niets van 

0
geplaatst: 3 april 2008, 10:54 uur
Misschien omdat Liverpool vooral een vervelende tegenstander voor aanvallende teams is en het zelf niet genoeg creativiteit heeft om de gaten tegen zwakkere teams te vinden?
0
Ace
geplaatst: 3 april 2008, 11:01 uur
Ah, az heeft voor het eerst in 3 maanden weer eens gewonnen en jij durft je ook weer in het voetbaltopic te mengen 

0
WernerGSF
geplaatst: 3 april 2008, 11:08 uur
Ace schreef:
Ah, az heeft voor het eerst in 3 maanden weer eens gewonnen en jij durft je ook weer in het voetbaltopic te mengen

0
Sven Bersee
geplaatst: 3 april 2008, 11:24 uur
Sulejmani moet maar als de wiederweerga naar Amsterdam komen. Verdimme, het zou stom zijn om geen poging te wagen. 20 miljoen? Kan mij het schelen.
0
geplaatst: 3 april 2008, 11:35 uur
Liverpool-coach Rafael Benítez was na afloop van de 1-1 in Londen tegen Arsenal duidelijk over wie zijn meest waardevolle speler was: de aanvaller die overal was te vinden. 'Kuijt was onze Man of the Match', vond de Spanjaard. 'Hij rende, rende en rende. Als we nog een wedstrijd er achteraan hadden gespeeld, zou hij nog steeds aan het rennen zijn.
0
Sven Bersee
geplaatst: 3 april 2008, 11:37 uur
DonDijk schreef:
Jullie hebben Krohn-Dehli al
Jullie hebben Krohn-Dehli al
Dat is inderdaad weinig soeps. Trouwens, Mitea wordt al een tijdje afgeserveerd. Maar, waar is dat op gebaseerd?! Hij is gewoon vaak geblesseerd en dan noemt men hem een teleurstellende voetballer. Maar de wedstrijden die ik hem heb zien spelen voor Ajax, daarin deed hij het vrij goed.
0
geplaatst: 3 april 2008, 11:38 uur
Mitea is ook een middelmatige voetballer. Geen topvoetballer, daar is iedereen het over eens, toch? Jij ook wel Sven.
0
Sven Bersee
geplaatst: 3 april 2008, 11:43 uur
Hij is een toppechvogel, dat is wel zeker. Hij is geen topvoetballer inderdaad, maar had/zou dat wel kunnen worden.
0
Ace
geplaatst: 3 april 2008, 11:49 uur
Nicolage Rico schreef:
Mitea is ook een middelmatige voetballer. Geen topvoetballer, daar is iedereen het over eens, toch? Jij ook wel Sven.
Ik vind middelmatig nog te veel eer...
0
geplaatst: 3 april 2008, 11:50 uur
Sven Bersee schreef:
Hij is een toppechvogel, dat is wel zeker. Hij is geen topvoetballer inderdaad, maar had/zou dat wel kunnen worden.
Dan verschillen we van mening.

0
DonDijk
geplaatst: 3 april 2008, 12:52 uur
Zijn mentaliteit schijnt ook niet je-van-het te zijn toch?
0
geplaatst: 3 april 2008, 12:57 uur
Kezman nog steeds irritant mannetje en WK-fluiten: Goud voor de Turken. Istanbul is wel een te gekke stad.
PSV wint onverdiend met 1-0 vanavond.
PSV wint onverdiend met 1-0 vanavond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.