Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 3 april 2008, 16:00 uur
Joy4ever schreef:
Liverpool-coach Rafael Benítez was na afloop van de 1-1 in Londen tegen Arsenal duidelijk over wie zijn meest waardevolle speler was: de aanvaller die overal was te vinden. 'Kuijt was onze Man of the Match', vond de Spanjaard. 'Hij rende, rende en rende. Als we nog een wedstrijd er achteraan hadden gespeeld, zou hij nog steeds aan het rennen zijn.
Liverpool-coach Rafael Benítez was na afloop van de 1-1 in Londen tegen Arsenal duidelijk over wie zijn meest waardevolle speler was: de aanvaller die overal was te vinden. 'Kuijt was onze Man of the Match', vond de Spanjaard. 'Hij rende, rende en rende. Als we nog een wedstrijd er achteraan hadden gespeeld, zou hij nog steeds aan het rennen zijn.
Daar heeft Benitez helemaal gelijk. Kuyt is een beetje de Rommedahl van Liverpool, alleen maar stom rennen en 1x in de 2 maanden op de goede plaats staan. Qua mentaliteit was hij gister met Xabi Alonso en Gerrard de beste, maar wat komt ie verder veel te kort zeg. Behalve dat hij de bal (overigens netjes) intikte brengt hij geen snars in in het spel van Liverpool, elke bal die hij krijgt springt 6 meter van zijn voet om er daarna als een kip zonder kop achter te rennen.
En dan is hij nog altijd 10x beter dan Babel, want die gast was helemaal dramatisch³. Knap van Benitez om ruim 30 miljoen te betalen voor 2 spelers waar je als topploeg niets aan hebt.
Juist door zit soort matige spelers werd Liverpool gisteren overklast, ze hebben al 1 speler die rent en rent en rent. Ene Steven Gerrard, maar die kan behalve dat rennen en nogeens rennen ook nogeens fenomenaal voetballen.
Zet liever Kewell ofzo links en een andere knakker op rechts, krijgt Torres misschien nogeens een fatsoenlijke bal van de flanken.
0
geplaatst: 3 april 2008, 16:19 uur
Daar heb je helemaal gelijk in, hoewel zo een Kuijt natuurlijk wel de tegenpartij lekker bezighoudt met al dat gedraaf. Wenger was om die reden ook over hem te spreken. Puur voetballend bezien heb je weinig tot niets aan hem. Ik vermoed dat Kuijt net als Inzaghi bij AC Milan niet deel mag nemen aan de rondootjes. "Ga jij nog maar een rondje extra rennen". Babel vind ik in potentie wel een goede voetballer maar voor Liverpool begrippen te licht. Grappig, toen Xabi Alonso werd gewisseld gisteren dacht ik serieus: "Deed ie ook mee?". Wat mij meer opviel was het zwakke optreden van Cesc Fabregas. Maar het kan natuurlijk ook liggen aan zijn medespelers die hem continu niet begrepen.
0
DonDijk
geplaatst: 3 april 2008, 16:21 uur
Wenger was over hem te spreken? Zie je niet vaak, een speler die zowel de coach van zn eigen team als die van de tegenstander tevreden stelt. 
Ff seri, Bij Quick Boys hadden ze zelfs al niet verwacht dat ie het eerste zou bereiken.

Ff seri, Bij Quick Boys hadden ze zelfs al niet verwacht dat ie het eerste zou bereiken.
0
Jornaquin
geplaatst: 3 april 2008, 17:01 uur
Joy4ever schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in, hoewel zo een Kuijt natuurlijk wel de tegenpartij lekker bezighoudt met al dat gedraaf. Wenger was om die reden ook over hem te spreken. Puur voetballend bezien heb je weinig tot niets aan hem. Ik vermoed dat Kuijt net als Inzaghi bij AC Milan niet deel mag nemen aan de rondootjes. "Ga jij nog maar een rondje extra rennen". Babel vind ik in potentie wel een goede voetballer maar voor Liverpool begrippen te licht. Grappig, toen Xabi Alonso werd gewisseld gisteren dacht ik serieus: "Deed ie ook mee?". Wat mij meer opviel was het zwakke optreden van Cesc Fabregas. Maar het kan natuurlijk ook liggen aan zijn medespelers die hem continu niet begrepen.
Wat ik ook wil zeggen, bij 010 deed Kuyt het erg goed en zou hij het nu weer goed doen, omdat in onze competitie of met mentalteit of met techniek een hoop te compenseren valt. Babel kan wel wat worden, maar was gisteren echt vreselijk slecht. Xabi Alono viel inderdaad niet echt op in voetballend opzicht, maar ik heb er gisteren eens op gelet en hij deed zoveel vuil werk op het middenveld, beetje Galasek achtig speelde hij. Fabregas vond ik zo zwak nog niet hoor, alleen maakte hij wel teveel foute keuze's, dus minder dan normaal inderdaad. Hleb was de 2e helft fenomenaal zeg, wat een klassespeler. Ik ben nu helemaal overtuigd van zijn kunnen
. Ik hoop dat Liverpool het thuis afmaakt aangezien dat toch een beetje mijn 2e club is, maar ik geef ze 40% kans. Arsenal kan toch met creativiteit een stuk meer dan Liverpool, wat je gisteren ook in de counters van Liverpool erg goed zag bij vooral Aurelio en Kuyt, net de verkeerde keuze maken zodat je niet gevaarlijk wordt. Maar goed, op Anfield Road is Torres helemaal dodelijk en is Liverpool erg lastig te verslaan. Ik zou zeggen, beiden hebben nog een goede kans!
0
geplaatst: 3 april 2008, 17:09 uur
Met het publiek achter Liverpool maken ze een heel goede kans.
Kuijt is geen wereldvoetballer. Zijn top ligt onder LIverpool, maar zo slecht als Jorn hem beschrijft, is wat overdreven.
Kuijt is geen wereldvoetballer. Zijn top ligt onder LIverpool, maar zo slecht als Jorn hem beschrijft, is wat overdreven.
0
geplaatst: 3 april 2008, 17:12 uur
Dat mag bekend zijn. 
Feyenoord wil Ghaly terughalen..... Lijkt me geen goede keuze, al zal hij wel wat beter geworden zijn. Bij vlagen een erg goede voetballer, maar totaal niet rendabel.

Feyenoord wil Ghaly terughalen..... Lijkt me geen goede keuze, al zal hij wel wat beter geworden zijn. Bij vlagen een erg goede voetballer, maar totaal niet rendabel.
0
Jornaquin
geplaatst: 3 april 2008, 17:20 uur
Omt Nevlank terug of komt Nevlan terug? Beide spelers zeggen we weinig namelijk 
Ik omschrijf hem als slecht voor Liverpool. Ik zeg toch dat hij voor Feyenoord een goede was en is, voor elke club in Nederland zou hij nuttig zijn. Als je niet ziet dat juist door dit soort spelers Liverpool gisteren vooral in de 2e helft geen vuist kon maken moet je echt een bril kopen (en geen roze). Natuurlijk is Kuyt geen superslechte speler, anders geraak je nu eenmaal nooit bij zo'n club. En Don, ik overdrijf niet hoor, ik zeg alleen waar het hem aan ligt bij Liverpool.

Nicolage Rico schreef:
Ik omschrijf hem als slecht voor Liverpool. Ik zeg toch dat hij voor Feyenoord een goede was en is, voor elke club in Nederland zou hij nuttig zijn. Als je niet ziet dat juist door dit soort spelers Liverpool gisteren vooral in de 2e helft geen vuist kon maken moet je echt een bril kopen (en geen roze). Natuurlijk is Kuyt geen superslechte speler, anders geraak je nu eenmaal nooit bij zo'n club. En Don, ik overdrijf niet hoor, ik zeg alleen waar het hem aan ligt bij Liverpool.
0
geplaatst: 3 april 2008, 17:25 uur
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien, dus ik weet daar helemaal niets van. Ik heb het ook niet alleen over deze opmerkingen, maar ook over eerdere opmerkingen van je over Dirkie Kuijt. 

0
geplaatst: 3 april 2008, 17:26 uur
Jornaquin schreef:
Als je niet ziet dat juist door dit soort spelers Liverpool gisteren vooral in de 2e helft geen vuist kon maken moet je echt een bril kopen (en geen roze).
Als je niet ziet dat juist door dit soort spelers Liverpool gisteren vooral in de 2e helft geen vuist kon maken moet je echt een bril kopen (en geen roze).
Heb je gisteren niet nog even naar Hiddink geluisterd? Kuijt speelde puur in dienst van Gerrard.
0
DonDijk
geplaatst: 3 april 2008, 17:37 uur
gaan we pietlutten? beide zeggen we weinig...jij en je stemmetje in je hoofd?

0
Jornaquin
geplaatst: 3 april 2008, 23:02 uur
BoordAppel schreef:
Heb je gisteren niet nog even naar Hiddink geluisterd? Kuijt speelde puur in dienst van Gerrard.
Dan ben je als team dus al fout bezig.
0
Jornaquin
geplaatst: 3 april 2008, 23:07 uur
Zeker knap, Gomes geblesseerd. Weet niet hoe ernstig het is maar het zag er vrij pijnlijk uit.
0
geplaatst: 3 april 2008, 23:58 uur
Jornaquin schreef:
Da's fijn dat je dat vindt maar het lag dus niet aan Kuijt dat ze geen vuist konden maken. Volgens mij was het verder ook helemaal niet Liverpools intentie om een vuist te maken maar om gewoon lekker op die 1-1 te spelen.
0
geplaatst: 4 april 2008, 01:09 uur
Eerste keer dat ik Afellay een volledige match zag spelen ..
Sjonge jonge, wat een speler !
Laat PSV dit jaar nu maar eens iets groots winnen, de UEFA-cup dus. Ze hebben het wel verdiend, sympathieke ploeg.
In Holland kan ik wel mijn favoriete club niet kiezen, ik vind "de 4 grote clubs (AZ, Feyenoord, PSV, Ajax)" allemaal wel aardige ploegen en kijk liever naar die ploegen dan als naar een Belgische ploeg die Europees speelt
Bij AZ speelt nu wel mijn favoriete speler in Holland, die van mijn favoriete club in België is overgekocht. Sebastien Pocognoli; schitterende linksback ! Ik heb wel geen idee of die bij AZ evenveel potten breekt als bij Racing Genk ?
Enige Hollander die mij dat kan vertellen ?
Racing Genk verleden weekend eindelijk weer eens efficiënt geweest tegen de triestigste club ever, Club Brugge.
( http://www.freewebs.com/marginaal/ackamikaze.htm
Als je op deze website klikt en heel even naar beneden scrollt, zal je een hilarische prent zien van het Club Brugge anno 2002 denk ik)
Om terug te komen op de glansprestatie;) Een mooie 2-6. Na 5 minuten al 0-2, ik wist niet wat ik hoorde op de radio toen Tom Boudeweel het luid riep.
Bij deze wil ik Jacky Matthysen bedanken om Birger Maertens/Joos Valgaeren op te stellen.
Leuk ook van Bailly om zijn roze outfit aan Matthysen aan te bieden
PS: Gisteren het nieuwe programma FC Nerds op VT4 gezien.
Het is toch niet meer normaal wat er op de wereld rondloopt he..
Shotten met Buffalo's ?
Sjonge jonge, wat een speler !
Laat PSV dit jaar nu maar eens iets groots winnen, de UEFA-cup dus. Ze hebben het wel verdiend, sympathieke ploeg.
In Holland kan ik wel mijn favoriete club niet kiezen, ik vind "de 4 grote clubs (AZ, Feyenoord, PSV, Ajax)" allemaal wel aardige ploegen en kijk liever naar die ploegen dan als naar een Belgische ploeg die Europees speelt

Bij AZ speelt nu wel mijn favoriete speler in Holland, die van mijn favoriete club in België is overgekocht. Sebastien Pocognoli; schitterende linksback ! Ik heb wel geen idee of die bij AZ evenveel potten breekt als bij Racing Genk ?
Racing Genk verleden weekend eindelijk weer eens efficiënt geweest tegen de triestigste club ever, Club Brugge.
( http://www.freewebs.com/marginaal/ackamikaze.htm
Als je op deze website klikt en heel even naar beneden scrollt, zal je een hilarische prent zien van het Club Brugge anno 2002 denk ik)
Om terug te komen op de glansprestatie;) Een mooie 2-6. Na 5 minuten al 0-2, ik wist niet wat ik hoorde op de radio toen Tom Boudeweel het luid riep.
Bij deze wil ik Jacky Matthysen bedanken om Birger Maertens/Joos Valgaeren op te stellen.

Leuk ook van Bailly om zijn roze outfit aan Matthysen aan te bieden
PS: Gisteren het nieuwe programma FC Nerds op VT4 gezien.
Het is toch niet meer normaal wat er op de wereld rondloopt he..
Shotten met Buffalo's ?

0
geplaatst: 4 april 2008, 01:14 uur
En om nog iets te vragen aan de Nederlandse kenners;
Is Van Persie al terug uit blessure? Zoja, speelt hij met Adebayor, zit hij op de bank of zit Adebayor op de bank?
En vraag 3 ondertussen: Waar speelt Owusu-Abeyie nu ?
Sinds het WK -21 (denk ik) in Nederland heb ik niets meer van hem gehoord...
Is Van Persie al terug uit blessure? Zoja, speelt hij met Adebayor, zit hij op de bank of zit Adebayor op de bank?
En vraag 3 ondertussen: Waar speelt Owusu-Abeyie nu ?
Sinds het WK -21 (denk ik) in Nederland heb ik niets meer van hem gehoord...
0
geplaatst: 4 april 2008, 01:35 uur
van Persie is net weer terug, maar heeft afgelopen wedstrijd tegen Liverpool weer een terugslag gekregen en werd in de rust gewisseld.
Owusu-Abeyie speelt als ik mij niet vergis op huurbasis voor Celta de Vigo.
0
geplaatst: 4 april 2008, 07:20 uur
Ploppesteksel schreef:
Sebastien Pocognoli; schitterende linksback ! Ik heb wel geen idee of die bij AZ evenveel potten breekt als bij Racing Genk ?
Sebastien Pocognoli; schitterende linksback ! Ik heb wel geen idee of die bij AZ evenveel potten breekt als bij Racing Genk ?
Ik vrees dat hij nog niet zoveel indruk heeft kunnen maken, maar dat komt niet perse door zijn individuele klasse,maar omdat het team AZ heel erg slecht presteert,dan is het zowiezo moeilijk om potten te breken denk ik...
0
geplaatst: 4 april 2008, 09:45 uur
Titmeister schreef:
En je vergist je niet

0
geplaatst: 4 april 2008, 10:22 uur
Joy4ever schreef:
Grappig, toen Xabi Alonso werd gewisseld gisteren dacht ik serieus: "Deed ie ook mee?".
Grappig, toen Xabi Alonso werd gewisseld gisteren dacht ik serieus: "Deed ie ook mee?".
Zijn stats voor die dag: 27 passes, 0 naar voren

0
Jornaquin
geplaatst: 5 april 2008, 14:29 uur
BoordAppel schreef:
Da's fijn dat je dat vindt maar het lag dus niet aan Kuijt dat ze geen vuist konden maken. Volgens mij was het verder ook helemaal niet Liverpools intentie om een vuist te maken maar om gewoon lekker op die 1-1 te spelen.
Da's fijn maar dan nog speelde Kuijt geen goede wedstrijd, het feit dat je in dienst van iemand speelt zegt niet dat je geen bal fatsoenlijk aan hoeft te namen en continu kutpasses/acties moet geven/maken.
0
geplaatst: 6 april 2008, 08:02 uur
0
WernerGSF
geplaatst: 6 april 2008, 10:29 uur
Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord. De huidige coach van SC Heerenveen wordt maandag gepresenteerd door de Rotterdamse club.
Voor hoe lang Verbeek tekent bij Feyenoord, is VI.nl nog niet duidelijk. Waarschijnlijk signeert de 45-jarige coach een tweejarige verbintenis in De Kuip. Daarnaast zou hij proberen om Jan de Jonge of Hendrie Krüzen over te halen om assistent te worden. De Jonge is momenteel hofodcoach van De Graafschap, Krüzen zit als assistent op de bank bij Heracles.
Verbeek is bezig aan zijn vierde seizoen bij SC Heerenveen. Momenteel bezet de Friese club de vijfde plaats op de ranglijst van de Eredivisie. En in de voorgaande drie seizoenen lukte het de trainer telkens om zich met zijn ploeg te plaatsen voor Europees voetbal.
Na dit seizoen moet Verbeek bij Heerenveen echter plaatsmaken voor Trond Sollied. De Noorse coach van AA Gent signeerde onlangs een contract bij de Friese club.
Voor hoe lang Verbeek tekent bij Feyenoord, is VI.nl nog niet duidelijk. Waarschijnlijk signeert de 45-jarige coach een tweejarige verbintenis in De Kuip. Daarnaast zou hij proberen om Jan de Jonge of Hendrie Krüzen over te halen om assistent te worden. De Jonge is momenteel hofodcoach van De Graafschap, Krüzen zit als assistent op de bank bij Heracles.
Verbeek is bezig aan zijn vierde seizoen bij SC Heerenveen. Momenteel bezet de Friese club de vijfde plaats op de ranglijst van de Eredivisie. En in de voorgaande drie seizoenen lukte het de trainer telkens om zich met zijn ploeg te plaatsen voor Europees voetbal.
Na dit seizoen moet Verbeek bij Heerenveen echter plaatsmaken voor Trond Sollied. De Noorse coach van AA Gent signeerde onlangs een contract bij de Friese club.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.