MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Kuyt gaat naar Liverpool. Ik voel het aan mijn water.

JonnieBrasco
Lukas schreef:
(quote)

Hoe verklaar jij dan de prestaties in de UEFA Cup van m.n. het vorige seizoen van AZ?

Op dezelfde wijze als je een eventuele vergelijkbare potentiële prestatie van Groningen in de CL verklaart. Ik zie het verschil niet zo. Bovendien zijn de wedstrijden AZ-Groningen in de competitie beide in een gelijkspel geëindigd.

JonnieBrasco schreef:
(quote)

Op dezelfde wijze als je een eventuele vergelijkbare potentiële prestatie van Groningen in de CL verklaart. Ik zie het verschil niet zo. Bovendien zijn de wedstrijden AZ-Groningen in de competitie beide in een gelijkspel geëindigd.

Ik bedoel meer dat slecht presteren van AZ tegen toppers niet echt aan de orde is.

rayman schreef:

Ik denk de Spurs of Arsenal.

rayman schreef:

Ik denk ook Liverpool. Een echte club voor Kuijt met net zo'n geweldig publiek als Feyenoord en FC Utrecht.

Maar ik hoop natuurlijk dat Kuijt blijft. Als Kuijt niet speelt op het WK en andere spitsen zich wel profileren op het WK, dan moet ik nog zien of Kuijt bovenaan het verlanglijstje van topclubs blijven staan. En Kuijt wil alleen naar een topclub. Dus dan zouden de Spurs al af moeten vallen.

Bovendien wil Kuijt een prijs winnen bij Feyenoord en zit Feyenoord in zijn hart... Maar hij heeft waarschijnlijk wel stiekum afscheid genomen van het legioen aan zijn tranen te zien.

Liverpool heeft het afgelopen jaar al twee spitsen gekocht (t.w. Crouch en Fowler). Ik denk dat die voorlopig even voorzien zijn. Kuijt heeft aangegeven Champions League te willen spelen, en zoals het er nu uitziet gaan de Spurs dat halen. Lijkt me dus zeker een optie die openblijft.

obsessed schreef:
Liverpool heeft het afgelopen jaar al twee spitsen gekocht (t.w. Crouch en Fowler). Ik denk dat die voorlopig even voorzien zijn. Kuijt heeft aangegeven Champions League te willen spelen, en zoals het er nu uitziet gaan de Spurs dat halen. Lijkt me dus zeker een optie die openblijft.

Het ligt eraan hoeveel geld de Spurs voor Kuijt wil betalen.

Kuijt heeft gezegd naar een topclub te willen. Een topclub speelt ook CL, dus daar gaat hij voor. Tottenham is geen topclub, dus als hij daarheen gaat, komt Kuijt zijn woorden niet na en Kuijt is een man die zich aan zijn woord houdt.

Maar uiteindelijk draait het toch om geld.

Als Spurs CL gaat spelen, zijn ze al vrij snel een topclub. Als ze 4e in Engeland kunnen worden zijn ze ook in staat om 2e ronde CL te halen of misschien nog wel verder.

Spurs zal voorlopig geen topclub zijn. Het zou makkelijk kunnen dat je volgend seizoen niks meer hoort over de Spurs. Dan kan je niet zeggen van Manchester United, Arsenal en Chelsea. Liverpool blijft ook een topclub natuurlijk.

Kijk naar de Blackburn Rovers die begin jaren '90 opeens kampioen werden en het seizoen erna niks presteerde. Nu wil ik niet zeggen dat de Spurs Blackburn Rovers is, maar de successen van de Spurs kunnen over 2, 3 jaar helemaal weg zijn. En Kuijt is een speler die graag een tijd bij een club blijft.

De Spurs zijn anders wel degelijk naar de Engelse top aan het groeien. Laatste 3 seizoenen ging het telkens beter... Zoals jij redeneert was Chelsea 3 seizoenen geleden ook geen topclub.

Maar Chelsea is ook wel een heel ander verhaal. Ik had al het gevoel dat je daarover zou beginnen. Als je zoveel geld hebt als Chelsea blijf in je in de top spelen. Tottenham is aan het groeien, maar vanwege de enorm grote concurrentie in Engeland kan dit succes zo wegvallen.

Tottenham is er nog lang niet. Maar goed, het is alsnog erg verleidelijk voor Kuijt natuurlijk. CL, Premier League, grote spelers, veel geld, Davids, Jol, enzovoort. Ik kan niet beslissen voor Kuijt....... jammer genoeg.

Nee, Tottenham is er nog lang niet... Ik ben het ook wel met je eens dat ze over 2 seizoenen weer gewoon om de 12de plek kunnen spelen. Maar toch heb ik er wel vertrouwen in; ze kopen slim in.

Ik weet het niet zo met Kuijt. Als ie zich nog wil verbeteren als voetballer, doet ie er wel goed aan naar het buitenland te gaan, denk ik. Arsenal lijkt me ook wel wat, of Liverpool... Ben erg benieuwd.

Trouwens, Saviola waarschijnlijk naar PSV!

herman schreef:
Trouwens, Saviola waarschijnlijk naar PSV!

Zou mooi wezen.

Toine Rorije
Ach, die Kuijt komt toch te kort voor de absolute top. Hij moet gewoon fijn naar Tottenham, kan hij bovenin meedoen in Engeland en nog Chmapions League spelen ook. Wat wil je nog meer

Haha, leuk geprobeerd, Herman Saviola stopt nog liever met voetballen, denk ik.

Ja, ik hoop gewoon dat Kuijt blijft. Die optie staat nog steeds open, al ben ik bang dat hij weggaat. Tuurlijk koopt Tottenham slim in, maar de concurrentie is daar moordend. De subtop in Engeland is net zo goed als de top van NL.

Dit was een tussenjaar

Toine Rorije schreef:
Ach, die Kuijt komt toch te kort voor de absolute top. Hij moet gewoon fijn naar Tottenham, kan hij bovenin meedoen in Engeland en nog Chmapions League spelen ook. Wat wil je nog meer

Kuijt zit fysiek en mentaal al op de absolute top. Als hij voetballend nog beter wordt, kan hij het nog goed doen. Ik ben ook altijd van mening geweest dat hij te kort komt voor de absolute top, eigenlijk nog steeds. Daarom moet hij lekker naar Liverpool gaan. Net geen top, maar boven de subtop.

VanDeGriend schreef:
Dit was een tussenjaar

Precies, we hebben altijd een tussendecennia.

Dat van Saviola was geen grapje hoor! Het is nog allerminst zeker, maar:

PSV heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Javier Saviola. Dat melden bronnen rondom de Eindhovense club. Het bericht is nog niet officieel bevestigd.
Saviola begon zijn profcarrière bij River Plate, waarna hij drie seizoenen uitkwam voor FC Barcelona. Vervolgens speelde hij één jaar bij AS Monaco en momenteel is de 24-jarige in dienst van het Spaanse Sevilla.

Mede op basis van de komst van Saviola naar Eindhoven zou Philip Cocu overwegen nog een jaar langer voor PSV uit te komen. Het tweetal speelde namelijk eerder al samen bij Barcelona.

Als het waar is, MOET DIRK KUIJT blijven!!!! Anders ziet de toekomst er voor Feyenoord niet goed uit... Kalou, Castelen en Kuijt moeten blijven. Nu nog een goede middenvelder en 2 goede backs inlijven en we kunnen voor 100% voor het kampioensschap gaan!!!

Edit: ik kan nergens vinden dat Saviola naar psv komt. Wat moet hij in vredesnaam in de Nederlandse competitie sjouwen?

JonnieBrasco
En Jurek Dudek of Ed de Goey terughalen.

JonnieBrasco schreef:
of Ed de Goey terughalen.

JonnieBrasco schreef:
En Jurek Dudek of Ed de Goey terughalen.

Ja, waarom niet? Als keeperstrainer. Lodewijks plakt er toch nog een jaar of 5 aan vast als keeper.

Nicolage Rico schreef:

Edit: ik kan nergens vinden dat Saviola naar psv komt. Wat moet hij in vredesnaam in de Nederlandse competitie sjouwen?

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=29684

http://www.sportvriend.nl/nieuws/6633/2876/Saviola_naar_PSV

obsessed schreef:
Liverpool heeft het afgelopen jaar al twee spitsen gekocht (t.w. Crouch en Fowler). Ik denk dat die voorlopig even voorzien zijn.

Maar Rafael Benitez heeft al te kennen gegeven dat ie nog nieuwe spitsen/ spelers wil kopen.

Nicolage Rico schreef:

Ik vraag me ook af wat ie bij PSV moet, ze hebben Koné definitief gekocht, Vennegoor of Hesselink, Farfán, Beasly, Beerens, Culine, Thompson verder is het nog altijd niet duidelijk hoe het zit met Sibon en Robert. Of Farfán zou al moeten vertrekken dan zou ik het me kunnen voorstellen wat we met Javier moeten.

Iceman schreef:
[ Of Farfán zou al moeten vertrekken dan zou ik het me kunnen voorstellen wat we met Javier moeten.

We? Spreek voor jezelf hé....

Ik denk dat Saviola Vennegoor er met 2 vingers in zijn neus uitspeelt. Saviola is te goed voor de NL-competitie, denk ik.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Saviola is te goed voor de NL-competitie, denk ik.

Daarom moeten wij hem ook hebben

Ik bedoel: Daarom moet ik hem ook hebben

Dan moet je onlinesoccermanager gaan spelen..

Wie speelt er hier allemaal onlinesoccermanager?

Ik ben op dit moment Blackburn Rovers in de Engelse competitie (doelstelling: 13, huidige plaats: 7 )

Ik ben 3e geworden met Blackburn rovers..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.