Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2006, 19:38 uur
Als Kuyt vertrekt dan maar naar Liverpool! Dit is tenminste een club die bij hem past en waar nog genoeg eer valt te behalen ! Bovendien kan Liverpool zeker een in potentie veel scorende spits gebruiken !
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:51 uur
Kuyt moet gewoon blijven. Overigens speelt Liverpool extreem verdedigend dus elke bal die je krijg als spits moet erin. Dan lijkt me Spurs beter. Persoonlijk lijkt me Real Madrid wel wat. 

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:25 uur
avdj schreef:
Kuyt moet gewoon blijven. Overigens speelt Liverpool extreem verdedigend dus elke bal die je krijg als spits moet erin. Dan lijkt me Spurs beter. Persoonlijk lijkt me Real Madrid wel wat.

Natuurlijk vind ik ook dat Kuyt moet blijven,maar Liverpool is gewoon de beste club voor hem ! Liverpool speelt trouwens stukken aanvallender sinds Houillier bij de club is vertrokken!
Spurs is een leuke club maar de concurrentie voorin is moordend: Defoe, Keane en Mido ook nog(al ben ik niet zo kapot van hem)
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:30 uur
the viking schreef:
(quote)
Liverpool speelt trouwens stukken aanvallender sinds Houillier bij de club is vertrokken!Ohh jaah??
Cissé, Morientes, Fowler, Crouch hebben ze. En hoeveel staan er in de basis, vrijwel altijd maar 1 van de 4. En Baros natuurlijk geweldige spits werd gwoonweg verkocht afgelopen zomer

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:32 uur
Iceman schreef:
Ohh jaah??
Cissé, Morientes, Fowler, Crouch hebben ze. En hoeveel staan er in de basis, vrijwel altijd maar 1 van de 4. En Baros natuurlijk geweldige spits werd gwoonweg verkocht afgelopen zomer
(quote)
Ohh jaah??

Baros is een koekebakker. En die andere spitsen hebben aangetoond het vereiste niveau niet aan te kunnen.
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:34 uur
Klumpie schreef:
(quote)
Baros is een koekebakker. Bij Aston Villa jaah.
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:36 uur
Ook bij Liverpool, hij heeft 1 goed EK gespeeld maar voor de rest heeft hij niks laten zien.
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:39 uur
Klumpie schreef:
Ook bij Liverpool, hij heeft 1 goed EK gespeeld maar voor de rest heeft hij niks laten zien.
(quote)
Je hebt gelijk jaah hij heeft nog nooit meer dan 11 goals in 1 seizoen gemaakt
Had ik me toch in hem vergist, wat op het EK speelde ie inderdaad gweldig.
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:48 uur
Wanneer ik de kwaliteiten van alle spitsen,van de clubs die hem begeren,naast elkaar leg dan is Kuyt de ideale spits voor Liverpool ! En al spelen ze soms met maar een hele spits kansen krijgen ze genoeg !
0
geplaatst: 25 april 2006, 09:08 uur
Nou viking, dat is dan bij deze geregeld. Dirruk naar Liverpool. 

0
geplaatst: 25 april 2006, 11:16 uur
Kalou gaat ook weg uit de kuip:
24/4/2006 23:00
EXCLUSIEF - Niet alleen Dirk Kuijt lijkt zijn laatste wedstrijd te hebben gespeeld in De Kuip, maar ook Salomon Kalou staat voor een afscheid bij Feyenoord.
Kalou voelt zich in zijn wiek geschoten door het nachtelijke overleg na de nederlaag in Amsterdam, vorige woensdag. De inhoud van het gesprek van de twaalf spelers bleef niet binnenskamers. Kalou kreeg via het AD de nodige verwijten uit dat overleg voor zijn voeten geworpen. De kritiek voelde als een mes in zijn rug en lijkt de Ivoriaan het laatste duwtje te hebben gegeven om bij Feyenoord te vertrekken.
Feyenoord staat naar verluidt niet helemaal negatief tegenover een vertrek van Kalou. De huidige verbintenis van de aanvaller loopt nog tot medio 2007, maar onderhandelingen met de Ivoriaan hebben nog niet geleid tot een nieuwe verbintenis. En wil de Rotterdamse club nog wat verdienen aan Kalou, moet de aanvaller deze zomer worden verkocht.
24/4/2006 23:00
EXCLUSIEF - Niet alleen Dirk Kuijt lijkt zijn laatste wedstrijd te hebben gespeeld in De Kuip, maar ook Salomon Kalou staat voor een afscheid bij Feyenoord.
Kalou voelt zich in zijn wiek geschoten door het nachtelijke overleg na de nederlaag in Amsterdam, vorige woensdag. De inhoud van het gesprek van de twaalf spelers bleef niet binnenskamers. Kalou kreeg via het AD de nodige verwijten uit dat overleg voor zijn voeten geworpen. De kritiek voelde als een mes in zijn rug en lijkt de Ivoriaan het laatste duwtje te hebben gegeven om bij Feyenoord te vertrekken.
Feyenoord staat naar verluidt niet helemaal negatief tegenover een vertrek van Kalou. De huidige verbintenis van de aanvaller loopt nog tot medio 2007, maar onderhandelingen met de Ivoriaan hebben nog niet geleid tot een nieuwe verbintenis. En wil de Rotterdamse club nog wat verdienen aan Kalou, moet de aanvaller deze zomer worden verkocht.
0
geplaatst: 25 april 2006, 13:44 uur
Ze zullen waarschijnlijk allebei weggaan, maar het is pas zeker als de contracten getekend zijn!!
0
geplaatst: 25 april 2006, 14:10 uur
Volgens mij IS het al zeker, alleen nog niet voor de buitenwacht. Ze zullen pak 'm beet 20 miljoen tezamen opbrengen. Hiervan moet Feyenoord een linksbuiten, een spits, een ervaren middenvelder en een linksback halen. En als het even kan een ervaren centrum verdediger en een extra middenvelder. Zal erg lastig worden.
0
geplaatst: 25 april 2006, 14:31 uur
avdj schreef:
Volgens mij IS het al zeker, alleen nog niet voor de buitenwacht. Ze zullen pak 'm beet 20 miljoen tezamen opbrengen. Hiervan moet Feyenoord een linksbuiten, een spits, een ervaren middenvelder en een linksback halen. En als het even kan een ervaren centrum verdediger en een extra middenvelder. Zal erg lastig worden.
Ik denk wel dat Feyenoord ze niet beiden laten gaan voor 20 miljoen euro. Kuijt alleen moet al minsten 17, 18 miljoen opleveren. Dat gaat 'm niet worden.....
Een linksbuiten is bovendien niet noodzakelijk. Wel een nieuwe spits, middenvelder en nieuwe backs. Maar Ze hebben nog wel iets meer geld te besteden dan het geld wat ze krijgen voor K2.
0
geplaatst: 25 april 2006, 14:39 uur
Feyenoord moet eerst maar is een goede keeper en een paar goede verdedigers halen, daarna kun je de rest pas uitbouwen.
0
geplaatst: 25 april 2006, 14:50 uur
0
geplaatst: 25 april 2006, 15:08 uur
Beetje een inkoppertje. Deze 3 spelers zouden het goed doen bij een modale club in de Eredivisie, maar zijn te licht voor Feyenoord.
Greene, Bahia en Vlaar moeten gewoon achterin de verdediging vormen. Dus Feyenoord moet zoeken naar een goede linksback > MOEILIJKE OPDRACHT.... Aangezien er weinig goede linksbacks zijn.. v. Bronckhorst zal over een jaar naar Feyenoord komen, hopelijk, dus dan is dat probleem voor 2 jaar opgelost.
Nog een middenvelder erbij en het middenveld is compleet. Een type Bosvelt zal absoluut moeten komen, om balans te brengen op het middenveld.
Het is natuurlijk doodzonde dat Kuijt en Kalou weggaan, anders was Feyenoord (inclusief het bovenstaande) absoluut een titelkandidaat geweest. Het zal een mission imposible worden om K2 binnen een korte tijd in te vullen.
Dan maar voor de play-offs gaan!!!!
Greene, Bahia en Vlaar moeten gewoon achterin de verdediging vormen. Dus Feyenoord moet zoeken naar een goede linksback > MOEILIJKE OPDRACHT.... Aangezien er weinig goede linksbacks zijn.. v. Bronckhorst zal over een jaar naar Feyenoord komen, hopelijk, dus dan is dat probleem voor 2 jaar opgelost.

Nog een middenvelder erbij en het middenveld is compleet. Een type Bosvelt zal absoluut moeten komen, om balans te brengen op het middenveld.
Het is natuurlijk doodzonde dat Kuijt en Kalou weggaan, anders was Feyenoord (inclusief het bovenstaande) absoluut een titelkandidaat geweest. Het zal een mission imposible worden om K2 binnen een korte tijd in te vullen.
Dan maar voor de play-offs gaan!!!!
0
geplaatst: 25 april 2006, 15:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Greene, Bahia en Vlaar moeten gewoon achterin de verdediging vormen.
Greene, Bahia en Vlaar moeten gewoon achterin de verdediging vormen.
Deze jongens zijn talentvol, maar hebben een ervaren verdediger erbij nodig.
0
geplaatst: 25 april 2006, 15:19 uur
Klumpie schreef:
(quote)
Misschien, maar voor mijn apart mag er nog wel een Greenetje of een Bahiaatje bij... Vlaar moet nog heel veel leren.
0
geplaatst: 25 april 2006, 15:23 uur
Volgens mij was er zo'n type in huis in de persoon van Saïdi. Die was ineens niet meer nodig, herinner ik me.
Vlaar moet wel heeeeel veeeeeeel leren. Maar met de aanstaande leegloop zie ik jongens als Mathijsen (of in ieder geval dát kaliber) niet snel de bus naar Rotjeknor pakken.
Vlaar moet wel heeeeel veeeeeeel leren. Maar met de aanstaande leegloop zie ik jongens als Mathijsen (of in ieder geval dát kaliber) niet snel de bus naar Rotjeknor pakken.
0
geplaatst: 25 april 2006, 15:27 uur
Theo Lucius waarschijnlijk wel ? (rechtsback positie) Al zie ik 'm liever als rechtermiddenvelder !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.