Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2008, 09:18 uur
Wat een geweldenaar die Kuyt, aanvallend/verdedigend, storen bij de opbouw van Chelsea, wat was ie goed gisteren, die jongen moet je sowieso meenemen naar het EK alleen al omdat hij goed voor de groep is met een enorme winaarsmentaliteit......
hopen idd dat Liverpool het redt in de return!
hopen idd dat Liverpool het redt in de return!
0
Sven Bersee
geplaatst: 23 april 2008, 09:21 uur
Ja neem maar mee voor de groep, maar niet opstellen hoor!
0
geplaatst: 23 april 2008, 09:28 uur
Want? Als Kuijt deze vorm vasthoudt is er geen enkele reden om hem niet op te stellen. Niet in de spits maar gewoon in dezelfde rol als bij Liverpool: rechts op het middenveld. Voorin van Nistelrooij en van Persie en vlak erachter Sneijder, van der Vaart (links) en Kuijt (rechts). Als Bassie zorgt dat er genoeg controlerende spelers achter staan dan kan het een mooi EK worden.
0
geplaatst: 23 april 2008, 09:40 uur
I totally agree.
Ik ga ervanuit dat Liverpool het gewoon red. Dat armlastige Chelsea wil ik echt niet in de finale zien.
Denk daarnaast dat Man Utd. het wel red tegen Barça.
Ik ga ervanuit dat Liverpool het gewoon red. Dat armlastige Chelsea wil ik echt niet in de finale zien.
Denk daarnaast dat Man Utd. het wel red tegen Barça.
0
geplaatst: 23 april 2008, 10:24 uur
Reijersen schreef:
Dat armlastige Chelsea wil ik echt niet in de finale zien.
Dat armlastige Chelsea wil ik echt niet in de finale zien.
idd, ik zat gisteren ook echt te balen toen de gelijkmaker werd gemaakt. Wat een lullig doelpunt ook
0
geplaatst: 23 april 2008, 10:57 uur
Ik geloof dat weinig mensen echt sympathie hebben voor Chelsea. Ze hebben goede voetballers, maar ze spelen saai voetbal. Ik hoop dat Liverpool het redt.
0
Sven Bersee
geplaatst: 23 april 2008, 11:03 uur
Ik zou Kuyt niet opstellen omdat Oranje betere aanvallers heeft. En daarnaast heb ik Kuyt nooit geweldig gevonden. En ik denk dat Italie en Frankrijk met speels gemak een hardwerkende Kuyt kunnen uitschakelen.
0
geplaatst: 23 april 2008, 11:04 uur
Die Gerrard blijft me ook verbazen, zo'n constant hoog niveau haalt hij dit seizoen.
Ook prachtig die Bergkampiaanse actie van hem. Vooral die aanname (onder de verdediger door tikken) was bijna a la Bergkamp tegen Argentina. Jammer dat Cech die bal tegenhield.
Ook prachtig die Bergkampiaanse actie van hem. Vooral die aanname (onder de verdediger door tikken) was bijna a la Bergkamp tegen Argentina. Jammer dat Cech die bal tegenhield.
0
geplaatst: 23 april 2008, 11:06 uur
Was een geweldig schot, maar een makkelijke prooi voor Cech. Toch jammer dat Gerrard geen geweldig mooie motoriek heeft, maar goed, is dat nodig als je zo geweldig kunt ballen? En zijn mentaliteit bevalt me ook erg goed. In die finale tegen AC Milan (3-3) knokte hij zijn team helemaal terug in de wedstrijd, hij speelde als een leeuw.
0
geplaatst: 23 april 2008, 11:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Was een geweldig schot, maar een makkelijke prooi voor Cech.
Was een geweldig schot, maar een makkelijke prooi voor Cech.
Ja, hij stond goed opgesteld. Zoals dat hoort bij een topkeeper.
0
geplaatst: 23 april 2008, 11:15 uur
Sven Bersee schreef:
Ik zou Kuyt niet opstellen omdat Oranje betere aanvallers heeft
Ik zou Kuyt niet opstellen omdat Oranje betere aanvallers heeft
Daarom zei ik ook: zet hem op het middenveld. Als pure aanvaller komt ie tekort maar als aanvallende middenvelder zeker niet.
0
Sven Bersee
geplaatst: 23 april 2008, 11:33 uur
Nou daar ook niet. We hebben ook betere middenvelders. Misschien centraal achterin.
0
geplaatst: 23 april 2008, 11:36 uur
Als we zo gaan beginnen kan je hem net zo goed in de goal zetten. Kuijt op het middenveld is zeker geen verkeerde keus, met alleen maar "mooi weer" voetballers wordt je geen kampioen.
0
geplaatst: 23 april 2008, 11:43 uur
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/76849/1/Gomes_haalt_snoeihard_uit_naar_Reker_en_PSV.html
Zelden zoiets gelezen... Reker wordt inderdaad met de grond gelijk gemaakt.
En Kuijt op het middenveld is misschien wel een idee, dan mag ie wat miij betreft op de plek van Van der Vaart staan. Die heeft de laatste weken toch zijn vorm niet te pakken.
Zelden zoiets gelezen... Reker wordt inderdaad met de grond gelijk gemaakt.
En Kuijt op het middenveld is misschien wel een idee, dan mag ie wat miij betreft op de plek van Van der Vaart staan. Die heeft de laatste weken toch zijn vorm niet te pakken.
0
geplaatst: 23 april 2008, 12:05 uur
Reker kennende betekent dit dat we Gomes kwijt zijn. En al deze stampij zal de transfersom ook niet bepaald ten goede komen. 

0
geplaatst: 23 april 2008, 12:06 uur
Aan de ene kant dus dik geld binnen halen voor PSV, aan de andere kant: waar vindt je er nog zo een?
0
Jornaquin
geplaatst: 23 april 2008, 12:35 uur
Sven Bersee schreef:
Nou daar ook niet. We hebben ook betere middenvelders. Misschien centraal achterin.

Kuyt deed het gister goed, maar in de basis van het Nederlands elftal? Laat me niet lachen.
Paalhaas schreef:
Reker kennende betekent dit dat we Gomes kwijt zijn. En al deze stampij zal de transfersom ook niet bepaald ten goede komen.

Ja lijkt me logisch, sinds wanneer bepaald een speler hoe het management van een club te werk gaat?

0
geplaatst: 23 april 2008, 13:32 uur
Reijersen schreef:
Aan de ene kant dus dik geld binnen halen voor PSV, aan de andere kant: waar vindt je er nog zo een?
Nou, dik geld binnenhalen? Keepers leveren gek genoeg eigenlijk nooit erg veel op. Ik hoorde een bedrag van ca. €14 mln. genoemd worden omtrent een mogelijke transfer naar Tottenham. Daarmee zou Gomes dan meteen de duurste keeper in de Premier League worden. Cf. de transfersom van Robben, ca. €36 als ik me niet vergis (en wie is er nou belangrijker voor zijn team?).
0
geplaatst: 23 april 2008, 13:34 uur
Jornaquin schreef:

Kuyt deed het gister goed, maar in de basis van het Nederlands elftal? Laat me niet lachen.

Daar verschillen we dan van mening. Wie moet er dan rechts op het middenveld? En niet met Seedorf aankomen ajb want dan moet ik de
er weer bij halen.
0
DonDijk
geplaatst: 23 april 2008, 13:36 uur
Seedorf moet idd links..Kuijt rechts, Sneijdertje in het midden en je hebt een aanvallend middenveld wat elkaar goed aanvult.
0
Ace
geplaatst: 23 april 2008, 13:40 uur
dirkje heeft in de basis van het Nederlands Elftal inderdaad niets te zoeken. Zowel op het middenveld als in de aanval hebben we veel beter materiaal. Hem thuis laten is ook overdreven. Het schijnt dat hij altijd eerlijk kaart, dus dat is wel goed voor de sfeer. Katwijkse vroomheid, die steken niet.
0
geplaatst: 23 april 2008, 13:54 uur
Sneijder en v/d Vaart moeten sowieso niet samen op het middenveld spelen. Kuijt moet sowieso mee naar het EK, maar of hij een basisplaats verdient? Sowieso niet als spits, maar op het middenveld hebben we wel zo een waterdrager/vechter nodig. Wie moet dat anders doen? Seedorf hoort er ook in thuis, dus Tom, kom maar op met je 

0
geplaatst: 23 april 2008, 13:56 uur
Ace schreef:
dirkje heeft in de basis van het Nederlands Elftal inderdaad niets te zoeken
Ach, wie wel? Volgens mij hebben alleen Ruud, Robin, Wesley, Rafaël en Edwin er echt iets te zoeken. De rest is inwisselbaar. Zoals Dirkie gisteren speelde heb je zeker wat aan hem.dirkje heeft in de basis van het Nederlands Elftal inderdaad niets te zoeken
@Rico:

0
Jornaquin
geplaatst: 23 april 2008, 14:08 uur
Joy4ever schreef:
@Rico:
(quote)
Ach, wie wel? Volgens mij hebben alleen Ruud, Robin, Wesley, Rafaël en Edwin er echt iets te zoeken. De rest is inwisselbaar. Zoals Dirkie gisteren speelde heb je zeker wat aan hem.@Rico:

Van Nistelrooij in de spits, van der Vaart erachter, van Persie op links en Sneijder rechts in een vrije rol als (aanvallende) middenvelders. Seedorf (of van Bommel, maar dat wordt dit EK lastig) centraal. Dan nog een verdedigende middenvelder, vier verdedigers en een keeper.
Ps. Aangezien van Bommel dit EK toch niet meedoet zou je Seedorf en Sneijder nog kunnen omwisselen.
0
Ace
geplaatst: 23 april 2008, 14:10 uur
Joy4ever schreef:
@Rico:
(quote)
Ach, wie wel? Volgens mij hebben alleen Ruud, Robin, Wesley, Rafaël en Edwin er echt iets te zoeken. De rest is inwisselbaar. Zoals Dirkie gisteren speelde heb je zeker wat aan hem.@Rico:

Daar noem je nou precies de vier spelers voor de vier posities waar ook kuyt voor in aanmerking zou moeten komen

0
geplaatst: 23 april 2008, 14:12 uur
Ace schreef:
Daar noem je nou precies de vier spelers voor de vier posities waar ook kuyt voor in aanmerking zou moeten komen
(quote)

Bij Quick Boys stak Kuijt zijn handen weleens in handschoenen, dus wie weet.
Gaan we opstellingen maken waarmee Oranje moet gaan spelen op het komende E.K.?
0
geplaatst: 24 april 2008, 08:16 uur
Barcelona kon niet en Manchester wilde niet. Of andersom. Wat een slechte wedstrijd iig. Ronaldo is wel een geweldenaar. Voor de rest vond ik Man United maar een matige ploeg. Het is mij een compleet raadsel waarom Liverpool op een straatlengte achterstand van Man United en Arsenal staat in de Premier League. Ik hou hoop op een finale Liverpool - Barcelona.
0
geplaatst: 24 april 2008, 09:31 uur
Tijdens de wedstrijd zat ik te denken: Je zal als club een middenveld hebben met Gerrard van Liverpool en Xavi en Iniesta van Barça.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.