Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2008, 09:59 uur
0
Jornaquin
geplaatst: 24 april 2008, 12:56 uur
Met zo'n middenveld moet je haast wel met 4 middenvelders spelen omdat je anders aan alle kanten overlopen zal worden.
0
geplaatst: 24 april 2008, 13:33 uur
Jornaquin schreef:
Met zo'n middenveld moet je haast wel met 4 middenvelders spelen omdat je anders aan alle kanten overlopen zal worden.
In dat geval plaats ik Siem de Jong er nog bij

0
geplaatst: 24 april 2008, 13:42 uur
Reijersen schreef:
(quote)

0
WernerGSF
geplaatst: 24 april 2008, 13:59 uur
SInds Getafe denk ik dat Bayern dit jaar in de UEFA Cup onverslaanbaar zijn
0
geplaatst: 24 april 2008, 14:05 uur
Als je zo van Getafe wint als zij gedaan hebben, moet dat haast wel.
Trouwens:

Trouwens:

0
Ace
geplaatst: 24 april 2008, 14:18 uur
Ik zal de enige wel weer zijn die het niets bijzonders vindt...
0
geplaatst: 24 april 2008, 14:19 uur
Ace schreef:
Nee hoor, hier nog zo één

0
geplaatst: 24 april 2008, 14:25 uur
Gill Swerts naar AZ voor 4 jaar. Daar gaat AZ alweer de fout in. Laat ze maar lekker zo doorgaan. 

0
geplaatst: 24 april 2008, 14:29 uur
Ace schreef:
Tsja, kwartfinale CL. Niet de mooiste goal ooit ofzo, maar wel een hele gave op een mooi moment. Maar ik begrijp van Rico al dat jij ze elke week zo maakt.

0
Ace
geplaatst: 24 april 2008, 14:35 uur
Jullie mogen niet meer raden 
Nee, maar zo'n schaar? Ik vind het niet echt mooi eruit zien. Zeker niet als je op z'n jenners een kwartier boven die bal gaat staan te tollen.

Nee, maar zo'n schaar? Ik vind het niet echt mooi eruit zien. Zeker niet als je op z'n jenners een kwartier boven die bal gaat staan te tollen.
0
geplaatst: 24 april 2008, 14:49 uur
Ace schreef:
Jullie mogen niet meer raden
Een van der Schipje Jullie mogen niet meer raden

0
Jornaquin
geplaatst: 24 april 2008, 20:28 uur
Bronnen rondom Marco van Basten hebben bevestigd dat de komst van Miralem Sulejmani zo goed als rond is. De transfer zou bekend moeten worden gemaakt na de playoffs, waarin Ajax ironisch genoeg nog tegen de snelle aanvaller moet spelen. Met de overgang zou een bedrag van rond de 9 miljoen euro gemoeid zijn. Voorlopig is dit nog een ‘gerucht’, wanneer er meer bekend is komen we er uiteraard op terug.
Vaag gerucht, maar zou leuk zijn
Vaag gerucht, maar zou leuk zijn

0
geplaatst: 24 april 2008, 22:05 uur
Het zal ongetwijfeld waar zijn, hoewel overal op internet hetzelfde staat over psv en Feyenoord.
0
geplaatst: 25 april 2008, 00:03 uur
Ik ben blij voor Heracles en ook FC Twente. En NAC leuke verrassing dit seizoen.
0
Ace
geplaatst: 25 april 2008, 10:05 uur
Nicolage Rico schreef:
Het zal ongetwijfeld waar zijn, hoewel overal op internet hetzelfde staat over psv en Feyenoord.
Ik geef Ajax even het voordeel van de twijfel gezien het financiele plaatje, hoewel je tegenwoordig met al die investeerders nooit weet hoe clubs zonder direct transferbudget het voor elkaar krijgen om alsnog een speler aan te trekken. Hoe zit dat eigenlijk bij jullie Rico? Zo hebben ze El Ahmadi neem ik aan ook betaald?
0
geplaatst: 25 april 2008, 10:15 uur
Mwa, Sulejmani lijkt me echt zo'n speler waar ze niks aan hebben bij Ajax, of je moet Suarez laten gaan.
Maar als opvolger voor Huntelaar heb je een ander type speler nodig.
0
Ace
geplaatst: 25 april 2008, 10:31 uur
Kos schreef:
Mwa, Sulejmani lijkt me echt zo'n speler waar ze niks aan hebben bij Ajax, of je moet Suarez laten gaan.
Jij zal er verrassend genoeg wel weer een andere mening over hebben... Leg mij eens uit waarom ze niets aan Sulejmani hebben?
0
DonDijk
geplaatst: 25 april 2008, 10:36 uur
Ace schreef:
Jij zal er verrassend genoeg wel weer een andere mening over hebben... Leg mij eens uit waarom ze niets aan Sulejmani hebben?
(quote)
Ik snap hem wel..omdat ze Suarez al hebben..en Leonardo..
0
geplaatst: 25 april 2008, 10:44 uur
Sulejmani is voor elke club in Nederland een aanwinst (als hij zo blijft spelen als dit seizoen, want hij wordt nogal overdreven gehyped momenteel). Suarez aan de ene kant, Sulej aan de andere kant en dan nog een opvolger vinden voor Huntelaar (of die hebben ze al gevonden met die ene gast).
@ Ace: hoe wij dat regelen in het v/d Valk hotel in Ridderkerk is strikt geheim.
@ Ace: hoe wij dat regelen in het v/d Valk hotel in Ridderkerk is strikt geheim.

0
DonDijk
geplaatst: 25 april 2008, 10:56 uur
Trouwens, gister die ploeg van Advocaat aan het werk gezien..respect hoor..
0
geplaatst: 25 april 2008, 10:56 uur
Feyenoord had die Tsymochek (hoe heet ie?) moeten kopen destijds.
0
Ace
geplaatst: 25 april 2008, 11:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Sulejmani is voor elke club in Nederland een aanwinst (als hij zo blijft spelen als dit seizoen, want hij wordt nogal overdreven gehyped momenteel). Suarez aan de ene kant, Sulej aan de andere kant en dan nog een opvolger vinden voor Huntelaar (of die hebben ze al gevonden met die ene gast).

Dat bedoel ik dus: voor elke club in Nederland is dat een aanwinst en versterking en voor veel clubs buiten Nederland ook. Als je zo'n jongen kan halen, gelijk doen. En dan is er echt ook nog wel een plaatsje voor Suarez te vinden. Diepe spits is wel afwachten hoor. Die nieuwe gast heeft 7 miljoen gekost, dus ik mag echt wel hopen dat hij wat kan. De geruchten gaan trouwens dat Real Madrid 35 miljoen op het matje gaat leggen voor Huntelaar.
0
geplaatst: 25 april 2008, 11:16 uur
Oke, tuurlijk is het sowieso een aanwinst, maar met Suarez (en Perez) in je ploeg zou ik dat geld liever uitgeven aan andere spelers.
Maar Ajaxscouting in het achterhoofd houdend zullen ze hem wel op 9 zetten en daarmee weer voor altijd verpesten zoals ze zovaak doen met spelers die het ergens anders goed doen.
Maar Ajaxscouting in het achterhoofd houdend zullen ze hem wel op 9 zetten en daarmee weer voor altijd verpesten zoals ze zovaak doen met spelers die het ergens anders goed doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.