MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Wil Real Madrid het nieuwe Barcelona worden of zo?

Kos
Beetje jammer inderdaad. Laat ze liever wat toffe Argentijnen kopen of zo.
Real is mijn lievelingsclub en ik zou echt balen als ze die kneus van een Huntelaar zouden halen.

Ace
Kos schreef:
Oke, tuurlijk is het sowieso een aanwinst, maar met Suarez (en Perez) in je ploeg zou ik dat geld liever uitgeven aan andere spelers.

Maar Ajaxscouting in het achterhoofd houdend zullen ze hem wel op 9 zetten en daarmee weer voor altijd verpesten zoals ze zovaak doen met spelers die het ergens anders goed doen.

Perez vind ik een drama. Die ongeinteresseerde houding van 'm irriteert me mateloos en daarbij is het niet meer wat het geweest is, sinds ze 'm terug gehaald hebben. Bij psv vond ik 'm beduidend beter spelen. Op de linkerflank heeft hij al helemaal niets te zoeken...

Sulejmani speelt bij Heerenveen toch ook vaak op 9? Overigens vind ik 'm aan de buitenkant ook gevaarlijker vanwege zijn snelheid, maar wie weet is het ook een heel goede spits?

Die scouting, tsja... Nu Van Geel weg is, heb ik goede hoop op betere tijden. Van Basten zal Hans van der Zee wellicht wat ruimte geven (iets dat Van Geel dus echt niet deed) en die man heeft zijn sporen wel verdiend. Blijven hopen is hetgeen me redt in deze niet al te rooskleurige tijden

Kos schreef:
die kneus van een Huntelaar

Last van een klein complexje ofzo?

Kos schreef:
Laat ze liever wat toffe Argentijnen kopen of zo.

Die kopen wij wel, helaas...

van der Zee, de man die ze bij PSV met jarenoude database hebben laten werken, geen wonder dat die aankwam met Colin en Rommedahl

DonDijk
Klumpie schreef:
van der Zee, de man die ze bij PSV met jarenoude database hebben laten werken, geen wonder dat die aankwam met Colin en Rommedahl

DonDijk
Ace schreef:

Sulejmani speelt bij Heerenveen toch ook vaak op 9? Overigens vind ik 'm aan de buitenkant ook gevaarlijker vanwege zijn snelheid, maar wie weet is het ook een heel goede spits?

In een twee-spitsen systeem ja
Vrijheid en ruimte heeft hij nodig volgens mij. Als echte nummer 9 in het Ajax-systeem zal hij niet uit de verf komen denk ik.

Ace
Klumpie schreef:

DonDijk schreef:
(quote)

Vrijheid en ruimte heeft hij nodig volgens mij. Als echte nummer 9 in het Ajax-systeem zal hij niet uit de verf komen denk ik.

Van welke club komt Huntelaar ook alweer? En volgens mij speelt Heerenveen vaak met vleugelspelers...

DonDijk
Ace schreef:
(quote)

(quote)

Van welke club komt Huntelaar ook alweer? En volgens mij speelt Heerenveen vaak met vleugelspelers...

Toen Huntelaar er nog speelde wel ja
Maar nu: Sibon-Sulejmani. Scherp blijven Ace

Hopelijk gaat Van Basten ook gewoon de scouting doen voor Ajax.

Kos
DonDijk schreef:

Exact.

Kos
Ace schreef:

Last van een klein complexje ofzo?

Kweenie, ik heb die fuckhamster nooit kunnen uitstaan. Al ver voor zn Ajaxtijd.

Kos
Hier staat ie wel leuk op trouwens. .

(afbeelding)

Sven Bersee
Fantastisch, dat is hem echt.

Kos schreef:
Hier staat ie wel leuk op trouwens. .

(afbeelding)

Maar weer eens een doelpuntje doen.

Valencia - Liverpool, de 2-0 door Aimar.

En ik stuitte ook nog op dit filmpje:

Hoeveel hadden die Italianen gekregen voor die wedstrijd? Zelden zo'n lamme takken op een veld zien staan.

Sven Bersee
Dat tikwerk van die Argentijnen ga ik nooit meer vergeten. Hoogtepunt van het WK 2006.

BoordAppel schreef:
Hoeveel hadden die Italianen gekregen voor die wedstrijd? Zelden zo'n lamme takken op een veld zien staan.
Tja, dat waren de jaren 70 hè. Toen had je nog tijd om de bal aan te nemen en rustig om je heen te kijken, nu ligt het tempo tig keer hoger.

Sven Bersee schreef:
Dat tikwerk van die Argentijnen ga ik nooit meer vergeten. Hoogtepunt van het WK 2006.
Dit, en niets anders was het hoogtepunt van het WK 2006:

http://nl.youtube.com/watch?v=c7HUMGvvwf8

Een fantastische Pirlo ja, maar dit haalt het toch bij lange na niet bij die goal van Argentinie.

Leuke machtstrijd binnen PSV trouwens: Reker vs. Lemic, Valckx & Gomez. Valckx is al op non-actief gezet.

Mooi, nog 2 te gaan!

Dat was wel de mooiste wedstrijd van het WK, met afstand zelfs. Spanning, die ontlading van Grosso, die goal van del Piero. Geweldig. Dus als wedstrijd zijnde was dat zeker het hoogtepunt van het WK 2006, niet zo een best WK overigens.

Nicolage Rico schreef:
Dat was wel de mooiste wedstrijd van het WK, met afstand zelfs. Spanning, die ontlading van Grosso, die goal van del Piero. Geweldig. Dus als wedstrijd zijnde was dat zeker het hoogtepunt van het WK 2006, niet zo een best WK overigens.
100% mee eens. Daarnaast heb ik ook nog een behoorlijk zwak voor het Italiaanse nationale team. En dan tegen die Duitsers.. oh oh, heerlijk!

Sven Bersee
Maar het mooiste moment was toch de tikzooi van argentinia. Ik vind het wel een beetje kinderachtig om de uitschakeling van Duitsland als hoogtepunt te noemen. Zijn we weer terug bij af? Of begrijp ik het verkeerd? Ik neem aan van niet.

Het gaat er mij niet om dat het tegen Duitsland was. Ik vond dat Duitsland zelfs best een sympathiek elftal. Geen Völlers. Het ging puur om de wedstrijd zelf. Het mooiste doelpunt was idd die van Argentinië, of die van Spanje. Wie scoorde er ook alweer? Torres? Puyol?

Sven Bersee schreef:
Maar het mooiste moment was toch de tikzooi van argentinia. Ik vind het wel een beetje kinderachtig om de uitschakeling van Duitsland als hoogtepunt te noemen. Zijn we weer terug bij af? Of begrijp ik het verkeerd? Ik neem aan van niet.
Het gaat om de dramatiek. Halve finale op het WK. Duitsland speelt voor eigen publiek. Nog een paar minuten te gaan in de 2e verlenging. Het hele stadion kijkt uit naar de strafschoppen, die Duitsland vermoedelijk zou hebben gewonnen. En dan opeens.. BOEM!! Goal!! Die ontlading.. Ik krijg er nog kippenvel van.. Voor mij het absolute hoogtepunt van het WK.

Sven Bersee
Ok, ok, mooi uitgelegd, ik ben om. Al blijf de Cambiactie het mooist vinden. Dat was en is voor mij scharrelkipvel.

Nicolage Rico schreef:
Het gaat er mij niet om dat het tegen Duitsland was. Ik vond dat Duitsland zelfs best een sympathiek elftal. Geen Völlers. Het ging puur om de wedstrijd zelf. Het mooiste doelpunt was idd die van Argentinië, of die van Spanje. Wie scoorde er ook alweer? Torres? Puyol?

Torres volgens mij. Geweldige goal ja.

De laatste goal in die halve finale is me ook wel bijgebleven, Wel een prachtig moment inderdaad, het was echt fantastisch dat Pirlo zo koelbloedig bleef. Maar de rest van de wedstrijd was ik eerlijk gezegd alweer vergeten.

Ik herinner me nog wel de vrije trap van Van Persie, de fantastische Rosicky in de 1e wedstrijd van Tsjechie, de solo van Ribery, de knal van Joe Cole, etc.

Maar al met al was het niet zo'n bijzonder WK. Beste herinneringen beleef ik toch aan dat van '90, maar dat was ook het eerste WK wat ik bewust mee maakte. Vooral de goal van Caniggia destijds, waardoor Brazilie werd uitgeschakeld.

Zondag is het weer tijd voor de bekerfinale. Dus een mooie gelegenheid om mijn mooiste voetbalherinnering te posten. De bekerfinale FC Twente - PSV in 2001. Wat een krankzinnige strafschoppenserie!

Jornaquin
Kos schreef:
Oke, tuurlijk is het sowieso een aanwinst, maar met Suarez (en Perez) in je ploeg zou ik dat geld liever uitgeven aan andere spelers.

Maar Ajaxscouting in het achterhoofd houdend zullen ze hem wel op 9 zetten en daarmee weer voor altijd verpesten zoals ze zovaak doen met spelers die het ergens anders goed doen.

Sulejmani op links, Suarez op rechts. Huntelaar in de spits en nog een 10 halen (of Cvitanich of Siem de Jong er laten spelen). Als Huntelaar weggaat kun je Cvitanich in de spits zetten en moet je sowieso nog een nieuwe kopen (ik zeg Jovetic, maar dat lijkt me niet haalbaar ) aangezien Ajax verder geen spits heeft. Perez verkopen aan Kozakken Boys want daar heb je echt geen reet aan.

Verder hebben ze sowieso nog 2 middenvelders en 2 verdedigers nodig. Eentje om het vertrek van Davids en Heitinga op te vangen en voor elke positie 1 jonge, talentvolle als back-up in plaats van die crap die vorig jaar voor de breedte is gehaald en iedere wedstrijd op de tribune zitten bij het 2e.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:36 uur

geplaatst: vandaag om 11:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.