Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2006, 15:44 uur
rayman schreef:
Daar hebben ze geen verkeerde aan. Lucius, die mag ik wel.
Een harde werker, past dus goed bij Feyenoord. Alles beter dan Gyan (en eigenlijk ook Collen).
Saïdi is ook nog niet ervaren > begin 20. Ik vond het jammer dat hij weg mocht, ik was altijd wel gecharmeerd van hem. Hij doet zeker niet onder aan Vlaar. Maar hij is niet de ervaren man die Feyenoord zoekt.
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:02 uur
rayman schreef:
Craig Bellamy in de plaats voor Kalou, zou zeker geen slechte optie zijn ! Maar helaas zijn dromen bedrog ,omdat Feyenoord nooit het salaris kan ophoesten wat hij in Engeland verdient . Daarnaast ontbreekt bij hem zelf waarschijnlijk de prikkkel om in de nederlandse competitie te gaan spelen !
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:05 uur
Daarom is het doodzonde dat Kuijt en Kalou weggaan... Veel beter kan je niet krijgen in de eredivisie.
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:07 uur
Ik vind persoonlijk Baretto wel wat voor Feyenoord. Weet niet waarom, maar ik denk dat hij daar wel wat los kan maken.
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:14 uur
rayman schreef:
Ik vind persoonlijk Baretto wel wat voor Feyenoord. Weet niet waarom, maar ik denk dat hij daar wel wat los kan maken.
Zijn transferwaarde zal de laatste maanden in elk geval flink gedaald zijn !
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:17 uur
Die jongen kan best voetballen hoor. Heeft bij NEC toch niks te zoeken.
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:18 uur
rayman schreef:
Ik denk niet dat ze 8 miljoen willen betalen voor een Baretto. Of zijn contract moet binnenkort aflopen, zodat hij goedkoper wordt??
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:20 uur
Die hoeft geen 8 miljoen te kosten hoor. Ik denk dat ze met de helft meer dan tevreden zijn. Heeft de investeerder nog steeds een winst gemaakt van ruim 200%. En zo zien ze dat soort spelers toch; als beleggingen.
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:29 uur
Tuurlijk, maar vorig jaar kostte hij wel 8 miljoen. Hij zal uiteraard in waarde zijn gedaald, maar ik denk niet dat Feyenoord er 5 miljoen voor over heeft. Typisch zo'n speler die tussen subtop en top zit. We hoeven geen nieuwe Lurling.
0
geplaatst: 25 april 2006, 19:46 uur
Feyenoord heeft intresse in Stefanovic, goede vedediger maar je wordt er geen kampioen mee.
http://www.soccernews.nl/news/13340
http://www.soccernews.nl/news/13340
0
geplaatst: 25 april 2006, 21:54 uur
Komt nogal wat snelheid te kort,maar is wel kopsterk en kan een verdediging aardig goed organiseren !
0
geplaatst: 25 april 2006, 22:08 uur
0
geplaatst: 25 april 2006, 22:47 uur
Idd. Arsenal moet zich dood schamen om op deze manier een halve finale te spelen.
Jammer dat die penal er niet in ging ik had het Villarreal gegund (al was die niet terecht de penal).
Jammer dat die penal er niet in ging ik had het Villarreal gegund (al was die niet terecht de penal).
0
geplaatst: 25 april 2006, 22:51 uur
Ik ben blij dat de bal er niet in ging, ik zie veel liever Arsenal in de finale, ook al hebben ze nu anti-voetbal gespeeld.
0
geplaatst: 25 april 2006, 23:12 uur
Ik ben ook blij dat die penalty er niet in ging. Dan had ik nog een half uur langer naar dit non voetbal moeten kijken. Arsenal dat niet wil en Villarreal dat niet kan.
0
geplaatst: 26 april 2006, 11:00 uur
Barcelona wint de CL dat is duidelijk.
Ze zullen dat gekochte zooitje van Arsenal eens voetballes geven. Wat een schande voor het voetbal!
Bovendien behandelt Wenger één van de beste voetballers ooit als een stuk straatvuil, ik denk dat niemand Bergkamp zo´n afscheidsjaar gunt.
Hopelijk dat Rijkaard wel zo slim om het geweldige middenveld met Iniesta en v. Bommel te laten staan,
wat spelen die goed samen zeg! Maar ik denk dat Rijkaard dat ook wel inziet dat die 2 het verschil kunnen maken en bovendien laten ze zien wie er de baas zijn op dat middenveld.
Ze zullen dat gekochte zooitje van Arsenal eens voetballes geven. Wat een schande voor het voetbal!
Bovendien behandelt Wenger één van de beste voetballers ooit als een stuk straatvuil, ik denk dat niemand Bergkamp zo´n afscheidsjaar gunt.
Hopelijk dat Rijkaard wel zo slim om het geweldige middenveld met Iniesta en v. Bommel te laten staan,
wat spelen die goed samen zeg! Maar ik denk dat Rijkaard dat ook wel inziet dat die 2 het verschil kunnen maken en bovendien laten ze zien wie er de baas zijn op dat middenveld.
0
geplaatst: 26 april 2006, 11:21 uur
Alsof Arsenal zo gaat spelen in de finale. Bergkamp was er gisteren trouwens niet eens bij.
0
geplaatst: 26 april 2006, 11:24 uur
Music4ever schreef:
Nee, Barca is eigen jeugd...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.