MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Feyenoord praat met Sulejmani
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Miralem Sulejmani binnen te halen. De aanvaller van sc Heerenveen sprak maandag met de clubleiding van de Rotterdammers.

Sulejmani bevond zich samen met zijn zaakwaarnemer in Rotterdam, waar hij met enkele vertegenwoordigers van Feyenoord sprak over een transfer. Niet duidelijk is in welk stadium de onderhandelingen zich inmiddels bevinden. De Friezen staan open voor een vertrek van het talent, maar eisen wel ruim tien miljoen euro als vergoeding.

Opvallend genoeg liet Sulejmani eerder nog weten een transfer naar Feyenoord niet te zien zitten, aangezien hij jaarlijks voor de prijzen wil spelen. Die houding lijkt nu dus echter veranderd, gezien de onderhandelingen. Voordeel voor de jonge aanvaller is het feit dat huidig Heerenveen-coach Gertjan Verbeek volgend seizoen trainer is in De Kuip.

De 19-jarige Serviër maakte dit seizoen veel indruk bij Heerenveen, waar hij om Gerald Sibon heen speelde. Sulejmani pakte zijn kans toen Afonso Alves vertrok, en kwam in 34 competitieduels tot vijftien doelpunten. Dat leverde hem de interesse van onder meer Ajax, PSV, Chelsea, Real Madrid en dus Feyenoord op.

------------------------------------------

Voetbalprimeur is misschien niet een heel betrouwbare bron, het zou goed kunnen dat Sulejmani een gesprek heeft gehad met de clubleiding. Het werd ook vermeldt op Radio Rijnmond.

Jornaquin
Ik las het ook ja, we zullen het zien.

Ach ja, andere bronnen melden dat Marco van Basten al met hem belde en hem binnen gaat halen. Één grote hype die gozer. Zal wat zijn als hij volgend jaar niets laat zien, voor welke club hij dan ook speelt.

Jornaquin
Haha ja, dat het een hype is is zeker. Voor hetzelfde geld vertrekt hij naar Chelsea ofzo om daar dood te bloeien op de bank.

Doel:
Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg, Henk Timmer, Sander Boschker

Verdediging:
André Ooijer, John Heitinga, Wilfred Bouma, Joris Mathijsen, Mario Melchiot, Tim de Cler, Urby Emanuelson, Kew Jaliens

Middenveld:
Clarence Seedorf, Giovanni van Bronckhorst, Rafael van der Vaart,
Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Denny Landzaat, Nigel de Jong, Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar, Ibrahim Afellay

Aanval:
Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuijt, Arjen Robben, Robin van Persie, Ryan Babel, Jan Vennegoor of Hesselink, Klaas-Jan Huntelaar,
Danny Koevermans

En dan moeten er nog zeven afvallen. Ik gok op: Boschker, Emanuelson, Jaliens, Maduro, de Jong, Engelaar en Koevermans.

Ik hoop dat je gelijk hebt met iig Emanuelson, Maduro en zeker Nigel de Jong.

Opvallend dat die jongen van Vitesse er niet bij zit, al vind ik Boschker wel een goede keeper. Twente draait erg goed en hij is in vorm, dus op zich wel een terechte selectie. Vitesse is ook al even uitgebald. Maar goed, hij zal toch wel afvallen.

Ik vraag me af waar Emanuelson, Jaliens en de Zeeuw hun uitverkiezing aan te danken hebben.

Je zal straks nog zien dat Urby mee mag. Ik vind het wel een mooi lijstje verder, alleen die verdediging he..

Ik zie dan liever Bouhlarouz dan een Jaliens. Urby en Nigel in Oranje... Die kun je net zo goed inwisselen voor 100 andere Nederlandse voetballers.

Maar Bouhlarouz speelt nauwelijks. Heel jammer eigenlijk. Ik hoop dat een van de Nederlandse topclubs hem terughaalt, want in potentie is het zeker een basisspeler wat mij betreft.

kArIzMa_TuRk
De laatste week voor de Turkse Süper Lig.

De stand is nu:
1. Galatasaray 76
2. Fenerbahce 73
3. Sivasspor 70
4. Besiktas 70
5. Kayserispor 55
6. Trabzonspor 46 (mijn team)
7. Denizlispor 42

Mijn team heeft het dit jaar niet zo goed gedaan, helaas. In de hoop dat ze het volgend jaar beter doen.

De crusiale wedstrijden worden zaterdag 10 mei gespeeld:
18:00 Galatasaray - Oftaspor
18:00 Trabzonspor - Fenerbahce

Fenerbahce staat met doelsaldo voor. Als ze kampioen willen worden, moeten ze deze wedstrijd dus winnen. (Als het goed is is hetzelfde in de Eredivisie gebeurd) Alleen...
is Trabzonspor een hele lastige tegenstander. Ze moeten echt alles op alles zetten.

Ik denk dat Galatasaray makkelijk kampioen wordt, want een gelijkspel is al voldoende.

Waar staat Oftaspor in de copetitie, Karizma? Gala heeft sowieso genoeg aan een punt.

Ben zelf een kleine Fenerbahce fan al kan het me niet zo veel schelen.

Trabzonspor, heef Michel Kreek daar niet gespeeld?

kArIzMa_TuRk
Rhythm & Poetry schreef:
Waar staat Oftaspor in de copetitie, Karizma?
Nummer 9 met 40 punten.
Gala heeft sowieso genoeg aan een punt.
Inderdaad. Zoals ik al zei: gelijkspel is al voldoende.
Reijersen schreef:
Zover ik weet niet.

Jammer dat Sivasspor van het weekend niet gewonnen heeft van Galatasaray. Dan was het team van Wooter, Yildirim, Saidi en Cvetkov mooi gedeeld koploper geweest. Toch knap voor een club die nog niet zo lang geleden een paar divisies lager speelde.

kArIzMa_TuRk
Hier ben ik het mee eens. Heel jammer. Ik had Sivasspor het winnen wel gegund.

Jornaquin
Nu staat er op hetzelfde voetbalprimeur het volgende bericht

Ajax lijkt zich komende zomer te versterken met Miralem Sulejmani. De Amsterdammers zouden met sc Heerenveen al drie dagen in onderhandeling zijn over een transfer.
Dit heeft zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic laten weten aan Goal.com. "De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen", meldt Radonjic. "De clubs zijn nu twee á drie dagen met elkaar in gesprek. Ik denk dat ze er samen uit zullen komen. Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Ajax is op dit moment het meest serieus."

Radonjic wil niets zeggen over de hoogte van de transfersom. Hoogstwaarschijnlijk zal deze een slordige elf miljoen euro bedragen. Daarmee is Sulejmani, die ook wordt gevolgd door Feyenoord en enkele buitenlandse clubs, mogelijk een duurdere aankoop dan Klaas Jan Huntelaar.

Reijersen schreef:

Nee, Michel Kreek speelde in zijn carriere voor achtereenvolgens Ajax, Padova, Perugia, Vitesse, AEK Athene en Willem II

Jornaquin schreef:

(quote)

Nee, Michel Kreek speelde in zijn carriere voor achtereenvolgens Ajax, Padova, Perugia, Vitesse, AEK Athene en Willem II

Maar er heeft een ex-Ajacied voor die club gespeeld. Weet het bijna zeker! Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.

Ik las het al Jorn. Op elke site staat wat anders. Ik zie wel berichten dat mensen Sulejmani bij de Kuip hebben gezien, maar wat daar van waar is. Ik denk dat we het snel zullen weten.

Reijersen schreef:
(quote)

Maar er heeft een ex-Ajacied voor die club gespeeld. Weet het bijna zeker! Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.

Kiki Musampa heeft er ooit gespeeld.

Chelsea is bereid 70 miljoen neer te leggen voor Ramos.
Maar natuurlijk.

Reijersen schreef:
(quote)

Arveladze.

rayman schreef:
(quote)
Arveladze.

Zijn broertje ook...

En Peter van Vossen en John van de Brom hebben bij Istanbulspor gespeeld.

Sven Bersee
Op vi.nl kan je nu je eigen EK-selectie maken. 23 man moet je kiezen uit de voorselectie van Van Basten:
Keepers: Van Der Sar, Stekelenburg, Timmer (Boschker valt af)
Verdedigers: Bouma, De Cler, Emanuelson, Heitinga, Melchiot, Mathijsen en Jaliens (Ooijer valt af)
Middenvelders: Van Bronckhorst, Engelaar, Landzaat, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart en De Zeeuw (Affelay, De Jong en Maduro vallen af)
Aanvallers: Babel, Huntelaar, Kuijt, Van Nistelrooij, Van Persie, Robben en Vennegoor of Hesselink (Koevermans valt af)

Bij mij vallen Boschker, Emanuelson, Jaliens, de Jong, Maduro, de Zeeuw en Koevermans af.

Jornaquin
Zou het zo doen als Klumpie alleen dan Affelay laten afvallen ipv de Zeeuw. Aanvallende middenvelders genoeg, en die zijn allen beter dan Affelay.

Edit: Kuyt eruit, Affelay erin. Had niet goed gekeken

Boschker, Emanuelson, Jaliens, de Jong, Maduro, Kuyt en Koevermans af.

Zo dus.

Bij mij zouden afvallen: Boschker, Emanuelson, Jaliens, de Jong Maduro, de Zeeuw en Koevermans. Hetzelfde berichtje als Klumpie dus, hoewel Melchiot ook af zou mogen vallen, al schat ik hem ietsjes beter in dan Jaliens.

Affalay zou nog een wedstrijd kunnen beslissen met een invalbeurt. Dat zie ik een de Zeeuw niet doen.

Bij mij zouden de volgende spelers afvallen: Boschker, Emanuelson, Maduro, de Jong, Engelaar, Koevermans en Vennegoor of Hesselink.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:00 uur

geplaatst: vandaag om 12:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.