MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik zou Timmer, Melchiot, Maduro, Affelay, De Jong, Koevermans en Vennegoor of Hesselink eruit gooien.

Als ik Afellay zag spelen in de UEFA-cup begrijp ik niet waarom sommige Hollanders hem uit de selectie willen.
Voor zover ik de Nederlanders heb kunnen volgen zou ik

Sander Boschker
Urby Emanuelson
Kew Jaliens
Nigel de Jong
Demy de Zeeuw
Jan Vennegoor of Hesselink,
Danny Koevermans

er uit kegelen.

Ploppesteksel schreef:
Als ik Afellay zag spelen in de UEFA-cup begrijp ik niet waarom sommige Hollanders hem uit de selectie willen.

Dat is een van die grote mysteries van het universum. Net zoals dat andere spelers die het erg goed doen bij hun club niet worden geselecteerd en koekenbakkers die keer op keer in de fout gaan gewoon mogen blijven komen.

DutchViking
Mijn keuze: Boschker, Melchiot, Emanuelson, Engelaar, De Jong, Maduro en Koevermans zou ik thuislaten.

Mijn keuze: gewoon kampioen worden. Enneh, geen verkeerd woord over Urby et Orbi, he. Briljante linkspoot. Maar nu even over wat belangrijkers: ADO door naar de volgende ronde! Ook zo genoten van Janmaat? Toppertje.

Ik zou thuis laten: Boschker, Jaliens, Engelaar, Maduro, De Jong, Kuijt en Koevermans.

Sterchele komt om bij ongeluk

Profvoetballer François Sterchele is donderderdagnacht om het leven gekomen bij een verkeersongeval. De 26-jarige spits van Club Brugge en de Rode Duivels ging met zijn wagen van de weg en was op slag dood. Dat meldt vrt.

Het ongeval gebeurde in Vrasene, op de N49 tussen Knokke en Antwerpen. Sterchele verloor de controle over zijn wagen en botste tegen een boom. Daarna belandde zijn wagen in een maïsveld.

De spits was bezig aan zijn eerste seizoen bij Club Brugge.Eerder speelde hij voor Charleroi en Germinal Beerschot. Vorig jaar werd hij nog topschutter in de eerste klasse

Ik heb die jongen wel eens zien ballen op TV en toen prikte hij de ene bal na de andere erin. Volgens mij was er ook concrete interesse vanuit Nederland voor hem. Treurig nieuws hoor.

Zeer treurig. Maar goed, dat geldt niet alleen voor voetballer.

@ Herman: Kuijt thuis laten? Voor mijn apart begint hij in de basis als balafpakker/waterdrager. Zo iemand heb je nodig. Verder hebben we niet zo een speler. De Zeeuw is ook geen goede stofzuiger (meer). Kuijt moet niet in de spits, maar aan de rechterkant van het middenveld ofzo.

DonDijk
In elk geval niet én Koevermans én Vennegoor laten afvallen. We moeten een Pierre in de selectie hebben als we tegen kleine mensjes moeten ofzo.
En Kuijt moet aan de rechterkant, dan heb je bij wijze van niet eens een rechtsback nodig.

Kos
DonDijk schreef:
In elk geval niet én Koevermans én Vennegoor laten afvallen. We moeten een Pierre in de selectie hebben als we tegen kleine mensjes moeten ofzo.
En Kuijt moet aan de rechterkant, dan heb je bij wijze van niet eens een rechtsback nodig.

Rechterkant? gewoon centraal in de aanval. Weg met die 4-3-3 ellende.

Kos

(afbeelding) .

DonDijk
Kos schreef:
(quote)

Rechterkant? gewoon centraal in de aanval. Weg met die 4-3-3 ellende.

Ik bedoel aan de rechterkant in een 4-2-3-1 opstelling.
4-3-3 is zó jaren '90.

Bovendien moet van Nistelrooij in het centrum van de aanval.

DonDijk schreef:
4-3-3 is zó jaren '90.
Maar dan heb je wel de beste veldbezetting

Nicolage Rico schreef:
Bovendien moet van Nistelrooij in het centrum van de aanval.

Op basis van?

DonDijk
Joy4ever schreef:
(quote)
Maar dan heb je wel de beste veldbezetting

Cruyff is ook zó passé, Joy.

lebowski schreef:
(quote)

Op basis van?

Op basis van zijn kwaliteiten. Een betere spits hebben we namelijk niet. Ik vind van Nistelrooij ook één van de beste spitsen ter wereld. Veel doelgerichter zul je ze niet vinden.

DonDijk

Sulejmani naar 020. Ach ja, het was te verwachten. Als ze Huntelaar kunnen behouden, hebben ze met Suarez, Huntelaar en Sulejmani verreweg de beste aanval van de eredivisie.

DonDijk schreef:
(quote)

The Return of Schumacher?
Die is zeker in de leer geweest bij Louis van Gaal

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Die is zeker in de leer geweest bij Louis van Gaal
Ik moest denken aan zowel Toni Schumacher als Louis van Gaal. Sowieso vind ik die Tim Wiese een engerd. Het is dat zijn kicks niet vol het gelaat raakt van die HSV speler.. Trouwens wel een aardig verval van datzelfde HSV. Sinds bekend was dat Huub naar PSV zou gaan raakte HSV in een neerwaartse spiraal. Dat soort dingen zie je bijna altijd gebeuren. Zo zie je maar weer dat voetbal ook een psychologisch spelletje is.

HSV heeft van het weekend weer gewonnen, maar de 2e plaats kunnen ze vergeten.

Nicolage Rico schreef:
Sulejmani naar 020. Ach ja, het was te verwachten. Als ze Huntelaar kunnen behouden, hebben ze met Suarez, Huntelaar en Sulejmani verreweg de beste aanval van de eredivisie.

mja op zich jammer, maar ik denk dat Feyenoord die 10 miljoen beter kan investeren in 2 of 3 nieuwe aankopen (Emnes, een sterke verdediger of een talentje in de aanval)

Emnes lijkt me niet goed genoeg (misschien voor de breedte). UIteraard moet Feyenoord zich versterken met 2 verdedigers en 1 of 2 aanvallers, anders krijgt Feyenoord alweer een "tussenjaar".

Ik denk zelfs dat Sulejmani minstens 11 miljoen kost.

Sven Bersee
Joy4ever schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=zGplCUlBCtw

Gele kaart

ja dit was een gele prent, want hij pleegde echt geen opzet, wél gevaarlijk spel.

Sven komt uit België toch?

Sven Bersee
Zwitserland.

Sven Bersee schreef:
Zwitserland.
Dan heb je binnenkort een leuk feestje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.