Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2008, 14:15 uur
Haha, eigenlijk is er geen discussie nodig of het een rode kaart was.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 14:19 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha, eigenlijk is er geen discussie nodig of het een rode kaart was.
Blijkbaar wel Haha, eigenlijk is er geen discussie nodig of het een rode kaart was.

0
Sven Bersee
geplaatst: 8 mei 2008, 14:23 uur
Het was geen rode. Jullie zien toch wel dat hij richting bal probeert te schoppen. Klungelig, maar als hij die spits had willen raken had hij toch niet zo debiel hoeven bewegen?
0
geplaatst: 8 mei 2008, 14:28 uur
Ik zou bijna het filmpje nog een x gaan bekijken, maar nee.
ROOD!!
ROOD!!
0
Sven Bersee
geplaatst: 8 mei 2008, 14:32 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Dan heb je binnenkort een leuk feestje 
Welja.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 14:34 uur
Als je zo onbesuisd inkomt (dan kun je wel zeggen dat hij voor de bal gaat, hij weet heus wel dat hij het één en ander erbij pakt), dan verdien je toch de rode kaart. Net als onbesuisde tackles met 2 (of 3) benen, ook al raak je niemand, daar staat een rode kaart voor.
Shit, ga ik nu toch discussiëren.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 14:37 uur
Komend EK organiseer ik voor de 6e keer tijdens een groot kampioenschap een grote voetbal pool (voorspellen wedstrijden, poule rankings, kwartfinalisten t/m finale en winnaar voorspellen, scorende spelers opgeven, keepers, topscorers, aantal doelpunten Nederlands elftal etc etc).
Hij is qua deelnemersveld meestal behoorlijk internationaal, laatste keer tijdens het WK deden er 178 mensen mee uit 9 verschillende landen en zat er 880 Euro in de pot.
Inleg is 5 euro.
Bij aanvang van het EK krijg je een overzicht van alle voorspellingen van alle deelnemers toegestuurd en ik probeer na elke wedstrijdspeeldag een tussenstand door te sturen.
Op musicmeter zal ik regelmatig een tussenstand van de musicmeter deelnemers plaatsen.
Vanavond of morgenavond gaan de initiele mailings de deur uit.
Als het je wat lijkt om mee te doen, kun je mij een pm sturen (met vermelding van je emailadres), dan neem ik stuur ik je alle benodigde info door.
Alle musicmeter deelnemers die de vorige keer meededen hoeven mij niet te pm-en, die zitten automatisch in de initiele maillijst evenals de mensen die mij al een pm gestuurd hebben nav een opmerking in het WK 2006 topic.
Hij is qua deelnemersveld meestal behoorlijk internationaal, laatste keer tijdens het WK deden er 178 mensen mee uit 9 verschillende landen en zat er 880 Euro in de pot.
Inleg is 5 euro.
Bij aanvang van het EK krijg je een overzicht van alle voorspellingen van alle deelnemers toegestuurd en ik probeer na elke wedstrijdspeeldag een tussenstand door te sturen.
Op musicmeter zal ik regelmatig een tussenstand van de musicmeter deelnemers plaatsen.
Vanavond of morgenavond gaan de initiele mailings de deur uit.
Als het je wat lijkt om mee te doen, kun je mij een pm sturen (met vermelding van je emailadres), dan neem ik stuur ik je alle benodigde info door.
Alle musicmeter deelnemers die de vorige keer meededen hoeven mij niet te pm-en, die zitten automatisch in de initiele maillijst evenals de mensen die mij al een pm gestuurd hebben nav een opmerking in het WK 2006 topic.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:02 uur
Dus de mensen die al meededen hoeven niet te PM-en, maar plaatsen het hier wel. 

0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:02 uur
LOL
Dit toernooi is een stuk lastiger te voorspellen dan het WK hoor. Toen deed ik mee aan een andere poule en daar heb ik een aardige zakcent aan over gehouden.
Dit toernooi is een stuk lastiger te voorspellen dan het WK hoor. Toen deed ik mee aan een andere poule en daar heb ik een aardige zakcent aan over gehouden.

0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:07 uur
herman schreef:
LOL
LOL

Ik heb de een WK-Poule 2002 en een EK-poule 2004 gewonnen, dus een WK en EK zijn even makkelijk....

0
Spijtoptant
geplaatst: 8 mei 2008, 15:22 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Voor het EK?Remember Denemarken, remember Griekenland...
0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:26 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Voor het EK?Jep. Zo zie ik Oostenrijk, Polen en Griekenland toch echt niet winnen.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:27 uur
Tsja, 92 en 04, maar als je zo denkt maar dus Nederland nu ook eens kans

0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:27 uur
4 Jaar geleden had je ook niet gedacht dat Griekenland zou winnen, maar goed, uiteraard zijn de favorieten weer dezelfde als alle voorgaande toernooien.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:28 uur
Reijersen schreef:
(quote)

Ik neem aan dat je Oranje ook bij 13 hebt gezet....
0
geplaatst: 8 mei 2008, 15:35 uur
Jawel, maar daarna maak ik nog een onderscheidt tussen kanshebbers en favorieten 
0
geplaatst: 8 mei 2008, 16:10 uur
Het zou me trouwens niets verbazen als Guus ook met Rusland weer weet te stunten.
0
Spijtoptant
geplaatst: 8 mei 2008, 16:35 uur
Reijersen schreef:
(quote)

Nederland maakt zeker kans.
Het vertoonde spel in de kwalificaties telt niet meer, en in potentie is Nederland niet de beste, maar ook zeker niet kansloos.
Een kleine vonk en de boel kan gaan vlammen.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 16:38 uur
El Ninjo schreef:
Het zou me trouwens niets verbazen als Guus ook met Rusland weer weet te stunten.
Ssssst!!!!Het zou me trouwens niets verbazen als Guus ook met Rusland weer weet te stunten.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 16:42 uur
Zo denk ik er ook over. Ik schat ons hoger in dan Roemenië en de Fransen worden een beetje overschat, vind ik. Een wat stugge ploeg, maar aanvallend impotent. Henry is niet in vorm, Trezeguet wordt niet serieus genomen door Domenech, Benzema speelt steeds slechter dit seizoen en de rest van de Franse aanvallers moet toch wel beteugelbaar zijn door zelfs onze defensie...
Ik vrees wel voor de toorn van Luca Toni.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 16:48 uur
herman schreef:
En Alessandro del Piero niet te vergeten!! Als hij mee mag tenminste.. Ik hoop van wel, het is mijn favoriete speler. Volgens Panini is hij er iig bij van de zomer.Ik vrees wel voor de toorn van Luca Toni.
0
Jornaquin
geplaatst: 8 mei 2008, 16:59 uur
Als del Piero mee mag staat hij denk ik geen basis, vind hem een beetje over zijn top. Natuurlijk nogsteeds goed maar ik zie Donadoni hem niet bij de eerste 11 zetten.
En @ Joy4ever, aangezien jij een Juventus-volger bent (volgens mij) heb ik een vraag voor je. Waarom wil Juve Palladino voor Amauri ruilen, Palladino is toch een getalenteerde speler waar Juve nog lang plezier aan kan beleven, of ben ik gek?
En @ Joy4ever, aangezien jij een Juventus-volger bent (volgens mij) heb ik een vraag voor je. Waarom wil Juve Palladino voor Amauri ruilen, Palladino is toch een getalenteerde speler waar Juve nog lang plezier aan kan beleven, of ben ik gek?
0
geplaatst: 8 mei 2008, 17:00 uur
Nicolage Rico schreef:
Als je zo onbesuisd inkomt (dan kun je wel zeggen dat hij voor de bal gaat, hij weet heus wel dat hij het één en ander erbij pakt), dan verdien je toch de rode kaart. Net als onbesuisde tackles met 2 (of 3) benen, ook al raak je niemand, daar staat een rode kaart voor.
een tackel met 3 benen verdient wat mij bedreft een beloning in de vorm van een doelpunt voor jou team of, als het zo een soort type speler is, een snoepje naar beperkte keuze
0
geplaatst: 8 mei 2008, 17:37 uur
Nog wat nieuws van de transfermarkt.:
Gattuso (AC Milan) schijnt op het punt te staan voor 4 jaar bij Bayern Munchen te tekenen...straks beland van Bommel daar op de bank, wordt ie alsnog niet voor het Nederlands elftal geselecteerd.
Gattuso (AC Milan) schijnt op het punt te staan voor 4 jaar bij Bayern Munchen te tekenen...straks beland van Bommel daar op de bank, wordt ie alsnog niet voor het Nederlands elftal geselecteerd.
0
Spijtoptant
geplaatst: 8 mei 2008, 18:04 uur
herman schreef:
Zo denk ik er ook over. Ik schat ons hoger in dan Roemenië en de Fransen worden een beetje overschat, vind ik. Een wat stugge ploeg, maar aanvallend impotent.
Zo denk ik er ook over. Ik schat ons hoger in dan Roemenië en de Fransen worden een beetje overschat, vind ik. Een wat stugge ploeg, maar aanvallend impotent.
Net Nederland dus, en net als Nederland kan het zo gaan vlammen !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.