MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Kos
[schorre stem] laat Barca maar komme [/schorre stem]

T.O. schreef:
Gaan we nog een EK-poule opzetten hier?

Ik organiseer een EK-poule (niet MuMe specifiek maar met internationaal deelnemersveld, inleg 5 euro, bij het wk 2006 zat er 880 euro in de pot) ... en zal daarvan hier wel een speciale MuMe stand bijhouden.

Hij is nu uitgestuurd naar de volgende 15 MuMe gebruikers :
Ace, Andre, bloempje24, Dutch Viking, Hammerhead, herman, Lebowski, Lukas, Nicolage Rico, Paap_Floyd, Rayman, Reijersen, Ruby1966, Spijtoptant en VanDeGriend

...dus dat belooft een mooie competitie te worden.

Voor meer info kun je mij PM-en.

Arm NAC... word je bijna 2e, mag je niet eens UEFA Cup spelen.

Vraag van de dag:

Waar staat NAC Breda voor?

Antwoord: Nooit ophouden altijd doorgaan Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning Combinatie Breda

Noad Advendo Combinatie:
De volledige naam:
Nooit Ophouden Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda,

(tenminste volgens Wiki)

Lukas schreef:
Vraag van de dag:

Waar staat NAC Breda voor?

Antwoord: Nooit ophouden altijd doorgaan Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning Combinatie Breda
Na Afloop Chagrijnig?Nogal Afgedroogd. Christus!

Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Hedwiges Maduro (Valencia) en Danny Koevermans (PSV) vallen sowieso af.

Boularhouz is toegevoegd.

Ik mis de naam Nigel de Jong nog.

DonDijk
Nigel de Jong

Reijersen schreef:
Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Hedwiges Maduro (Valencia) en Danny Koevermans (PSV) vallen sowieso af.

Boularhouz is toegevoegd.

Emanuelson is geblesseerd (doet zondag ook niet mee tegen Twente) dus dat kan ook een reden zijn dat ie niet meegaat naar het trainingskamp....maar van mij mag ie afvallen.

DonDijk schreef:
Nigel de Jong

Bedankt.

DonDijk
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Bedankt.

Geen dank. Als je nog een naam mist, je weet me te vinden.

De naam van de topscorer van het EK 2008 aub.

Ace
Om begrip te hebben voor het thuis laten van Emanuelson, hoef je niet eens lid te zijn van jullie Calimero-kamp...

Ace
Nicolage Rico schreef:
De naam van de topscorer van het EK 2008 aub.

tim de cler.

Ace schreef:
(quote)

tim de cler.

Bedankt voor de tip. Ik vul 'm meteen in voor de poule van Ninjo.

Jornaquin
herman schreef:
(quote)

Tsja, vorig jaar mocht hij nog uitkijken naar een andere club na een paar mindere seizoenen. Sinds hij aanvoerder is geworden is het bergafwaarts gegaan, vind ik. Wat houteriger geworden ook. De sierlijke Raul is al een tijdje niet meer, tegenwoordig scoort ie alleen nog maar makkelijke intikballen. Ik denk dat Real ook wel beter zou kunnen zijn als het team wat minder op hem was afgesteld.

Je hebt gelijk in het feit dat hij een paar mindere seizoenen heeft gehad, maar dit seizoen is hij weer

herman schreef:
Vind ik wel terecht dat Raul niet mee gaat. Vroeger was het een topspeler, maar nu is het eerder een trage balletjesafwachter..

Niet mee eens, heb hem afgelopen seizoen toen ik in Madrid werkte, vele malen "live" aan het werk gezien en hij was dit jaar verre van een balletjesafwachter en behoorde continu tot de beste spelers van Madrid.
Speelde meestal centraal vanaf het middenveld achter van Nistelrooij in een vrije rol, met heel veel diepgang, maar was ook niet te beroerd om verdedigend een handje toe te steken.
Sterker nog, uit de statistieken in de spaanse media bleek dat hij zowat elke wedstrijd tot de top 3 van Real spelers behoorde die de meeste meters in een wedstrijd aflegden (of zegt dat nu iets over die andere spelers )....dus balletjesafwachter

De voorlopige selectie van Oranje bestaat nog uit de volgende 26 spelers:

Doel (4):
Van der Sar (Manchester United)
Stekelenburg (Ajax)
Timmer (Feyenoord)
Boschker (FC Twente)

Defensie (7):
Bouma (Aston Villa)
De Cler (Feyenoord)
Heitinga (Ajax)
Mathijsen (HSV)
Bouhlarouz (Sevilla)
Melchiot (Wigan)
Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld (8):
Afellay (PSV),
v.Bronckhorst (Feyenoord)
Landzaat (Feyenoord)
Engelaar (Twente)
v.d.Vaart (HSV)
De Jong (HSV)
Sneijder (Real Madrid)
De Zeeuw (AZ)

Aanval (7):
Babel (Liverpool)
Kuijt (Liverpool)
Robben (Real Madrid)
v.Nistelrooij (Real Madrid)
Van Persie (Arsenal)
Huntelaar (Ajax)
Vennegoor of Hesselink (Celtic)

Naast 1 doelman (ik denk toch Boschker alhoewel ik als Timmer zijnde niet al te zeker van m'n zaak zou zijn) moeten er nu dus nog 2 veldspelers afvallen.
Gezien de verdeling van de spelers over de drie linies (7-8-7) lijkt me in ieder geval 1 middenvelder. Ik denk dat van Basten zal kiezen uit 1 van deze 3: de Jong, Engelaar of Landzaat.
Benieuwd uit welke linie de andere afvaller komt.

Mja, geef mij toch maar Higuain. In de kampioenswedstrijd (tegen Murcia geloof ik) begon het ook pas te lopen toen Raul eruit werd gehaald. Dat ie zoveel meters aflegt is ook wel inherent aan de positie waar hij op speelt.

Overigens vind ik Raul nog steeds wel een geweldige speler (trage balletjesafwachter is wel wat te sterk uitgedrukt), maar ik kan me wel voorstellen dat ze betere spelers hebben voor zijn positie.

herman schreef:
Mja, geef mij toch maar Higuain. In de kampioenswedstrijd (tegen Murcia geloof ik) begon het ook pas te lopen toen Raul eruit werd gehaald.

Niet echt met elkaar te vergelijken vind ik, Raul en Higuain. Laatsgenoemde speelde dit seizoen bijna altijd stijf aan de rechterkant als een soort hangende rechtsbuiten....en afgezien van de kampioenswedstrijd waarin hij natuurlijk wel prachtig de kampioensgoal maakte, vond ik 'm de rest van het seizoen niet al te overtuigend op die positie (kan niet beoordelen of hij eigenlijk op een andere positie thuishoort).

Ace
Doe mij maar Urzaiz.

Waarschijnlijk valt Bouhlarouz gewoon af.

Ace schreef:
Doe mij maar Urzaiz.

LOL.

Urzaiz - das een 2e Gabrich (een spits die niet om kan vallen - ik hoor het van Gaal nog zeggen)

Ace schreef:
Doe mij maar Urzaiz.

Nee, die heeft te weinig gespeeld dit seizoen.

Jornaquin
Ik heb gehoord dat Roger volgend seizoen weer wil gaan spelen. Iets voor feyenoord?

Adrie Koster: "wedstrijd tegen Twente is de belangrijkste van het seizoen"

DonDijk
Joy4ever schreef:
Adrie Koster: "wedstrijd tegen Twente is de belangrijkste van het seizoen"

No shit Sherlock

Jornaquin
Ja af en toe verlies je gewoon expres wat, om in de laatste wedstrijd van het seizoen lekker met twente om een plek in de voorronde van de CL te mogen strijden .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.