Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2008, 23:41 uur
T.O. schreef:
Gaan we nog een EK-poule opzetten hier?
Gaan we nog een EK-poule opzetten hier?
Ik organiseer een EK-poule (niet MuMe specifiek maar met internationaal deelnemersveld, inleg 5 euro, bij het wk 2006 zat er 880 euro in de pot) ... en zal daarvan hier wel een speciale MuMe stand bijhouden.
Hij is nu uitgestuurd naar de volgende 15 MuMe gebruikers :
Ace, Andre, bloempje24, Dutch Viking, Hammerhead, herman, Lebowski, Lukas, Nicolage Rico, Paap_Floyd, Rayman, Reijersen, Ruby1966, Spijtoptant en VanDeGriend
...dus dat belooft een mooie competitie te worden.
Voor meer info kun je mij PM-en.
0
geplaatst: 16 mei 2008, 00:17 uur
Vraag van de dag:
Waar staat NAC Breda voor?
Antwoord: Nooit ophouden altijd doorgaan Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning Combinatie Breda
Antwoord: Nooit ophouden altijd doorgaan Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning Combinatie Breda
0
geplaatst: 16 mei 2008, 06:14 uur
Noad Advendo Combinatie:
De volledige naam:
Nooit Ophouden Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda,
(tenminste volgens Wiki)
De volledige naam:
Nooit Ophouden Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda,
(tenminste volgens Wiki)
0
geplaatst: 16 mei 2008, 08:18 uur
Lukas schreef:
Vraag van de dag:
Na Afloop Chagrijnig?Nogal Afgedroogd. Christus!Vraag van de dag:
0
geplaatst: 16 mei 2008, 12:30 uur
Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Hedwiges Maduro (Valencia) en Danny Koevermans (PSV) vallen sowieso af.
Boularhouz is toegevoegd.
0
geplaatst: 16 mei 2008, 12:35 uur
Reijersen schreef:
Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Hedwiges Maduro (Valencia) en Danny Koevermans (PSV) vallen sowieso af.
Emanuelson is geblesseerd (doet zondag ook niet mee tegen Twente) dus dat kan ook een reden zijn dat ie niet meegaat naar het trainingskamp....maar van mij mag ie afvallen.
0
DonDijk
geplaatst: 16 mei 2008, 12:38 uur
Nicolage Rico schreef:
Bedankt.
(quote)
Bedankt.
Geen dank. Als je nog een naam mist, je weet me te vinden.
0
Ace
geplaatst: 16 mei 2008, 12:45 uur
Om begrip te hebben voor het thuis laten van Emanuelson, hoef je niet eens lid te zijn van jullie Calimero-kamp...
0
geplaatst: 16 mei 2008, 12:52 uur
Ace schreef:
tim de cler.
(quote)
tim de cler.
Bedankt voor de tip. Ik vul 'm meteen in voor de poule van Ninjo.
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2008, 13:04 uur
herman schreef:
Tsja, vorig jaar mocht hij nog uitkijken naar een andere club na een paar mindere seizoenen. Sinds hij aanvoerder is geworden is het bergafwaarts gegaan, vind ik. Wat houteriger geworden ook. De sierlijke Raul is al een tijdje niet meer, tegenwoordig scoort ie alleen nog maar makkelijke intikballen. Ik denk dat Real ook wel beter zou kunnen zijn als het team wat minder op hem was afgesteld.
(quote)
Tsja, vorig jaar mocht hij nog uitkijken naar een andere club na een paar mindere seizoenen. Sinds hij aanvoerder is geworden is het bergafwaarts gegaan, vind ik. Wat houteriger geworden ook. De sierlijke Raul is al een tijdje niet meer, tegenwoordig scoort ie alleen nog maar makkelijke intikballen. Ik denk dat Real ook wel beter zou kunnen zijn als het team wat minder op hem was afgesteld.
Je hebt gelijk in het feit dat hij een paar mindere seizoenen heeft gehad, maar dit seizoen is hij weer

0
geplaatst: 16 mei 2008, 13:25 uur
herman schreef:
Vind ik wel terecht dat Raul niet mee gaat. Vroeger was het een topspeler, maar nu is het eerder een trage balletjesafwachter..
Vind ik wel terecht dat Raul niet mee gaat. Vroeger was het een topspeler, maar nu is het eerder een trage balletjesafwachter..
Niet mee eens, heb hem afgelopen seizoen toen ik in Madrid werkte, vele malen "live" aan het werk gezien en hij was dit jaar verre van een balletjesafwachter en behoorde continu tot de beste spelers van Madrid.
Speelde meestal centraal vanaf het middenveld achter van Nistelrooij in een vrije rol, met heel veel diepgang, maar was ook niet te beroerd om verdedigend een handje toe te steken.
Sterker nog, uit de statistieken in de spaanse media bleek dat hij zowat elke wedstrijd tot de top 3 van Real spelers behoorde die de meeste meters in een wedstrijd aflegden (of zegt dat nu iets over die andere spelers
)....dus balletjesafwachter 
0
geplaatst: 16 mei 2008, 13:40 uur
De voorlopige selectie van Oranje bestaat nog uit de volgende 26 spelers:
Doel (4):
Van der Sar (Manchester United)
Stekelenburg (Ajax)
Timmer (Feyenoord)
Boschker (FC Twente)
Defensie (7):
Bouma (Aston Villa)
De Cler (Feyenoord)
Heitinga (Ajax)
Mathijsen (HSV)
Bouhlarouz (Sevilla)
Melchiot (Wigan)
Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld (8):
Afellay (PSV),
v.Bronckhorst (Feyenoord)
Landzaat (Feyenoord)
Engelaar (Twente)
v.d.Vaart (HSV)
De Jong (HSV)
Sneijder (Real Madrid)
De Zeeuw (AZ)
Aanval (7):
Babel (Liverpool)
Kuijt (Liverpool)
Robben (Real Madrid)
v.Nistelrooij (Real Madrid)
Van Persie (Arsenal)
Huntelaar (Ajax)
Vennegoor of Hesselink (Celtic)
Naast 1 doelman (ik denk toch Boschker alhoewel ik als Timmer zijnde niet al te zeker van m'n zaak zou zijn) moeten er nu dus nog 2 veldspelers afvallen.
Gezien de verdeling van de spelers over de drie linies (7-8-7) lijkt me in ieder geval 1 middenvelder. Ik denk dat van Basten zal kiezen uit 1 van deze 3: de Jong, Engelaar of Landzaat.
Benieuwd uit welke linie de andere afvaller komt.
Doel (4):
Van der Sar (Manchester United)
Stekelenburg (Ajax)
Timmer (Feyenoord)
Boschker (FC Twente)
Defensie (7):
Bouma (Aston Villa)
De Cler (Feyenoord)
Heitinga (Ajax)
Mathijsen (HSV)
Bouhlarouz (Sevilla)
Melchiot (Wigan)
Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld (8):
Afellay (PSV),
v.Bronckhorst (Feyenoord)
Landzaat (Feyenoord)
Engelaar (Twente)
v.d.Vaart (HSV)
De Jong (HSV)
Sneijder (Real Madrid)
De Zeeuw (AZ)
Aanval (7):
Babel (Liverpool)
Kuijt (Liverpool)
Robben (Real Madrid)
v.Nistelrooij (Real Madrid)
Van Persie (Arsenal)
Huntelaar (Ajax)
Vennegoor of Hesselink (Celtic)
Naast 1 doelman (ik denk toch Boschker alhoewel ik als Timmer zijnde niet al te zeker van m'n zaak zou zijn) moeten er nu dus nog 2 veldspelers afvallen.
Gezien de verdeling van de spelers over de drie linies (7-8-7) lijkt me in ieder geval 1 middenvelder. Ik denk dat van Basten zal kiezen uit 1 van deze 3: de Jong, Engelaar of Landzaat.
Benieuwd uit welke linie de andere afvaller komt.
0
geplaatst: 16 mei 2008, 13:42 uur
Mja, geef mij toch maar Higuain. In de kampioenswedstrijd (tegen Murcia geloof ik) begon het ook pas te lopen toen Raul eruit werd gehaald. Dat ie zoveel meters aflegt is ook wel inherent aan de positie waar hij op speelt.
Overigens vind ik Raul nog steeds wel een geweldige speler (trage balletjesafwachter is wel wat te sterk uitgedrukt), maar ik kan me wel voorstellen dat ze betere spelers hebben voor zijn positie.
Overigens vind ik Raul nog steeds wel een geweldige speler (trage balletjesafwachter is wel wat te sterk uitgedrukt), maar ik kan me wel voorstellen dat ze betere spelers hebben voor zijn positie.
0
geplaatst: 16 mei 2008, 13:51 uur
herman schreef:
Mja, geef mij toch maar Higuain. In de kampioenswedstrijd (tegen Murcia geloof ik) begon het ook pas te lopen toen Raul eruit werd gehaald.
Mja, geef mij toch maar Higuain. In de kampioenswedstrijd (tegen Murcia geloof ik) begon het ook pas te lopen toen Raul eruit werd gehaald.
Niet echt met elkaar te vergelijken vind ik, Raul en Higuain. Laatsgenoemde speelde dit seizoen bijna altijd stijf aan de rechterkant als een soort hangende rechtsbuiten....en afgezien van de kampioenswedstrijd waarin hij natuurlijk wel prachtig de kampioensgoal maakte, vond ik 'm de rest van het seizoen niet al te overtuigend op die positie (kan niet beoordelen of hij eigenlijk op een andere positie thuishoort).
0
geplaatst: 16 mei 2008, 13:58 uur
Ace schreef:
Doe mij maar Urzaiz.
Doe mij maar Urzaiz.
LOL.
Urzaiz - das een 2e Gabrich (een spits die niet om kan vallen - ik hoor het van Gaal nog zeggen)

0
geplaatst: 16 mei 2008, 13:58 uur
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2008, 14:49 uur
Ik heb gehoord dat Roger volgend seizoen weer wil gaan spelen. Iets voor feyenoord?
0
geplaatst: 16 mei 2008, 14:55 uur
Adrie Koster: "wedstrijd tegen Twente is de belangrijkste van het seizoen" 

0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2008, 15:21 uur
Ja af en toe verlies je gewoon expres wat, om in de laatste wedstrijd van het seizoen lekker met twente om een plek in de voorronde van de CL te mogen strijden
.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.