MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
artemio
Joy4ever schreef:
(quote)
Haha, dacht je serieus dat Ajax kans maakt tegen Juventus?

Nee hoor, ik ken de internationale verhoudingen wel. Als het al zover komt is het een theoretische kleine kans

zenith , grazie!!

raffael77
heheheheh. Rangers lekker verloren.

Jornaquin
Joy4ever schreef:
(quote)
Wat een gelul. Maar dat weet je zelf ook wel. Je kan Ajax nu ook wel gaan drogeren maar dan winnen ze in 100 jaar nog geen Champions League.

Ach, het zijn gewoon achterbakse schijtluizen. Waar rook is, is vuur.

Mooie laatste doelpunt van Zenit. Misschien het hoogtepunt, want zo geweldig was het niet. Dickie (& co) heeft Zenit wel op de kaart gezet.

Jornaquin
1e doelpunt was ook wel netjes gedaan. Maarre, misschien hebben die spelers zichzelf ook wel een beetje op de kaart gezet?

Zenith verdiend! Op naar de CL! Hebben vaak genoeg heel mooi voetbal laten zien!
Hopelijk gaat Rusland ook een steeds groter voetballand worden, zijn al op de goede weg met 2 teams die Uefa Cup hebben gewonnen dit decennium.

Erg mooi spelende ploeg inderdaad, de grote verrassing van dit jaar voor mij! Vooral hoe ze Bayern opzij zetten was imposant.

schizodeclown schreef:
Vreemd dat je daar zo weinig over terughoort dan
Ik bedoel nogal schandalig

Het was in 2004 uitvoerig in het nieuws. Waarin zelfs videobeelden van spelers die werden geinjecteerd.

Lees anders dit eens: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article396203.ece

Oh jah 2004, toen was ik ff in een andere wereld

Jornaquin schreef:
1e doelpunt was ook wel netjes gedaan. Maarre, misschien hebben die spelers zichzelf ook wel een beetje op de kaart gezet?

Daarom zei ik ook & co. Uiteraard hebben de spelers het gedaan, met de kleine generaal als goede coach.

DonDijk
Dickie for bondscoach!

DonDijk schreef:
Dickie for bondscoach!
Nu niet gaan overdrijven he

DonDijk schreef:
Dickie for bondscoach!

Dickie naar Groningen!

DonDijk
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dickie naar Groningen!

Ron Jans for bondscoach!

Jornaquin
Liever Ron Jans dan dat kansloze scharminkel van een Bert van Marwijk, wat ze in 010 na dit seizoen toch wel kunnen beamen denk ik.

Kos
Alles beter dan Marco, wat ze volgend seizoen in de Arena wel kunnen beamen denk ik.

Jornaquin schreef:
Liever Ron Jans dan dat kansloze scharminkel van een Bert van Marwijk, wat ze in 010 na dit seizoen toch wel kunnen beamen denk ik.
Maar Bertje is niet zo een opstandig type. Lekker meegaand. Ja-knikken als het moet van de KNVB. Maar we moeten het maar even afwachten, wie weet is hij als bondscoach wel een hele goeie.

Bert is geen slechte coach, maar hij heeft wel laf voetbal laten zien dit jaar. Weinig aanvallend, geen jonge spelers opstellen als het moest, altijd kiezen voor de vielige situaties en een de Guzman laten verzuipen op de rechtsbuitenpositie. Als hij geen ruzie zoekt met internationals, heeft hij het al beter gedaan dan Marco (of Marco moet een goed EK weten neer te zetten).

Om dit bericht moest ik wel lachen:

Real Madrid hikt niet aan tegen de transfersom van Cristiano Ronaldo (foto). De Spaanse landskampioen zegt de transfersom van de speler van Manchester United, een slordige 125 miljoen euro, zonder problemen te kunnen bekostigen. (Diverse Spaanse media)

Jornaquin
Voetbalzone, die zeggen zoveel

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Daarom zei ik ook & co. Uiteraard hebben de spelers het gedaan, met de kleine generaal als goede coach.

Ik dacht dat je Co Adriaanse bedoelde

Raul niet naar het EK, is toch wel een verassing. Sowieso gaan er maar 4 aanvallers mee erg weinig mijn inziens. Vind het wel grappig dat Riera geselecteert is. Stond vorig jaar toch redelijk dicht bij een overgang naar Ajax had ik zo het idee. Dat Krkic niet mee gaat, vind ik een verstandige keuze.

Vind ik wel terecht dat Raul niet mee gaat. Vroeger was het een topspeler, maar nu is het eerder een trage balletjesafwachter.

In Spanje lopen ze met hem weg, maar Aragones doorziet dat goed. Echt een verrassing is het ook niet natuurlijk, hij speelde de laatste jaren al nauwelijks interlands.

Jornaquin schreef:
Voetbalzone, die zeggen zoveel

(quote)

Ik dacht dat je Co Adriaanse bedoelde

Mijn fout.

Jornaquin
herman schreef:
Vind ik wel terecht dat Raul niet mee gaat. Vroeger was het een topspeler, maar nu is het eerder een trage balletjesafwachter.

In Spanje lopen ze met hem weg, maar Aragones doorziet dat goed. Echt een verrassing is het ook niet natuurlijk, hij speelde de laatste jaren al nauwelijks interlands.

Raul is dit seizoen één van de spelers met het belangrijkste aandeel in het kampioenschap van Real Madrid. Daarbij hebben al verschillende spelers (waaronder Morientes) hun verbazing uitgesproken waarom Raul niet bij de selectie zit. En dat hij een balletjesafwachter is klopt ook niet echt, hoe kan een verdekte 10 nu een balletjesafwachter zijn? Raul is voor Spanje de ideale man om rondom de spits te spelen.

Gaan we nog een EK-poule opzetten hier?

Ik vind Raul toch ook niet zo denderend hoor.
Geen meerwaarde voor het Spaanse elftal vind ik.
2 spitsen, Torres & Villa lijkt mij. Met op de flanken mannen als Joaquin & eventueel Luis Garcia (als die opgeroepen is, geen idee..)

Jornaquin schreef:

Raul is dit seizoen één van de spelers met het belangrijkste aandeel in het kampioenschap van Real Madrid. Daarbij hebben al verschillende spelers (waaronder Morientes) hun verbazing uitgesproken waarom Raul niet bij de selectie zit. En dat hij een balletjesafwachter is klopt ook niet echt, hoe kan een verdekte 10 nu een balletjesafwachter zijn? Raul is voor Spanje de ideale man om rondom de spits te spelen.

Tsja, vorig jaar mocht hij nog uitkijken naar een andere club na een paar mindere seizoenen. Sinds hij aanvoerder is geworden is het bergafwaarts gegaan, vind ik. Wat houteriger geworden ook. De sierlijke Raul is al een tijdje niet meer, tegenwoordig scoort ie alleen nog maar makkelijke intikballen. Ik denk dat Real ook wel beter zou kunnen zijn als het team wat minder op hem was afgesteld.

NEC - NAC = 6-0

Je moet maar niet teveel stilstaan bij de vraag hoe hoog NEC was geëindigd als de competitie pas was begonnen met tellen vanaf de winterstop.

Joy4ever schreef:
NEC - NAC = 7-0

Je moet maar niet teveel stilstaan bij de vraag hoe hoog NEC was geëindigd als de competitie pas was begonnen met tellen vanaf de winterstop.

Niet overdrijven, 6-0.

En ik denk bovenaan. Maar ik zal er niet te veel bij stilstaan.

Oh boy !

De return kan, zoals Van Hanegem zei, per post worden afgedaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:10 uur

geplaatst: vandaag om 01:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.