Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2008, 22:13 uur
Heitinga in de verdediging is ook al geen schoonheidsprijs.. die jongen hoort middenveld te staan. Bouma achterin en Ooijer erbij, dan wordt het misschien wat meer een blok. Nu is het allemaal toch nog steeds teveel toeval voetbal. Voorin ook trouwens, maar dat was met name de tweede helft. Met een fitte Van Persie en Robben (die was fit trouwens) zie ik dat nog wel goedkomen.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 08:36 uur
orbit schreef:
Heitinga in de verdediging is ook al geen schoonheidsprijs.. die jongen hoort middenveld te staan.
Dat heb ik een tijdje terug op dit topic ook al aangehaald maar toen werd dat gelijk weggehoond. Heijtinga is geen goede verdediger, zeker niet gezien de kwaliteiten van de spitsen die op het EK actief zijn. Op het middenveld is hij beter op zijn plaats maar daar heeft Oranje weer veel betere spelers staan. Ik begin steeds meer een akelig gevoel te krijgen dat Nederland na drie wedstrijden weer naar huis mag. Maar goed, hopelijk zit ik er finaal naast.Heitinga in de verdediging is ook al geen schoonheidsprijs.. die jongen hoort middenveld te staan.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 09:10 uur
Ik denk dat Oranje wel kans heeft om door te gaan. De Italianen starten nooit erg goed, die zullen hun eerste wedstrijd wel willen gelijkspelen. We moeten ook niet doen of dat Frankrijk zo sterk is.
Als je tegen de Italianen zegt maken jullie het spel maar, dan hebben die italianen toch een probleem.
Ik hoop dat mijn Spanje en Nederland elkaar eens treffen.
Als je tegen de Italianen zegt maken jullie het spel maar, dan hebben die italianen toch een probleem.
Ik hoop dat mijn Spanje en Nederland elkaar eens treffen.

0
geplaatst: 30 mei 2008, 09:16 uur
Volgens mij was dat voor het laatst voor de EK kwalificatie van 1984, met o.a. die 12-1 van Spanje tegen Malta. Ik zou het ook leuk vinden als Nederland en Spanje elkaar treffen. Italië gaat tegen Nederland echt niet gokken op een gelijkspel, zeker niet als je de twee andere tegenstanders in de poule ziet. Ik ben het wel met je eens dat we Frankrijk niet moeten overschatten. Anderzijds hebben ze natuurlijk een aantal topspelers. Alleen wel bizar dat Trezeguet en Flamini niet mee mogen naar het EK.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 09:31 uur
Naomi Watts schreef:
Ik denk dat Oranje wel kans heeft om door te gaan. De Italianen starten nooit erg goed, die zullen hun eerste wedstrijd wel willen gelijkspelen. We moeten ook niet doen of dat Frankrijk zo sterk is.
Maar we moeten de Roemenen zeker niet onderschatten

0
geplaatst: 30 mei 2008, 09:49 uur
@joy: Inderdaad, maar volgens mij is Domenech zowat een vete begonnen tegen Trezeguet. Het thuislaten van Flamini is idd totaal onbegrijpelijk.
Nee, ben ik met je eens. Je hoort niemand over Roemenië. Ze gaan niet door denk ik maar ze zullen ook niet alle drie de wedstrijden verliezen. We moeten ook niet vergeten dat ze natuurlijk boven Nederland eindigde in de kwalificatie. Toch denk ik dat Oranje de beste papieren moet hebben voor de tweede plaats. De vraag is hoe de verdediging staat, is toch wel de zwakke plek van dit oranje.
Vooral tegen Toni, Mutu en Henry kan dat keihard afgestraft worden.
Nee, ben ik met je eens. Je hoort niemand over Roemenië. Ze gaan niet door denk ik maar ze zullen ook niet alle drie de wedstrijden verliezen. We moeten ook niet vergeten dat ze natuurlijk boven Nederland eindigde in de kwalificatie. Toch denk ik dat Oranje de beste papieren moet hebben voor de tweede plaats. De vraag is hoe de verdediging staat, is toch wel de zwakke plek van dit oranje.
Vooral tegen Toni, Mutu en Henry kan dat keihard afgestraft worden.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 09:56 uur
Naomi Watts schreef:
Toch denk ik dat Oranje de beste papieren moet hebben voor de tweede plaats.
Toch denk ik dat Oranje de beste papieren moet hebben voor de tweede plaats.
. ik ben benieuwd hoe je hier aan komt.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 13:53 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Dat heb ik een tijdje terug op dit topic ook al aangehaald maar toen werd dat gelijk weggehoond. Heijtinga is geen goede verdediger, zeker niet gezien de kwaliteiten van de spitsen die op het EK actief zijn. Op het middenveld is hij beter op zijn plaats maar daar heeft Oranje weer veel betere spelers staan. Ik begin steeds meer een akelig gevoel te krijgen dat Nederland na drie wedstrijden weer naar huis mag. Maar goed, hopelijk zit ik er finaal naast.Zolang Mathijssen blijft staan (ging ie niet weer in de fout gister?), Heitinga in de verdediging (waarom niet De Zeeuw vervangen door Heitinga op het middenveld?) en geen Bouma erin denk ik dat de achterhoede vrij schieten wordt voor de Italianen en Fransen (en Roemenen wellicht).
Voorin moeten we de boel ook niet overschatten, er zitten creatieve aanvallers tussen, maar die lopen nog steeds teveel hun eigen ding te doen. Misschien moet daar ook eens goed de bezem doorheen. Voorlopig misschien maar even niet Sneijder én V/d Vaart, maar juist iemand als Babel of Kuyt.. dan aangevuld met de Madrilenen?
0
geplaatst: 30 mei 2008, 14:07 uur
Kos schreef:
. ik ben benieuwd hoe je hier aan komt.
(quote)
. ik ben benieuwd hoe je hier aan komt.Verdedigend is het idd niet zo best, missen ze een type van Bommel op het middenveld maar aanvallend heb je kwantiteit en kwaliteit. Frankrijk en Roemenië zijn voornamelijk afhankelijk van de opvliegingen van 1 á 2 spelers. Hangt wel af van de keuzes van Van Basten (formatie en welke namen) natuurlijk.
Ik zou iig kiezen voor Van Persie, Kuyt en Huntelaar. Op het middenveld zal ik het doen met Sneijder, de Zeeuw en Engelaar. Centraal in de verdediging zal ik het doen met Ooijer en Bouma. Maar dan moet Marco nu wel eens naar mij luisteren als hij de poulefase wil doorkomen.

0
geplaatst: 30 mei 2008, 14:21 uur
Vul hier uw favoriete basiselftal in voor het komende EK.
De mijne:
----------------------- v/d Sar------------------------
Heitinga-----Mathijssen----Ooijer---de Cler
Kuijt---------------Sneijder------------Engelaar
v. Persie--------v. Nistelrooij---------Robben
De Cler heeft een knieblessure opgelopen. Als hij niet kan spelen, kunnen Bouma of van Bronckhort daar mooi spelen. Mathijssen zou ook kunnen ruilen met Heitinga. We hebben geen goede rechtsback in onze gelederen.
Coach: Fred Rutten
De mijne:
Heitinga-----Mathijssen----Ooijer---de Cler
Kuijt---------------Sneijder------------Engelaar
v. Persie--------v. Nistelrooij---------Robben
De Cler heeft een knieblessure opgelopen. Als hij niet kan spelen, kunnen Bouma of van Bronckhort daar mooi spelen. Mathijssen zou ook kunnen ruilen met Heitinga. We hebben geen goede rechtsback in onze gelederen.
Coach: Fred Rutten
0
geplaatst: 30 mei 2008, 14:39 uur
Heitinga-----Bouma----Ooijer---de Cler
---Sneijder-----v. Bronckhorst------Engelaar
v. Persie--------Huntelaar---------Kuyt
Heitinga-----Bouma----Ooijer---de Cler
---Sneijder-----v. Bronckhorst------Engelaar
v. Persie--------Huntelaar---------Kuyt
0
geplaatst: 30 mei 2008, 14:39 uur
Jornaquin schreef:
Rico hoort nu te fietsen in de Giro
Rico hoort nu te fietsen in de Giro
Klopt, ben ik mee bezig, maar mijn laptop heb ik bij me om op musicmeter te blijven.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 14:41 uur
Over een half uurtje wordt als het goed is de nieuwe aanwist van FC Groningen gepresenteerd.
Het gaat om de Uruguaanse spits ''Sebastián Fernández''.

1,3 miljoen eurotjes moet hij kosten.
Ben benieuwd!!!
Het gaat om de Uruguaanse spits ''Sebastián Fernández''.

1,3 miljoen eurotjes moet hij kosten.
Ben benieuwd!!!
0
geplaatst: 30 mei 2008, 14:46 uur
Donny Tourette schreef:
Dirk Kuijt in de basis? Nee, dank je.
Dirk Kuijt in de basis? Nee, dank je.
Met een v/d Vaart erbij wordt het middenveld een beetje te lichtvoetig. Kuijt werkt zich in de rondte en kan als ballenafpakker fungeren. De Zeeuw is niet goeg genoeg. Hoor ik daar Nigel de Jong?

0
DonDijk
geplaatst: 30 mei 2008, 14:56 uur
De mijne:
Heitinga-------Ooijer---Engelaar-----de Cler--
----------De Zeeuw-------------v. Bronckhorst---
Kuijt----------------Sneijder---------------Robben
--------------------v. Nistelrooy-----------------------
Heitinga en Ooijer als mandekkers, aangezien de meeste teams (zeker in de poule) met hoogstens 2 spitsen spelen. En ben geen fan van Van der Vaart.
Heitinga-------Ooijer---Engelaar-----de Cler--
----------De Zeeuw-------------v. Bronckhorst---
Kuijt----------------Sneijder---------------Robben
Heitinga en Ooijer als mandekkers, aangezien de meeste teams (zeker in de poule) met hoogstens 2 spitsen spelen. En ben geen fan van Van der Vaart.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 15:04 uur
Engelaar in de defensie? Vind ik toch vooral ook aanvallend sterk...
Ooijer--------Heitinga----Bouma-------de Cler
----------Sneijder-------------v. Bronckhorst---
Kuijt----------------v Persie---------------vd Vaart
Ooijer--------Heitinga----Bouma-------de Cler
----------Sneijder-------------v. Bronckhorst---
Kuijt----------------v Persie---------------vd Vaart
0
DonDijk
geplaatst: 30 mei 2008, 15:12 uur
Ik zie Engelaar vooral als een rustige, goed opbouwende, kopsterke voetballer. Voor de opbouw van Nederland kan hij het stukje zijn wat nu ontbreekt; Frank de Boer.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 15:16 uur
Melchiot-------Heitinga---Bouma-----v. Bronckhorst--
----------De Zeeuw-------------Engelaar---
Kuijt----------------Sneijder---------------v.d. Vaart
--------------------Huntelaar-----------------------
Misschien van Persie ipv v.d. Vaart, maar die is nog niet 100% fit.
Melchiot-------Heitinga---Bouma-----v. Bronckhorst--
----------De Zeeuw-------------Engelaar---
Kuijt----------------Sneijder---------------v.d. Vaart
--------------------Huntelaar-----------------------
Misschien van Persie ipv v.d. Vaart, maar die is nog niet 100% fit.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 15:30 uur
Verdorie!!
Er wordt nou weer gezegd dat de transfer van Fernandez is afgeketst. Hij is niet door de medische keuring gekomen.
Maar ff afwachten of dit echt waar is.....
Er wordt nou weer gezegd dat de transfer van Fernandez is afgeketst. Hij is niet door de medische keuring gekomen.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 15:34 uur
jelmer19 schreef:
Hij is niet door de medische keuring gekomen.
Hij is niet door de medische keuring gekomen.
Hij schijnt maar 1 been te hebben.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 15:37 uur
---Ooijer-----------Heitinga----------Bouma---
--------------Kuyt-------------Engelaar------------
vdVaart----------------Sneijder-----------Robben
------------vPersie-------------vNistelrooij---------
---Ooijer-----------Heitinga----------Bouma---
--------------Kuyt-------------Engelaar------------
vdVaart----------------Sneijder-----------Robben
------------vPersie-------------vNistelrooij---------
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.