Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2008, 13:56 uur
Ik hoop nog steeds dat er wat waar is over de geruchten van Ben Haim. Met hem centraal in de verdediging kan het wel wat worden. 

0
geplaatst: 28 mei 2008, 14:03 uur
Haha, hopen doe ik het ook, maar ik ben eigenlijk niet met die geruchten bezig, want hij heeft waarschijnlijk de keus uit talloze clubs.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 14:34 uur
Scheelt dat zijn vrouw Michal een deel van haar leven in Nederland heeft doorgebracht en het anti-semitisme niveau in Engeland behoorlijk hoog is.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 14:38 uur
DonDijk schreef:
Zeg, stelletje lijers. Gaan jullie mij nog feliciteren met het voorbehoud van Veendam of heb ik dat bericht er voor Jan met de korte achternaam op gepleurd?
Zeg, stelletje lijers. Gaan jullie mij nog feliciteren met het voorbehoud van Veendam of heb ik dat bericht er voor Jan met de korte achternaam op gepleurd?
Lijfsbehoud, Don. Gefeliciteerd nog trouwens, maar dan dus wel onder voorbehoud.

0
geplaatst: 28 mei 2008, 14:45 uur
Naomi Watts schreef:
Scheelt dat zijn vrouw Michal een deel van haar leven in Nederland heeft doorgebracht en het anti-semitisme niveau in Engeland behoorlijk hoog is.
Maar laten we eerlijk zijn: een jood in de Kuip rijmt ook niet echt, toch?
0
DonDijk
geplaatst: 28 mei 2008, 14:48 uur
Paalhaas schreef:
Lijfsbehoud, Don. Gefeliciteerd nog trouwens, maar dan dus wel onder voorbehoud.
(quote)

thanks

0
geplaatst: 28 mei 2008, 14:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Idd ja, daar heb je dus niks aan als straks Klaas weer in het land is.(quote)
0
geplaatst: 28 mei 2008, 14:51 uur
Nicolage Rico schreef:
Met Hofland en een nieuwe, goede verdediger (lastig te vinden, ik noem een Bouhlarouz, Hansson) en Vlaar op de achterhand heb je een verdediging die kampioen kan worden in de eredivisie (mits de rest van het elftal voldoende kwaliteit heeft). Welke verdediging is er beter dan? Heitinga zal verdwijnen en bij ajax is de verdediging al niet echt een sterke linie (zacht uitgedrukt).
Met Hofland en een nieuwe, goede verdediger (lastig te vinden, ik noem een Bouhlarouz, Hansson) en Vlaar op de achterhand heb je een verdediging die kampioen kan worden in de eredivisie (mits de rest van het elftal voldoende kwaliteit heeft). Welke verdediging is er beter dan? Heitinga zal verdwijnen en bij ajax is de verdediging al niet echt een sterke linie (zacht uitgedrukt).
Vlaar en goede defensie in één zin blijft lachwekkend

Van Hofland neem ik ook weinig kwalitatiefs waar.. er staan gewoon wat schemielen achterin. Al je geld bij elkaar rapen en Boula kopen, dat zou misschien een optie zijn, maar die is al wel erg lang weggeweest natuurlijk.
PSV (Ok, Gomes) en Twente hebben een stuk betere verdediging bijvoorbeeld. Misschien wil Engelaar wel naar 010 als hij op het EK heeft geschitterd?

0
geplaatst: 28 mei 2008, 14:58 uur
Engelaar gaat naar Schalke? Misschien dat ie daarna naar Feyenoord wil, maar dan moeten ze nog even geduld hebben daar.
Ik zie het probleem niet. Als ie maar goed kan voetballen...
Ik zie het probleem niet. Als ie maar goed kan voetballen...
0
geplaatst: 28 mei 2008, 15:05 uur
We hebben alleen een hekel aan 020 joden natuurlijk.

Bij mij in vak S zitten zelfs twee joodse meiden en Feyenoord supporter dus. They ain't that bad.

0
geplaatst: 28 mei 2008, 15:30 uur
Ik heb idd geen hekel aan joden, vandaar dat het maar een grap is dat een jood in de kuip niet kan. Hij is van harte welkom. "Wie niet springt is een ..... " 
Orbit, zet die grote ajax-bril (bril van de grootte als Lee Towers vroeger droeg) eens af. Ik kan achter elke verdediger van ajax ook een
zetten, maar dat is zo kinderachtig.

Orbit, zet die grote ajax-bril (bril van de grootte als Lee Towers vroeger droeg) eens af. Ik kan achter elke verdediger van ajax ook een
zetten, maar dat is zo kinderachtig.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 15:36 uur
Weet ik Rico. 
Vlaar is echt geen matige verdediger, integendeel. Het zit hem alleen niet mee met blessures anders hadden de scouts van Arsenal en Chelsea wel voor hem in de kuip gezeten.
Het zit orbit misschien dwars dat hij destijds niet naar Ajax ging.

Vlaar is echt geen matige verdediger, integendeel. Het zit hem alleen niet mee met blessures anders hadden de scouts van Arsenal en Chelsea wel voor hem in de kuip gezeten.
Het zit orbit misschien dwars dat hij destijds niet naar Ajax ging.

0
geplaatst: 28 mei 2008, 15:39 uur
Ongetwijfeld. Hij schijnt Cruijf ook geen goede voetballer te vinden, omdat hij een jaartje in de Kuip heeft gespeeld...
Vlaar moet zich nog bewijzen. De potentie is er, maar mede door blessures is het er nog niet uitgekomen. Maar goed, Orbit heeft er meer verstand van dan de scouts van Arsenal en Chelsea.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 16:23 uur
Het spetterende optreden van Vlaar tegen Italië staat me nog fris bij ja..
En wat heeft een ajax-bril te maken met kritiek op een lampoot in de 010-verdediging? Zit je weer eens op je verongelijkte Calimerostoeltje Rico?
En scouts van Chelsea en Arsenal?? Krijg je het niet wat hoog in je bol na die 6e plaats in de eredivisie..
En wat heeft een ajax-bril te maken met kritiek op een lampoot in de 010-verdediging? Zit je weer eens op je verongelijkte Calimerostoeltje Rico?
En scouts van Chelsea en Arsenal?? Krijg je het niet wat hoog in je bol na die 6e plaats in de eredivisie..
0
geplaatst: 28 mei 2008, 16:46 uur
Zo... hier heb ik niks op te zeggen, man.
Ik ga effe een biertje drinken op mijn Calimerostoeltje.
0
DonDijk
geplaatst: 28 mei 2008, 16:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik proost met je mee, als mini-Calimero zijnde

0
Jornaquin
geplaatst: 29 mei 2008, 13:50 uur
Ajax bijna rond met Argentijns éénmalig international (verdediger) Jonatan Maidana. Staan gruwelijke filmpjes van hem op youtube (deze bijv. http://www.youtube.com/watch?v=iAy4WFz12XE). Echt een topper in wording zoals je ziet.
Edit: En Vlaar is natuurlijk een poepverdediger 1e klas, je moet wel een grote sukkel zijn wil je door Tom de Mul uit stilstand gedold worden. 010 kan beter net zulke toppers gaan scouten als Maidana.
Edit: En Vlaar is natuurlijk een poepverdediger 1e klas, je moet wel een grote sukkel zijn wil je door Tom de Mul uit stilstand gedold worden. 010 kan beter net zulke toppers gaan scouten als Maidana.

0
geplaatst: 29 mei 2008, 14:07 uur
Jornaquin schreef:
Ajax bijna rond met Argentijns éénmalig international (verdediger) Jonatan Maidana. Staan gruwelijke filmpjes van hem op youtube (deze bijv. http://www.youtube.com/watch?v=iAy4WFz12XE). Echt een topper in wording zoals je ziet.

Ik denk dat 020 hem heeft gescout naar aanleiding van dat filmpje.
0
geplaatst: 29 mei 2008, 14:54 uur
020 heeft er wel verstand van spelers die het niveau aankunnen, vandaar de contractverlenging van Colin. 

0
Jornaquin
geplaatst: 29 mei 2008, 15:04 uur
Ik bedoelde trekken eigenlijk op een andere manier, maarja je bent niet voor niets voor 010 natuurlijk 

0
geplaatst: 29 mei 2008, 16:51 uur

De Zuid-Afrikaanse belofte Kermit Erasmus heeft zich voor drie seizoenen verbonden aan Feyenoord.
0
Spijtoptant
geplaatst: 29 mei 2008, 17:10 uur
Zo, ik ben er klaar voor. Vandaag mijn Oranje-T-Shirt van het AD ontvangen, als kadootje bij een zomerabonnement op de sportkrant.
Buiten alle verwachtingen nog een mooi shirt ook, zonder reclame voor het AD erop.
Hup Holland !
Buiten alle verwachtingen nog een mooi shirt ook, zonder reclame voor het AD erop.
Hup Holland !
0
geplaatst: 29 mei 2008, 20:09 uur
En weer begint Marco met Matthijsen in de basis..
Waarom niet gewoon Bouma? Is een topverdediger!
Waarom niet gewoon Bouma? Is een topverdediger!
0
geplaatst: 29 mei 2008, 22:04 uur
davidqotsa schreef:
wat dacht je van die nigel de jong dan?
wat dacht je van die nigel de jong dan?
Nigel de Jong.
Ik zou mijn god niet weten waar Marco het op baseert om hem te selecteren.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.