MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Dus? In het voetbal is dat nog nooit gebeurd en het zal belachelijk zijn als het op deze manier doorgaat. Een play-off systeem tussen de nummers 3-10 vindt ik nog wel het proberen waard maar de nummers 1 en 2 hebben recht op CL.

herman schreef:
(quote)

Dat vind ik dan wel weer een aardige invalshoek. Overigens spelen ze bij basketbal (NBA iig) ook playoffs, waarbij ook gewoon de nr. 1 meedoet.

En wat is dan het nut van de competitie?? Kun je die net zo goed verkloten en in de play-offs goed je best doen en dan zit je alsnog in de CL.

Allmusic
...of helemaal geen competitie meer spelen, maar alleen play-offs houden, daar laat je dan 18 clubs in uitkomen die elkaar in een uit- en thuiswedstrijd bestrijden, waarbij de nr.1 kampioen wordt en naar de CL gaat, de nr.2 naar de voorrondes CL, etc. etc.

Dat lijkt me een geweldig plan. Dan ben ik voorstander van de play-offs!!

Jij ook al?
Helaas zitten we er nog twee jaar aan vast.

Inderdaad, ***-systeem, maar goed, we moeten het maar accepteren hé. Gewoon kampioen worden, dan is er niks aan de hand...

Iceman schreef:
(quote)

En wat is dan het nut van de competitie?? Kun je die net zo goed verkloten en in de play-offs goed je best doen en dan zit je alsnog in de CL.

Je zou de competitie wel een stuk kleiner moeten maken (14 clubs ofzo).

Of 16 en de nr. 3 t/m 8 playoffs laten spelen met de Belgische nr. 2 t/m 6 om 6 UEFA Cup plaatsen.

Ik had al geopperd om alleen maar play offs te spelen (als grapje ), maar dan kun je het bekertoernooi ook wel afschaffen.

Ik vind de huidige situatie eigenlijk wel gaaf. De laatste ronde van de reguliere competitie was retespannend en datzelfde geldt voor de play-offs.

Terug in België: Anderlecht nog geen kampioen!

herman schreef:

Dat vind ik dan wel weer een aardige invalshoek. .

Ik vind van niet
Het komt op mij over dat ze dan een beetje zoeken naar eindelijk eens een voordeeltje aan die play-offs. Je denkt toch niet dat een paar wedstrijdjes play-offs de complete mentaliteit van de Nederlandse voetballer gaat veranderen? En dat een Nederlands elftal (met grotendeels basisspelers die in het buitenland voetballen) hier profijt van gaat hebben? Hou op

herman schreef:
(quote)

Je zou de competitie wel een stuk kleiner moeten maken (14 clubs ofzo).

Of 16 en de nr. 3 t/m 8 playoffs laten spelen met de Belgische nr. 2 t/m 6 om 6 UEFA Cup plaatsen.

Ik had al geopperd om alleen maar play offs te spelen (als grapje ), maar dan kun je het bekertoernooi ook wel afschaffen.

Ben jij stiekum Marco van Basten?

Nu je het zegt, zoiets had hij ook voorgesteld inderdaad.

Vanavond dus FC Groningen - Ajax.
Ajax gaat het uiteraard redden ( ) maar met welke cijfers?

Verder nog NEC - Vitesse (stand 0-0) voor Intertoto
En Heerenveen - FC Twente (stand 1-0) voor UEFA Cup

ajax gaat het helaas en waarschijnlijk redden, maar niks is zeker!!! Ik ben bang dat ajax minstens 1 x scoort en dan is het over voor Groningen, natuurlijk.

Maar FC Groningen gaat er 300% voor, natuurlijk. Ik denk niet dat ajax gaat winnen, maar wel een x scoort, dus doorgaat.

enerzijds zou het wel het beste zijn al Ajax door zou gaan.
en dat zeg ik als ras-Feyenoorder

Waarschijnlijk komt Groningen 2-0 voor maar scoort Huntelaar in de 87ste minuut de 2-1 zodat Ajax naar de CL gaat. Voor de andere wedstrijden verwacht ik NEC (hoewel bij 1-1, 2-2 enz.. Vitesse verder is) en Heerenveen.

ettettummu schreef:
enerzijds zou het wel het beste zijn al Ajax door zou gaan.
en dat zeg ik als ras-Feyenoorder

Ajax zal het inderdaad wel redden, Groningen scoort 2 xeer, en vervolgens een late goal van Huntelaar.

avdj schreef:
(quote)

Feyenoorders gunnen Ajacieden toch niks?
Maar Groningen in de CL zal inderdaad een drama worden.

avdj schreef:
Feyenoorders gunnen Ajacieden toch niks?
en dan hopen dat Ajax in de CL een drama wordt

ettettummu schreef:
(quote)
en dan hopen dat Ajax in de CL een drama wordt

Waarschijnlijk wordt het dat niet. Ajax gaat volgens mij een aantal zeer aardige spelers kopen. Ze hebben al Stam, Huntelaar, Perez benieuwd wat daar nog bij gaat komen.

Als Feyenoorder zou ik hopen dat Ajax de CL wint. Heel misschien krijgen we er dan weer een 3e CL plek bij, zodat Feyenoord weer eens een keertje kans heeft om de CL uberhaupt te halen.

gemaster schreef:
Als Feyenoorder zou ik hopen dat Ajax de CL wint.
haal ik hier uit dat je geen Feyenoorder bent?

En eigenlijk vrees ik ook voor zondag. Nu Ajax zo in vorm is, zouden ze best van PSV kunnen winnen

ajax heeft ook niks te zoeken in de CL, dus van mij mag FC Groningen door!! Maar dit is dus ook een groot nadeel van de Play-offs. Clubs als FC Groningen, die totaal niks te zoeken hebben in de CL, maken een grote(re) kans om in de CL terecht te komen.

Maar FC Groningen is er natuurlijk nog niet als ze winnen van ajax. Dan moeten ze nog de voorronde van de CL spelen en hebben daarbij een grote kans om het niet te redden.

Iceman schreef:
Nu Ajax zo in vorm is.....
ze komen toch een paar keer goed weg.
de uitslagen zijn echt wel geflatteerd, hoor.
die 3-0 in A'dam is niet de verdienste van Ajax, maar het gestuntel van de F.verdediging.

...en als Pardo gewoon die goal maakt.....

ettettummu schreef:
haal ik hier uit dat je geen Feyenoorder bent?

Ja. Je doet net alsof dat zo heel erg raar is. Er zijn wel meer mensen geen Feyenoorder hoor

gemaster schreef:
Ja. Je doet net alsof dat zo heel erg raar is. Er zijn wel meer mensen geen Feyenoorder hoor
ik doe niet of het heel raar is (hoewel het wel heel raar is )
maar een Feyenoorder die hoopt dat Ajax de CL wint

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:11 uur

geplaatst: vandaag om 18:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.