MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Klotezooi. Ben ik echt niet blij mee. De beste spelers moeten gewoon meedoen. Maar ja, dit is uiteraard gewoon domme pech. Kan iedere speler overkomen. Gelukkig zijn Italianen meesters in het verdedigen dus zijn vervanger zal er ook wel wat van kunnen.

DonDijk
Ja echt kloten inderdaad. Maar nu is mijn held Materazzi wel zeker van een basisplaats.

jeuh

De loop-met-een-bos-wortelen-op-je-kop-fans zullen het wel prachtig vinden, ik ben er helemaal niet blij mee.
Wat Joy zegt, op dit podium wil ik de beste spelers zien. En dus ook Cannavaro.

Sta ik daar met mijn saaie naam in die subleague

rayman schreef:
De loop-met-een-bos-wortelen-op-je-kop-fans zullen het wel prachtig vinden, ik ben er helemaal niet blij mee.
Wat Joy zegt, op dit podium wil ik de beste spelers zien. En dus ook Cannavaro.
Zo is het helemaal.
"Loop-met-een-bos-wortelen-op-je-kop-fans"

artemio
Joy4ever schreef:
Klotezooi. Ben ik echt niet blij mee. De beste spelers moeten gewoon meedoen. Maar ja, dit is uiteraard gewoon domme pech. Kan iedere speler overkomen. Gelukkig zijn Italianen meesters in het verdedigen dus zijn vervanger zal er ook wel wat van kunnen.

Gamberini (fiorentina). (nog niet) zo goed als cannavaro, maar is relatief nog jong. Heeft zich dit jaar ontwikkeld tot de 'leider' in de paarse verediging.

Sinds het WK presteert Cannavaro behoorlijk ondermaats. Je kan de man ook wel té overdreven de hemel in prijzen.

Met Oddo, Panucci, Materazzi, Barzagli, Grosso, Zambrotta, Chiellini en Gamberini heb je genoeg topverdedigers. Bovendien is Italia de hoofdleverancier als het om top verdedigers gaat.

Maar goed, Cannavaro zou een basisplaats krijgen, daar kun je vanuit gaan. Daarom is het wel jammer dat hij er niet bij is. Ik ben het er wel mee eens dat Italië dit goed op kan vangen.

Ik vind het aan de ene kant best jammer dat Babel geblesseerd is. Ik hoor er niemand over, maar een Babel zou goed in kunnen vallen op het EK om wat druk op te voeren als we nog een doelpuntje nodig hebben.

DonDijk
Nicolage Rico schreef:
Maar goed, Cannavaro zou een basisplaats krijgen, daar kun je vanuit gaan. Daarom is het wel jammer dat hij er niet bij is. Ik ben het er wel mee eens dat Italië dit goed op kan vangen.

Ik vind het aan de ene kant best jammer dat Babel geblesseerd is. Ik hoor er niemand over, maar een Babel zou goed in kunnen vallen op het EK om wat druk op te voeren als we nog een doelpuntje nodig hebben.

Mee eens.
Overigens is Cannavaro een soort halfgod in Italie, het is ook meer de aanwezigheid van de aanvoerder van de wereldkampioen die sterk afwezig zal zijn.

Hoe minder 020 inbreng hoe beter.

Als hij nog bij ajax had gezeten, had ik het niet erg gevonden.

Naomi Watts schreef:
Hoe minder 020 inbreng hoe beter.
Ik ben ook geen fan van 020 maar tijdens EK's of WK's moet Oranje de sterkst mogelijke spelers meenemen. En een Babel kan wel wat forceren mocht de boel op slot zitten. Je zal maar na de wedstrijd voor een dichte hotelkamer staan.

Is dus al niet het geval. Bij mij is mijn haat richting 020 zo erg dat ik dus liever een Nelisse zou verkiezen boven een Huntelaar. Dan lever ik liever wat kwaliteit in.

Bovendien selecteert van Basten veel spelers omdat ze van 020 komen. Heeft niet met voetbaltechnische argumenten van doen.

Bij mij is mijn haat richting 020 zo erg dat ik dus liever een Nelisse zou verkiezen boven een Huntelaar. Dan lever ik liever wat kwaliteit in.

Hmm, ik weet niet of ik je nu nog wel serieus kan nemen eigenlijk.

Jornaquin
Deed je dat nogwel dan?

Overigens, 18 miljoen voor Sulejmani, koopje

herman schreef:

Hmm, ik weet niet of ik je nu nog wel serieus kan nemen eigenlijk.

Hoeft ook niet maar 't is niet zo'n apart verschijnsel, dat heeft elke echte Feyenoord supporter hoor.

Jornaquin schreef:

Overigens, 18 miljoen voor Sulejmani, koopje

Dat was de vraagprijs. Ik mag hopen dat Ajax nog wat af heeft weten te dingen.

herman schreef:
(quote)

Dat was de vraagprijs. Ik mag hopen dat Ajax nog wat af heeft weten te dingen.

Ik denk dat hij zo een 11 a 12 miljoen zal kosten. Nog een hoop geld voor een speler die amper 1 seizoen goed heeft gevoetbald. Het is dus een risico, al had ik hem graag bij Feyenoord gezien.

Naomi Watts schreef:
Is dus al niet het geval. Bij mij is mijn haat richting 020 zo erg dat ik dus liever een Nelisse zou verkiezen boven een Huntelaar. Dan lever ik liever wat kwaliteit in.

Bovendien selecteert van Basten veel spelers omdat ze van 020 komen. Heeft niet met voetbaltechnische argumenten van doen.

Je doet dus in principe hetzelfde als Van Basten. Jullie denken allebei niet in voetbaltechnische argumenten.
Mmm, interessant zeg. Not.

Ace
Naomi Watts schreef:
(quote)

Hoeft ook niet maar 't is niet zo'n apart verschijnsel, dat heeft elke echte Feyenoord supporter hoor.

Dan hebben ze bij jullie toch echt niet veel verstand. Ik ben fanatiek Ajacied, tegenwoordig wat meer gematigd (hoewel het er nooit meer uit gaat), maar zodra ik zie dat van persie echt wat toevoegt aan het Nederlands Elftal, dan heb ik liever dat Van Basten hem oproept dan een genationaliseerde Bakiertsjookloe. Ik word niet vrolijk van iedere in 010 zuid spelende voetballer, maar voor het nationaal belang (lees NL elftal, want dat gezemel over een winst van fnoord in Europa is goed voor het NL voetbal gaat er bij mij ook niet in), zet ik toch maar even wat principes overboord. Zodra die Huntelaar van jou de winnende maakt in een EK finale, zijn er heel veel supportertjes van je clubje die heel hard juichen, geloof me...

Der Effe
Ze moeten gewoon Stefan Effenberg Nederlander maken en centraal op het middenveld zetten, dan win je het EK met gemak.

Der Effe schreef:
Ze moeten gewoon Stefan Effenberg Nederlander maken en centraal op het middenveld zetten, dan win je het EK met gemak.
Heeft Effenberg dan ooit een relevant actieve bijdrage gehad aan een toernooiwinst van onze Oosterburen?

Der Effe
Nee ok, maar je bent in ieder geval de morele winnaar.

Ok nu even serieus, mooi kut voor die Italianen dat Cannavaro niet meedoet, toch 1 van de betere verdediger ter wereld denk ik zo. Nu hebben ze vast nogwel een back-up die ook vreselijk goed kan verdedigen (Italie kennende) maar het blijft ook naar voor een speler om een groot toernooi te moeten missen.

Van Persie is een geweldige speler, maar ik denk dat hij wel eens het 'slachtoffer' van dit EK kan worden. Het is namelijk nog lang niet zeker of hij mee kan spelen tegen de Italianen en stel Nederland speelt zonder hem en behaalt een goed resultaat zie ik van Basten de opstelling de wedstrijden daarna nog niet zo snel wijzigen.

Der Effe schreef:
Van Persie is een geweldige speler, maar ik denk dat hij wel eens het 'slachtoffer' van dit EK kan worden. Het is namelijk nog lang niet zeker of hij mee kan spelen tegen de Italianen en stel Nederland speelt zonder hem en behaalt een goed resultaat zie ik van Basten de opstelling de wedstrijden daarna nog niet zo snel wijzigen.
Daar zou je weleens gelijk in kunnen krijgen. Daarnaast staat vd Vaarts positie ook op de tocht als van Persie wel meedoet. Echter, van Basten is een groot fan van Robin dus ik denk wel dat hij hem erin zet zodra het enigszins kan. Robben zou weleens de joker kunnen gaan worden voor Nederland.

Of hij start met Robben, Van Persie en Van der Vaart en zet Sneijer als controleur neer. Ik moet nog maar zien of we iets aan Van Persie gaan hebben. Het is een geweldige speler, maar volgens mij wel eentje die wedstrijdritme nodig heeft.

Ik zit me nu al te ergeren aan Jeroen Grueter. Kan die man geen enkeltje naar de maan krijgen ofzo?

herman schreef:
Of hij start met Robben, Van Persie en Van der Vaart en zet Sneijer als controleur neer. Ik moet nog maar zien of we iets aan Van Persie gaan hebben. Het is een geweldige speler, maar volgens mij wel eentje die wedstrijdritme nodig heeft.
Plus van Nistelrooy. Dan hou je 6 plekken over voor spelers die het vuile werk mogen opknappen. Das een beetje karig. Ik ben benieuwd waar van Basten meekomt voor de wedstrijd tegen Italië.

Joy4ever schreef:
(quote)
Plus van Nistelrooy. Dan hou je 6 plekken over voor spelers die het vuile werk mogen opknappen. Das een beetje karig. Ik ben benieuwd waar van Basten meekomt voor de wedstrijd tegen Italië.
Ik zou het hem komend seizoen kunnen vragen, want we gaan hem als tegenstander tegenkomen. (AFC2 komt bij ons in de poule)
Maar dan is het leed al geschied.

rayman schreef:
Ik zou het hem komend seizoen kunnen vragen, want we gaan hem als tegenstander tegenkomen. (AFC2 komt bij ons in de poule)
Eén tikkie tegen zijn enkel en AFC2 speelt met een man minder.

Joy4ever schreef:
(quote)
Eén tikkie tegen zijn enkel en AFC2 speelt met een man minder.
Goed plan. Dan krijgen we met Bergkamp te maken. Een hele verzwakking.

Joy4ever schreef:
(quote)

Yep. Van Nistelrooy als diepe spits, die drie die ik noemde er achter en dan Sneijer en nog iemand als controleur. Het zou me niets verbazen als ie daarvoor kiest, maar zelf heb ik liever geen Sneijer op die plek... Straks wordt ie weer overlopen net als tegen Ivoorkust.

Wat mij betreft mag Boulahrouz wel in het centrum staan, trouwens. Die zal nu wel extra gretig zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:20 uur

geplaatst: vandaag om 03:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.