Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Donny Tourette
geplaatst: 31 mei 2008, 17:47 uur
hanzie28 schreef:
Een rechtspoot? Nee, dan nog liever Cocu
Een rechtspoot? Nee, dan nog liever Cocu
Sinds wanneer is Babel linksbenig?
0
geplaatst: 31 mei 2008, 18:06 uur
Lees net dat van Basten gezegd zou hebben dat de vervanger in ieder geval komt uit iemand die in de aanvankelijke voorselectie van het EK zat.
Belangrijkste kandidaten zouden Emanuelson, Landzaat en Bouhlarouz te zijn.
Belangrijkste kandidaten zouden Emanuelson, Landzaat en Bouhlarouz te zijn.
0
geplaatst: 31 mei 2008, 18:09 uur
Donny Tourette schreef:
(quote)
Op links een linkspoot als vervanger van Babbel. Geen gekloot met een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts als je 4-2-3-1 gaat spelen.
0
geplaatst: 31 mei 2008, 18:23 uur
hanzie28 schreef:
Op links een linkspoot als vervanger van Babbel. Geen gekloot met een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts als je 4-2-3-1 gaat spelen.
(quote)
Zowel van Persie als Robben zijn linkspoten dus die positie is in principe dubbel bezet...alleen is van Persie nog niet fit en hoe fit hij zal worden cq blijven tijdens het EK is afwachten.
En Robben heeft ook een reputatie als blessuregevoelige speler.
0
geplaatst: 31 mei 2008, 18:24 uur
Allemaal al ingeschreven op EK Poel , Musicmeter telt nu 49 inschrijvingen .
0
geplaatst: 31 mei 2008, 19:31 uur
hanzie28 schreef:
Eerst een linkspoot oproepen en als De Cler naar huis moet dan Bouhlarouz oproepen: is een bad- mother- fucking- killer. In de laatste VI was Stevens wel lovend over Mathijssen. HSV had slechts 26 tegengoals dit jaar: een laagte record. HSV wil 'm ook niet laten gaan. Zegt wel iets.
Eerst een linkspoot oproepen en als De Cler naar huis moet dan Bouhlarouz oproepen: is een bad- mother- fucking- killer. In de laatste VI was Stevens wel lovend over Mathijssen. HSV had slechts 26 tegengoals dit jaar: een laagte record. HSV wil 'm ook niet laten gaan. Zegt wel iets.
Mathijssen heeft één mindere wedstrijd gespeeld en wordt meteen afgeschreven. Beetje treurig ja... Ik heb dit seizoen bijna alle wedstrijden van HSV gezien en Mathijssen speelde altijd erg solide. Wat mij betreft vormt hij met Bouma gewoon het centrum.
0
geplaatst: 31 mei 2008, 20:46 uur
Bouma in het centrum, nee toch? Ooijer, Mathijssen of Heitinga toch, lijkt me, toch? Bouma, altijd goed voor een foutje..Linksback hooguit. Of is ie zo fenomenaal de laatste tijd?
0
geplaatst: 31 mei 2008, 20:50 uur
Ja, één van de weinige spelers die afgelopen seizoen alles heeft gespeeld in de Premier League. Beste seizoen ooit. Tegen Chelsea speelde ie de spitsen van het veld en werd ie uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Was ook voor het eerst in jaren dat Aston Villa weer 's een aardig seizoen had, volgens mij.
Maar goed, het blijft Bouma. Zelfs op zijn top nog niet onomstreden.
Maar goed, het blijft Bouma. Zelfs op zijn top nog niet onomstreden.

0
geplaatst: 31 mei 2008, 20:58 uur
Bouma had een heel goed seizoen bij Villa, maar speelt daar wel linksback.
Zou 'm ook in het Nederlands elftal graag daar zien spelen (ik zie van Bronckhorst liever op het middenveld dan als linksback) en dan eigenlijk liefst Bouhlarouz in het centrum.
Zou 'm ook in het Nederlands elftal graag daar zien spelen (ik zie van Bronckhorst liever op het middenveld dan als linksback) en dan eigenlijk liefst Bouhlarouz in het centrum.
0
geplaatst: 31 mei 2008, 23:37 uur
0
geplaatst: 1 juni 2008, 01:09 uur
Donny Tourette schreef:
En ik maar denken dat Boschker er bij zou komen.
En ik maar denken dat Boschker er bij zou komen.

0
Jornaquin
geplaatst: 2 juni 2008, 15:29 uur
Maak je eigen team op www.ekmanager.nl[/url] en join de subleague Musicmeter!
Login: Musicmeter
Wachtwoord: ek2008
0
Ace
geplaatst: 2 juni 2008, 16:18 uur
Jornaquin schreef:
Dit is duidelijk een stuk boeiender dan al die poules en heeft toch net even wat meer met tactiek te maken... Ik zal me vandeweek ook eens inschrijven.
0
Jornaquin
geplaatst: 2 juni 2008, 16:35 uur
Niet zeuren, gewoon meedoen
. Als niemand die Goldstatus neemt heeft iedereen dezelfde rechten en dus dezelfde kansen. Het gaat toch om de eer (wie wint de subleague).
. Als niemand die Goldstatus neemt heeft iedereen dezelfde rechten en dus dezelfde kansen. Het gaat toch om de eer (wie wint de subleague).
0
Jornaquin
geplaatst: 2 juni 2008, 16:41 uur
Je kunt ook prijzen winnen, maar aangezien jij de subleague al niet wint zul je vast ook geen prijzen winnen.
0
DonDijk
geplaatst: 2 juni 2008, 16:42 uur
Jornaquin schreef:
Je kunt ook prijzen winnen, maar aangezien jij de subleague al niet wint zul je vast ook geen prijzen winnen.

Ik stap naar een moderator hoor.
0
geplaatst: 3 juni 2008, 00:01 uur
Cannavaro mist EK. Vond 'm bij Madrid weliswaar lang niet zo overtuigend en dominant spelen als tijdens het WK, maar toch wel een tikkie voor de Italianen.
0
geplaatst: 3 juni 2008, 00:13 uur
Voor degenen die geen genoeg van EK pools kunnen krijgen.
Ik organiseer met enkele andere mensen ook een EK pool. Inleg is 5 euro. Bij het WK in 2006 deden er 178 mensen uit 9 verschillende landen mee en zat er 880 euro in de pot.
Deelname is internationaal, tot nu toe doen er al mensen uit Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Portugal, Zwitserland en zelfs 1 Argentijn mee....en natuurlijk ook aardig wat musicmeter gebruikers die al meedoen.
Dus mocht je nog interesse hebben, stuur mij dan een pm, dan stuur ik je alle info nog door. Inschrijven kan tot zaterdag.
Ik organiseer met enkele andere mensen ook een EK pool. Inleg is 5 euro. Bij het WK in 2006 deden er 178 mensen uit 9 verschillende landen mee en zat er 880 euro in de pot.
Deelname is internationaal, tot nu toe doen er al mensen uit Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Portugal, Zwitserland en zelfs 1 Argentijn mee....en natuurlijk ook aardig wat musicmeter gebruikers die al meedoen.
Dus mocht je nog interesse hebben, stuur mij dan een pm, dan stuur ik je alle info nog door. Inschrijven kan tot zaterdag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.