MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Donny Tourette
hanzie28 schreef:
Een rechtspoot? Nee, dan nog liever Cocu

Sinds wanneer is Babel linksbenig?

Lees net dat van Basten gezegd zou hebben dat de vervanger in ieder geval komt uit iemand die in de aanvankelijke voorselectie van het EK zat.
Belangrijkste kandidaten zouden Emanuelson, Landzaat en Bouhlarouz te zijn.

Donny Tourette schreef:
(quote)

Sinds wanneer is Babel linksbenig?

Op links een linkspoot als vervanger van Babbel. Geen gekloot met een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts als je 4-2-3-1 gaat spelen.

hanzie28 schreef:
(quote)

Op links een linkspoot als vervanger van Babbel. Geen gekloot met een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts als je 4-2-3-1 gaat spelen.

Zowel van Persie als Robben zijn linkspoten dus die positie is in principe dubbel bezet...alleen is van Persie nog niet fit en hoe fit hij zal worden cq blijven tijdens het EK is afwachten.
En Robben heeft ook een reputatie als blessuregevoelige speler.

Allemaal al ingeschreven op EK Poel , Musicmeter telt nu 49 inschrijvingen .

dix
Amrabat !

Kos
Amrabat heet ie.

hanzie28 schreef:
Eerst een linkspoot oproepen en als De Cler naar huis moet dan Bouhlarouz oproepen: is een bad- mother- fucking- killer. In de laatste VI was Stevens wel lovend over Mathijssen. HSV had slechts 26 tegengoals dit jaar: een laagte record. HSV wil 'm ook niet laten gaan. Zegt wel iets.

Mathijssen heeft één mindere wedstrijd gespeeld en wordt meteen afgeschreven. Beetje treurig ja... Ik heb dit seizoen bijna alle wedstrijden van HSV gezien en Mathijssen speelde altijd erg solide. Wat mij betreft vormt hij met Bouma gewoon het centrum.

Bouma in het centrum, nee toch? Ooijer, Mathijssen of Heitinga toch, lijkt me, toch? Bouma, altijd goed voor een foutje..Linksback hooguit. Of is ie zo fenomenaal de laatste tijd?

Ja, één van de weinige spelers die afgelopen seizoen alles heeft gespeeld in de Premier League. Beste seizoen ooit. Tegen Chelsea speelde ie de spitsen van het veld en werd ie uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Was ook voor het eerst in jaren dat Aston Villa weer 's een aardig seizoen had, volgens mij.

Maar goed, het blijft Bouma. Zelfs op zijn top nog niet onomstreden.

En hij speelde als linksback of ..?

centrumverdediger blijkbaar

Bouma had een heel goed seizoen bij Villa, maar speelt daar wel linksback.
Zou 'm ook in het Nederlands elftal graag daar zien spelen (ik zie van Bronckhorst liever op het middenveld dan als linksback) en dan eigenlijk liefst Bouhlarouz in het centrum.

Bouhlarouz vervangt Babel !!!

Beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Donny Tourette
En ik maar denken dat Boschker er bij zou komen.

dix
El Ninjo schreef:
Bouhlarouz vervangt Babel !!!

eindelijk een vechtjas

Donny Tourette schreef:
En ik maar denken dat Boschker er bij zou komen.

Jornaquin
Maak je eigen team op www.ekmanager.nl[/url] en join de subleague Musicmeter!

Login: Musicmeter
Wachtwoord: ek2008

Ace
Jornaquin schreef:
Maak je eigen team op www.ekmanager.nl[/url] en join de subleague Musicmeter!

Login: Musicmeter
Wachtwoord: ek2008

Dit is duidelijk een stuk boeiender dan al die poules en heeft toch net even wat meer met tactiek te maken... Ik zal me vandeweek ook eens inschrijven.

Kos
Alleen jammer dat het pas zin heeft als je Gold status hebt...

Jornaquin
Niet zeuren, gewoon meedoen . Als niemand die Goldstatus neemt heeft iedereen dezelfde rechten en dus dezelfde kansen. Het gaat toch om de eer (wie wint de subleague).

DonDijk
Alleen eer kun je winnen?

Jornaquin
Je kunt ook prijzen winnen, maar aangezien jij de subleague al niet wint zul je vast ook geen prijzen winnen.

Ik doe mee Zal wel een leuk gepuzzel worden..

DonDijk
Jornaquin schreef:
Je kunt ook prijzen winnen, maar aangezien jij de subleague al niet wint zul je vast ook geen prijzen winnen.

Ik stap naar een moderator hoor.

Cannavaro mist EK. Vond 'm bij Madrid weliswaar lang niet zo overtuigend en dominant spelen als tijdens het WK, maar toch wel een tikkie voor de Italianen.

Voor degenen die geen genoeg van EK pools kunnen krijgen.

Ik organiseer met enkele andere mensen ook een EK pool. Inleg is 5 euro. Bij het WK in 2006 deden er 178 mensen uit 9 verschillende landen mee en zat er 880 euro in de pot.
Deelname is internationaal, tot nu toe doen er al mensen uit Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Portugal, Zwitserland en zelfs 1 Argentijn mee....en natuurlijk ook aardig wat musicmeter gebruikers die al meedoen.

Dus mocht je nog interesse hebben, stuur mij dan een pm, dan stuur ik je alle info nog door. Inschrijven kan tot zaterdag.

Wat krijgen we nou

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:33 uur

geplaatst: vandaag om 01:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.