MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DonDijk
FattBeat schreef:
Oh ja joh, jij weet natuurlijk de exacte reden waarom Van der Vaart toen niet naar Valencia of Juventus ging. .

Hoe weet jij dan dat ik de exacte reden weet? Zoiets vertel ik alleen aan mijn vriendin normaliter. Of ben jij.....

Ace
raffael77 schreef:
(quote)

Ik ben ook Italiaan en ik heb geen NL paspoort. hahahaha

Dan heb ik niets gezegd

DonDijk schreef:
Als ie zo goed was als jullie leken allemaal zeggen, zat ie allang al wel bij een topclub. Om de transfersom hoeven ze het niet te laten. Zelfs een subtopclub alsValencia twijfelt...Dus ik voeg me bij de wijze mannen van deze clubs en niet bij jullie, stelletje voetbal-leken.

Valencia had meer dan 20 miljoen geboden, maar HSV hield Van der Vaart aan zijn contract. Overigens is HSV dan wellicht geen echte topclub; ze hebben wel Champions League gespeeld en de goal die Van der Vaart daarin scoorde tegen Arsenal...

DonDijk
Toch is het Die Effe vlgns mij ipv Der Effe..

Immers, het is geen persoon maar een bijnaam. Een bijnaam wat eindigt op een -e.

DonDijk
Blessure van Sneijder valt mee trouwens gelukkig!

Der Effe
En toch is zijn bijnaam Der Effe

DonDijk
Der Effe schreef:
En toch is zijn bijnaam Der Effe

Wees dr maar trots op!

Der Effe
Jij begint toch continu over het feit dat het Die Effe is? Het zit je nogal diep blijkbaar

Overigens is Patrick Vieira op tijd fit voor het EK, meevaller voor de Fransen.

Der Effe lacht zich rot als hij dit leest. Is er toch nog iemand die aan hem denkt..

Die Fransen liggen er toch uit na 3 gespeelde wedstrijden.

Edit: ik heb het over de echt Der Effe hé.

Der Effe
Effenberg leeft, Veendam beeft!

Donny Tourette
Der Effe ffs, get your damn German straight Don. Het is toch een gast

DonDijk
Donny Tourette schreef:
Der Effe ffs, get your damn German straight Don. Het is toch een gast

Neehee, het is geen persoon. Het is een bijnaam mate

herman schreef:

Valencia had meer dan 20 miljoen geboden
Ja die dachten ook dat ze met Koeman een wereldtrainer in huis hadden gehaald.

Ook ik ben bepaald niet onder de indruk van die Van der Vaart. Beetje een knulletje nog die zijn eerste echte belangrijke dingen voor Oranje nog moet doen.

DonDijk
Ah, het zijn niet állemaal leken hier.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ja die dachten ook dat ze met Koeman een wereldtrainer in huis hadden gehaald.

Ook ik ben bepaald niet onder de indruk van die Van der Vaart. Beetje een knulletje nog die zijn eerste echte belangrijke dingen voor Oranje nog moet doen.
Ik ben wel weer redelijk onder de indruk gekomen door zijn rol bij HSV. Dat ie dát in zijn mars zou hebben heeft me verbaasd. Een leider zag ik niet echt in hem, dat is ie bij HSV absoluut wel. Dat er op dit moment in het Nederlands Elftal anderen zijn die ook heel goed zijn en dat daarom zijn plek niet zeker is zegt meer over de kwaliteiten van de anderen op die posities. Daar heeft Nederland gewoon heel veel goede voetballers.
We gaan het wel zien of het wat wordt, en wie die kar dan uiteindelijk trekt.

Ace
Ik vind Van der Vaart ook een topper, maar toch zou ik 'm niet opstellen... Zowel hij als Sneijder komen pas volledig tot hun recht in een centrale aanvallende middenveldersrol en daar vind ik Sneijder gewoon nog beter.

Het is trouwens Das Effe.

Ja, zet Van der Vaart inderdaad maar buiten het elftal en laat Sneijder fijn op zijn favoriete positie spelen.

(Ik heb net in de EK-poel Nederland de halve finale laten bereiken, maar dus wel met míjn opstelling, en niet die van Marco )

v/d Vaart is wel de leider geworden bij HSV, maar zo heel veel stelt HSV ook weer niet voor. Het is geen Real Madrid. Er lopen bij HSV spelers rond die - met alle respect - van het niveau NAC zijn. Sneijder heeft v/d Vaart ingehaald en zou ook niet beide spelers tegelijk opstellen. In 2006 werkte het voor geen meter, hoewel beide spelers - vooral Sneijder - gegroeid zijn.

DonDijk
En hij mist bovendien ook snelheid.

Kos
Van der Vaart en Sneijder moet je natuurlijk altijd opstellen.

Waarom? We hebben meedere goede middenvelders. Als je ze beiden opstelt, dan moet v/d Vaart op 10 komen te spelen, net achter Ruud. Dat zou wel een optie zijn.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Er lopen bij HSV spelers rond die - met alle respect - van het niveau NAC zijn.

Inderdaad, Joris Matthijsen bijvoorbeeld...

Der Effe
Jornaquin schreef:
Maak je eigen team op www.ekmanager.nl[/url] en join de subleague Musicmeter!

Login: Musicmeter
Wachtwoord: ek2008

Kom op mensen, inschrijven .

FattBeat
Ace schreef:
Ik vind Van der Vaart ook een topper, maar toch zou ik 'm niet opstellen... Zowel hij als Sneijder komen pas volledig tot hun recht in een centrale aanvallende middenveldersrol en daar vind ik Sneijder gewoon nog beter.

Helemaal mee eens hoor. Voor beide spelers de ideale positie, waar Van der Vaart het idd dan toch (net) moet afleggen tegen Sneijder. Maar Sneijder op de plek van de verdigende middenvelder is gewoon beter dan elke andere speler op die positie. Op die manier kun je beide spelers toch opstellen, want als je Van der Vaart een soort van controlerende rol geeft, kun je hem net zo goed niet op stellen. En Van der Vaart niet in de basis is per definitie voetballend achteruitgaan. En niet samen kunnen? Ehmz .. wie herinnert zich nog de actie tegen Andorra, de combinatie tussen Van Persie, Van der Vaart en Sneijder en laatst zo'n soortgelijke situatie tegen Wales (regelrechte deja vu) maar dan met Robben ipv. Van Persie. Raffael is een ideale speler om, vooral in de kleine ruimtes, de combinatie mee aan te gaan.

FattBeat schreef:
En niet samen kunnen? Ehmz .. wie herinnert zich nog de actie tegen Andorra, de combinatie tussen Van Persie, Van der Vaart en Sneijder en laatst zo'n soortgelijke situatie tegen Wales (regelrechte deja vu) maar dan met Robben ipv. Van Persie.

Ik herinner me vooral nog het WK 2006.

Het zou ook wel kunnen, met een v/d Vaart op 10.

FattBeat
Je kunt het ook zo stellen; hoe stel je beide spelers op (wat eigenlijk een pré is tegen Italië) zonder al teveel kwaliteit te verliezen, gezien beide het best tot hun recht op de nummer 10 positie komen. Het meest logische lijkt mij Van der Vaart gewoon achter Van Nistelrooy en Sneijder naast Heitinga voor de verdediging. En om zoveel mogelijk kwaliteit uit Sneijder te halen kan hij vanuit die positie bij balbezit naar voren schuiven en Kuyt* terug kan zakken om dat op te vangen.

(afbeelding)

* Lijtkt me het meest geschikte type speler tege Italië nu bekend is dat Van Persie sowieso NIET in de basis start.

Kos
v der Vaart moet op 10 en Sneijder daar achter in de ruit naar links of rechts. Nog een verdedigende middenvelder er achter, klaar. Is allemaal niet zo moeilijk hoor

Ace schreef:
(quote)

Inderdaad, Joris Matthijsen bijvoorbeeld...

Toch knap dat ie dan 2 keer Luca Toni de baas is in een Bundesliga-wedstrijd.

Kos schreef:
v der Vaart moet op 10 en Sneijder daar achter in de ruit naar links of rechts. Nog een verdedigende middenvelder er achter, klaar. Is allemaal niet zo moeilijk hoor

Als ik het woord ruit hoor draait mijn maag spontaan om..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:09 uur

geplaatst: vandaag om 08:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.