MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
FattBeat
Mwa kan opzich wel hoor, maar het staat gewoon al vast dat het 4 - 2 - 3 - 1 wordt.

Kos
Joy4ever schreef:
Als ik het woord ruit hoor draait mijn maag spontaan om..

Daarom ben je ook een Nederlander die nooit meer een internationaal toernooi zal winnen. .

Kos schreef:
(quote)

Daarom ben je ook een Nederlander die nooit meer een internationaal toernooi zal winnen. .
Ik ben geen Nederlander

Joy is een duitser.

Doe hier gewoon nog een laatste oproepje voor mijn eigen EK pool ...als je nog mee wilt doen dan moet je mij even pm-en voor alle relevante info.

Half uur geleden de 120e inschrijving ontvangen (en ik verwacht er nog een aantal) dus een pot van (nu al) meer dan 600 euro te verdelen. Momenteel deelnemers uit 12 verschillende landen en een mooi aantal MuMe gebruikers

Heb je al een bestemming in gedachten Ninjo?

FattBeat
Woody schreef:
De standen ingevuld. we krijgen een mooie finale: Nederland - Duitsland

Daar teken ik voor

raffael77
Ik ben ook geen NLer. Forza Italia

Welkom in het hol van de leeuw.

Even wat slowchat geruimd.

Doe toch eens Effe wat kalmer aan met die bezem, herman.

Joy4ever schreef:
(quote)
Ik ben geen Nederlander
Hoogstens op zijn Playstation!

rayman schreef:
Doe toch eens Effe wat kalmer aan met die bezem, herman.

Nog 4 uur te gaan trouwens. Kan niet zeggen dat ik enorm uitkijk naar de wedstrijd op zich (Zwitserland - Tsjechie), maar toch... lekker voor de buis hangen en heel veel voetbal kijken.

Tis niet echt een thuisblijvertje.
Maar ik blijf er dus WEL voor thuis.
Bier staat koud, spare-ribs-lijn staat op scherp.
Ik = er klaar voor.

En wie weet komen er ook verrassingen uit het EK, of revelaties van opkomende talenten ofzo.
Of gaat er iemand huilend uit het veld

Allemaal braaf alle pooltjes ingevuld? Ik zat wel met een dilemma: of overal dezelfde uitslagen gebruiken of steeds weer verschillende om de winkansen te vergroten. Ik heb maar voor het eerste gekozen.

Openingswedstrijden zijn, voor zover ik heb meegemaakt, 9 van de 10 keer vrij saai. Maargoed, elke wedstrijd is anders en ik zal de tv ook wel aanzetten.

Ik wou het dus net gaan doen die ek-poel, maar das niet meer mogelijk zie ik

Arjen Robben heeft een liesblessure opgelopen en mist de eerste wedstrijd, aldus de NOS.

Zucht. Van Persie nu toch maar een basisplaats? Of Kuyt?

Zal dan wel Kuyt worden, want uit alle berichtgeving blijkt dat Van Persie er nog niet klaar voor is.

Lijkt me ook een verstandigere keuze. Kan Van Persie invallen mocht één van de drie aanvallende middenvelders het niet kunnen bolwerken. Dit zal ook wel beteken dat De Jong en Engelaar als controleur zullen spelen, ik verwacht voor De Zeeuw ook geen glansrol meer eigenlijk.

Shit zeg, Robben is een fikse aderlating. Hopelijk is ie er tegen Frankrijk weer bij. Van Persie, Robben, Babel definitief. Kan ik mijn pooltje nog wijzigen?

Echt balen. Robben kon voor een verassing zorgen. Die snelheid hebben we nodig. Van Persie ook al niet. Er blijft weinig over.

Donny Tourette
Ik denk dat Afellay wel eens een basisplaats zou kunnen krijgen dan.

WernerGSF
Nee, Khalid Boulahrouz natuurlijk, die is toch als verganger van Babel gehaald... denk nou toch eens na, mensen!

Sebastian Frei.

eazyfan
Ja best jammer, hij kreeg ook een mooie kans waar hij weinig mee deed, maar mooi geprobeerd natuurlijk. Trouwens er speelt een Kosovaar voor Zwitserland

Ik hoop ook dat Zwitserland wint, maar Tsejchië maakte Duitsland 3-0 in, ik vrees het.

Ik vind Zwitserland best leuk ballen. De Tsjechen vallen zwaar tegen maar dat had ik ook wel een beetje verwacht. Hopelijk prikt Zwitserland er een goaltje in. Sneu voor Frei idd, wel "mooie" dramatiek.

raffael77
Arjen Robben doet niet mee, doet niet mee, doet niet mee.
Ole Ole

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:36 uur

geplaatst: vandaag om 09:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.