Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2008, 17:33 uur
Zou Heitinga ook liever op het middenveld zien dan in de verdeding.
Ik denk dat dit mijn opstelling zou zijn:
--------------------------- v.d. Sar ------------------------------
Melchiot------ Ooijer --------- Boulahrouz ----------- Bouma
----------------- Heitinga ------ Gio--------------------
v. Persie -------------------Sneijder ------------- Robben
-------------------------- v. Nistelrooy --------------------------
0
geplaatst: 4 juni 2008, 17:37 uur
herman schreef:
Volgens mij is ie net 30 of anders wordt ie dat binnenkort. Ik heb De Cler altijd wel met speciale aandacht gevolgd, omdat ie op een steenworp van mijn ouderlijk huis is opgegroeid.
Als ie wat sluwer wordt mag ie van mij nog wel minstens 5 jaar in het Nederlands elftal spelen, maar ik zie het helaas niet echt gebeuren. Hij speelt best fysiek en ik heb niet het idee dat hij veel beter kan dan dat ie nu speelt.
(quote)
Volgens mij is ie net 30 of anders wordt ie dat binnenkort. Ik heb De Cler altijd wel met speciale aandacht gevolgd, omdat ie op een steenworp van mijn ouderlijk huis is opgegroeid.
Als ie wat sluwer wordt mag ie van mij nog wel minstens 5 jaar in het Nederlands elftal spelen, maar ik zie het helaas niet echt gebeuren. Hij speelt best fysiek en ik heb niet het idee dat hij veel beter kan dan dat ie nu speelt.
Hij is inderdaad 29. Hij zit dus nu op zijn top.
Goede links -en rechtsbacsk zijn er toch niet in grote aantallen, dus ik zie hem nog wel wat jaartjes in Oranje spelen. de Cler is geen top, maar wel één van de betere in Nederland.
0
raffael77
geplaatst: 4 juni 2008, 19:13 uur
El Ninjo schreef:
Jij bedoeld dus 4-5-1 opstelling.
Dan heeft Heitinga wel een verdedigende functie.
5 middenvelders houd in dat de 2 achterste middenvelders (Heitinga & Gio) verdedigende middenvelders zijn.
Ze komen alleen mee op wanneer daar de kans voor is.
Maakt mij niet uit waar ze staan want ik ben toch voor ITALIA
0
Ace
geplaatst: 4 juni 2008, 19:31 uur
Ik ook maar even dan:
Melchiot------ Ooijer --------- Bouma ----------- Gio
----------------- Heitinga ------ Engelaar--------------------
Ik mag hopen dat je Italiaan bent.... Zo niet, intrekken dat Nederlandse paspoort
Ik mag hopen dat je Italiaan bent.... Zo niet, intrekken dat Nederlandse paspoort

0
geplaatst: 4 juni 2008, 20:35 uur
Op dit moment zou ik precies dezelfde opstelling als Ace doen, als Boulahrouz meer in vorm was zou ik precies die van El Ninjo doen.
0
geplaatst: 4 juni 2008, 20:49 uur
El Ninjo ik heb nog geen tijd gehad voor de pool maar ik doe zeker mee, zal morgen proberen in te vullen en geld te storten.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 03:46 uur
Oh jah daar heb je een punt!
Dan zou ik Sneijder ipv Engelaar doen dan, hoewel hij natuurlijk absoluut op zijn recht op de no10. is.
Als nederland de hele tijd in de aanval en dominant is en er niet doorheen komt zou ik Gio naar het middenveld schuiven en dan Sneijder en VD Vaart achter de spits ofzo, maar dat kan riskant zijn.
Dan zou ik Sneijder ipv Engelaar doen dan, hoewel hij natuurlijk absoluut op zijn recht op de no10. is.
Als nederland de hele tijd in de aanval en dominant is en er niet doorheen komt zou ik Gio naar het middenveld schuiven en dan Sneijder en VD Vaart achter de spits ofzo, maar dat kan riskant zijn.
0
raffael77
geplaatst: 5 juni 2008, 11:18 uur
Ace schreef:
Ik ook maar even dan:
Ik ook maar even dan:
(quote)

Ik ben ook Italiaan en ik heb geen NL paspoort. hahahaha
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 11:28 uur
Waarom wil iedereen vd Vaart erin eigenlijk? Die komt toch duidelijk snelheid en een individuele actie tekort? De corners kan Sneijdertje wel nemen en de vrij trappen ook.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 11:37 uur
DonDijk schreef:
Waarom wil iedereen vd Vaart erin eigenlijk? Die komt toch duidelijk snelheid en een individuele actie tekort? De corners kan Sneijdertje wel nemen en de vrij trappen ook.
Ik vind vd Vaart beter dan Sneijder. In (voetbal)potentie dan.Waarom wil iedereen vd Vaart erin eigenlijk? Die komt toch duidelijk snelheid en een individuele actie tekort? De corners kan Sneijdertje wel nemen en de vrij trappen ook.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 11:49 uur
Joy4ever schreef:
Ik vind vd Vaart beter dan Sneijder. In (voetbal)potentie dan.
Ik vind vd Vaart beter dan Sneijder. In (voetbal)potentie dan.
Dat dacht ik ook altijd, maar Sneijder heeft v/d Vaart ingehaald.
0
Der Effe
geplaatst: 5 juni 2008, 13:11 uur
DonDijk schreef:
.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 13:52 uur
Snelheid heeft v/d Vaart niet inderdaad, maar hierom wil ik hem erin:
Zeer goede balbeheersing, voetbalinstinct en neus voor de goal.
Zeer goede balbeheersing, voetbalinstinct en neus voor de goal.
0
Der Effe
geplaatst: 5 juni 2008, 14:21 uur
Zijn balbehandeling is snel zat ja, en sinds wanneer moet je een snelle speler om goed te zijn?
. Daarbij heeft hij zowat de beste individuele actie van het hele NL team. Dus je argumenten slaan nergens op. Kijk je mag best discussieren of VdV in de basiselftal thuishoort, zeker omdat 'onze' aanvallende middenvelders allemaal niet de minste zijn, maar kom dan niet met zulke onzin.
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 14:31 uur
Der Effe schreef:
Zijn balbehandeling is snel zat ja, en sinds wanneer moet je een snelle speler om goed te zijn?
. Daarbij heeft hij zowat de beste individuele actie van het hele NL team. Dus je argumenten slaan nergens op. Kijk je mag best discussieren of VdV in de basiselftal thuishoort, zeker omdat 'onze' aanvallende middenvelders allemaal niet de minste zijn, maar kom dan niet met zulke onzin.
(quote)
. Daarbij heeft hij zowat de beste individuele actie van het hele NL team. Dus je argumenten slaan nergens op. Kijk je mag best discussieren of VdV in de basiselftal thuishoort, zeker omdat 'onze' aanvallende middenvelders allemaal niet de minste zijn, maar kom dan niet met zulke onzin.Ok, mag ik wel discussieren van jou of ie in het elftal thuishoort, Oh Almachtige Efje?

0
Der Effe
geplaatst: 5 juni 2008, 14:33 uur
Typisch kinderachtige reactie van iemand die niks meer weten te zeggen. Jammer.
Sneijder geblesseerd de training verlaten overigens, zou zonde zijn als hij niet kan spelen.
Sneijder geblesseerd de training verlaten overigens, zou zonde zijn als hij niet kan spelen.
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 14:36 uur
Der Effe schreef:
Ja zou inderdaad heel erg zonde zijn zeg. En Farfan naar Schalke?
0
Der Effe
geplaatst: 5 juni 2008, 14:38 uur
Het lijkt erop ja, hij kan zo de Duitse competitie in, de schwalbe heeft hij al meer dan goed onder de knie.
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 14:40 uur
Ach, denk dat je op zulke momenten gewoon duidelijk het verchil ziet tussen leken (jullie ALLEMAAL) en een voetbalPROFESSOR (juist, ik).
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 14:41 uur
Der Effe schreef:
Het lijkt erop ja, hij kan zo de Duitse competitie in, de schwalbe heeft hij al meer dan goed onder de knie.
Hij speelt toch al bij HSV?

0
geplaatst: 5 juni 2008, 14:51 uur
Volgens mij ging die schwalbe-opmerking over Farfan idd.
Ik vind VDVaart fantastisch, maar volgens mij zit DonDijk maar een beetje te stangen? Als er iemand is met een goede balcontrole en individuele actie is hij het wel...
Balen van Sneijder trouwens. Ik hoop dat het meevalt, Italie is nog maar een paar dagen weg....
Ik vind VDVaart fantastisch, maar volgens mij zit DonDijk maar een beetje te stangen? Als er iemand is met een goede balcontrole en individuele actie is hij het wel...
Balen van Sneijder trouwens. Ik hoop dat het meevalt, Italie is nog maar een paar dagen weg....
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 14:56 uur
Als ie zo goed was als jullie leken allemaal zeggen, zat ie allang al wel bij een topclub. Om de transfersom hoeven ze het niet te laten. Zelfs een subtopclub alsValencia twijfelt...Dus ik voeg me bij de wijze mannen van deze clubs en niet bij jullie, stelletje voetbal-leken. 

0
FattBeat
geplaatst: 5 juni 2008, 15:08 uur
Oh ja joh, jij weet natuurlijk de exacte reden waarom Van der Vaart toen niet naar Valencia of Juventus ging. Valencia subtop? Mwa niet echt hoor. Slechts een mindere periode. Maar oké, vanuitgaand dat ze hem toch te 'licht' vonden voor het hoogste niveau. Doet dat dan echt wat af aan Van der Vaart? Puur omdat die gasten daar niet overtuigt zijn. Zou kunnen, maar misschien zitten zij er gewoon naast. En als je zo redeneert, dan zou je hem toch altijder eerder opstellen dan Engelaar (Twente), de Zeeuw (AZ), Gio (Feyenoord) etc. Nee Raffael niet opstellen, is bijna per definitie voetballend achteruit gaan.
edit: de blessure van Sneijder schijnt mee te vallen.
edit: de blessure van Sneijder schijnt mee te vallen.
0
Der Effe
geplaatst: 5 juni 2008, 15:10 uur
Hij is na een mindere periode bij Ajax vertrokken naar HSV, puur omdat hij bij Ajax geen vertrouwen meer voelde. Het feit dat Valencia twijfelde was omdat ze de transfersom te hoog vonden(omdat HSV hem niet wilde laten gaan), en het dus niet gedaan hebben. Binnen een paar jaar speelt hij bij een Europese topclub om daarna weer terug te keren bij Ajax.
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 15:15 uur
Der Effe schreef:
Binnen een paar jaar speelt hij bij een Europese topclub om daarna weer terug te keren bij Ajax.
Binnen een paar jaar speelt hij bij een Europese topclub om daarna weer terug te keren bij Ajax.
Oh ok. Good to know!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.