Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2008, 19:01 uur
Is het niet Alexander Frei, Herman ? 
Ik hoop alvast voor Nederland dat Afellay dan mag starten. Die jongen heeft toch ook een actie in huis.

Ik hoop alvast voor Nederland dat Afellay dan mag starten. Die jongen heeft toch ook een actie in huis.
0
geplaatst: 7 juni 2008, 19:02 uur
0
geplaatst: 7 juni 2008, 19:04 uur
@Hanzie: Raffael is een Italiaan. Negeer hem maar. 
Mja, Affelay is nog te licht voor een wedstrijd tegen Italie, denk ik. Het zal wel Kuyt worden.
Dat Tsjechie tegenvalt had ik ook wel verwacht. Een veel te oud team dat nu ook nog zijn meest creatieve speler (Rosicky) mist.
Ik heb ook winst voor Zwitserland voorspeld en dat lijkt me tot nu toe wel waarschijnlijker.

Mja, Affelay is nog te licht voor een wedstrijd tegen Italie, denk ik. Het zal wel Kuyt worden.
Dat Tsjechie tegenvalt had ik ook wel verwacht. Een veel te oud team dat nu ook nog zijn meest creatieve speler (Rosicky) mist.
Ik heb ook winst voor Zwitserland voorspeld en dat lijkt me tot nu toe wel waarschijnlijker.
0
geplaatst: 7 juni 2008, 19:56 uur
Foutje. 
Jammer van Zwitserland, een punt hadden ze zeker wel verdiend. Maar goed, beide ploegen waren niet echt goed. Op naar de volgende wedstrijd dan maar.

Jammer van Zwitserland, een punt hadden ze zeker wel verdiend. Maar goed, beide ploegen waren niet echt goed. Op naar de volgende wedstrijd dan maar.

0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:18 uur
De verslaggeving van de Nederlandse Opendeur Stichting begint nú al op mijn zenuwen te werken.
"Je kunt er van uitgaan dat de medische staf er alles aan zal doen om Robben weer fit te krijgen."
Jôh
"Je kunt er van uitgaan dat de medische staf er alles aan zal doen om Robben weer fit te krijgen."
Jôh

0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:20 uur
herman schreef:
Foutje.
Foutje.

Frank Snoeks zag in de vierde herhaling de handsbal al

0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:34 uur
lebowski schreef:
De verslaggeving van de Nederlandse Opendeur Stichting begint nú al op mijn zenuwen te werken.
Jôh
Jôh

Heerlijk opwarmertje dan voor het jaarlijkse drieweken festijn van cliches: de tour de france

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 juni 2008, 20:35 uur
Met z'n allen zometeen naar 'Portugal - Turkije' kijken! 
Turkije heeft echt bijna nooit van Portugal gewonnen:
1955 Turkije - Portugal 3-1
1956 Portugal - Turkije 3-1
1965 Portugal - Turkije 5-1
1965 Turkije - Portugal 0-1
1996 Portugal - Turkije 1-0
2000 Portugal - Turkije 2-0
Wie weet komt er vanavond (dus na 53 jaar) weer een overwinning. Ik hou m'n hart vast.

Turkije heeft echt bijna nooit van Portugal gewonnen:
1955 Turkije - Portugal 3-1
1956 Portugal - Turkije 3-1
1965 Portugal - Turkije 5-1
1965 Turkije - Portugal 0-1
1996 Portugal - Turkije 1-0
2000 Portugal - Turkije 2-0
Wie weet komt er vanavond (dus na 53 jaar) weer een overwinning. Ik hou m'n hart vast.
0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:37 uur
Vince vega schreef:
Heerlijk opwarmertje dan voor het jaarlijkse drieweken festijn van cliches: de tour de france
(quote)

Jouw achtertuin...?
0
eazyfan
geplaatst: 7 juni 2008, 20:39 uur
Haha, sorry Karizma, maar in vrees dat Portugal dit niet verliest; Ronaldo, Nani, Deco 
Trouwens, bestaat er een kans dat Affelaj zal spelen voor Oranje? Wist ik helemaal niet. Ik heb al veel gehoord over die man, nooit zien spelen, heeft iemand een interessant (youtube)film van hem?

Trouwens, bestaat er een kans dat Affelaj zal spelen voor Oranje? Wist ik helemaal niet. Ik heb al veel gehoord over die man, nooit zien spelen, heeft iemand een interessant (youtube)film van hem?

0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:39 uur
Nu maar hopen dat die Turken ingeblikt worden (anders blijf ik puntloos vandaag).
0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:44 uur
Yes!, ik had 1-0 voor Tsjechie
1-0 voor Portugal is mijn andere voorspelling.
1-0 voor Portugal is mijn andere voorspelling.
0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:46 uur
eazyfan schreef:
Haha, sorry Karizma, maar in vrees dat Portugal dit niet verliest; Ronaldo, Nani, Deco

Affelay is wel een goede speler, maar een beetje blessuregevoelig. Een technische lichtvoetige speler a la Robben, maar dan wel wat minder goed. Met Gomes en Simons denk ik wel de belangrijkste speler van PSV.
Filmpje:
0
geplaatst: 7 juni 2008, 21:29 uur
Eens zien of ik het voetbal weer kan negeren net zoals andere jaren 

0
geplaatst: 7 juni 2008, 21:39 uur
Een gouden regel bij voetbalpoules: alles 0-1 of 1-0 invullen, tenzij er echt een groot krachtverschil is (zoals bv. bij Duitsland - Oostenrijk straks). Gelijke spelen komen niet zoveel voor en zoveel wordt er nou ook weer niet gescoord.
0
eazyfan
geplaatst: 7 juni 2008, 21:40 uur
Bedankt Herman -
leuke video, hem wil ik graag de 13de tegen Frankrijk (mijn favoriete ploeg) zien spelen. Ik hoop trouwens dat Frankrijk dit EK wint, Ribéry
Ik hoop zo dat het goed afloopt samen met Henry 
Affelaj lijkt me trouwens erg sterk, zo te zien kan de man op de juiste momenten goed afwerken, alleen heb ik zo het gevoel zoals bij Ronaldo: goede spelers, maar wat ego (gel in je haar e.d.), of heb ik het mis wat betreft Affelaj?
leuke video, hem wil ik graag de 13de tegen Frankrijk (mijn favoriete ploeg) zien spelen. Ik hoop trouwens dat Frankrijk dit EK wint, Ribéry
Ik hoop zo dat het goed afloopt samen met Henry 
Affelaj lijkt me trouwens erg sterk, zo te zien kan de man op de juiste momenten goed afwerken, alleen heb ik zo het gevoel zoals bij Ronaldo: goede spelers, maar wat ego (gel in je haar e.d.), of heb ik het mis wat betreft Affelaj?
0
geplaatst: 7 juni 2008, 21:42 uur
Ik doe geloof ik mee aan 4 of 5 poules. 
Frankrijk heb ik ingeschaald als het land dat het meest tegen gaat vallen (ik denk dat ze er de eerste ronde uitvliegen), al heeft Henry redelijk uit kunnen rusten dit seizoen.

Frankrijk heb ik ingeschaald als het land dat het meest tegen gaat vallen (ik denk dat ze er de eerste ronde uitvliegen), al heeft Henry redelijk uit kunnen rusten dit seizoen.
0
geplaatst: 7 juni 2008, 21:44 uur
0
eazyfan
geplaatst: 7 juni 2008, 21:48 uur
Hoe zit dat hier met dat stemmen/gokken? -
Enja Herman, ik vrees het, dat Frankrijk zal tegenvallen. Maar ergens spelen mijn 2 grote favorieten erin, dus ik kan moeilijk niet lyrisch zijn. Ik hoop gewoon dat Ribéry op zijn best zal zijn, want die man kan écht schitterend voetballen. Dat hij eens Affelaj op zijn plaats zet 
Net zoals hij deed met Anderlecht (België), toen was die man op een van zijn beste momenten, al heb ik die match moeten missen, de beelden die ik achteraf zag blijven onvergetelijk:
- Prachtig
'Und die gegner applaudieren' 
En dan heb je Henry
Enja Herman, ik vrees het, dat Frankrijk zal tegenvallen. Maar ergens spelen mijn 2 grote favorieten erin, dus ik kan moeilijk niet lyrisch zijn. Ik hoop gewoon dat Ribéry op zijn best zal zijn, want die man kan écht schitterend voetballen. Dat hij eens Affelaj op zijn plaats zet 
Net zoals hij deed met Anderlecht (België), toen was die man op een van zijn beste momenten, al heb ik die match moeten missen, de beelden die ik achteraf zag blijven onvergetelijk:
- Prachtig
'Und die gegner applaudieren' 
En dan heb je Henry
0
geplaatst: 7 juni 2008, 22:44 uur
Ach, ik ga niet zozeer om te winnen. Een spectaculaire uitslag à la 5-3 mag toch wel eens ergens staan, zeker 
Ik had hetzelfde als Empyrium voor Portugal - Turkije, dat is dan 2/10 voor vandaag (op EK-poel.nl).

Ik had hetzelfde als Empyrium voor Portugal - Turkije, dat is dan 2/10 voor vandaag (op EK-poel.nl).
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 juni 2008, 22:48 uur
Wat speelde Turkije slecht zeg!
Bijna net als Nederland, die in 2006 ook tegen Portugal moest (onvergetelijke wedstrijd).
Bijna net als Nederland, die in 2006 ook tegen Portugal moest (onvergetelijke wedstrijd).
0
geplaatst: 7 juni 2008, 22:49 uur
Zo slecht was Turkije toch ook weer niet, die gaan de poule makkelijk doorkomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.