MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Is het niet Alexander Frei, Herman ?

Ik hoop alvast voor Nederland dat Afellay dan mag starten. Die jongen heeft toch ook een actie in huis.

raffael77 schreef:
Arjen Robben doet niet mee, doet niet mee, doet niet mee.
Ole Ole

???

@Hanzie: Raffael is een Italiaan. Negeer hem maar.

Mja, Affelay is nog te licht voor een wedstrijd tegen Italie, denk ik. Het zal wel Kuyt worden.

Dat Tsjechie tegenvalt had ik ook wel verwacht. Een veel te oud team dat nu ook nog zijn meest creatieve speler (Rosicky) mist.

Ik heb ook winst voor Zwitserland voorspeld en dat lijkt me tot nu toe wel waarschijnlijker.

herman schreef:
Sebastian Frei.
Dat is een franse keepert hermanus.

Foutje.

Jammer van Zwitserland, een punt hadden ze zeker wel verdiend. Maar goed, beide ploegen waren niet echt goed. Op naar de volgende wedstrijd dan maar.

De verslaggeving van de Nederlandse Opendeur Stichting begint nú al op mijn zenuwen te werken.

"Je kunt er van uitgaan dat de medische staf er alles aan zal doen om Robben weer fit te krijgen."

Jôh

herman schreef:
Foutje.

Jammer van Zwitserland, een punt hadden ze zeker wel verdiend. Maar goed, beide ploegen waren niet echt goed. Op naar de volgende wedstrijd dan maar.

Frank Snoeks zag in de vierde herhaling de handsbal al

lebowski schreef:
De verslaggeving van de Nederlandse Opendeur Stichting begint nú al op mijn zenuwen te werken.

"Je kunt er van uitgaan dat de medische staf er alles aan zal doen om Robben weer fit te krijgen."

Jôh

Heerlijk opwarmertje dan voor het jaarlijkse drieweken festijn van cliches: de tour de france

kArIzMa_TuRk
Met z'n allen zometeen naar 'Portugal - Turkije' kijken!

Turkije heeft echt bijna nooit van Portugal gewonnen:
1955 Turkije - Portugal 3-1
1956 Portugal - Turkije 3-1
1965 Portugal - Turkije 5-1
1965 Turkije - Portugal 0-1
1996 Portugal - Turkije 1-0
2000 Portugal - Turkije 2-0

Wie weet komt er vanavond (dus na 53 jaar) weer een overwinning. Ik hou m'n hart vast.

Vince vega schreef:
(quote)

Heerlijk opwarmertje dan voor het jaarlijkse drieweken festijn van cliches: de tour de france

Jouw achtertuin...?

Goed plan

eazyfan
Haha, sorry Karizma, maar in vrees dat Portugal dit niet verliest; Ronaldo, Nani, Deco

Trouwens, bestaat er een kans dat Affelaj zal spelen voor Oranje? Wist ik helemaal niet. Ik heb al veel gehoord over die man, nooit zien spelen, heeft iemand een interessant (youtube)film van hem?

Nu maar hopen dat die Turken ingeblikt worden (anders blijf ik puntloos vandaag).

Spijtoptant
De eerste 5 punten zijn binnen.

Yes!, ik had 1-0 voor Tsjechie

1-0 voor Portugal is mijn andere voorspelling.

Ruby1966
Spijtoptant schreef:
De eerste 5 punten zijn binnen.

Hier ook

Ik had 1-1, had die bal op de deklat er nu maar ingezeten.

eazyfan schreef:
Haha, sorry Karizma, maar in vrees dat Portugal dit niet verliest; Ronaldo, Nani, Deco

Trouwens, bestaat er een kans dat Affelaj zal spelen voor Oranje? Wist ik helemaal niet. Ik heb al veel gehoord over die man, nooit zien spelen, heeft iemand een interessant (youtube)film van hem?

Affelay is wel een goede speler, maar een beetje blessuregevoelig. Een technische lichtvoetige speler a la Robben, maar dan wel wat minder goed. Met Gomes en Simons denk ik wel de belangrijkste speler van PSV.

Filmpje:

2-2 was het jammer genoeg niet

Empyrium
voor Portugal - Turkije heb ik 2-1 ingevuld.

Eens zien of ik het voetbal weer kan negeren net zoals andere jaren

Ploppesteksel schreef:
2-2 was het jammer genoeg niet

Een gouden regel bij voetbalpoules: alles 0-1 of 1-0 invullen, tenzij er echt een groot krachtverschil is (zoals bv. bij Duitsland - Oostenrijk straks). Gelijke spelen komen niet zoveel voor en zoveel wordt er nou ook weer niet gescoord.

eazyfan
Bedankt Herman - leuke video, hem wil ik graag de 13de tegen Frankrijk (mijn favoriete ploeg) zien spelen. Ik hoop trouwens dat Frankrijk dit EK wint, Ribéry Ik hoop zo dat het goed afloopt samen met Henry

Affelaj lijkt me trouwens erg sterk, zo te zien kan de man op de juiste momenten goed afwerken, alleen heb ik zo het gevoel zoals bij Ronaldo: goede spelers, maar wat ego (gel in je haar e.d.), of heb ik het mis wat betreft Affelaj?

Ik doe geloof ik mee aan 4 of 5 poules.

Frankrijk heb ik ingeschaald als het land dat het meest tegen gaat vallen (ik denk dat ze er de eerste ronde uitvliegen), al heeft Henry redelijk uit kunnen rusten dit seizoen.

herman schreef:
Ik doe geloof ik mee aan 4 of 5 poules.

zes

eazyfan
Hoe zit dat hier met dat stemmen/gokken? - Enja Herman, ik vrees het, dat Frankrijk zal tegenvallen. Maar ergens spelen mijn 2 grote favorieten erin, dus ik kan moeilijk niet lyrisch zijn. Ik hoop gewoon dat Ribéry op zijn best zal zijn, want die man kan écht schitterend voetballen. Dat hij eens Affelaj op zijn plaats zet

Net zoals hij deed met Anderlecht (België), toen was die man op een van zijn beste momenten, al heb ik die match moeten missen, de beelden die ik achteraf zag blijven onvergetelijk:

- Prachtig 'Und die gegner applaudieren'

En dan heb je Henry

Donny Tourette
2-0, goed voor die Turken

Ach, ik ga niet zozeer om te winnen. Een spectaculaire uitslag à la 5-3 mag toch wel eens ergens staan, zeker

Ik had hetzelfde als Empyrium voor Portugal - Turkije, dat is dan 2/10 voor vandaag (op EK-poel.nl).

kArIzMa_TuRk
Wat speelde Turkije slecht zeg!

Bijna net als Nederland, die in 2006 ook tegen Portugal moest (onvergetelijke wedstrijd).

Zo slecht was Turkije toch ook weer niet, die gaan de poule makkelijk doorkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:05 uur

geplaatst: vandaag om 11:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.