MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik heb de volle punten binnen

Inderdaad. Turkije was best goed, maar Portugal hoort wel tot de 4, 5 beste landen van de wereld. Goeie stofzuiger, die Aurelio. Zo'n speler kan Nederland ook wel gebruiken. Die doodschop aan het einde was wel wat minder.

Grr. Ik had Zwitserland op 1-1.
De 2-0 van Portugal had ik goed, dat dan weer wel.

lebowski schreef:
Zo slecht was Turkije toch ook weer niet, die gaan de poule makkelijk doorkomen.

Mwah, als ze niet winnen van ze Tsjechen wordt het toch lastig denk ik. Die spelen namelijk luizig gelijk tegen Portugal en gaan ook mee naar ronde twee.

Ik had 2 keer 2-0. Sta dus op 5 punten nu.

Tsjechie is dit EK zo te zien werkelijk een ploeg van niks, daar hoeven we in ieder geval niet voor te vrezen.

Nou, de ervaring leert dat je niet teveel op eerste .wedstrijden moet afgaan. Ik zie zo'n Plasil er nog wel een paar inschieten als ze de volgende wedstrijd iets aanvallender spelen.

Hmm.. naar mijn idee zit er gewoonweg te weinig venijn in de ploeg. Het is allemaal vrij mak met een enkele positieve creatieve uitschieter. Tsjechie mag weliswaar stug zijn, maar is geen ploeg die een EK kan winnen in deze staat volgens mij.

Feeder
Het EK winnen zie ik zo ook niet te doen, ze missen toch wel overduidelijk een Nedved en Rosicky, al kan je de ploeg die nu op het veld staat niet meteen zwak noemen. Volgens mij moeten ze nog een beetje groeien in het EK maar ik zie ze ook niet meteen eindwinnaar worden

Inderdaad. Tsjechie kan nog rustig de kwartfinale halen. Overigens Zwitserland en Turkije ook wel, als ik ze vanavond heb gezien. Op het WK van 2006 begon Tsjechie fantastisch en daarna speelden ze 2 natte krant-wedstrijden als vanavond. Dus waarom zou het nu niet andersom kunnen?

Komop Herman, Tsjechie en Portugal gaan door. Dat is nu wel duidelijk. Zwitserland had te veel blesurres en nu met Frei erbij: Klar. Turkeije = hoop Spielerei, weiter gar nichts.

kArIzMa_TuRk
hanzie28 schreef:
Turkeije = hoop Spielerei, weiter gar nichts.
Wacht is... Wat is je probleem?

Mooie zege voor Portugal, aanpakken die lui.
Zwitserland zit ook bij Turkije in, die hebben nog leuke herrineringen (als Zwitserland dan ook weer wint wordt het dringen bij de uitgang)

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Wacht is... Wat is je probleem?

Geen enkel probleem, ik denk alleen dat ze niets klaar gaan maken. Bevestigd door hun optreden van vandaag: Spielerei.

kArIzMa_TuRk
hanzie28 schreef:
Geen enkel probleem, ik denk alleen dat ze niets klaar gaan maken. Bevestigd door hun optreden van vandaag: Spielerei.
Turkije heeft veel meer in huis, geloof mij.

Hun performance ging vandaag (inmiddels gister) niet geweldig, nee, maar dat betekend (nog) niet dat ze niets klaar gaan maken.

Turkije heeft heel veel in huis, ik hou van hun aanvallende spel, maar ik denk dat de Tsjechen het wat slimmer gaan aanpakken en dus ...dat ze ...wat ik al eerder zei...dat Turkije dus niets klaar gaat maken, d. i. dat zij niet doorgaat naar de volgende ronde.

Stand na dag 1:

1. Danny van der Schaaf 10
Sander Brouwer 10
Timo Koren 10
Arthur van Eerd 10
5. Sjaak Piest 8
Rob van den Aker 8
Edward YaYa 8
Roeb 66 8
9. Raymond Papenburg 6
Pieter Reijven 6
Marc Knip 6
Lukas van der Storm 6
Teun Romme 6
Koen de Rooij 6
Raymond Laarhoven 6
David heb ik niet 6
Daniël Reijersen 6
18. Steven De Witte 5
herman nijhuis 5
maarten hornstra 5
Frank Vrieling 5
tom smit 5
Erminio Kegels 5
Timon van Honk 5
The Queen Is Dead 5
David Vlieger 5
Martin van Dijk 5
Pi Qi 5
29. Marten Becker 4
Kimo Adam 4
Diego Maradona 4
Kos gaat winnen 4
Heiko Tit 4
ruud koster 4
Henri Klumpie 4
Elard de Raad 4
Tibor Bunt 4
hans de vries 4
Joy 4ever 4
Marc van Ingen 4
Nevyn Panda 4
42. Andre van der Wal 3
Arno De Wispelaere 3
Rico Hop 3
45. Eelco Duin 2
Jens Vercammen 2
Jorn de Raad 2
Charles Beterams 2
Piet Lut 2
roel ydema 2
Bart Heuvel 2
Frank Benneker 2
53. Rob van de Griend 1
54. Werner Beerman 0
Sten Lemmens 0
David Goudart 0
Wouter Dijk 0

er kan nog van alles gebeuren!

raffael77
Was een mooie pot Por -Tur. Spannend en leuk om naar te kijken.
Ik vind wel dat Portugal het verdiende maar de rest zou nog wel eens flink problemen kunnen krijgen met Turkije.

Nou en, ik sta (gedeeld) bovenaan

rayman schreef:
Grr. Ik had Zwitserland op 1-1.
De 2-0 van Portugal had ik goed, dat dan weer wel.

Ik had precies hetzelfde, al doe ik mee aan een andere poel dan deze.

Verder doe ik mee aan een poeltje waarbij je een opstelling moet maken met maximaal 1 speler per land, waarbij kaarten voor spelers minpunten opleveren. Daar kwam ik leuk weg met Mehmet Aurelio als mijn centrale middenvelder

Wat een apart gezicht. Een stand, die te maken heeft met voetbal.
En Lebowski staat niet onderaan!

En uuuhhh, Rob?

Turkije was aanvallend wel erg onmachtig. Verder viel het me op dat er af en toe enorme gaten tussen de linies vielen bij Turkije. Eén zwakke inspeelpass en er stonden nog maar 3 Turken achter de bal, waardoor Portugal er in de counter weer makkelijk langs kon (deed me wat denken aan het AZ van een paar jaar geleden). De enige goede Turk van de avond was een Braziliaan (alleen jammer van die karatekick).

rayman schreef:

Sterker nog, over een paar uurtjes ben ik los. Oostenrijk en Kroatië een gelijkspel

lebowski schreef:
(quote)

Sterker nog, over een paar uurtjes ben ik los. Oostenrijk en Kroatië een gelijkspel
Duitsland-Polen gelijk.
We zullen de rode lantaarn vast oppoetsen voor je.

artemio
rayman schreef:
Wat een apart gezicht. Een stand, die te maken heeft met voetbal.
.

Je hebt hier op mume snel een reputatie, begrijp ik?

Ik vond de tsjechen gisteren wel heel erg effectief.
1 kans , 1 doelpunt. bah, gef me dan maar liever Portugal
daar heb ik tenminste van genoten. Jammer alleen dat ik op een gelijkspel had gegokt.

Kan iemand mij vertellen wat Oostenrijk op het EK doet

1 na laatste

Gelukkig heb ik de Don nog achter me maar die is voor Veendam dus heeft er helemaal geen ruk verstand van

artemio schreef:
Je hebt hier op mume snel een reputatie, begrijp ik?

Wel bij rayman, onze lantaarnverzamelaar

Oef, Kroatië is behoorlijk zwak zeg, een gelijkspel was niet bepaald onterecht geweest.

Ik heb volgens mij 0-1 staan, maar ik kan nu niet op de site komen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:43 uur

geplaatst: vandaag om 12:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.