Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:05 uur
Goed tegenstand bieden tegen Kroatie, en helaas onfortuinlijk met 1-0 verliezen.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:14 uur
Tweede helft speelde Oostenrijk een stuk beter. Een raadsel waarom die twee invallers van hen niet vanaf de aftrap meededen. Kroatië speelde niet best idd. Maar goed, ze kunnen ook lamlendig zijn geworden van de in aanvang matige tegenstand. Zo direct de kraker Polen - Duitsland. Hoewel ik Duitsland op winst heb staan voor mijn pooltje ben ik toch echt op hand van Polen.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:15 uur
Je had 1-2 staan. Ik had wel 0-1. 
Voor Duitsland - Polen hebben we allebei 2-0 staan.

Voor Duitsland - Polen hebben we allebei 2-0 staan.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:18 uur
Kut... Haha. Beetje jammer weer. Bij de overige 3 poules had ik het wel goed en daar is wel geld mee gemoeid. 

0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:24 uur
duitsland schiet er het laatste kwartier twee in. zo ging het de vorige keer toch ook ?
0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:24 uur
Neen, dat had ik gisteren ook al. Telkens op de avond is de site onbeschikbaar.
Joepie, 45st
Wat spektakel in een openingsmatch verwachten is niet echt realistisch blijkbaar
Nu maar hopen dat Duitsland Polen inmaakt met 3-1.
@Artemio: Wel, 3 wedstrijden (tot nu toe) waren niet draken van wedstrijden om te zien, maar goed is toch nog wel wat anders. Ik verwacht straks wel iets anders met Duitsland vs Polen. En over Portugal, Pepe & Bosingwa erg goed. De rest kon mij toch ook niet bekoren hoor, Nuno Gomes speelde wel beter dan ik had verwacht. Deco, Ronaldo, Nani & Simao toch maar behoorlijk zwak. Laat Quaresma maar starten, meneer Scolari !
Joepie, 45st

Wat spektakel in een openingsmatch verwachten is niet echt realistisch blijkbaar

Nu maar hopen dat Duitsland Polen inmaakt met 3-1.
@Artemio: Wel, 3 wedstrijden (tot nu toe) waren niet draken van wedstrijden om te zien, maar goed is toch nog wel wat anders. Ik verwacht straks wel iets anders met Duitsland vs Polen. En over Portugal, Pepe & Bosingwa erg goed. De rest kon mij toch ook niet bekoren hoor, Nuno Gomes speelde wel beter dan ik had verwacht. Deco, Ronaldo, Nani & Simao toch maar behoorlijk zwak. Laat Quaresma maar starten, meneer Scolari !
0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:30 uur
Modric is een sterke voetballer, Kroatië in't geheel bakte er inderdaad niks van (na 20 minuten). Oostenrijk verdiende (zeker) een gelijkspel of meer !
Inderdaad, raar waarom die Turkse Oostenrijker niet direct mag spelen, deed daar een 4-tal goeie acties op links..
Inderdaad, raar waarom die Turkse Oostenrijker niet direct mag spelen, deed daar een 4-tal goeie acties op links..
0
Mezelf
geplaatst: 8 juni 2008, 20:30 uur
Op het topic reagerend: Mijn favoriete voetbalclub is Vitesse. Heb ook al een aantal seizoenen een seizoenkaart. 
En ja, Kroatië was bar en bar slecht, ik had het Oostenrijk gegund. Een punt was gewoon verdiend geweest, maarja als die penalty niet valt dan krijg je wel een andere wedstrijd he..
Het aanvallende spel van Oostenrijk verbaasde me toch wel, had dat niet verwacht. Opvallend was ook dat die rechtsbuiten van Oostenrijk (Harkin ofzoiets) heel vaak vrij stond en (te) veel tijd en ruimte kreeg om aan te nemen en af te leggen. Helaas ontbrak het aan effectiviteit maarja wat wil je met dat soort spelers...

En ja, Kroatië was bar en bar slecht, ik had het Oostenrijk gegund. Een punt was gewoon verdiend geweest, maarja als die penalty niet valt dan krijg je wel een andere wedstrijd he..
Het aanvallende spel van Oostenrijk verbaasde me toch wel, had dat niet verwacht. Opvallend was ook dat die rechtsbuiten van Oostenrijk (Harkin ofzoiets) heel vaak vrij stond en (te) veel tijd en ruimte kreeg om aan te nemen en af te leggen. Helaas ontbrak het aan effectiviteit maarja wat wil je met dat soort spelers...
0
geplaatst: 8 juni 2008, 20:47 uur
Ploppesteksel schreef:
Op het moment krijg je dit op www.ek-poel.nl:
This Account Has Been Suspended. Please contact the billing/support department as soon as possible.

0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:32 uur
lebowski schreef:
This Account Has Been Suspended. Please contact the billing/support department as soon as possible.

(quote)

Blundertje van de organisatie?
Hopen dat het allemaal snel wordt opgelost.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:35 uur
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:35 uur
lebowski schreef:
Wel bij rayman, onze lantaarnverzamelaar
Oef, Kroatië is behoorlijk zwak zeg, een gelijkspel was niet bepaald onterecht geweest.
Was die 1-1 nog niet eens zo heel erg (quote)
Wel bij rayman, onze lantaarnverzamelaar

Oef, Kroatië is behoorlijk zwak zeg, een gelijkspel was niet bepaald onterecht geweest.
, of wel soms?
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Had wel gemoeten met de ruimte die ze kregen...
Gevalletje Open Huis bij de Polen ja.(quote)
Had wel gemoeten met de ruimte die ze kregen...
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:38 uur
Goed idee Tom, zo´n pooltje. Ja, laten we met zijn allen meedoen. Jippie! 
Ninjo, open jij svp weer een topic?

0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:39 uur
Ik hoop dat Polen nog gelijk maakt, maar Duitsland speelde aardig sterk de eerste helft.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:39 uur
Ja jammer. Voorin ziet het er wel aardig uit. Hopelijk peuren ze er een gelijkspelletje uit.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:40 uur
VanDeGriend schreef:
Ja jammer. Voorin ziet het er wel aardig uit. Hopelijk peuren ze er een gelijkspelletje uit.
Zo niet, doe dan maar 3-0. Heb ik mijn pool ten minste goed. Als Tom tenminste die zaakjes nog goed gaat regelen.Ja jammer. Voorin ziet het er wel aardig uit. Hopelijk peuren ze er een gelijkspelletje uit.
0
artemio
geplaatst: 8 juni 2008, 21:41 uur
Ploppesteksel schreef:
Ronaldo zwak
Had toch wel z'n momentjes, alleen wat egoistisch.Deco speelde inderdaad dramatisch, en Simao stond vaak letterlijk 'buitenspel'. Laat quaresma maar warmlopen!.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:42 uur
Dit waren/zijn mijn voorspellingen op ek-poel.nl
Zwitserland - Tsjechie 0-1
Portugal - Turkije 1-0 (wat zat ik er dicht bij)
Oostenrijk - Kroatie 0-2
Duitsland - Polen 2-0
Zwitserland - Tsjechie 0-1
Portugal - Turkije 1-0 (wat zat ik er dicht bij)
Oostenrijk - Kroatie 0-2
Duitsland - Polen 2-0
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:43 uur
Quaresma moet je altijd opstellen. Haal Simao er maar af. Als die zich ook al gaat bemoeien met vrije trappen moet ie heel snel maken dat ie weg komt.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 21:56 uur
rayman schreef:
Ik post de tussenstanden uit mijn pool straks ook hier, ga daar geen apart topic voor openen.
Het overzicht van alle deelnemers (163 in totaal) heb ik inmiddels doorgestuurd, vanavond stuur ik ook een verslag van de eerste 2 wedstrijddagen en een tussenstand door. Vd tussenstand zal ik de resultaten vd MuMe deelnemers hier posten.
0
artemio
geplaatst: 8 juni 2008, 22:00 uur
Heb zo'n idee dat het weer 1-0 wordt. Bij de eerstevolgende wk poel alles 1-0 !!!
0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:08 uur
artemio schreef:
Heb zo'n idee dat het weer 1-0 wordt. Bij de eerstevolgende wk poel alles 1-0 !!!
Kan je nog vier jaar wachten

0
geplaatst: 8 juni 2008, 22:31 uur
Hoe krijgen die moffen het iedere keer weer voor elkaar om in de zwakste poule van een toernooi te zitten? 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.