menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
avatar van harm1985
Zou mooi zijn als hij mocht winnen, voor Verstappen en Bottas (of Perez, nog liever). Al heb ik natuurlijk het liefste dat Verstappen zelf wint.

avatar van Poeha
180!!!!!!!!!!!!

Het gaat weer beginnen WK Darts de 2021-versie

Hup
Paul "the Singapore slinger" Lim (66 jaar)
Ryan "heavy metal" Searle
Steve "the bronzed adonis" Beaton (30e deelname)

Alledrie graag een paar rondes meedoen
Edit:
Paul Lim vs Luke Humphries (gaat Paul waarschijnlijk niet lukken)
Ryan Searle mogelijk tegen Jeffrey de Zwaan (zware loting)
Steve Beaton tegen D.Portela (zou moeten kunnen)

avatar van Fathead
The bronzed Adonis ligt er al uit.

Lim en Searle zijn inderdaad ook leuke darters!
Ik supporter verder nog:

Ricky Evans, Ryan Joyce, Nathan Aspinall, en eigenlijk vele anderen...

Ik verwacht toch weer dat van Gerwen redelijk makkelijk wereldkampioen wordt. Price gaat verliezen tegen van Gerwen in een titanenstrijd, Wright verslikt zich in een kleintje.

Ik verwacht verder dat Mervyn King bij een achterstand last krijgt van zijn rug, dat Rob Cross er heel snel uit ligt en dat Ronald Scholten boven het gemiddelde van 1 taalfout per uitgesproken zin gaat zitten.

The Game is On!

avatar van Poeha
Hebben we net al naar de beste wedstrijd van het toernooi zitten kijken (kan haast niet toch?)? Ryan Searle vs Lauby 3-2
Wat een tempo en hoge scores. Wel mindere checkouts.

Als die (voor mij onbekende) Lauby dit niveau in de toekomst kan vasthouden, kan hij serieus mee gaan doen voor de prijzen. We zullen zien.

avatar van gigage
Als ik het zo lees is Daryl " sweet caroline" Gurney The Chin nog steeds niet in vorm. Meulenkamp knokte mooi terug tegen Krcmar ( nee, geen spelfout). Maar die van Ryan "heavy metal" Searle ( paranoid) was een mooiere overwinning inderdaad.

avatar van harm1985
Wat ik al dacht; Albon en Kvyat out en Perez en Tsunoda in. Wordt een leuk jaar 2021 in de F1. Hopelijk met een Nederlandse kampioen.

avatar van Poeha
En hopen met Perez erbij dat we dan eens minimaal vier coureurs hebben die meedoen voor de overwinning, per race.
En of ze de layout van tracks als Abu Dhabi wat aan gaan passen, zodat die wat uitdagender worden, zodat het ook voor de kijkers wat leuker is om naar te kijken.

avatar van Justus18
Wat een mooie partij van Dirk tegen Brooks! Ik was even bang dat Dirk er nu al uit zou vliegen. Brooks is wel een talentje.

Thudd
Wat een mooie wedstrijd in het veldrijden vandaag! Zowel bij de heren als bij de dames.
Die bij de heren werkelijk spannend. Smaakmaker Pidcock 'slechts' derde na ruim 7 van de 9 ronden op kop.
MvdP draaide z'n turbo nog ff open in de laatste ronde... Voorlopig is de kemphanenstrijd vdPoel - vAert nu 1-0

avatar van L_T_B
Thudd schreef:
MvdP draaide z'n turbo nog ff open in de laatste ronde...

Ik moet dan altijd denken aan die aflevering van Makkelijk Scoren.

avatar van Fathead
AUBERGENIUS!

Wedstrijd van het toernooi, wmb. Allemaal aubergines eten, mensen...

avatar van Edgar18
Wat een knappe finish! Dan heb je stalen aubergines in je broek.

avatar van luigifort
Lekkere finish van mijn plaatsgenoot

Thudd
Tour de France volgend jaar... Kijk ik nu al naar uit!
Hoop dat MvdP kan deelnemen. Ik zelf schat in dat ie geen kanshebber is voor een Tourzege, podium ook niet, wel eventueel Top 10 klassering.
MvdP geen klimmer voor het hooggebergte en ook z'n tijdrit is een onzekere factor.
Nee, dan schaal ik Van Aert in op een kanshebber voor het podium.
Pidcock is in 2022 kandidaat Tourwinnaar imo, mits voldoende finishes bergop.

avatar van Teunnis
Keihard door de blubber kunnen rijden, maakt je niet meteen een klassementsrenner. Van Aert en Van der Poel gaan echt nooit van hun leven podium rijden in een grote ronde. Pidcock waarschijnlijk ook niet, al is dat nog wat lastiger inschatten. Gelukkig draait het wielrennen niet alleen om het algemeen klassement van de Tour de France en mogen we van o.a. deze drie prachtige wielrenners genieten in koersen als Strade Bianche, Milaan - San Remo, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. En etappezeges in grote rondes. En hopelijk ook gewoon nog jaren in het veldrijden.

avatar van Poek
Pidcock is een ander geval, hij is 1.57 dus in principe meer geschikt voor heuvelklassiekers en het rondewerk. Hij won ook de Baby Giro dit jaar, dus wie weet gaat hij in de echte grote rondes ook hoog eindigen. Voor Parijs-Roubaix is hij eigenlijk te klein/licht, al zou hij op puur talent toch ver kunnen komen, hij heeft 'm al bij de junioren gewonnen.

Pidcock wil wedijveren met Van Aert en Van der Poel: “Volgend jaar al, als het aan mij ligt” | WielerFlits

avatar van Teunnis
Dit is toch ook niet helemaal normaal: Tom Pidcock #Major results - Wikipedia

Thudd
Tussenstand veldrijden MvdP vs vAert 4 - 1.

avatar van Poek
Thudd schreef:
Tussenstand veldrijden MvdP vs vAert 4 - 1.


En hoe staat het in de onderlinge?

Thudd
Poek schreef:
(quote)


En hoe staat het in de onderlinge?


Ik doel op dit veldritseizoen. Inmiddels 4 tegen 2 na zege van Aert in Dendermonde.

avatar van Poek
Thudd schreef:
(quote)


Ik doel op dit veldritseizoen. Inmiddels 4 tegen 2 na zege van Aert in Dendermonde.


Met onderlinge bedoel ik veldritten waarin ze tegen elkaar gereden hebben. Dat zijn er toch geen zes?

Thudd
[quote]Poek schreef:
(quote)


MvdP dit seizoen 4 gewonnen en van Aert 2; niet per se tegen elkaar per wedstrijd.

avatar van JoaMuse
Poek schreef:
(quote)


En hoe staat het in de onderlinge?
2-2

avatar van Poeha
Oei oei oei, tegenstander minder voor Van Gerwen voor de 1e plek op de wereldranking. Wright legt het af tegen Clemens. Dat was billenknijpen.

avatar van harm1985
Patrick Roest rijdt gewoon bijna een WR op de 10.000 en in ieder geval een dik PR en NR. En dat tijdens de kwalificatie voor het WK. Zonde dat het in een lege hal is.

avatar van Venceremos
Misschien dat dat wel nog idealere omstandigheden creëert qua luchtdruk enzo.

avatar van jordidj1
Van Duijvenboode voor het kampioenschap?

avatar van Poeha
Duijvie en Van der Voort ook allebei door. Wat een luxe!
VdV ook nog eens tegen the asp, ook al speelde Nathan niet bepaald zijn beste spel.

En persoonlijke favoriet Ryan Searle doet ook nog een rondje mee.

avatar van stoepkrijt
jordidj1 schreef:
Van Duijvenboode voor het kampioenschap?
Hij staat inderdaad erg lekker te gooien, maar zit wel in dezelfde speelhelft als Van Gerwen en Van den Bergh. Vooruit, ik geef Dirk een kleine kans.

avatar van Poeha
Yesss. En ook de andere persoonlijke favoriet, naast de NL-ers, Stephen Bunting, is door. Tegen James Wade, die nog wel een 9-darter produceerde.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:10 uur

geplaatst: vandaag om 22:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.