MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Ik ben eigenlijk wel blij voor Dumoulin. Al drie jaar lang loopt hij te twijfelen en te sukkelen. Goed om dan even te bezinnen. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit of dit wel of niet het definitieve einde is van zijn wielercarrière.

Onweerwolf
Totaal niet verrassend dat Dumoulin dit heeft besloten en volgens mij is het het beste wat hij kon doen. Ik wens hem veel succes.

Ja, was al een tijdje duidelijk dat hij nog maar weinig trek had in het topsportbestaan. De beste beslissing dus.
Dank voor de mooie jaren 2015-2018!

Gelukkig is er ook nog goed nieuws te melden vandaag: de waterpolovrouwen hebben zich geplaatst voor de spelen en Van Foreest en Giri staan in Wijk aan Zee aan kop.

Spanning volop bij het WK veldrijden! VDP en Van Aert en klasse apart. Zonde dat er geen publiek bij kan zijn.

In Wijk aan Zee is Giri, die gisteren leek het toernooi te beslissen, hard aan het vechten om nog te mogen vluggeren om de toernooizege. Ondertussen heeft Jorden van Foreest gewonnen en die is al zeker van op zijn minst de tweede plek. Van tevoren kreeg je 250 keer de inzet als je op zijn toernooizege had ingezet...

Hopelijk houdt Giri remise en dan mogen beide Nederlanders tegen elkaar de toernooizege betwisten.

Femke Kok

Ronald Mulder

MVDP

Anish Giri
Jorden van Foreest

Poek schreef:
Anish Giri
Jorden van Foreest

Anish heeft gisteren wel de overwinning laten liggen... maar was lastiger dan het leek.

Poek schreef:
In Wijk aan Zee is Giri, die gisteren leek het toernooi te beslissen, hard aan het vechten om nog te mogen vluggeren om de toernooizege. Ondertussen heeft Jorden van Foreest gewonnen en die is al zeker van op zijn minst de tweede plek. Van tevoren kreeg je 250 keer de inzet als je op zijn toernooizege had ingezet...

En het is hem nog gelukt ook! Fantastische prestatie.

Graaf Machine schreef:
Ik heb zelf overigens ook nog eens tegen Jorden van Foreest gespeeld. Dat was tijdens het eerste NK Conditieschaak. Dan staat de klok op tien meter afstand en moet je na elke zet hard rennen om de klok in te drukken.
Het zal in 2009 geweest zijn. Dat ventje van 10 was te sterk achter het bord, en rende ook harder dan ik. Maar ik wist wel te verliezen en hij niet.

Ja, NK Conditieschaak 2009

Poek, heb jij wel eens meegedaan aan het NK Conditieschaak?

Nee, het is in het oosten, en dat is voor een Amsterdammer heel ver weg, vooral als het vroeg begint.

Wel een keer meegedaan aan het NK Schafeltennis (en ging best goed).

Conditieschaak, nooit van gehoord. Dan is er dus een loper extra.

Poek schreef:

Wel een keer meegedaan aan het NK Schafeltennis (en ging best goed).

Hoe werkt dat?

Gretz schreef:
(quote)

Hoe werkt dat?
`

Je schaakt en je tafeltennist in een ronde tegen dezelfde tegenstander, maar niet tegelijk.

Ik heb ook wel eens (als gastspeler) het NK Schaakvoetbal gewonnen, hetzelfde principe maar dan met teams.

Ik hoop dat ik dat mag vermelden in dit draadje

Sensational new claim over Marquez arm injury - Speedcafe
Het openen van het raam verhaal wordt niet meer geloofd.

'...according to a prominent MotoGP rider manager.'

Vage bronvermelding. Maar het zou best kunnen natuurlijk dat Marquez al voor Jerez weer op de motor zat zonder medeweten van Honda.

Ik heb nog twee titanium plaatjes en schroeven liggen die uit mijn arm komen. Zeer licht en sterk. Lijkt me wel straf dat die zouden breken bij het openen van een raam of deur.

Zou zomaar kunnen dat Djokovic dit jaar nog de 20 GS aan gaat tikken. Nadal zal bij RG (mits deze doorgaat) vast zijn 21e pakken.

VdP!
Wat een machtsvertoon!

Prachtig spektakel alweer, de Strade Bianche, met een geweldige winnaar, hij heeft het niet gestolen! Verder een sterke Bernal, die lijkt helemaal terug na het tegenvallende 2020. Van Aert nog niet top, dat zou ook erg straf geweest zijn. Pidcock ook heel mooi 5de, nog maar 21 jaar natuurlijk.

Jammer dat Quinn Simmons lek reed en daarna viel doordat Vermeersch voor hem tegen de vlakte ging. Had hem weleens willen zien meestrijden in volle finale.

Wat een machtsvertoon, twee keer Alaphillipe uit het wiel rijden bergop, zijn eigen kunstje. En de manier waarop, phoe

MVDP, wereldklasse.
Nu al zin in Vlaanderen, en de Tour

Mocht ze eerder starten of zo?

GrafGantz schreef:
Mocht ze eerder starten of zo?

Ze heeft dit afgekeken van haar neef Usain.

Jazper schreef:
(quote)

Ze heeft dit afgekeken van haar neef Usain.

Zolang het maar niet van haar oom Ben J. was.

GrafGantz schreef:
(quote)

Zolang het maar niet van haar oom Ben J. was.

Dat is haar oom niet.

Broer Bol wint in Parijs-Nice.

Sjieke sprint bergop in de TA

MvdP, machtig sprintje weer

Gast
geplaatst: vandaag om 21:34 uur

geplaatst: vandaag om 21:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.