Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 13 april 2021, 21:44 uur
Zondag rijdt na lange afwezigheid Marc Marquez eindelijk weer mee met de MotoGP. Benieuwd wat dat gaat geven.
0
geplaatst: 10 mei 2021, 17:05 uur
Laat zien wat ie in z'n mars heeft nu ie weer voor eigen kans mag/kan gaan. Knap staaltje!
0
geplaatst: 18 mei 2021, 17:33 uur
Tja, eens even kijken waar de nieuwe rechtenhouder mee komt, anders toch maar F1TV Pro aanschaffen. Kun je ook nog historische races kijken. Kennelijk kun je via je smartphone of tablet ook casten naar je TV, heb je denk ik geen 4K, zoals nu bij Ziggo maar 1080p is ook prima voor mij.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 18:21 uur
F1TV is fantastisch. Tenminste, op het moment dat het werkt. Helaas wil ie nog wel eens vastlopen tijdens live-uitzendingen.
Heb er vorig jaar in het vroege Coronatijdperk nog veel rondgehangen om allerlei oude races weer terug te kijken. Was een genot.
Als je een Ziggo-abo hebt kon (en misschien kun) je het abonnement gratis aanschaffen. Benieuwd hoe dat volgend seizoen gaat.
Heb er vorig jaar in het vroege Coronatijdperk nog veel rondgehangen om allerlei oude races weer terug te kijken. Was een genot.
Als je een Ziggo-abo hebt kon (en misschien kun) je het abonnement gratis aanschaffen. Benieuwd hoe dat volgend seizoen gaat.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 18:25 uur
Van kwaad tot erger, ook voor F1TV:
F1TV Pro verdwijnt ook in Nederland
En In Duitsland is het ook gedaan met F1TV.
Voorlopig even bepaald geen vooruitgang dat hele Nordic Entertainment Group gedoe.
F1TV Pro verdwijnt ook in Nederland
En In Duitsland is het ook gedaan met F1TV.
Voorlopig even bepaald geen vooruitgang dat hele Nordic Entertainment Group gedoe.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 19:57 uur
Even afwachten op de precieze details, maar het ziet er slecht uit voor Formule 1 kijkend Nederland.
1
geplaatst: 19 mei 2021, 08:46 uur
Als ik dan ook nog lees dat er vet veel reclame op die betaalzender van NENT komt, dan rest mij maar een ding: illegaal kijken via een stream. Ik ga geen 50 euro per maand betalen, alleen voor Formule 1 om dan ook nog eens elke 15 minuten een reclameblok door mijn strot geduwd te krijgen.
Hier rest maar één ding: niemand neemt een abo op dat NENT en dan keren de rechten vanzelf wel terug bij een normale partij.
Hier rest maar één ding: niemand neemt een abo op dat NENT en dan keren de rechten vanzelf wel terug bij een normale partij.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 18:51 uur
Ik ben een beetje bang dat de strijd om het algemeen klassement deze Giro niet meer spannend gaat worden. Gister op de Zoncolan kon alleen Yates nog aardig mee, maar Bernal laat toch zien veruit de beste te zijn. En dan heeft Ineos ook nog eens veruit de sterkste ploeg. Morgen gaat of de beslissing al vallen of Yates weet de strijd toch nog spannend te houden. Ook opvallend hoe vaak de vlucht het (mag) volhouden tot het einde.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 19:13 uur
VladTheImpaler schreef:
Ik ben een beetje bang dat de strijd om het algemeen klassement deze Giro niet meer spannend gaat worden. Gister op de Zoncolan kon alleen Yates nog aardig mee, maar Bernal laat toch zien veruit de beste te zijn. En dan heeft Ineos ook nog eens veruit de sterkste ploeg. Morgen gaat of de beslissing al vallen of Yates weet de strijd toch nog spannend te houden. Ook opvallend hoe vaak de vlucht het (mag) volhouden tot het einde.
In de Giro wil het nog wel eens spoken.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 20:05 uur
Wel bizar dat Bernal niet naar de Tour mocht.
De enige die het de Slovenen lastig had kunnen maken.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 21:14 uur
De enige die het Pogacar lastig had kunnen maken....Roglic gaat z'n landgenoot ook dit jaar niet kloppen, als hij ooit de tour had willen / kunnen / moeten winnen dan was het vorig jaar geweest.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 21:37 uur
Teunnis schreef:
Tot nu toe is dit de saaiste Giro in jaren.
Tot nu toe is dit de saaiste Giro in jaren.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Opvallend ook dat de vluchters het zo vaak tot de meet redden. Zou het gure weer er voor iets tussenzitten?
De heerschappij van Bernal is wel machtig, dat moet je de Colombiaan nageven. Hij was een vraagteken voor de start, maar zijn prestaties zijn ronduit indrukwekkend. Ik ben echter benieuwd naar de rit van morgen. Heb het profiel eens bekeken, en dat moet me toch een uitputtingsslag gaan worden? Na die rit weten we wellicht definitief wie de Giro gaat winnen, hoewel we dat van Yates een paar jaar terug (toen Froome alsnog won dankzij die legendarische rit over de Finestre) ook dachten, en die kreeg nog een fenomenale inzinking.
Afijn, laten we de spanning er dus nog wat inhouden..

1
geplaatst: 23 mei 2021, 21:41 uur
Ik ben wel hoe dan ook blij met de return to form van Bernal. Blijft mijn favoriete renner van de jonge klassementsrenners.
En het wielrennen kan hem goed gebruiken, zodat het niet alleen maar Pogacar en Evenepoel wordt in de toekomst.
En het wielrennen kan hem goed gebruiken, zodat het niet alleen maar Pogacar en Evenepoel wordt in de toekomst.
2
geplaatst: 23 mei 2021, 23:46 uur
Verstappen voor het eerst aan de leiding in het WK! Ook al is Monaco een hele saaie baan was het toch wel genieten.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 23:56 uur
johan de witt schreef:
Die gaat gewoon voor de dubbel Giro+Vuelta. Kan hij in de voetsporen treden van Anquetil, Merckx,Hinault,Gimondi,Contador en Nibali. Winnaar worden van alle 3 grote rondes.
0
geplaatst: 24 mei 2021, 12:18 uur
Helaas, de Fedaia en Pordoi geschrapt vanwege het slechte weer, zo blijft enkel de Giau over in de finale. Nog steeds zwaar, hoor, maar toch jammer!
0
geplaatst: 24 mei 2021, 12:25 uur
Het is dan ook wel echt dramaweer. Maar zonde is t inderdaad. Zo kan Bauke nooit de bergtrui bemachtigen
0
geplaatst: 24 mei 2021, 12:45 uur
Een zekerheidje deze Giro is dat Mollema in de vlucht van de dag zit. Het is inderdaad zonde dat de koninginnenrit onthoofd is, maar een logische beslissing is het wel.
0
geplaatst: 24 mei 2021, 13:07 uur
Klopt, echt snertweer daar, logische beslissing dus wel. Hopelijk krijgt de RAI de beelden in orde.
0
geplaatst: 24 mei 2021, 16:05 uur
En de Giro is beslist, terwijl we er niks van hebben kunnen zien 

0
geplaatst: 24 mei 2021, 17:49 uur
Michiel Cohen schreef:
Die gaat gewoon voor de dubbel Giro+Vuelta. Kan hij in de voetsporen treden van Anquetil, Merckx,Hinault,Gimondi,Contador en Nibali. Winnaar worden van alle 3 grote rondes.
(quote)
Ja, ook leuk, maar had hem toch liever revanche zien nemen in de Tour.
Maar jaartje nog wachten dan maar.
0
geplaatst: 26 mei 2021, 18:33 uur
Bernal vertoont wat haarscheurtjes (had ik niet zien aankomen) maar Yates staat te ver achter denk ik om echt nog wat uit te richten. Bovendien rijdt Bernal ook een betere tijdrit.
Beetje spijtig dat ze bij Deceuninck-Quick Step obv 1 slechte etappe Almeida direct hebben laten vallen, als je ziet hoe hij nu rijd.
Beetje spijtig dat ze bij Deceuninck-Quick Step obv 1 slechte etappe Almeida direct hebben laten vallen, als je ziet hoe hij nu rijd.
* denotes required fields.