MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
johan de witt schreef:
Spannend Nederland-Rusland, 16-16 bij rust.

Gedurende de wedstrijd 3x op Teletekst gekeken voor de tussenstand, en dat was 3x gelijk. Was volgens mij best een spannende wedstrijd

Hendrik68
Ja enigszins spannend was het wel ja. Apart systeem met dat WK handbal. Oranje zat al 3 keer bijna thuis en toch staan ze in de finale. 3 nederlagen waarvan 2 in de 2e ronde. 2 van de 3 verliezen en dan toch doorgaan naar de halve finale doordat ze als nummer 1 in de poule 4 punten meekregen. Dan nog is het bespottelijk dat je met 2 nederlagen in 3 wedstrijden door kan gaan. Maar goed, wij zijn Oranje en dus zijn we gruwelijk blij. Toch blijft het naast basketbal de saaiste sport op aarde. Maar ja Tesss Wester

Die vier punten kregen ze omdat ze twee tegenstanders in de tweede ronde al hadden verslagen. Ze hadden dus geluk dat Slovenië de tweede ronde niet haalde.

Hendrik68
Ik ken de regels. Ze hebben alleen máár geluk gehad, maar tegen de 2 sterkste ploegen gewonnen, dat dan weer wel. Maar het is toch van de zotte dat je met 3 nederlagen een WK finale kan halen? Ná de eerste ronde moet toch op elk toernooi in elke tak van sport een nederlaag het eindstation zijn.

Vanavond start het WK darts 2020. Van Gerwen opent de tweede ronde tegen de winnaar van Jelle Klaassen vs Burness.
Zaterdagavond is het de beurt aan oa van Barneveld, maandag van der Voort en dinsdag De Zwaan. Ook Woensdag en donderdag staan er minimaal twee Nederlanders aan de oche.

Ik zit er klaar voor.

Geweldige prestatie trouwens van de handbaldames. Nu nog even de finale winnen.
Gelukkig hebben ze geen Arjan Robben in het team tegen Spanje.

Hendrik68 schreef:
3 nederlagen waarvan 2 in de 2e ronde. 2 van de 3 verliezen en dan toch doorgaan naar de halve finale doordat ze als nummer 1 in de poule 4 punten meekregen. Dan nog is het bespottelijk dat je met 2 nederlagen in 3 wedstrijden door kan gaan.
Dooddoener misschien, maar dit is van tevoren allemaal al bekend, dat het zo kan lopen. We zijn er in ieder geval blij mee, toch?

Hendrik68
Zeker, maar daarom blijft het wel gek, maar goud is goud, en dan is het ineens een prachtige sport.

Geven ze elkaar nou geen hand?
# van Gerwen vs Klaassen ?
Oh, bonje ivm die foto's van weleer.

Een tip voor de wielerliefhebbers: luister de podcast El Tarangu van AudioCollectief SCHIK.

Ik vond hem fascinerend.

Let’s go Barney!!

Drama dit

Barney

It's a wrap!

Pfff. Ook geen moment zag t er naar uit dat ie ging winnen

Voor de Zwaan wel lekker, dit...

Wat een pijnlijk einde. Ongelooflijk hoe iemand in de twee jaar tijd zo ver weg kan zakken. Twee WK’s geleden pakte hij nog Lewis en Taylor om vervolgens met het hoogste verliezende WK-gemiddelde ooit de halve finale van Van Gerwen te verliezen.

En toen kwamen Labanauskas en Young...

Pijnlijk wel, maar hij is écht te lang doorgegaan. En hij heeft zijn afscheid veel te groot(s) willen maken. Het zat er totaal niet in, het hele jaar al niet. Misschien sinds hij zijn BioStabil niet meer omheeft.

Maar goed, ik ben niet objectief - ik heb het de laatste jaren een vervelende, lijdzame darter gevonden. Groot en zeer belangrijk voor darten, dat wel.

Wtf, dat interview

Cross GVD

Met dat laatste ben ik het eens Fathead. Hij was de laatste jaren inderdaad een oude klagende man geworden. En toch gunde ik een icoon als RVB een mooier afscheid dan dit drama.

Cross ook exit, verrassing nummer twee. Gunstig voor Noppert, mits ie zelf in vorm is en zijn potjes kan winnen.

Goede laatste 20 minuten van de eerste helft

Verschil nu op 5 (22-17), dit mogen ze niet meer weggeven!

T begint toch nog spannend te worden

1 puntje verschil

Edit: Wat een redding van Tess.!!!!

Pff wat een spanning!!!

Ongelofelijk spannend ja

Wordt dit een deceptie zoals bij Barney?

JAAAA!!!
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
30-29!!!

Een 7 meterrrrrrr

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.