MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Kom op Price, nondeju, hou het WK een beetje spannend!

vigil schreef:
Kruijswijk gaat als kopman de Vuelta rijden, ook gaat hij naar de tour als luxe knecht van...

En ook als kopman dus
Net als Dumoulin en Roglic.
Wel een supersterke ploeg, moet het Ineos lastig kunnen maken.

Groenewegen blijft thuis.

Arbeidsdeskundige
Goede keuze om Groenewegen thuis te laten om in alle grote rondes voor de hoofdprijs te kunnen gaan. Dan moet je alles op het ondersteunen van die potentiële winnaar van zo'n ronde zetten.

Echt een superteam, ik mis alleen Bennett. Hij wellicht als kopman naar de Giro?

zaaf
klopt

Badr

Sherrock :O

Sherrock was dodelijk op haar dubbels, dus ze heeft de winst wel zelf afgedwongen. Maar hoe het publiek reageerde als Suljovic moest gooien vond ik wel schandalig. Daar had de caller best wat van mogen zeggen. Maar Suljovic kon ook totaal niet met de situatie omgaan. Hij wist dat dit zou gaan gebeuren, maar toch wist hij zich totaal geen houding te geven.
Ik heb er wel van genoten, maar ik zou het fijn vinden als het publiek zich een beetje gedraagt als Dobey in de volgende ronde moet gooien tegen Sherrock.

Badr Unfinished Business #2 2022 Glory 93...zelfde verhaal...weer blessure...

Rondje draaien met je linkerbeen tegen een betonblok op 2 meter hoogte in de lucht met 102 kilogram... op je 35ste.... Guess what.. erg jammer was een mooie pot.

Mooi op tijd om Suljovic ten onder te zien gaan aan de spanning. De Nummer 11 van de wereld staat als een klein kind te stampvoeten want 3 geraakt ipv 19. Tegen een jongedame met 69% op de dubbels...guess what... bulls eye!

Edgar18 schreef:
Echt een superteam, ik mis alleen Bennett. Hij wellicht als kopman naar de Giro?
Is al bevestigd.

Lekker hoor, Steve Beaton speelt James Wade
van het podium (niet geheel de verwachting).

Bunting overklaste vanmiddag al Clayton.
Tot nu toe loopt het prima.

Dat ging vlot, MVG

Die twee hadden wel de turbo aanstaan, vooral Evans, niet normaal.

Van der Poel en Aerts maakten er weer een mooie show van gisteren, moeten ze vaker doen, één ronde te veel.

Wow...Adrian Lewis vs Darren Webster.

Beste pot van het toernooi tot nu toe en wat een verloop

Je haalt me de woorden uit de mond. Wat. Een. Partij. Hiervoor kijk ik darts.

Jeffrey de Zwaan jonguhhhh!

Ja, die was erg indrukwekkend. Lijkt in zijn spel wat op Michael Smith vind ik.

Nu mijn persoonlijke favoriet (naast de Nederlanders) Ryan Searle tegen Gary Anderson.
Lekker opkomstmuziekie ook

Kom op Heavy Metal, veeg die Anderson van de oche.

Chips, 1-0 voor Anderson door een misser van Searle op dubbel 5.

Hij was zo goed tot en met 3-1 in sets (voor Searle), daarna vrijwel niets meer, ook de 180's lieten hem in de steek

Net (met vertraging) De Zwaan zitten kijken. Wat een partij!

Hopelijk houdt ie dit niveau vast.

Vanmiddag
Down Under vs King of Kings
Sweet Caroline vs Let Me Entertain You
Last Friday Night vs No Limit

Raadt de bijbehorende spelers (in gedachten)
Best moeilijk, soms.

Whitlock v King
Gurney v ?
Sherrock v Dobey

Uit mn hoofd

Edit: kak, Durrant dus

Voorspellinkjes:

Whitlock v King 4-2
Gurney v Durrant 1-4
Sherrock v Dobey 0-4

Hopelijk:

Whitlock v King 4-3
Gurney v Durrant 4-2
Sherrock v Dobey 4-3 (maar lijkt me iets teveel gevraagd)

Sherrock deundert gewoon weer door hoor

Ik vind het geloei van het publiek elke keer als Dobey een belangrijke dubbel moet gooien zeer ergerlijk. Maar dat Sherrock vervolgens steeds wel haar dubbel raakt is heel knap. Als Dobey op de belangrijke momenten zijn dubbels wat makkelijker gaat gooien zal hij het wel gaan winnen. Maar ik blijf team Fallon.

Sterk hoor, die Dobey. Pure klasse.

Flames to dust

Jammer, maar Sherrock is strijdend ten onder gegaan. Ik ben heel benieuwd hoe zij zich het komende jaar gaat ontwikkelen. Want als ze haar scorend vermogen nog wat kan opkrikken en haar finishes zo goed kan houden als nu, kan ze echt mee gaan doen met de grote jongens.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.