MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Als Dobey niet op zijn dubbels gaat oefenen dan was dit zijn laatste potje.

zaaf
eennalaatste dan toch zeker

Indeed. Hoort winnend bij.

Kijkt er iemand schaatsen? Ik meen dat het intro van Intro (van The XX) wel eens gespeeld wordt tussen de ritten. Klopt dat?

Gokje voor vanavond:

Price - Henderson 4-1
Anderson - Aspinall 1-4
MVG - Bunting 4-0

Poek schreef:
Kijkt er iemand schaatsen? Ik meen dat het intro van Intro (van The XX) wel eens gespeeld wordt tussen de ritten. Klopt dat?

Ja, klopt. Wordt inmiddels al jaren gebruikt in Thialf. Ik word er vooral overspannen van.

Intro'tjes van Sky and Sand van Paul Kalkbrenner en Hello van Martin Solveig worden ook gebruikt.

Gokje voor vanavond:

Price - Henderson 4-1
Anderson - Aspinall 4-3
MVG - Bunting 4-1

Jut en Jul in de bocht bij het schaatsen.

Jut: "Daar is de vader van Roest, die in de band speelt."
Jul: "hoem-papa"

zaaf
hèhèhèherbert

Deze was zo slecht dattie goed was

Weer een top 10 speler eruit. Alleen Price lijkt op tijd in vorm naast MvG

Met als bijnaam "the bullet" had ik toch een stoerder opkomstnummer genomen dan David Guetta 's titanium

Een kogelvrije kogel blijkbaar.

Toch lek geschoten

Ik dacht dat hij altijd met Surfin' Bird opkwam...

Geen groot darter hoor, die Bunting, vaak erg matig.
Price en de middag heb ik gemist, maar ik vond Aspinall behoorlijk indrukwekkend tegen Anderson.

Aspinal is daarmee gestegen bij de bookmakers naar nummer 3. Maar zijn gemiddelde tikte de 100 lang niet aan. Vanavond de laatste 2 ( van de 3 overgebleven) top 10 spelers die nog voor een plekje bij de laatste 8 moeten spelen.

Verdorie, Steve Beaton (tegen Labanauskas, die gek doet het goed) en Adrian Lewis liggen er uit (tegen Dimitri vd Bergh).

3-0 in sets en 2-0 in legs achter nu 3-3 in sets. Maak t dan nu ook maar af De Zwaan!

Edit: helaas

Leuke dartzondag!

Gokje:

Aspinall - VD Bergh 5-1
Humphries - Wright 3-5

MVG - Labanauskas 5-0
Durrant - Price 2-5

Doe ik een gokje mee:

Aspinall - VD Bergh 5-2
Humphries - Wright 5-4

MVG - Labanauskas 5-0
Durrant - Price 3-5

De partij tussen Humphries en Wright lijkt me op voorhand de spannendste. Al zou Durrant het Price ook wel flink lastig kunnen maken. Aspinall en Van Gerwen zie ik probleemloos doorgaan.

Ik heb de wedstrijden niet gekeken, maar Wrights gemiddelde is indrukwekkend. Daarmee kan ie het iedereen lastig maken.

Dat is een indrukwekkende statistiek van Wright, 105.9 gemiddeld, 48.6 % checkout.
Wordt het toch nog wat met het wk.

Wright v Price!! Haha, nice. Helemaal gek

37 om 33 % in de dubbels. Mmm
Price op 90 gemiddeld. Mmm

Wat een vreemde wedstrijd. Price die het opeens allemaal niks meer lijkt te schelen en Wright die het nauwelijks iets lijkt te doen dat hij de finale heeft gehaald. En geen handje aan het einde. Erg benieuwd wat de verklaring is van de heren. Het kan niet anders dat er backstage iets gebeurd is, want op het podium heb ik voorafgaand aan de omslag van Price geen rare dingen gezien. Daarvoor waren er natuurlijk al wel enkele akkefietjes geweest. Als Price is aangesproken op zijn gedrag, zoals wordt gesuggereerd op RTL7, dan zou ik dat echt schandalig vinden.

Voor dat verschil in Britse ponden had Price zich daar maar overheen moeten zetten.

Dat lijkt mij ook ja. Maar volgens de heren bij RTL7 heeft de pdc verzekerd dat er niks gezegd is tegen Price. Dus dan zou er tussen set 7 en 8 toch iets moeten zijn voorgevallen tussen Price en Wright denk ik. Wellicht dat één van de heren vanavond nog duidelijkheid geven in een interview.
Van Gerwen en Aspinall ook leuk tot nu toe. Benieuwd of Van Gerwen het gaat redden.

Set 4 mvg 84 gemiddeld. De pauze is nu wel voorbij lijkt me.

24 legs gespeeld. 1 x 180 voor mvg. Hij is er nog niet.

Het wordt hoog tijd dat iemand de fouten van Van Gerwen gaat afstraffen, want met dit spel verdient hij wat mij betreft de finale niet. Hopelijk kan Wright 1 januari zijn beste spel brengen, want dan heeft Van Gerwen in deze vorm geen schijn van kans. Maar het zal wel weer niet, want het lijkt erop dat Van Gerwen de gave bezit zijn tegenstanders slechter te laten spelen. Net als Phil Taylor, maar die zette er dan zelf vervolgens wel goed spel tegenover en dat laat Van Gerwen na.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:07 uur

geplaatst: vandaag om 07:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.