MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Mjuman schreef:
Voor de Randstad Holland zal het bijv niet meevallen om een gelijkwaardige ov-infrastructuur neer te zetten.

Alle NS-treinen tussen de grote steden elke 10 minuten laten rijden en nog wat extra HOV-buslijnen realiseren en dan ben je er wel bijna lijkt me. Dat is echt niet onrealistisch

Het binnenstedelijke OV-netwerk in o.a. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag is al van zeer hoog niveau.

Gretz schreef:
Bij toekomstige Zomerspelen in Nederland zou de kans overigens levensgroot zijn dat er ook sporten in andere steden als (...) Den Haag (zeilen, surfen, beachvolleybal)

Surfen en beachvolleyball naar Den Haag is prima, maar bij zeilen geef ik de voorkeur aan rondje Texel.

Gretz schreef:
Wellicht dat Drenthe of Groningen dan de finish van de wegwedstrijd kan krijgen

Ha ha, hooguit de start. De finish is natuurlijk in Limburg.

Jongens, ik val wel even in een zwart gat nu hoor, waar moet ik nu toch mijn wekker om 3 uur 's nachts voor gaan zetten?

Mjuman schreef:
De Randstad willen vergelijken met Greater London, Parijs, Brisbane of Stor Stockholm is een oversimplificatie waaraan een heel hoge prijs hangt.

We zouden volgens mij wel de Winterspelen kunnen organiseren. De afstand Heerenveen-Wengen is niet zo veel verder als Tokio-Sapporo.

aerobag schreef:
Jongens, ik val wel even in een zwart gat nu hoor, waar moet ik nu toch mijn wekker om 3 uur 's nachts voor gaan zetten?

NPO2 presenteert Het filosofisch kwintet.
Het gaat over onzekerheid en hoe we ermee omgaan. Past ook wel bij topsport.
Maar opgepast, het programma begint al om 2h10!
Ik zeg: veel plezier, ik kijk morgenvroeg wel wat de uitkomst is .

Gretz schreef:
(quote)

Alle NS-treinen tussen de grote steden elke 10 minuten laten rijden en nog wat extra HOV-buslijnen realiseren en dan ben je er wel bijna lijkt me. Dat is echt niet onrealistisch

Het binnenstedelijke OV-netwerk in o.a. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag is al van zeer hoog niveau.

Over dat laatste valt echt nog wel een aardige boom op te zetten, zo lang als het "binnenstedelijke OV-netwerk" grotendeels over de weg verloopt. Wat dat betreft heeft de aanleg van de Noord-Zuidlijn (A'dam) en de sneltram naar Utrecht Science Park (voorheen de Uithof) geleerd dat daarvoor een buitensporige prijs moest worden betaald.

Overigens haak ik nu af, omdat de discussie een politieke tint krijgt.

aerobag schreef:

Verrassend genoeg lukt het redelijk. Ik had zo’n debiel slaappatroon de afgelopen weken; vaak koos ik ervoor om ergens midden in de nacht alleen even een korte slaap te doen, zodat ik bij de grote sporten live kon kijken. Meerdere keren een complete mislukking, waar ik dan veel te lang bleef doorkijken en daardoor in de tweede sessie ergens tijdens een wedstrijd weer in slaap viel. Maar goed, ik had vakantie en geen zin in gedoe met reizen op het moment. Ik heb eigenlijk gewoon een hele leuke vakantie gehad, op een hele andere manier dan ik normaal zou doen.

Zegt Teunnis om 1h55 . Was je nog op zoek naar herhalingen?

Leptop schreef:
Zegt Teunnis om 1h55 . Was je nog op zoek naar herhalingen?

Wellicht heeft ie nog steeds vakantie. Hier gaat elke dag de wekker om 6:30 uur dus om 2 uur 's nachts op MuMe moet ik niet aan denken

GrafGantz schreef:
(quote)

Wellicht heeft ie nog steeds vakantie.

Dat ja. Maar nu slaap ik wel gewoon door in de nacht.

https://i.vgy.me/1iLxr1.png
Tweede reactie is klasse

Ook hier maar even mijn Vuelta voorpret. Een gokje voor de top 10 een paar logisch, maar ook een paar keer gewaagd:
1. Primoz Roglic
2. Egan Bernal

Ik sla Roglic vooralsnog iets hoger aan. Maar dit zijn wel vrij duidelijk de favorieten
3. Richard Carapaz (al is hij wellicht te lang in vorm)
4. Romain Bardet (lijkt op tijd in vorm en ik geloof nog in hem, niet om een grote ronde te winnen, maar om goed te rijden)
5 Mark Padum (volgend jaar podium tour?)
6. Mikel Landa (hoge pieken, maar zakt ook wel ergens in)
7, Miguel Angel Lopez (ongeveer hetzelfde)
8. Jay Vine (het sprookje van het jaar)
9. Sam Oomen (maakt een comeback na gedoe)
10. Mauri Vansevenant (erg goed debuut)

NL etappeoverwinningen voor Fabio Jakobsen en waarom ook niet: Jetse Bol

Daar zitten wel een paar leuke hete takes tussen.

Ik ga zelf voor Carthy op de laagste trede van het podium. Of eigenlijk eerder nog Landa, maar die zal wel weer iets tegenkomen halverwege.

Bardet en Oomen weer terug op niveau zou ik toejuichen, maar ik vrees ervoor.

Mauri zie ik ook wel stunten en verder ook erg benieuwd wat Quinn Simmons en Tom Pidcock kunnen laten zien.

Maverick Viñales reageert op schorsing van Yamaha in Oostenrijk - nl.motorsport.com

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wel jammer dat ie niet meer meedoet, je wil toch graag de besten zien rijden.

Femke Bol wint de 400 meter horden in Lausanne
Ik ga voortaan door het leven als Fanke

Zelden zo'n enerverende Grand Prix gezien gisteren. Spanning was om te snijden. Gaan ze wel of niet rijden.

Ben blij dat ik binnen zat met een koud flesje bier, je zal maar uren in de kou en regen hebben moeten zitten voor een hoop geld en dan deze wanvertoning voorgeschoteld krijgen.

Hadden ze de starttijd nou op 14:00 gezet, zoals vroeger, dan hadden ze nog kunnen racen.

Enfin, het resultaat telt. Verstappen 'wint' en loopt 5 punten in (heeft Hamilton nog mazzel, want dat hadden er dus meer kunnen zijn) en een mooie 2e plek voor Russell.

Bizar dat er überhaupt punten zijn uitgedeeld bij de F1 voor twee rondjes achter de pace car.

Als Max in Q3 van de baan af was gespind dan had menigeen wel anders gepiept.

Hans Dorrestijn:
Discuswerpen zonder armen
Van hetzelfde met een speer
Daar loopt er een zich op te warmen
die heeft geen levensgeesten meer

’t Is ook spannend bij ’t zwemmen
Niemand is meer af te remmen
In baan vijf als ik goed zie
Zwemt enkel en alleen een knie

Bron: Hans Dorrestijn - W.K. gehandicapten songtekst - muzikum.eu

Gisterenavond een nieuwe toptennisser in spe gezien. Mark my words: Carlos Alcarez. Wat een talent zeg.

Jeve
Red Bull to The Max: Pole op Zandvoort!

Is rolstoelbasketbal eigenlijk ook een geplaceerd evenement?

Leptop schreef:
Gisterenavond een nieuwe toptennisser in spe gezien. Mark my words: Carlos Alcarez. Wat een talent zeg.
Wat een heerlijke pot was dat. Ik heb ook erg genoten van Alcaraz. Dit was de eerste keer dat ik hem zag tennissen, lekker opportunistisch en zelfverzekerd.

Ik kijk nu al uit naar de (mogelijke) kwartfinale tussen Alcaraz en Tiafoe.

Voor liefhebbers van autoracen. Er is nu een grand prix bezig in Zandvoort.

Wanneer ik dit forumtopic in de updates voorbij zie komen vraag ik me altijd af waar het voetbaltopic is?!?!?

Bottas is toch wel de een-na-grootste held van de dag

Ja prachtige actie! Wel duidelijk dat ie weg gaat bij Mercedes (voor zover dat nog niet duidelijk was natuurlijk).

jerome988 schreef:
Wanneer ik dit forumtopic in de updates voorbij zie komen vraag ik me altijd af waar het voetbaltopic is?!?!?

Hugo heeft per 20 september versoepelingen aangekondigd dus dat komt er weer aan.

MEX VERSTEPPEN

Gast
geplaatst: vandaag om 17:45 uur

geplaatst: vandaag om 17:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.