Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2021, 20:49 uur
Erger nog de aller aller allerlaatste bocht (kan er nog niet over uit). Kan wel eens de bocht zijn die het WK heeft beslist. Maar zeer positief dat Red Bull hier gewoon zeer goed meegaat met Mercedes.
En geen inhaalmogelijkheden? Dat weet je met Max maar nooit. Maar...erbij is prima, er voorbij is een ander punt.
Plus, gaat RB de gok wagen door de versnellingsbak niet te vervangen en dat Max dan mogelijk als Leclerc eerder, uit gaat vallen? Of vervangen ze die meteen inclusief een 5 plaatsen gridstraf?
En geen inhaalmogelijkheden? Dat weet je met Max maar nooit. Maar...erbij is prima, er voorbij is een ander punt.
Plus, gaat RB de gok wagen door de versnellingsbak niet te vervangen en dat Max dan mogelijk als Leclerc eerder, uit gaat vallen? Of vervangen ze die meteen inclusief een 5 plaatsen gridstraf?
0
geplaatst: 4 december 2021, 20:59 uur
Wat een kwalificatie, bloedspannend! De spannendste die ik me kan herinneren sowieso.
Ik ben heel benieuwd naar de race, en dan vooral naar de mogelijkheid tot inhalen. Er is nog niks verloren voor Verstappen, maar deze crash is natuurlijk wel een hele zure.
Ik ben heel benieuwd naar de race, en dan vooral naar de mogelijkheid tot inhalen. Er is nog niks verloren voor Verstappen, maar deze crash is natuurlijk wel een hele zure.
0
geplaatst: 4 december 2021, 23:18 uur
Zonder die bocht had Verstappen echt meteen een flinke voorschot op de titel genomen. En wat een krankzinnige baan is dit. Ik zit echt elke keer bij een on-board tijdens die snelle “bochten” met samengeknepen billen te kijken. Het zal je maar gebeuren dat er ineens een langzaamrijdende en niet-oplettende auto in de binnenbocht rijd. Gelukkig is dat gevaar er nauwelijks meer na de kwalificaties.
0
geplaatst: 4 december 2021, 23:35 uur
johan de witt schreef:
Femke Kok, mooi NR weer!
Femke Kok, mooi NR weer!
Het team van Johan de Wit was ook goed bezig! Zonde van de valpartij.
0
geplaatst: 5 december 2021, 08:27 uur
Ik was sinterklaas aan het vieren, dus had de kwalificatie opgenomen. Zegt mijn schoonvader opeens, Verstappen crasht onderweg naar pole. En bedankt!
Kostbaar foutje van Verstappen. Hij zei niks anders te hebben gedaan dan de ronde daarvoor, maar hij zat al ruim 3 tiende onder de beste tijd, zag ik op zijn stuur. Hij had iets minder risico kunnen nemen en nog pole kunnen pakken.
Toen hij dat foutje maakte had hij moeten weten dat het over was. Ik waardeer de instelling, maar als die bak gewisseld moet worden is het voorbij, dan is de 3e plaats het maximaal haalbare.
Het tempo was verbazingwekkend goed, vooraf dacht ik dat dit een walk in the park zou worden voor Mercedes, maar als Max gewoon als derde mag starten en bij de start Bottas pakt dan kan hij nog best winnen.
Vanaf pole was het makkelijker geweest, maar ja.
Ik verwacht overigens nog wel een safetycar of twee. Kan ook nog roet in het eten gooien voor ziek zowel Hamilton als Verstappen.
Kostbaar foutje van Verstappen. Hij zei niks anders te hebben gedaan dan de ronde daarvoor, maar hij zat al ruim 3 tiende onder de beste tijd, zag ik op zijn stuur. Hij had iets minder risico kunnen nemen en nog pole kunnen pakken.
Toen hij dat foutje maakte had hij moeten weten dat het over was. Ik waardeer de instelling, maar als die bak gewisseld moet worden is het voorbij, dan is de 3e plaats het maximaal haalbare.
Het tempo was verbazingwekkend goed, vooraf dacht ik dat dit een walk in the park zou worden voor Mercedes, maar als Max gewoon als derde mag starten en bij de start Bottas pakt dan kan hij nog best winnen.
Vanaf pole was het makkelijker geweest, maar ja.
Ik verwacht overigens nog wel een safetycar of twee. Kan ook nog roet in het eten gooien voor ziek zowel Hamilton als Verstappen.
0
geplaatst: 5 december 2021, 10:50 uur
harm1985 schreef:
Ik was sinterklaas aan het vieren, dus had de kwalificatie opgenomen. Zegt mijn schoonvader opeens, Verstappen crasht onderweg naar pole. En bedankt!
Ha, ha, dat is even frustrerend, he. Ik had zo'n zelfde situatie een paar maanden terug, maar dan met mijn schoonmoeder. Zat een opgenomen race te kijken, toen m'n schoonmoeder langskwam en (terwijl ze zag dat ik de, op dat moment superspannende, race zat te kijken met nog 10 rondes te gaan) doodleuk verkondigde dat Max had gewonnen. Ze schrok er zelf van. Ik kreeg de volgende dag zelfs excuses. Nou dat was natuurlijk ook niet nodig, maar op dat moment...Ik was sinterklaas aan het vieren, dus had de kwalificatie opgenomen. Zegt mijn schoonvader opeens, Verstappen crasht onderweg naar pole. En bedankt!
(Virtual) safetycars lijken me op deze baan met z'n blinde bochten en hoge snelheden, haast niet te vermijden.
0
geplaatst: 5 december 2021, 11:58 uur
Als je van de twee F2 races uitgaat zeker. En een paar straffen voor leaving the track and gaining an advantage in bocht 1.
Wel een dilemma voor Red Bull, op safe spelen en de bak wisselen en een mogelijke overwinning verliezen, of de gok nemen maar toch uitvallen. We hebben allemaal gezien wat er in Monaco gebeurde met Leclerc.
Het tempo is goed genoeg om vanaf p8 nog 3e te worden. Misschien nog een mazzeltje met een SC en dan Bottas verschalken. Volgende week zou hij ook zomaar een stuk sterker kunnen zijn dan verwacht.
Het is nog niet gedaan. Wat een achtbaan dit seizoen!
Wel een dilemma voor Red Bull, op safe spelen en de bak wisselen en een mogelijke overwinning verliezen, of de gok nemen maar toch uitvallen. We hebben allemaal gezien wat er in Monaco gebeurde met Leclerc.
Het tempo is goed genoeg om vanaf p8 nog 3e te worden. Misschien nog een mazzeltje met een SC en dan Bottas verschalken. Volgende week zou hij ook zomaar een stuk sterker kunnen zijn dan verwacht.
Het is nog niet gedaan. Wat een achtbaan dit seizoen!
0
geplaatst: 5 december 2021, 12:23 uur
harm1985 schreef:
Ik waardeer de instelling, maar als die bak gewisseld moet worden is het voorbij, dan is de 3e plaats het maximaal haalbare.
Ik waardeer de instelling, maar als die bak gewisseld moet worden is het voorbij, dan is de 3e plaats het maximaal haalbare.
Maar met een 3e plaats is het helemaal nog niet voorbij. Winst in Abu Dhabi is dan genoeg en verre van onmogelijk.
0
geplaatst: 5 december 2021, 12:35 uur
Teunnis schreef:
Maar met een 3e plaats is het helemaal nog niet voorbij. Winst in Abu Dhabi is dan genoeg en verre van onmogelijk.
(quote)
Voorbij voor de overwinning. Maar met een gunstig getimede pitstop in combinatie met safetycar kan alles.
2
geplaatst: 5 december 2021, 20:46 uur
Vreselijke baan, vreselijke race. Alleen de laatste 20 ronden geen geel.
2
geplaatst: 5 december 2021, 21:17 uur
Toch wel een van de meest enerverende races van de laatste jaren. Volgende week wordt een ontknoping zoals we die zelden gezien hebben

1
geplaatst: 5 december 2021, 21:21 uur
Wat een race 
Ik weet nog niet zo goed wat ik van alle beslissingen van de wedstrijdleiding vind, maar ze hebben sowieso één fout gemaakt: de 5 seconden penalty, terwijl dat juist hetgeen is waar Verstappen op verzoek van de FIA tot driemaal toe de plek teruggaf (of een poging daartoe).
Ik ga dit morgen nog eens proberen uit te pluizen. In ieder geval het leukste resultaat voor de neutrale toeschouwer. Abu Dhabi wordt haast gegarandeerd spektakel.

Ik weet nog niet zo goed wat ik van alle beslissingen van de wedstrijdleiding vind, maar ze hebben sowieso één fout gemaakt: de 5 seconden penalty, terwijl dat juist hetgeen is waar Verstappen op verzoek van de FIA tot driemaal toe de plek teruggaf (of een poging daartoe).
Ik ga dit morgen nog eens proberen uit te pluizen. In ieder geval het leukste resultaat voor de neutrale toeschouwer. Abu Dhabi wordt haast gegarandeerd spektakel.
2
geplaatst: 5 december 2021, 21:39 uur
Vreselijke race, vreselijk circuit. Maar Hamilton is wel de sterkste met zijn Mercedes, dus als alles normaal verloopt wordt hij weer wereldkampioen.
2
geplaatst: 5 december 2021, 21:56 uur
Klopt, 60/40 denk ik in het voordeel van Lewis nu.
Maar ik zie Max nog wel een stunt uithalen.
Maar ik zie Max nog wel een stunt uithalen.
2
geplaatst: 6 december 2021, 00:18 uur
Belachelijke race. Aanfluiting voor de sport.
De FIA moet eens goed hard nadenken over alle inconsistente straffen een beslissingen dit jaar.
Als het tot een crash komt volgende week en beiden uitvallen heeft de FIA het aan zichzelf te danken. Immers, causing a collision is 10 seconden straf of 5 plekken gridstraf bij de volgende race.
Dus als Max nog een actie zoals op Monza doet kunnen ze hem daar het WK niet voor ontnemen, immers zoals men na Silverstone zei, er wordt niet gekeken naar de consequentie. Bewust rammen, a la Jerez 97 is natuurlijk een ander verhaal. Maar daar is Verstappen slim genoeg voor.
Overigens heeft Hamilton al 2 reprimandes. Voor die actie waarbij hij Max van de baan in bocht 27, toen hij hem voorbij liet zou hij zomaar een 3e kunnen krijgen, hetgeen 10 plekken straf betekent volgende race. Maar dat zal wel niet.
Verstappen kreeg overigens 10 seconden straf voor de crash in ronde 37. Prima, hij blijft toch tweede.
De FIA moet eens goed hard nadenken over alle inconsistente straffen een beslissingen dit jaar.
Als het tot een crash komt volgende week en beiden uitvallen heeft de FIA het aan zichzelf te danken. Immers, causing a collision is 10 seconden straf of 5 plekken gridstraf bij de volgende race.
Dus als Max nog een actie zoals op Monza doet kunnen ze hem daar het WK niet voor ontnemen, immers zoals men na Silverstone zei, er wordt niet gekeken naar de consequentie. Bewust rammen, a la Jerez 97 is natuurlijk een ander verhaal. Maar daar is Verstappen slim genoeg voor.
Overigens heeft Hamilton al 2 reprimandes. Voor die actie waarbij hij Max van de baan in bocht 27, toen hij hem voorbij liet zou hij zomaar een 3e kunnen krijgen, hetgeen 10 plekken straf betekent volgende race. Maar dat zal wel niet.
Verstappen kreeg overigens 10 seconden straf voor de crash in ronde 37. Prima, hij blijft toch tweede.
1
geplaatst: 6 december 2021, 01:44 uur
Wel dat hij tweede blijft, maar dat is toch never niet prima? Wat een belachelijke uitspraak van de FIA. Dat vonden ze een brake test?
0
geplaatst: 6 december 2021, 08:50 uur
Het zou wat zijn dat na een handbalwedstrijd buiten maar dan met de voeten, met de wedstrijdleiding achter de camera, achteraf nog straffen worden uitgedeeld. Maar ja, F1 staat of valt met fabrieksteams, die ga je niet voor het hoofd stoten. Deze baan brengt geen historie in de sport maar geld in het toch al rijk gevulde laadje. Publieke belangstelling op de tribunes telt al niet meer mee met het toewijzen van GP's. En dat zo laat op de kalender.
2
geplaatst: 6 december 2021, 09:08 uur
Poeha schreef:
Wel dat hij tweede blijft, maar dat is toch never niet prima? Wat een belachelijke uitspraak van de FIA. Dat vonden ze een brake test?
Verstappen remde met 2,4G af, waardoor Hamilton hem raakte is de officiele uitleg. Voor het zelfde geld had Hamilton een nieuwe neus moeten halen, dan had Verstappen zelfs met 15 seconden (5 + 10) straf gewonnen. Dan had je de poppen helemáál aan het dansen gehad.
De VSC om dat brokstuk van ik denk Vettel op te ruimen bracht Hamilton binnen DRS op het laatste rechte stuk naar bocht 27, daarna kon hij op het rechte stuk naar bocht 1 zijn slag slaan. Dat leidde uiteindelijk tot het incident waar Verstappen een straf voor kreeg. Die loophole moet de FIA dichten, direct ná een VSC een DRS krijgen, dat is oneerlijk. Hoe dan ook denk ik dat Verstappen het moeilijk had gekregen, zijn mediums brachten hem voor Hamilton bij de 3e start, maar waren volledig versleten 5 ronden voor het eind, ik denk dat Hamilton er hoe dan ook wel voorbij was gekomen.
Ik reken zondag op een crash waarbij beiden uitvallen. De FIA heeft dit over zichzelf afgeroepen met alle inconsequente acties dit jaar, zowel in het voordeel als nadeel van Verstappen. Het begon al in de eerste race, toen er in bocht 4 in de kwalificatie een track limit lag, maar in de race niet. Hamilton reed daar 29 keer buiten de baan en kreeg geen straf. Toen men Max instrueerde hetzelfde te doen (nadat hij Hamilton buiten de baan had ingehaald en de plek had terug gegeven) werd het ineens verboden.
Of wat te denken van al die rare straffen in Oostenrijk voor pushing a driver off the track (o.a. Norris en Perez), om er vervolgens geen te geven aan Verstappen in Brazilië, maar wél weer eentje gisteren.
Of Baku, waar er meteen een rode vlag gezwaaid had moeten worden na de crash van Verstappen en er niet meer herstart had moeten worden (en Verstappen dus had moeten winnen), nee, men laat eerst twee ronden door rijden, zodat Verstappen zeker niet geklasseerd is en dan zwaait men een rode vlag en gaan ze de race herstarten voor 2 ronden! Het is dat Hamilton een fout maakt anders waren dat gewoon 26 gratis punten.
Voor Verstappen is het heel simpel, hij moet voor Hamilton eindigen óf ze moeten beiden geen punten scoren. Verstappen hanteert gewoon de Senna mentaliteit. Of je laat me er voorbij, of we crashen. In beide gevallen wint Verstappen het WK. Als hij niks probeert, dan wordt hij sowieso tweede, dus waarom dan geen straf riskeren?
Silverstone en Monza zijn hierin een gevaarlijk precedent. De FIA heeft meermaals gezegd dat men niet kijkt naar de consequentie van een actie. Dus ondanks dat Verstappen een auto en een motor afschrijft in Silverstone, krijgt Hamilton 'maar' 10 seconden straf en wint alsnog. In Monza crashen ze beiden na een do or die actie van Max en die krijgt 'maar' 3 plekken straf bij de volgende race. Had hij Hamilton voorbij gelaten was hij punten verloren. Logisch door redenerend kan hij precies hetzelfe doen in de laatste race en er mee weg komen.
Dat éne puntje in Qatar voor de snelste ronde is wel heel waardevol nu. Verstappen, niet Hamilton heeft baat bij een nul score voor beiden.
Maar goed. Ik heb me er al bij neergelegd dat Hamilton het gaat winnen dit jaar. Het is Verstappenm gewoon niet gegund. Zonder Imola, Baku, Silverstone en Hongarije was Verstappen al lang en breed kampioen geweest. Dat Hamilton maar heel blij mag zijn met zijn cadeau gekregen 8e titel.
Mocht Verstappen alsnog kampioen worden, onder wat voor omstandigheden dan ook, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik reken er niet meer op.
0
geplaatst: 6 december 2021, 09:40 uur
gigage schreef:
Het zou wat zijn dat na een handbalwedstrijd buiten maar dan met de voeten, met de wedstrijdleiding achter de camera, achteraf nog straffen worden uitgedeeld.
Het zou wat zijn dat na een handbalwedstrijd buiten maar dan met de voeten, met de wedstrijdleiding achter de camera, achteraf nog straffen worden uitgedeeld.
Of dat een Nederlander wereldkampioen wielrennen wordt bij de junioren en dan uit de uitslag gehaald wordt omdat ie in het begin van de race gestayerd heeft.
1
Boer K
geplaatst: 6 december 2021, 10:23 uur
Formule-1 race van gisteren leek wel op 'The Pandora's Box Unleashed'.
Geweldig!
Geweldig!

0
geplaatst: 6 december 2021, 17:41 uur
De Formule 1 is wel een beetje raar.. (zeg ik als iemand die zich meestal beperkt tot atletiek, schaatsen, Olympische spelen, de tour en de op Musicmeter verboden te noemen sport v.....l).
Dat niet perse de beste coureur wint is bekend, dat de F1-VAR geen spelregels boekje heeft lijkt ook een feit, maar wat ik gisteren helemaal vreemd vond is dat het niet uitmaakt wanneer je je straf krijgt, als je 'm maar krijgt. Terwijl het moment (het aantal resterende ronden om nog iets te doen bijvoorbeeld) nogal meespeelt toch?
Kan ik trouwens concluderen dat Verstappen niet echt meer langzamer is, en op het volgend stuk geasfalteerd woestijn geen underdog?
En.. was Max niet héél snel aan het schakelen (maar dan in zijn hoofd) door af te remmen vrijwel direct na de opdracht, omdat de plek, en misschien ook wel de manier waarop, hem goed uitkwam? Vind ik wel heel sterk van hem.
Dat niet perse de beste coureur wint is bekend, dat de F1-VAR geen spelregels boekje heeft lijkt ook een feit, maar wat ik gisteren helemaal vreemd vond is dat het niet uitmaakt wanneer je je straf krijgt, als je 'm maar krijgt. Terwijl het moment (het aantal resterende ronden om nog iets te doen bijvoorbeeld) nogal meespeelt toch?
Kan ik trouwens concluderen dat Verstappen niet echt meer langzamer is, en op het volgend stuk geasfalteerd woestijn geen underdog?
En.. was Max niet héél snel aan het schakelen (maar dan in zijn hoofd) door af te remmen vrijwel direct na de opdracht, omdat de plek, en misschien ook wel de manier waarop, hem goed uitkwam? Vind ik wel heel sterk van hem.
1
geplaatst: 6 december 2021, 18:20 uur
Minneapolis schreef:
En.. was Max niet héél snel aan het schakelen (maar dan in zijn hoofd) door af te remmen vrijwel direct na de opdracht, omdat de plek, en misschien ook wel de manier waarop, hem goed uitkwam. Vind ik wel heel sterk van hem.
En.. was Max niet héél snel aan het schakelen (maar dan in zijn hoofd) door af te remmen vrijwel direct na de opdracht, omdat de plek, en misschien ook wel de manier waarop, hem goed uitkwam. Vind ik wel heel sterk van hem.
Jup, het hele incident met de aanrijding kwam tot stand doordat Verstappen Hamilton wilde laten passeren op een voor hem gunstig moment, terwijl Hamilton er alles aan wilde doen om Verstappen daar nog niet in te halen. Ze wilden beiden als tweede voorbij de DRS-detectielijn.
Vanaf beide kanten begrijpelijk - al maken ze beiden een inschattingsfout - omdat je natuurlijk altijd probeert te maximaliseren en de regels deze ruimte geeft. In theorie had Hamilton zelfs gewoon helemaal nooit Verstappen kunnen inhalen, de regels verplichten hem niet om mee te werken met de wissel.
Het wordt hoog tijd voor een flinke update in de regelgeving. Wat mij betreft stoppen ze gewoon met het plekjes teruggeven en krijg je gewoon een tijdstraf voor illegale inhaalacties. Of verplicht ergens extra meters maken, zoals de zogeheten penalty lap in de MotoGP. Of verzin een systeem met deltatijden: bijvoorbeeld gewonnen tijd dader x 2 + verloren tijd slachtoffer. De geleerden kunnen vast nog wat beters verzinnen.
En het protocol rode vlag mag ook veranderd worden. Sleutelen aan de auto -> achteraan starten.
De entertainmentwaarde van de GP van Saoedi-Arabië was enorm hoog, maar op zo ongeveer elk ander vlak (veiligheid, sportiviteit, regels) een blamage zoals ik zelden heb gezien in 20 jaar F1 kijken. Het bandendebacle van Indianapolis is het enige dat bij me opkomt.
1
geplaatst: 6 december 2021, 18:41 uur
Precies, de huidige regels lijken er meer op gericht om spektakel en kunstmatige spanning te creëren dan eerlijk racen.
Nu viel de rode vlag de kant van Verstappen op, maar in Imola en Silverstone had Hamilton er zóveel profijt van dat het haast competitie vervalsing was.
Damon Hill heeft alvast voorgesteld om vooraf aan de laatste race een straf in te stellen en te communiceren voor causing a collision.
Er zijn dit seizoen minstens drie incidenten geweest waarbij een botsing een uitvalbeurt veroorzaakte, Silverstone, waar Hamilton 10 seconden straf kreeg en alsnog won, en 25 punten uitliep. Hongarije, waarvoor Bottas bij de volgende race 5 plekken gridstraf kreeg en Monza waarvoor Verstappen 3 plekken gridstraf kreeg. Zowel het incident in Silverstone als Monza hadden impact op het WK, maar waren niet in de laatste race, je kan dus bij een vergelijkbaar incident zondag dus niet zomaar de coureur diskwalificeren zoals in 97 met Schumacher.
En dan is er nog het verhaal van de motorwissels. Als een wissel een dermate groot voordeel oplevert dat de straf teniet gedaan wordt dan klopt dat niet. Tegelijkertijd is een straf voor een wissel als gevolg van een door een concurrent veroorzaakte crash ook oneerlijk.
Sowieso is het raar dat een motor wissel niet onder het budget plafond valt.
Waar de F1 écht naar moet kijken is het polariserende gedrag van beide kampen, het gejammer op de boordradio tegen het team en tegen de FIA, na de race in de pers en tijdens de race met vingers wijzen en koptelefoons stuk slaan, eindeloze proresten over en weer, daar moet paal en perk aan worden gesteld. Het is gewoon een beschamende vertoning aan het worden.
Nu viel de rode vlag de kant van Verstappen op, maar in Imola en Silverstone had Hamilton er zóveel profijt van dat het haast competitie vervalsing was.
Damon Hill heeft alvast voorgesteld om vooraf aan de laatste race een straf in te stellen en te communiceren voor causing a collision.
Er zijn dit seizoen minstens drie incidenten geweest waarbij een botsing een uitvalbeurt veroorzaakte, Silverstone, waar Hamilton 10 seconden straf kreeg en alsnog won, en 25 punten uitliep. Hongarije, waarvoor Bottas bij de volgende race 5 plekken gridstraf kreeg en Monza waarvoor Verstappen 3 plekken gridstraf kreeg. Zowel het incident in Silverstone als Monza hadden impact op het WK, maar waren niet in de laatste race, je kan dus bij een vergelijkbaar incident zondag dus niet zomaar de coureur diskwalificeren zoals in 97 met Schumacher.
En dan is er nog het verhaal van de motorwissels. Als een wissel een dermate groot voordeel oplevert dat de straf teniet gedaan wordt dan klopt dat niet. Tegelijkertijd is een straf voor een wissel als gevolg van een door een concurrent veroorzaakte crash ook oneerlijk.
Sowieso is het raar dat een motor wissel niet onder het budget plafond valt.
Waar de F1 écht naar moet kijken is het polariserende gedrag van beide kampen, het gejammer op de boordradio tegen het team en tegen de FIA, na de race in de pers en tijdens de race met vingers wijzen en koptelefoons stuk slaan, eindeloze proresten over en weer, daar moet paal en perk aan worden gesteld. Het is gewoon een beschamende vertoning aan het worden.
0
geplaatst: 6 december 2021, 19:59 uur
Denk je niet dat er gniffelende Amerikaanse eigenaren staan te glunderen in de coulissen bij de overweldigende aantal views, clicks en aandacht die deze strategie oplevert?
Sinds wanneer moet topsport eerlijk zijn? *kuch* wielrennen *kuch*
Wat ik wel echt ergerlijk vind is die Coronel die doodleuk beweert: kijk dan, hij zit ernaast!. Echt, hoe steke(ver)blind kan je zijn met je oranje bril. Stuitend gewoon
Sinds wanneer moet topsport eerlijk zijn? *kuch* wielrennen *kuch*
Wat ik wel echt ergerlijk vind is die Coronel die doodleuk beweert: kijk dan, hij zit ernaast!. Echt, hoe steke(ver)blind kan je zijn met je oranje bril. Stuitend gewoon
0
geplaatst: 6 december 2021, 20:15 uur
Frenz schreef:
Denk je niet dat er gniffelende Amerikaanse eigenaren staan te glunderen in de coulissen bij de overweldigende aantal views, clicks en aandacht die deze strategie oplevert?
Die staan inderdaad in hun handen te wrijven, maar de coureurs en teams hebben veel macht en gaan denk ik wel het een en ander eisen voor volgend seizoen.
0
geplaatst: 6 december 2021, 21:00 uur
Je zal maar 400 miljoen per jaar uitgeven en een onterechte straf krijgen omdat dat beter is voor de show.
0
geplaatst: 6 december 2021, 21:21 uur
We gaan het weten zondag, of maandag, of dinsdag, of woensdag, of, (Het lijkt de Amerikaanse presidentsverkiezing wel)
* denotes required fields.