MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Een beetje harde kritiek, Jelle. Ik had het gevoel dat hij een beetje met Aspinal zat te spelen, paar legs laten lopen wat die anders niet doet. Er zaten weer een paar worpen bij en finishes waar ik dacht van wow. Alleen het publiek reageerde daar nauwelijks op.

Ik had meer het gevoel dat hij gewoon niet in staat was beter te spelen. Maar dat hij op de momenten dat het er echt toe deed op de één of andere manier wel in staat bleek om die belangrijke finish te gooien. Maar het liep voor mijn gevoel totaal niet bij Van Gerwen en dan vind ik het jammer dat Aspinall de kansen die hij kreeg niet pakte. Want als hij dat wel had gedaan, dan was het een veel spannendere partij geweest. En had het mij niet verbaasd als Aspinall had gewonnen.
Nu maar hopen dat Wright serieus tegenstand kan bieden aan Van Gerwen en dat de finale een mooiere partij wordt dat de twee halve finales. Hoewel de eerste halve finale er wel een was om te onthouden, maar helaas niet om de juiste redenen.

Ik snap de kritiek op MvG. Als je naar de afgelopen 7-8 jaar kijkt is het nog altijd de meest geniale darter die er ooit heeft rondgelopen. Michael haalt zoals iedere andere topsporter niet elke pot zijn absolute A-game, maar dat hoeft ook niet. Zolang hij de prijzen gewoon aaneen blijft rijgen is hij voor mij de beste darter ooit

Verwacht dat ie tegen Wright gewoon een hoger niveau haalt dan afgelopen avond en dat het een niet al te lastige zege wordt

Hij stond gister wel gruwelijk te balen van hoe hij stond te gooien zeg. Zelfs 140 was hem glimlachje waard. Wat Wright betreft: verwacht geen problemen, dat is een choker eerste klas. Zal misschien wel op voorsprong komen, wellicht nog een match dart, maar hij maakt het nooit af.

Price heeft inmiddels ook gereageerd op het voorval. Hij heeft wel een punt dat het dollen niet op het podium thuis hoort. Maar ik snap niet zo goed waarom hij dan die set niet naar 5-4 kon tillen, kansen zat en inmiddels 6 sets na het voorval. Ach ja, hij kan vanavond wel aan de champagne.

Price heeft helemaal geen punt. Als je voor de wedstrijd de stoere jongen bent dan moet je niet gaan huilen als je na het eerste setje even op je plek gezet wordt.

Wright kon duidelijk beter omgaan met Price dan Price dat kon met Wright.

Gretz schreef:
...Michael haalt zoals iedere andere topsporter niet elke pot zijn absolute A-game, maar dat hoeft ook niet. ..

Verwacht dat ie tegen Wright gewoon een hoger niveau haalt dan afgelopen avond en dat het een niet al te lastige zege wordt

Dat zei Price ook na de kwartfinales

gigage schreef:
Price heeft inmiddels ook gereageerd op het voorval. Hij heeft wel een punt dat het dollen niet op het podium thuis hoort. Maar ik snap niet zo goed waarom hij dan die set niet naar 5-4 kon tillen, kansen zat en inmiddels 6 sets na het voorval. Ach ja, hij kan vanavond wel aan de champagne.

Inmiddels is hij diep door het stof gegaan en heeft hij z’n excuses aangeboden aan Wright voor z’n gedrag. Zie Price diep door het stof vanwege gedrag tegen Wright in halve finale WK | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Zo zo, hij gaat wel heel ver door de knieën.

Niet gek dat hij dat roept gezien hun verleden en de reputatie van Wright als choker.

Wright gaat nooit winnen inderdaad, heeft nog nooit een belangrijke pot van MvG gewonnen volgens mij. Ik gun het hem wel, ben ook wel voor hem, maar vrees een veegpartij vanavond.

MvG is op het moment gewoon verreweg de beste. Ik had gedacht dat Price verder zou zijn, maar viel eergisteren (en eigenlijk het hele toernooi) erg tegen. De rest van het deelnemersveld mist gewoon het niveau en de consistentie, dat laatste mist Wright altijd vind ik. Anderson had dat altijd, maar die gaat denk ik nooit meer op dat niveau terugkomen.
Maar wat niet is kan nog komen, Price is wel goed op weg. Aspinall ook, denk ik, maar die komt echt nog maar net kijken.
Verder hoop ik ook erg dat de Zwaan zich doorontwikkelt. Tof om naar te kijken qua tempo, overduidelijk veel talent.

Voorspelling vanavond: Wright pakt 2 setjes...

Fathead schreef:
Ik had gedacht dat Price verder zou zijn, maar viel eergisteren (en eigenlijk het hele toernooi) erg tegen.
Vind het niveau van MvG ook niet bepaald denderend, al het hele toernooi. Als je alleen zijn gemiddeldes al ziet. Maar veel spelers zouden tekenen voor zo'n gemiddelde. Geeft toch wel aan op wat voor niveau hij dart.
Ik zie Wright eerlijk gezegd ook niet winnen, dat is een speler die op een tv podium mentaal nogal labiel is tegen MvG, zijn angstgegner.

Ik had sinds het vorige wk ook goede hoop op onze metalhead, Ryan Searle, die ook dit toernooi liet zien over een hoog niveau te beschikken. Maar blijkbaar niet constant genoeg en de rest van 2019 heb ik niet veel van hem gezien.

Bij de nieuwelingen zaten er ook wel een of twee die potentie hebben, maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Toch denk ik dat Wright nog wel wat setjes pakt.

Voorspelling: 7-4 Voor Mighty Mike

Ik verwacht een oprolpartij

Indrukwekkende Lindvik

Wright speelt dit toernooi best goed, vooralsnog beter dan Van Gerwen. Toch zie ik Wright niet winnen van Van Gerwen. Daarvoor is Wright niet 'stoer' genoeg, Van Gerwen zit te veel in zijn hoofd. Maar, een spannende pot verwacht ik wel. Wright komt iedere keer een stukje dichterbij, en zal zich deze keer niet zomaar naar de slachtbank laten leiden.

De wens is een klein beetje (veel) de vader van de gedachte, maar ik voorspel 7-6 voor Mighty Mike.

Oei, ik heb 7-2 voor MvG gezegd

Op dit moment kan dat nog

Verrekte jammer van die laatste dubbel 20 van Wright, zeg

Prachtig dat Mvg nog met die oude worn down pijlen blijft spelen. 's Nacht onder het kussen

Wright heeft z'n 4 sets binnen. Nu MvG nog even 5 sets winnen

Tot nu dacht ik dat Van Gerwen de overwinning uiteindelijk wel uit het vuur zou slepen, maar daar begin ik nu wel aan te twijfelen.... Maar wat een geweldige finale zeg! Van Gerwen heeft zich de afgelopen wedstrijden dus echt ingehouden. Als hij z’n finishes nog op orde kan krijgen zie hem nog wel winnen, maar als het zo blijft gaat Wright wereldkampioen worden denk ik.

Klasse finale van Wright, hoor. Terecht gewonnen.

Sicke zege van Wright, enorm knap hoe goed ie was in de finale tegen z’n angstgegner

Mooie winnaar. En zeer terecht

Fantastisch, wat een finale en wat een zege van Wright! Ik word er zelf ook een beetje week van.

Prachtige emotie bij Wright
(afbeelding)

Knappe zege van Wright. Ik ben niet zo’n liefhebber van hem, maar deze is hem zeker gegund. Dit maakt ook wel in één keer de mans (tot nu toe ‘net niet’) carrière goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:30 uur

geplaatst: vandaag om 10:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.