MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Australië heeft inderdaad duidelijke regels, vraag dat maar aan de asielzoekers. Triest en star.
Gelukkig zit dat land zo ver mogelijk van ons vandaan.

Mag je vinden luigifort, onze vriend johan de witt gebruikt het in een context dat we het moeten respecteren dat het beter is je eigen weg te kiezen in zake vaccineren of niet. Dus tegen de gangbare medische wetenschap in. Een analogie over zelfdiagnose past daar prima in

Daar kan ik zelfs nog enigszins in meegaan, maar dan zet je jezelf wel buitenspel (oeh, op de grens deze verwijzing naar die jeweetwel sport) en moet je niet sneaky proberen alsnog deel te nemen.

En mij missen op boekmeter, I doubt it. Jullie zijn daar prima in staat elkaar nog meer gelijk te geven.

(overigens zeg ik nergens dat ik het met het Australische immigratiebeleid eens ben. Maar het is wel een typisch Nederlandse eigenschap om de wijzen naar andere landen en zelf kinderen te laten verrotten op Moira, gaat dit nog over tennis?)

Hij maakt gewoon een persoonlijke keuze en wordt nergens de toegang ontzegd behalve in Australië. Dat zegt toch alles? Ik heb het hier niet over een medische kwestie maar over een politieke, namelijk het belachelijke restrictieve beleid van 1 land.

Jeetje, je bent cynisch geworden Frenzie
Corona heeft veel mensen geen goed gedaan

En verder, ga je nu voortaan voor altijd naar alles luisteren naar wat de medische wetenschap, de politiek etc je vertelt cq voorschrijft? Ik neem aan dat jij ook in het verweer was gekomen had je in die ellende van een toeslagenfraude gezeten bv.

Laat het terug aub on-topic worden allen. En niet op de man af verwijten geven. Een discussie op zijn tijd mag, zeker ook hier op een algemeen muziekforum waar verschillende visies en argumenten gedeeld kunnen worden. Het zet ons aan tot nadenken over onze eigen standpunten. Maar met boodschappen als 'Jij bent verbitterd geworden' of 'weer een kiloargument' schieten we weinig op. Dit is gewoon provocatie.

Jammer dat alles vaak zo snel als 'op de man' of 'provocatie' wordt gezien en dat discussies met argumenten over en weer al gauw niet meer mogen. Ik zie en ervaar dat helemaal niet zo. Ik heb verder geen enkel probleem met Frenz verder, ik waardeer zijn bijdragen vaak juist. En sowieso zet ik er vaak een knipoog bij

Maar id, beter on topic nu

Trouwens net ook zo genoten van het ijzersterke koppel op de mass start bij de mannen, wat een doordachte tactiek en een vlekkeloze uitvoering. Ze hebben bij die malle schaatsbond mazzel dat Roest zo'n aardige jongen is.

Zelfs ik zag de knipoog remcodurez, no worries, zoals mijn Aussie vrienden altijd zeggen

Nu terug naar tennis:

Die Djokovic blijft een kwal van een vent, hoe goed hij ook kan tennissen.

Nadal vind ik dan weer een kwal eerste klas.

Poeha schreef:
Nu terug naar tennis:

Op basis van?
Dat die vader zijn zoon op gelijke hoogte met de messias zet vind ik overdreven, ok.

Hij is de grootste Servische sporter aller tijden, dus zo gek is dat niet.

Bij ons staat JC ook op een voetstuk
Heeft dan ook dezelfde initialen, dat wel

Id ja Doen wij ook met onze El Salvador, Nr. 14

johan de witt schreef:

Bij ons staat JC ook op een voetstuk
Heeft dan ook dezelfde initialen, dat wel

Tegelijk

Poeha schreef:
Nu terug naar tennis:

Ik vind zijn Nadal en Sjarapova imitaties best wel aardig

Sharapova

johan de witt schreef:

Even gegoegeld, ene Nenad Zimonjić zou met zijn 1m91 toch 3cm groter zijn dan onze Novak.

Is die gevaccineerd?

Vind het niet terug, blijkbaar weet google toch niet alles. Volgende keer toch maar ook eens bij huisarts langsgaan als er bloed in mijn urine zit

On topic dan maar: Scheperkamp toont aan dat hij terecht is geselecteerd voor de spelen en Tijmen Snel dat hij terecht niet gaat.

En N'tab en Nuis laten zien dat het ook zomaar wél had gekund op de 500 en 1000. Maar ja, OKT is OKT. Jackson, die zo ongeveer alle 500 meters won dit jaar, had een misslag bij de OKT van de VS en gaat ook niet.

Maar grootste vraag is, hieveel goud gaat Schouten pakken?

3 zeker. De nieuwe YvG

Prachtmeid
Yvonne destijds ook btw, ik bleef in '88 's nachts ervoor op

Yvonne hè

Zeldzaam hoe ze alle Oost-Duitses vernederde

Had ik ook een crushje op toen, zo'n leuke meid. Maar nu ga ik voor Irene

Ja verschil is wel dat Irene als favoriet gaat en Yvonne destijds niet.
Maar laten we hopen dat het lukt inderdaad, 3 keer goud!

Id ja, dat was wel verrassend. Zo ontwapenend goed was ze daar

Ja zeker de mooiste momenten uit het vrouwelijke schaatsen ooit.

Wel jammer dat Irene niet drie afstanden schaatst.
Die massa-onderdelen zijn toch wat minder uniek.

Op die OS en ook wel die daarna had je echt mega ontzag voor die sprinters en middellange afstandschaatsers, vooral bij de vrouwen geloof ik uit Duitsland en het Oostblok en ook Amerika/Canada, want je was bang dat ze de NL'ers aan gort reden (kan me de namen ff niet meer herinneren). Kan ook zijn dat t als 10-14 jarige zoveel meer indruk op je maakt dan nu.

Mey bij de mannen bv...Blair uiteraard bij de vrouwen. Maar waren nog wel een aantal. Epic times!

Het was toen gewoon zo dat NL altijd top was op alle toernooien behalve op de OS waar de allrounders als Vergeer, Visser, Falko, Hilbert etc altijd klop kregen. Bij de dames kregen ze sowieso altijd al klop. Dat maakte die drie keer goud van Yvonne zo uniek. Is ook nooit meer vertoond nadien en zal ook nooit meer vertoond worden.

Hein was my man ook, hij en Yvonne

Id, Op de OS waren we toen niet het nr. 1 land, maakte het wel specialer en heroïscher
Nu zijn we al heel lang land nr. 1 en zijn we al aan 't berekenen of t 20 of 25 medailles wordt
Jammer dat de concurrentie niet meer zoals toen is...

Gast
geplaatst: vandaag om 04:43 uur

geplaatst: vandaag om 04:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.