Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2022, 11:26 uur
Bij de dames team pursuit lijkt een wissel vd Jong me idd niet verkeerd…alhoewel de eerlijkheid biedt te zeggen dat Wust ook wel heel tam opende hoor. Maar goed, die staat er normaal gesproken wel als het nodig is.
0
geplaatst: 12 februari 2022, 15:42 uur
Wow, fantastische prestatie van Kimberley Bos! 
Nu gauw schakelen naar de BBC voor Wales vs Schotland...

Nu gauw schakelen naar de BBC voor Wales vs Schotland...
0
geplaatst: 12 februari 2022, 19:42 uur
Ik vond het vooral mooi om te zien hoe blij ze was toen duidelijk werd dat ze een medaille te pakken had. De kleur maakte haar niet eens uit. Daar kan menig schaatser een voorbeeld aan nemen.
Wel raar dat ze meteen de medaille kreeg in plaats van bij een uitreiking een dag later.
Wel raar dat ze meteen de medaille kreeg in plaats van bij een uitreiking een dag later.
0
geplaatst: 12 februari 2022, 19:56 uur
harm1985 schreef:
Ik vond het vooral mooi om te zien hoe blij ze was toen duidelijk werd dat ze een medaille te pakken had. De kleur maakte haar niet eens uit. Daar kan menig schaatser en voorbeeld aan nemen.
Ik vond het vooral mooi om te zien hoe blij ze was toen duidelijk werd dat ze een medaille te pakken had. De kleur maakte haar niet eens uit. Daar kan menig schaatser en voorbeeld aan nemen.
Alsof de context niets uitmaakt. Als Bos de eerste drie heats ruim had gewonnen en dan door een heel slechte laatste heat was gezakt naar plek 3 had ze vast wel erg hard gebaald.
0
geplaatst: 12 februari 2022, 20:05 uur
Vandaag mijn eerste stukje winterspelen meegepakt met de skeleton. Waarom iemand besluit dat het een goed idee is om met ruim 100 km/h met je hoofd naar beneden op een sleetje te gaan, ontgaat me echt volkomen, maar als kijksport volstaat het (itt langebaanschaatsen) en toch maar mooi een historische medaille meegepakt 

0
Onweerwolf
geplaatst: 12 februari 2022, 21:45 uur
Rodelen met een doodswens.
Ik kan er maar met moeite naar kijken. Al is het niet zo erg als schoonspringen, daar word ik letterlijk misselijk van.
Ik kan er maar met moeite naar kijken. Al is het niet zo erg als schoonspringen, daar word ik letterlijk misselijk van.
0
geplaatst: 13 februari 2022, 09:11 uur
Met een houten kop op TV kijken naar skiën.
Het lijkt wel Nieuwjaarsdag.
Het lijkt wel Nieuwjaarsdag.
0
geplaatst: 13 februari 2022, 09:18 uur
Onweerwolf schreef:
Al is het niet zo erg als schoonspringen, daar word ik letterlijk misselijk van.
Al is het niet zo erg als schoonspringen, daar word ik letterlijk misselijk van.
Oei, dat is niet goed, misschien eerst maar eens beginnen met Sterren springen.

0
geplaatst: 13 februari 2022, 09:38 uur
Wel curieus interview gisteren van met de schaatsdames. Bertje Maalderink leek wel een boze schoolmeester voor een geschrokken klasje.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 februari 2022, 11:27 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Ik weet niet wat het is maar het klinkt als bekende Nederlanders die zonder koord van een flatgebouw of klif springen. Dat lijkt me dan wel weer wat.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 februari 2022, 11:29 uur
Minneapolis schreef:
Wel curieus interview gisteren van met de schaatsdames. Bertje Maalderink leek wel een boze schoolmeester voor een geschrokken klasje.
Bert Maalderink kan sowieso niet interviewen. Die vent moesten ze jaren geleden al vervangen.
0
geplaatst: 13 februari 2022, 12:20 uur
Bert vindt Bert zelf net ff te belangrijk.
500 meter Short track mannen, prachtige kijksport
500 meter Short track mannen, prachtige kijksport
1
geplaatst: 13 februari 2022, 12:23 uur
Minneapolis schreef:
Bert vroeg nog iets van wie moet jullie op scherp zetten maar Bert dacht (niet eens zo heel) diep van binnen dat hij dat zelf moest zijn.
Ik denk dat Ireen en Irene niet geslapen hebben vannacht omdat ze bang waren dat Bert op de hotelkamerdeur zou gaan bonsen.
0
geplaatst: 13 februari 2022, 12:41 uur
vigil schreef:
Ik denk dat Ireen en Irene niet geslapen hebben vannacht omdat ze bang waren dat Bert op de hotelkamerdeur zou gaan bonsen.
Dat laatste lijkt mij niet zo verstandig als je kijkt naar de diverse berichten in de media onlangs

0
geplaatst: 13 februari 2022, 12:57 uur
(onder voorbehoud van jurybeslissingen)
Jaaaaaa!!!! Superspannend maar eigenlijk ook wel heel overtuigend. Op een paar seconden na steeds aan de leiding.
Jaaaaaa!!!! Superspannend maar eigenlijk ook wel heel overtuigend. Op een paar seconden na steeds aan de leiding.
1
geplaatst: 13 februari 2022, 13:07 uur
Poek schreef:
Op een paar seconden na
Op een paar seconden na
En juist dat maakte deze race zo mooi.
Ik blijf het miraculeus vinden hoe ze elkaar (meestal) zonder problemen weten af te lossen bij deze sport met 4 teams door elkaar.
0
geplaatst: 13 februari 2022, 13:09 uur
Wat een geweldige race vd shorttrack dames, prachtige gouden medaille.
1
geplaatst: 13 februari 2022, 13:16 uur
Ik moet zeggen dat ik shorttrack als (kijk)sport de laatste jaren toch wel omarmd heb. Daar dragen de Nederlandse successen natuurlijk wel aan bij, maar “vroeger (zeg maar zo’n 10 jaar geleden)” vond ik het echt helemaal niks en zag ik het altijd (door onbekendheid vd sport) een beetje als een soort van loterij sport waarin je won als je het meeste geluk had en dat beeld is wel drastisch bijgesteld.
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 februari 2022, 13:26 uur
El Ninjo schreef:
Ik moet zeggen dat ik shorttrack als (kijk)sport de laatste jaren toch wel omarmd heb. Daar dragen de Nederlandse successen natuurlijk wel aan bij, maar “vroeger (zeg maar zo’n 10 jaar geleden)” vond ik het echt helemaal niks en zag ik het altijd (door onbekendheid vd sport) een beetje als een soort van loterij sport waarin je won als je het meeste geluk had en dat beeld is wel drastisch bijgesteld.
Ik ben benieuwd of ik er over 10 jaar net zo over denk.
0
geplaatst: 13 februari 2022, 13:32 uur
Als je er nu maar lol van hebt.
Maar check pagina 78426 van dit topic als je het wilt weten.

1
geplaatst: 13 februari 2022, 14:47 uur
Wat een schitterende gouden medaille van de shorttrackdames! Een bijna perfecte race met de supersprint van Velzeboer als hoogtepunt. Tel daar de geschiedenis van dit team (Van Ruijven) en plezier en teamgevoel dat er afspat bij op en je hebt - wat mij betreft - de mooiste Nederlandse medaille van deze spelen te pakken.
0
geplaatst: 13 februari 2022, 15:06 uur
De knetters. Miho Takagi haalt even 0,3 sec van haar 500m PR af hier 

* denotes required fields.