Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2022, 09:14 uur
Merkx is inderdaad langer dan 20 jaar geleden, maar de dominantie van Pogacar begint daar wel op te lijken, qua veelvraat.
0
geplaatst: 14 maart 2022, 13:42 uur
Edgar18 schreef:
LTJ heeft het (veel) betere team
LTJ heeft het (veel) betere team
Wie??
Team LottoNL-Jumbo was het t/m 2018. Sinds 2019 heten ze Team Jumbo-Visma, afgekort als TJV.
0
geplaatst: 19 maart 2022, 11:46 uur
Niet echt geweldig dat racen in indonesie, veel te warm. Al 1 motor in de fik gevlogen. Maar goed, wel weer een verrassende startopstelling, met Marquez op plek 15.
0
geplaatst: 19 maart 2022, 17:28 uur
Ik heb de voorbereiding niet echt gevolgd, maar voor mij toch best verrassend dat Ferrari zo sterk is. Goede tweede plek voor Verstappen in de startlijst, zin in morgen!
0
geplaatst: 19 maart 2022, 18:09 uur
Eerste Viaplay ervaring was een tegenvaller. De kwalificatie was prima in beeld, maar het programma eromheen vond ik stukken minder dan bij Ziggo.
0
geplaatst: 19 maart 2022, 18:21 uur
Het duocommentaar is wel heel veel prettiger. En geen Jack Plooij is ook een plus, al stelt Stephane Cox dan nietszeggende vragen i.p.v. domme vragen. De voor- en nabeschouwing waren niet echt de moeite waard. Bij Ziggo was dat ook inhoudelijk helemaal niks, maar bracht het af en toe nog leuk entertainment.
Al met al ben ik juist positief over Viaplay. Voor beschouwingen en analyses vind ik mijn weg wel op het interwebs. De race zelf is veel aangenamer.
Al met al ben ik juist positief over Viaplay. Voor beschouwingen en analyses vind ik mijn weg wel op het interwebs. De race zelf is veel aangenamer.
0
geplaatst: 19 maart 2022, 19:43 uur
Teunnis schreef:
Het duocommentaar is wel heel veel prettiger. En geen Jack Plooij is ook een plus, al stelt Stephane Cox dan nietszeggende vragen i.p.v. domme vragen. De voor- en nabeschouwing waren niet echt de moeite waard. Bij Ziggo was dat ook inhoudelijk helemaal niks, maar bracht het af en toe nog leuk entertainment.
Kox is wel prettiger om naar te kijken. Wat de nietszeggende vragen betreft; die coureurs draaien toch maar een standaard verhaaltje af, ongeacht de vraag.
Commentaar vind ik prima, goed op elkaar ingespeeld duo, Tom Coronel is beter te pruimen dan bij Ziggo, Albers is wat saai. Brantsen doet het prima, maar het format mag wel wat meer sjeu krijgen.
Hakkinen en Coulthard voegen maar weinig toe.
En dat het 720p is ipv 4K is teleurstellend.
Wat de sport zelf betreft, mooi dat Ferrari weer meedoet en ze aan elkaar gewaagd zijn. Jammer voor Russell dat Mercedes 7 tiende te kort komt, maar verfrissend dat ze eens niet vooraan rijden.
Haas en Alfa in Q3, wie had dat verwacht of dat McLaren zo door de mand zou vallen?
Wordt hopelijk een mooi seizoen.
0
geplaatst: 20 maart 2022, 13:09 uur
Nou van mij mogen ze indonesie wel weer schrappen, wat heb je er aan als races ingekort worden door de hitte.
Wel knap van Oliviera, die pakt zo nog wel eens een overwinning mee. Marquez weer eens gevallen, nu al in de warming up, en daardoor weer een hersenschudding, ik moet nog zien hoe lang dit nog verantwoord is. Vind het wel jammer om te zien, was echt de opvolger van Rossi qua talent, niet qua populariteit. Maar het is wel een beetje over met hem vrees ik.
Wel knap van Oliviera, die pakt zo nog wel eens een overwinning mee. Marquez weer eens gevallen, nu al in de warming up, en daardoor weer een hersenschudding, ik moet nog zien hoe lang dit nog verantwoord is. Vind het wel jammer om te zien, was echt de opvolger van Rossi qua talent, niet qua populariteit. Maar het is wel een beetje over met hem vrees ik.
0
geplaatst: 20 maart 2022, 17:53 uur
Laat Ferrari dit jaar maar wat races winnen. Mooi team en sterke drivers.
0
geplaatst: 20 maart 2022, 21:03 uur
trebremmit schreef:
Niet best bij Red Bull.
Niet best bij Red Bull.
Benzinepomp is een standard part, dat alle teams hetzelfde hebben. Het ontwerp is minder bestand tegen hitte dan gedacht, en doordat de auto's elkaar beter kunnen volgen, is hij te warm geworden.
Qua tempo zit het wel goed. Zonde van de 26 punten. Maar er is nog niks verloren. Ze staan er beter voor dan Mercedes.
0
geplaatst: 21 maart 2022, 17:50 uur
Zorgwekkend nieuws m.b.t. Sonny Colbrelli, zou na de sprint in de Ronde van Catalonië in elkaar zijn gezakt en buiten bewustzijn zijn geraakt. Na hartmassage zou hij wel weer terug bij bewustzijn zijn maar een definitief statement is er nog niet (of heb ik gemist) . 

0
geplaatst: 22 maart 2022, 08:12 uur
harm1985 schreef:
wie had dat verwacht of dat McLaren zo door de mand zou vallen?
wie had dat verwacht of dat McLaren zo door de mand zou vallen?
Daar baal ik eigenlijk wel enorm van ja, ook in de race waren ze compleet nergens te bekennen. Had juist een kleine hoop dat zowel McLaren als Ferrari voorin mee zouden doen. Gelukkig weten Haas en Alfa Romeo wel weer mee te doen.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 maart 2022, 11:07 uur
Trolbericht en reacties daarop verwijderd.
1
geplaatst: 25 maart 2022, 19:08 uur
MvdP en WvA beiden met een mooi nummer vandaag.
Erg benieuwd naar volgend weekend.
Erg benieuwd naar volgend weekend.
1
geplaatst: 25 maart 2022, 21:29 uur
Allebei op tijd in absolute topvorm lijkt het
Dat belooft inderdaad veel voor volgende week
Dat belooft inderdaad veel voor volgende week
0
geplaatst: 26 maart 2022, 13:46 uur
Zat gisteren Race Café te kijken, nog steeds een leuk programma, al spoel ik het onderonsje met Jack Plooij en Gunter Steiner standaard door. Maar er kwam ook een stukje samenvatting met commentaar van Olav Mol voorbij, de ergernismeter sloeg gelijk op tilt, dat geschreeuw en kinderachtige taalgebruik. Nee ik ben er niet rouwig om dat Viaplay hem gepasseerd heeft.
0
geplaatst: 26 maart 2022, 13:49 uur
Wordt een spannende race, afwachten of de safetycar ook ingezet wordt met een raketaanval.
0
geplaatst: 26 maart 2022, 17:32 uur
Bij de F2 moest er twee keer een SC en één VSC aan te pas komen en reed Hauger de pitstraat door, terwijl die dicht was, nadat de wedstrijdleiding eerst had gezegd dat de SC door de pits ging, weg overwinning. Al met al een ronde of 3 normaal geracet.
0
geplaatst: 27 maart 2022, 18:52 uur
Voor de fans, grand prix radio doet live verslag met Olav Mol ( ziggo kanaal 861)
0
geplaatst: 27 maart 2022, 19:05 uur
Max deed nog eerst een stukje free style met Sean Garnier 
https://twitter.com/redbullracing/status/1508117139475021826?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1508121058217545732%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es3_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalprimeur.nl%2Fnieuws%2F1023698%2Fbuitenspel-psv-presenteert-max-verstappen-als-first-transfer-2022-2023.html

https://twitter.com/redbullracing/status/1508117139475021826?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1508121058217545732%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es3_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalprimeur.nl%2Fnieuws%2F1023698%2Fbuitenspel-psv-presenteert-max-verstappen-als-first-transfer-2022-2023.html
0
geplaatst: 28 maart 2022, 07:52 uur
gigage schreef:
Voor de fans, grand prix radio doet live verslag met Olav Mol ( ziggo kanaal 861)
Nee dank je. Commentaar op Viaplay is veel deskundiger en vooral minder geschreeuw en kinderachtig taalgebruik. En geen Jack Plooij.
Maar goed, wat een race. Zo moeten ze zijn.
Zou Ricciardo al spijt hebben van zijn vertrek bij Red Bull. Niet alleen heeft McLaren een langzame auto, de Mercedes motor lijkt ook nog eens de zwakste van het veld. Kan toch geen toeval zijn dat McLaren, Aston en Williams achterin te vinden zijn.
En dan te bedenken dat McLaren in 2017 afscheid nam van Honda en na de scheiding met Renault, Red Bull op Honda aangewezen was omdat Mercedes en Ferrari niet wilden leveren. Karma.
Wel sneu voor Russell en Norris.
Zou zomaar eens kunnen dat Hamilton voor het eerst in zijn carrière geen race wint dit jaar. De 8e titel is alvast ver weg, zonder SC was hij gisteren op een ronde gezet en Russell op bijna een minuut.
* denotes required fields.