Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
3
BrotherJohn
geplaatst: 1 juli 2022, 12:33 uur
Ook nog geen Wimbledon-koorts terwijl we toch al twee klasbakken in de derde ronde hebben staan, ik ben geen tennisvolger maar die twee jonge gasten (Tim en Botic) kunnen aardig tennissen wat ik er van zag.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 13:51 uur
Rond een uur of vijf de eerste druppels.
Van Rijthoven door in straight sets! De volgende ronde waarschijnlijk tegen Djokovic.
Van Rijthoven door in straight sets! De volgende ronde waarschijnlijk tegen Djokovic.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 14:05 uur
VDP droog en Ganna/Van Aert regen?
Kon wel eens interessant worden, die startvolgorde
1
geplaatst: 1 juli 2022, 14:40 uur
Poek schreef:
Sneu voor hem dat er geen punten voor de ranglijst zijn te verdienen dit jaar. Hij staat op de drempel van de top 100.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 15:14 uur
johan de witt schreef:
Het regent blijkbaar al volop nu in Kopenhagen....allemaal in de regen dus....hopelijk geen nare valpartijen voor de klassementsrenners zoals een aantal jaren geleden met Valverde.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 15:19 uur
Die gaan geen risico nemen in elk geval.
Het zal voor een durfal zijn.
Het zal voor een durfal zijn.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 15:27 uur
Wie is de Max Verstappen van het peloton als het op rijden in de regen aankomt? 

1
geplaatst: 1 juli 2022, 15:31 uur
Je zou zeggen iemand die ook graag in de blubber rijdt in de winter 

0
geplaatst: 1 juli 2022, 17:29 uur
Mooie top-10, eigenlijk allemaal naar behoren gepresteerd, en onder redelijk gelijke omstandigheden, al leek het tweede gedeelte wat beter erbij te liggen dan in het begin.
Benieuwd of iemand zich daar nog tussen kan fietsen.
Benieuwd of iemand zich daar nog tussen kan fietsen.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 21:17 uur
GrafGantz schreef:
Sneu voor hem dat er geen punten voor de ranglijst zijn te verdienen dit jaar. Hij staat op de drempel van de top 100.
(quote)
Huh, hoezo dat dan?
2
BrotherJohn
geplaatst: 1 juli 2022, 22:31 uur
Geen rankingpunten voor Wimbledon na weren Russen en Belarussen - nos.nl. Doordat sommige spelers wel punten gaan verliezen komt hij waarschijnlijk wel in de Top-100. En sneu is het natuurlijk niet letterlijk, die gast heeft de tijd van zijn leven!
2
geplaatst: 1 juli 2022, 23:24 uur
Geen punten op Wimbledon
Als het voor iemand zuur is dat er bij deze editie van Wimbledon vanwege het weren van de Russen geen punten voor de wereldranglijst kunnen worden verdiend, is het wel voor Tim van Rijthoven. Hij staat op plek 104 en was normaal gesproken door zijn zeges al de top-100 ingeschoten.
"Het is balen dat ik geen punten pak", zegt hij daarover. "Anders was ik nu al naar de 85ste plek geklommen. Maar, ook al waren er nooit punten te verdienen hier, dan nog zou ik dit toernooi ieder jaar spelen."
Als het voor iemand zuur is dat er bij deze editie van Wimbledon vanwege het weren van de Russen geen punten voor de wereldranglijst kunnen worden verdiend, is het wel voor Tim van Rijthoven. Hij staat op plek 104 en was normaal gesproken door zijn zeges al de top-100 ingeschoten.
"Het is balen dat ik geen punten pak", zegt hij daarover. "Anders was ik nu al naar de 85ste plek geklommen. Maar, ook al waren er nooit punten te verdienen hier, dan nog zou ik dit toernooi ieder jaar spelen."
0
geplaatst: 2 juli 2022, 16:48 uur
Botic ook door.
Ondertussen is het nat in Silverstone, zijn alweer de nodige verrassingen, zoals Latifi in Q3.
Ondertussen is het nat in Silverstone, zijn alweer de nodige verrassingen, zoals Latifi in Q3.
1
geplaatst: 2 juli 2022, 18:44 uur
0
geplaatst: 3 juli 2022, 07:26 uur
Het zou me niet eens verbazen als Djokovic ook voor de bijl gaat.
0
geplaatst: 3 juli 2022, 09:20 uur
harm1985 schreef:
Botic ook door.
Botic ook door.
Het was inderdaad best een interessante qualifying. Alleen vind ik het nogal frustrerend om te zien dat Norris met deze auto zit opgescheept. Niet dat deze zo slecht is als aan het begin van het jaar maar er zit gewoon meer in voor die knul. Buiten het geld om is het onbegrijpelijk om zo'n lange deal met een team te sluiten.
0
geplaatst: 3 juli 2022, 09:35 uur
Vind het wel logisch hoor. McLaren heeft de potentie en Ferrari, Mercedes en Red Bull hadden hun posterboy al binnen. Leclerc, Russell en Verstappen gaan echt nog wel zo’n vijf jaar bij hun team blijven.
Voeg daar aan toe dat McLaren echt een uniek team is, onder andere qua sfeer binnen het team, wat waarschijnlijk heel prettig aanvoelt voor Norris. Ik denk dat ik dezelfde keuze had gemaakt.
Voeg daar aan toe dat McLaren echt een uniek team is, onder andere qua sfeer binnen het team, wat waarschijnlijk heel prettig aanvoelt voor Norris. Ik denk dat ik dezelfde keuze had gemaakt.
0
geplaatst: 3 juli 2022, 09:49 uur
Goed punt. Het is verreweg het meest rock en roll van alle teams inderdaad. Zak Brown is ook een erg toffe kerel.
0
geplaatst: 3 juli 2022, 11:21 uur
Norris en Russell zijn ook nog erg jong. Niet iedereen wordt op hun 24e kampioen. Mansell pas op zijn 39e.
0
geplaatst: 3 juli 2022, 21:49 uur
Knotsgekke race in Engeland vandaag. Jammer va de schade aan Verstappen's auto, anders had hij het veld opgerold vandaag. Maar de schade bleef beperkt dankzij de tactici van Ferrari.
0
geplaatst: 3 juli 2022, 22:44 uur
harm1985 schreef:
Knotsgekke race in Engeland vandaag. Jammer va de schade aan Verstappen's auto, anders had hij het veld opgerold vandaag. Maar de schade bleef beperkt dankzij de tactici van Ferrari.
Waanzinnige race inderdaad. Beste van het seizoen tot nu toe.
0
geplaatst: 4 juli 2022, 15:04 uur
Ik heb er niet zo heel veel aan toe te voegen, wat een race inderdaad. Geen moment saai!
En wat een beelden ook van Zhou die even 200m op zijn kop glijdt, tussen een hek en de bandenstapel komt te hangen en een uur later alweer interviews staat te geven.
En wat een beelden ook van Zhou die even 200m op zijn kop glijdt, tussen een hek en de bandenstapel komt te hangen en een uur later alweer interviews staat te geven.
0
geplaatst: 5 juli 2022, 17:41 uur
Ik wist het al, maar het werd vandaag maar weer eens bevestigd.
Allemachtig, wat is die Wout van Aert toch een fantastische wielrenner! Tuurlijk wordt hij geholpen door zijn ploeg, maar als je ziet hoe hij het afmaakt.
Allemachtig, wat is die Wout van Aert toch een fantastische wielrenner! Tuurlijk wordt hij geholpen door zijn ploeg, maar als je ziet hoe hij het afmaakt.

* denotes required fields.