Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 5 juli 2022, 17:58 uur
Jasper Philipsen 
Nederland-België 2-2 nu.
Ik kijk vooral uit naar de dag van morgen

Nederland-België 2-2 nu.
Ik kijk vooral uit naar de dag van morgen

0
geplaatst: 6 juli 2022, 18:00 uur
Titmeister schreef:
Verrassing van de Tour wordt Neilson Powless, die zit per ongeluk een paar keer in de goede waaier en gaat dan meedoen voor een plek in de top 5.
Verrassing van de Tour wordt Neilson Powless, die zit per ongeluk een paar keer in de goede waaier en gaat dan meedoen voor een plek in de top 5.
Nou, maak van die waaier kopgroep en het eerste gedeelte van de voorspelling komt iig uit
jammer dat ik hem desondanks niet heb opgesteld in mijn Scorito 
Ook erg jammer dat Taco hem net niet pakt, was hem gegund. Verder de verwachte chaos, al valt de schade mee, behalve voor Roglic, O'Connor en Haig. Ben benieuwd of we nu Roglic gaan zien aanvallen in de bergen, is normaal niet echt zijn ding.
0
geplaatst: 6 juli 2022, 18:08 uur
vigil schreef:
Haig zelfs afgestapt
Haig zelfs afgestapt
Ja, die heeft niet bepaald een gelukkige verhouding met de eerste Tourweek...
0
geplaatst: 6 juli 2022, 19:37 uur
vigil schreef:
Haig zelfs afgestapt
Haig zelfs afgestapt
Ik denk dat het met Caleb Ewan ook wel een keer gebeurd is.
0
geplaatst: 6 juli 2022, 20:21 uur
Ik vraag me af hoe lang Van der Poel nog in de Tour zal blijven. Ik zie hem spoedig al in de remmen knijpen. Die kan niet doen wat ie wil en dan is de lol er voor hem al snel af, tenzij ie er nog "doorheen komt".
0
geplaatst: 6 juli 2022, 20:41 uur
Ja, denk het ook, vooralsnog maakt hij niet de juiste of in elk geval niet de meest gelukkige keuzes qua seizoensplanning.
0
geplaatst: 7 juli 2022, 12:45 uur
Matthieu heeft het in de beginfase al moeilijk deze etappe....het zou mij niet verbazen dat hij vandaag al afstapt.
0
geplaatst: 7 juli 2022, 13:05 uur
Ja na deze etappe is er voor hem ook niet veel meer te winnen. Al met al een volledig mislukte Tour.
Maar het zij hem vergeven na het geweldige voorjaar.
Maar het zij hem vergeven na het geweldige voorjaar.
1
geplaatst: 7 juli 2022, 13:12 uur
Ik denk dat hij zich wellicht verkeken heeft op z'n eerste volledige grote ronde (en hoe hij daar in de Giro af en toe tekeer ging) en wat dat van z'n lichaam heeft gevergd heeft...en dat 2 grote rondes top zijn en erin vliegen bijna niet meer mogelijk is in het moderne wielrennen.... maar goed, van de andere kant kan het ook zomaar zijn dat hij toch al iets (Corona?) onder de leden heeft waardoor hij niet meekan.
0
geplaatst: 7 juli 2022, 13:37 uur
Ik denk dat eerste. Dit is pas zijn derde grote ronde, maar wel al zijn tweede dit jaar. Hij had beter de Giro niet uit kunnen rijden en dan op tijd middels een goede voorbereiding klaar zijn voor de Tour.
Maar goed, hij zal volgend jaar sterker dan ooit terugkeren.
Maar goed, hij zal volgend jaar sterker dan ooit terugkeren.
0
geplaatst: 7 juli 2022, 15:21 uur
Hij had vanwege zijn rug ook maar een hele beperkte voorbereiding in de winter. En een smalle basis is een recept voor vroeg op zijn.
0
geplaatst: 7 juli 2022, 16:26 uur
johan de witt schreef:
Wat is Van Aert aan het doen!?
Wat is Van Aert aan het doen!?
Straks een paar km voor de streep nog een keer ontsnappen!
0
geplaatst: 8 juli 2022, 13:12 uur
Gaat Matthieu vandaag het einde van de etappe halen? Of stapt hij maandag op de rustdag uit de Tour?
0
geplaatst: 8 juli 2022, 18:18 uur
Mathieu alweer een stuk beter vandaag, misschien morgen een kans om eens met een vlucht mee te gaan.
Heerlijk duel tussen Pogacar en Vingegaard vandaag. Vingegaard lijkt Pogacar bergop redelijk aan te kunnen, benieuwd of hij hem pijn kan doen op de langere klimmen.
Heerlijk duel tussen Pogacar en Vingegaard vandaag. Vingegaard lijkt Pogacar bergop redelijk aan te kunnen, benieuwd of hij hem pijn kan doen op de langere klimmen.
0
geplaatst: 8 juli 2022, 18:48 uur
starbright boy schreef:
En eindigt in 1 etappe bij de eerste 50. Hij wordt een vlakke rit 46e.
En eindigt in 1 etappe bij de eerste 50. Hij wordt een vlakke rit 46e.
Tot nu toe inderdaad geen top 50, maar vandaag een nette 41e plek!
0
geplaatst: 12 juli 2022, 13:55 uur
Pogacar verliest weer een ploegmaat aan C19.
Zou zonde zijn als de Tour zo beslist zou worden.
Zou zonde zijn als de Tour zo beslist zou worden.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 14:28 uur
Ja, en ook Majka test positief maar die mag blijkbaar toch in koers blijven.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 14:36 uur
Ja, die is wel echt onmisbaar.
Maar uitstel van executie lijkt me, plus riskant.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 14:44 uur
johan de witt schreef:
Terwijl Pogačar zelf zei dat ie de koers zou verlaten, zelfs in het geel, als ie positief voor COVID zou testen. Raar dat z'n meesterknecht wel in koers blijft. Hij zal zich toch zo langzamerhand ook zorgen gaan maken.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 14:48 uur
Zonder ploegmaats wordt het sowieso niet te controleren.
Dan kunnen Jumbo en Ineos hun 2e en 3e man op pad sturen.
Dan kunnen Jumbo en Ineos hun 2e en 3e man op pad sturen.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 18:34 uur
Mwoah, de bergetappes die er toe doen zijn zo zwaar, dat de beste klimmer zal winnen. En dat is zonder gekkigheid Pogačar. Zelfs zonder ploeggenoten zie ik hem nog als favoriet. Maar wellicht dat er nog een stunt valt uit te halen op een onverwachts moment. De kansen op COVID voor Pogi worden ook groter en groter als het blijkbaar binnen het team circuleert.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 19:29 uur
Ja en dan? Die laten ze dan toch gewoon rijden mocht het gat te groot worden zijn er wel andere teams die hun Top 10 plek in gevaar zien en gaan rijden. Pogi hoeft enkel onze Deense vriend van Jumbo in de gaten te houden.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 19:53 uur
Tot nu toe is dat eerder andersom 
Maar ze hebben met Roglic, of Yates en Thomas natuurlijk wel de mogelijkheid om aan te vallen.
De vraag is of ze dat aandurven. Morgen en donderdag zijn de uitgelezen mogelijkheden.

Maar ze hebben met Roglic, of Yates en Thomas natuurlijk wel de mogelijkheid om aan te vallen.
De vraag is of ze dat aandurven. Morgen en donderdag zijn de uitgelezen mogelijkheden.
* denotes required fields.