MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
harm1985 schreef:
Magistrale zege van Groenewoud en sterke pole van Verstappen, en dat in een auto die afgesteld is op race pace...

Mooi ook die teamspirit bij de dames massastart schaatsen.. (ahum)..

Femke Bol flikt het wederom, nu op het EK, met Lieke Klaver in haar kielzog. Wie had 10 jaar gelden kunnen vermoeden dat Nederlanders zo'n hoofdrol zouden gaan spelen bij de sport der sporten? Erg indrukwekkend.

Minneapolis schreef:

Mooi ook die teamspirit bij de dames massastart schaatsen.. (ahum)..

Tja dat was toch wel bijzondere TV , maar Schouten heeft " nog" geen goud en dat zit duidelijk niet lekker.

Rudi S schreef:
(quote)

Tja dat was toch wel bijzondere TV , maar Schouten heeft " nog" geen goud en dat zit duidelijk niet lekker.

Heel apart zelfs. Ik snap de teleurstelling en het egoïstische wel bij individuele sporters, maar met een beetje karakter moet je ten minste even een handje kunnen geven toch? Het interviewtje met de 3 dames daarvoor bij die diskwalificatie was ook al een beetje vreemd.

En dat is 1. Hopelijk wordt de rest van het seizoen wel wat spannender.

Wel knap van Irene Schouten, ze was net eerder bij de finish dan Max Verstappen.

Hoeft niet hoor. Mercedes kan nog wel een extra lesje nederigheid gebruiken.

Wat liep Ferrari weer te prutsen zeg.

Op de schaatsbaan een majestueuze zege van Schouten die een PR rijdt.

Tidalwave
Niet live F1 gekeken, voor 't eerst in 7 jaar tijd; samenvatting gezien om 18:10 op NPO1.

Ga beslist géén abonnement nemen in deze tijden van extreme inflatie; zo belangrijk is F1 niet.

Genoeg andere sporten 'for free' op TV te volgen.

F1 inmiddels een verdienmodel geworden voor streamingsdiensten - doe ik niet aan mee.

BrotherJohn
Tidalwave schreef:
Niet live F1 gekeken, voor 't eerst in 7 jaar tijd; samenvatting gezien om 18:10 op NPO1.

Ga beslist géén abonnement nemen in deze tijden van extreme inflatie; zo belangrijk is F1 niet.

Genoeg andere sporten 'for free' op TV te volgen.

F1 inmiddels een verdienmodel geworden voor streamingsdiensten - doe ik niet aan mee.

Dat hoeft ook niet, ik heb ook geen abonnement en kijk F1 sinds vorig seizoen bij SRF (Zwitserse nationale tv via een vpn). Duitse commentaar is prima te verstaan. Ik heb dan vaak toch wel audio van Olav Mol erbij (grandprixradio.nl), Jack Plooij krijg je er dan helaas wel gratis bij. De voor- en napret bij Ziggo Sport vind ik wel prima.

trebremmit schreef:
En dat is 1. Hopelijk wordt de rest van het seizoen wel wat spannender.

Ik reken er niet op. Ferrari lijkt niet echt mee te komen en Mercedes/Aston Martin zitten er toch wel achter. Maargoed, het is een lang seizoen dus laten we het hopen.

Tidalwave
BrotherJohn schreef:
(quote)

Dat hoeft ook niet, ik heb ook geen abonnement en kijk F1 sinds vorig seizoen bij SRF (Zwitserse nationale tv via een vpn). Duitse commentaar is prima te verstaan. Ik heb dan vaak toch wel audio van Olav Mol erbij (grandprixradio.nl), Jack Plooij krijg je er dan helaas wel gratis bij. De voor- en napret bij Ziggo Sport vind ik wel prima.

Prachtig! Ik ga jouw manier om F1 te kunnen kijken ook eens uitproberen (heb ook n goeie tip om alle serie/movie streamingsdiensten te kunnen zien (met NL ondertiteling) 'for free',
maar dat doe ik hier maar niet.

Als ik offshore Viaplay niet aan de praat kreeg (wij hadden twee soorten Wi-Fi, waarvan de snelste en Engelse provider was) dan keken we via hesgoal. Je had dan toegang tot de Nederlandse en de sky stream.

Thuis wel gewoon Viaplay. Heb jaren gratis F1 gekeken desnoods via de Duitser, Belg of BBC, dus die 15 euro heb ik er wel voor over. Van inflatie heb ik nog geen last.

Ik vind het commentaar prima, Olav Mol is zwaar over de houdbaarheidsdatum heen en schreeuwt te veel, Jack Plooij heb ik altijd al irritant gevonden en die kerel van de NOS klinkt als een opgewarmde dooie. Voor en nabeschouwing pik ik meestal wel mee, op Viaplay, en dan kijk ik de nabeschouwingen van Ziggo daarna ook nog. En op YouTube de highlights op het F1 kanaal.

Mooie overwinningen vandaag van Roglic (na een lange blessure) en Kooij (zijn belangrijkste tot nu toe).

Pogacar is wel klaar voor de Tour

Danny Nelissen is sws wel klaar

Van der Poel

Eindelijk een opvolger van Hennie Kuiper.

Mathieu, wat een klasbak!

Ook nog het Poggio-record!

Ai, problemen voor Verstappen! Zou het morgen dan weer eens een leuke race worden?

Jazper schreef:
Ai, problemen voor Verstappen! Zou het morgen dan weer eens een leuke race worden?

Die jongen heeft een uitdaging nodig..

Zo, Marquez is het seizoen niet goed begonnen, wat reed die slecht zeg. Bagnaia wel sterk en Vinales lijkt het beter te doen bij aprilia. Ducati verder wel oppermachtig.

Tidalwave
Niemand nog iets gepost over de wielerwedstrijd Gent-Wevelgem?

Bij deze: mooie finish van Van Aert en ploegmaat Laporte; na lange duo-vlucht met z'n 2en bij de finish - 'veelvraat' Van Aert geeft de zege aan Laporte die vorig jaar 2e werd.

Veelvraat bedoel ik niet negatief.

De beste 2 voor ééndaagse wedstrijden zijn nog steeds Van Aert en Van der Poel; met Pogacar als goede navolger.
Bij meerdaagse koersen zijn het Pogacar, Evenepoel, Roglic en Vingegaard die de hoogste ogen kunnen gaan gooien; runners up dit seizoen, of anderen die verrassend hoge ogen kunnen gaan gooien? Dit fluctueert imo per seizoen de laatste jaren.

BrotherJohn
trebremmit schreef:
Zo, Marquez is het seizoen niet goed begonnen, wat reed die slecht zeg. Bagnaia wel sterk en Vinales lijkt het beter te doen bij aprilia. Ducati verder wel oppermachtig.

Hoogtepunt van de race die inhaalactie binnendoor van Zarco in een van de laatste bochten.

Tidalwave schreef:
Niemand nog iets gepost over de wielerwedstrijd Gent-Wevelgem?

Bij deze: mooie finish van Van Aert en ploegmaat Laporte; na lange duo-vlucht met z'n 2en bij de finish - 'veelvraat' Van Aert geeft de zege aan Laporte die vorig jaar 2e werd.

Veelvraat bedoel ik niet negatief.

De beste 2 voor ééndaagse wedstrijden zijn nog steeds Van Aert en Van der Poel; met Pogacar als goede navolger.
Bij meerdaagse koersen zijn het Pogacar, Evenepoel, Roglic en Vingegaard die de hoogste ogen kunnen gaan gooien; runners up dit seizoen, of anderen die verrassend hoge ogen kunnen gaan gooien? Dit fluctueert imo per seizoen de laatste jaren.

Pogačar, Roglič, Evenepoel, Van Aert en Van der Poel zijn zulke gigantische talenten, dat de rest er totaal niet aan te pas komt*. Al een tijdje niet. Vingegaard is wat meer een vraagteken, natuurlijk al een paar keer heel goed, maar ook een aantal keer helemaal niet zo spectaculair gebleken. Alle andere renners moeten een gigantisch goeie vorm hebben om een beetje in de buurt te kunnen blijven, laat staan van ze winnen. Ik zie het dit jaar wel gebeuren dat alle grote rondes en monumenten door genoemde heren gewonnen wordt.

* Het kan natuurlijk dat er een aantal van de megatalenten zich aansluit op dit niveau (denk aan Ayuso of L. Martinez).

Wat een gestuntel van de FIA weer. Wie maken ze hier nou blij mee? Pastri?

Alpine in ieder geval niet; twee auto's stuk en 0 punten.

Nou ja, de juiste man heeft in ieder geval gewonnen.

Teunnis schreef:
(quote)

Pogačar, Roglič, Evenepoel, Van Aert en Van der Poel zijn zulke gigantische talenten, dat de rest er totaal niet aan te pas komt*. Al een tijdje niet. Vingegaard is wat meer een vraagteken, natuurlijk al een paar keer heel goed, maar ook een aantal keer helemaal niet zo spectaculair gebleken. Alle andere renners moeten een gigantisch goeie vorm hebben om een beetje in de buurt te kunnen blijven, laat staan van ze winnen. Ik zie het dit jaar wel gebeuren dat alle grote rondes en monumenten door genoemde heren gewonnen wordt.

* Het kan natuurlijk dat er een aantal van de megatalenten zich aansluit op dit niveau (denk aan Ayuso of L. Martinez).

Misschien dat Egan Bernal ooit weer kan aansluiten.

Pogi, wat sterk!

Jammer dat van der Poel 'm op het einde niet meer kon bijhouden. Maar in ieder geval een meer dan terechte winnaar van een vermakelijke koers!

Prachtige koers gezien!

Sterkste man in koers, vooral op de klimmetjes veruit de beste. Van der Poel prima gereden, hopelijk nog genoeg over voor volgend weekend.

Uniek, een Tourwinnaar die ook de Ronde wint.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:03 uur

geplaatst: vandaag om 13:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.