MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Ja het is best wel een qutsport soms. Hopeljk valt het relatief mee en haalt Vingegaard de Tour.

Op VdP en Pogi na hebben zowat alle wereldtoppers al flink veel pech gekend dit jaar.

Sleutelbeen en paar ribben gebroken, Vingegaard.

johan de witt schreef:
Sleutelbeen en paar ribben gebroken, Vingegaard.

En een klaplong en een longkneuzing. Einde Tdf?

Is nog bijna 3 maanden. Begint ook gelijk zwaar.
Maar goed, je weet niet hoe snel hij herstelt.

johan de witt schreef:
Het was in elk geval zinloos/kansloos, zelfde geldt voor Visma. Benieuwd wat ze volgende week verzinnen.
Er staat geen maat op deze MvdP.

En nog steeds niet, zoals verwacht. Wat een fenomeen!

Het was een weinig spannende sportdag met Max, Mathieu en Minteh...

Ja, eigenlijk allemaal precies zoals verwacht.
Waar blijven de verrassingen

Viel me nog mee 6-0, geen goals laatste half uur...
Deze post mag vast, want het was duidelijk (geen voetbal) wat 1 ploeg liet zien... en anders ga ik wel 't schip in...

Zolang je maar niet met voorkennis dingen doet

Waar een dickpic niet allemaal voor kan zorgen...

Neil Robertson verslikt zich in de kwalificatie en is er niet bij Verrassend w.m.b. en ook wel jammer.

Vanaf zaterdag weer wk snooker!!!!

Ondertussen bungelt Zonta van den Goorbergh nog steeds rond de 15e plek rond in zijn 3e seizoen.

Die had beter in de moto3 kunnen beginnen, maar ze hadden het nogal hoog in de bol.

Chaos troef overal...

Djoko gaat na zijn wedstrijd tegen de vlakte nadat een fles tegen zijn hoofd is gegooid.

vigil schreef:
Chaos troef overal...

Djoko gaat na zijn wedstrijd tegen de vlakte nadat een fles tegen zijn hoofd is gegooid.

Toch niet door Joost gegooid he?

T zou me niets verbazen!

vigil schreef:
Chaos troef overal...

Ben geen groot Djoko-fan, maar dit is hilarisch

Djokovic kijkt wel uit na fles-incident: tennisser zet handtekeningen met helm op - nos.nl

Puck Pieterse

Demi Vollering

Gretz schreef:
Puck Pieterse

Demi Vollering
En Kooijtje!

trebremmit schreef:
Die had beter in de moto3 kunnen beginnen, maar ze hadden het nogal hoog in de bol.

Dit weekend niet veel beter. Veijer 3e, Zonta na een val 25e.

Marquez in de motogp 2e. Dat gaat de goede kant op!

En Veijer derde in de wk stand!

Marquez gaat ook goed inderdaad, maar Martin is ook erg goed.

Mooie overwinning op Rolland Garros van Rus tegen de.terug gekeerde toenmalig topspeelster Kerber. Voor beide waarschijnlijk niet hun meest ideale loting voor een 1ste Ronde. Rus was op alle fronten net wat beter dan de voormalig grandslam winnares en nummer 1 van de wereld.

6-4.en 6-3
Mooie pot!

vigil schreef:
Voor beide waarschijnlijk niet hun meest ideale loting voor een 1ste Ronde.
Ik volg het tennis niet zo, en zeker het vrouwentennis niet, maar waarom was dit geen fijne loting voor Kerber? Rus in normaliter toch niet zo'n hoogvlieger? Toen ik het las vandaag dacht ik in ieder geval, wat een knappe overwinning van Rus. Maar wellicht is Kerber niet meer wat het ooit geweest is.

Kerber is op dit moment #232 van de wereld (ze was er anderhalf jaar uit wegens zwangerschap). Rus wordt met het jaar beter en staat op dit moment in de top-50. Desalniettemin hadden ze beiden natuurlijk nog veel slechter kunnen loten als ongeplaatste spelers.

Edgar18 schreef:
(quote)
Ik volg het tennis niet zo, en zeker het vrouwentennis niet, maar waarom was dit geen fijne loting voor Kerber? Rus in normaliter toch niet zo'n hoogvlieger? Toen ik het las vandaag dacht ik in ieder geval, wat een knappe overwinning van Rus. Maar wellicht is Kerber niet meer wat het ooit geweest is.

Rus is de nummer 50 van de wereld, ze had dus veel lagere kunnen loten bij een ongeplaatste speelster. Ook hoger natuurlijk en dat was dan nog minder ideaal geweest

Verrast me dat Rus de nummer vijftig is. Ik wist niet dat er een Nederlandse zo hoog staat op de ranglijst.

En ondertussen gaat Martin toch niet naar het Ducati fabrieksteam, maar gaat Marquez in zijn plaats nadat hij zei niet naar Pramac te willen ondanks dat ze daar ook GP25's krijgen volgend jaar. Martin gaat nu naar Aprilia.

En in de F1 heeft Ocon de zak gekregen. Aan het eind van het jaar gaat hij weg bij Alpine.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.