Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2024, 17:39 uur
Ja het is best wel een qutsport soms. Hopeljk valt het relatief mee en haalt Vingegaard de Tour.
0
geplaatst: 4 april 2024, 17:40 uur
Op VdP en Pogi na hebben zowat alle wereldtoppers al flink veel pech gekend dit jaar.
0
geplaatst: 5 april 2024, 13:15 uur
johan de witt schreef:
Sleutelbeen en paar ribben gebroken, Vingegaard.
Sleutelbeen en paar ribben gebroken, Vingegaard.
En een klaplong en een longkneuzing. Einde Tdf?
0
geplaatst: 5 april 2024, 16:26 uur
Is nog bijna 3 maanden. Begint ook gelijk zwaar.
Maar goed, je weet niet hoe snel hij herstelt.
Maar goed, je weet niet hoe snel hij herstelt.
0
geplaatst: 7 april 2024, 16:54 uur
johan de witt schreef:
Het was in elk geval zinloos/kansloos, zelfde geldt voor Visma. Benieuwd wat ze volgende week verzinnen.
Er staat geen maat op deze MvdP.
Het was in elk geval zinloos/kansloos, zelfde geldt voor Visma. Benieuwd wat ze volgende week verzinnen.
Er staat geen maat op deze MvdP.
En nog steeds niet, zoals verwacht. Wat een fenomeen!
0
geplaatst: 7 april 2024, 17:39 uur
Het was een weinig spannende sportdag met Max, Mathieu en Minteh...
0
geplaatst: 7 april 2024, 17:50 uur
Ja, eigenlijk allemaal precies zoals verwacht.
Waar blijven de verrassingen
Waar blijven de verrassingen

6
geplaatst: 7 april 2024, 19:04 uur
Viel me nog mee 6-0, geen goals laatste half uur...
Deze post mag vast, want het was duidelijk (geen voetbal) wat 1 ploeg liet zien... en anders ga ik wel 't schip in...
Deze post mag vast, want het was duidelijk (geen voetbal) wat 1 ploeg liet zien... en anders ga ik wel 't schip in...
0
geplaatst: 17 april 2024, 22:59 uur
Neil Robertson verslikt zich in de kwalificatie en is er niet bij Verrassend w.m.b. en ook wel jammer.
Vanaf zaterdag weer wk snooker!!!!
Vanaf zaterdag weer wk snooker!!!!
1
geplaatst: 28 april 2024, 18:25 uur
0
geplaatst: 29 april 2024, 10:51 uur
trebremmit schreef:
Wat een talent!
Moto3-coureur Veijer snelt in Spanje naar tweede GP-zege - nos.nl
Wat een talent!
Moto3-coureur Veijer snelt in Spanje naar tweede GP-zege - nos.nl
Ondertussen bungelt Zonta van den Goorbergh nog steeds rond de 15e plek rond in zijn 3e seizoen.
0
geplaatst: 29 april 2024, 11:46 uur
Die had beter in de moto3 kunnen beginnen, maar ze hadden het nogal hoog in de bol.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 22:51 uur
Chaos troef overal...
Djoko gaat na zijn wedstrijd tegen de vlakte nadat een fles tegen zijn hoofd is gegooid.
Djoko gaat na zijn wedstrijd tegen de vlakte nadat een fles tegen zijn hoofd is gegooid.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 23:25 uur
vigil schreef:
Chaos troef overal...
Chaos troef overal...
Toch niet door Joost gegooid he?
2
geplaatst: 11 mei 2024, 15:17 uur
vigil schreef:
Chaos troef overal...
Chaos troef overal...
Ben geen groot Djoko-fan, maar dit is hilarisch

Djokovic kijkt wel uit na fles-incident: tennisser zet handtekeningen met helm op - nos.nl
1
geplaatst: 12 mei 2024, 19:48 uur
trebremmit schreef:
Die had beter in de moto3 kunnen beginnen, maar ze hadden het nogal hoog in de bol.
Dit weekend niet veel beter. Veijer 3e, Zonta na een val 25e.
Marquez in de motogp 2e. Dat gaat de goede kant op!
0
geplaatst: 12 mei 2024, 20:15 uur
En Veijer derde in de wk stand!
Marquez gaat ook goed inderdaad, maar Martin is ook erg goed.
Marquez gaat ook goed inderdaad, maar Martin is ook erg goed.
1
geplaatst: 28 mei 2024, 17:53 uur
Mooie overwinning op Rolland Garros van Rus tegen de.terug gekeerde toenmalig topspeelster Kerber. Voor beide waarschijnlijk niet hun meest ideale loting voor een 1ste Ronde. Rus was op alle fronten net wat beter dan de voormalig grandslam winnares en nummer 1 van de wereld.
6-4.en 6-3
Mooie pot!
6-4.en 6-3
Mooie pot!
0
geplaatst: 28 mei 2024, 22:52 uur
vigil schreef:
Voor beide waarschijnlijk niet hun meest ideale loting voor een 1ste Ronde.
Ik volg het tennis niet zo, en zeker het vrouwentennis niet, maar waarom was dit geen fijne loting voor Kerber? Rus in normaliter toch niet zo'n hoogvlieger? Toen ik het las vandaag dacht ik in ieder geval, wat een knappe overwinning van Rus. Maar wellicht is Kerber niet meer wat het ooit geweest is.Voor beide waarschijnlijk niet hun meest ideale loting voor een 1ste Ronde.
0
geplaatst: 29 mei 2024, 08:02 uur
Kerber is op dit moment #232 van de wereld (ze was er anderhalf jaar uit wegens zwangerschap). Rus wordt met het jaar beter en staat op dit moment in de top-50. Desalniettemin hadden ze beiden natuurlijk nog veel slechter kunnen loten als ongeplaatste spelers.
1
geplaatst: 29 mei 2024, 12:23 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Ik volg het tennis niet zo, en zeker het vrouwentennis niet, maar waarom was dit geen fijne loting voor Kerber? Rus in normaliter toch niet zo'n hoogvlieger? Toen ik het las vandaag dacht ik in ieder geval, wat een knappe overwinning van Rus. Maar wellicht is Kerber niet meer wat het ooit geweest is. Rus is de nummer 50 van de wereld, ze had dus veel lagere kunnen loten bij een ongeplaatste speelster. Ook hoger natuurlijk en dat was dan nog minder ideaal geweest

0
geplaatst: 29 mei 2024, 21:51 uur
Verrast me dat Rus de nummer vijftig is. Ik wist niet dat er een Nederlandse zo hoog staat op de ranglijst.
0
geplaatst: 2 juni 2024, 12:07 uur
0
geplaatst: 3 juni 2024, 22:08 uur
trebremmit schreef:
Dat wordt een mooie TT.
Colln Veijer pakt sensationele tweede plaats tijdens tumultueuze laatste Grand Prix voor TT - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl
Dat wordt een mooie TT.
Colln Veijer pakt sensationele tweede plaats tijdens tumultueuze laatste Grand Prix voor TT - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl
En ondertussen gaat Martin toch niet naar het Ducati fabrieksteam, maar gaat Marquez in zijn plaats nadat hij zei niet naar Pramac te willen ondanks dat ze daar ook GP25's krijgen volgend jaar. Martin gaat nu naar Aprilia.
En in de F1 heeft Ocon de zak gekregen. Aan het eind van het jaar gaat hij weg bij Alpine.
* denotes required fields.