menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Nou, Vos…

.. of Vas.

Pfff wat zonde

Nou ja, in ieder geval een medaille, maar wel lafjes gereden van Kopecky en Vos.

Edit: blijkbaar hadden ze niks meer over. Dan maar voor zilver gaan. Faulkner had gewoon de beste benen in de finale en ook het meeste werk verricht om het gat te dichten.

Toch zilver!

Kristen Faulkner is qua palmares een waardig opvolger van Anna Kiesenhofer.

Ik ben geen Amerika-hater, maar dat we bij het 3x3 basketbal uitgerekend de Amerikanen inmaken met 21-6 om door te stoten naar de halve finale is wel erg leuk.

Ja, sowieso een leuke ontdekking dat 3x3 basketbal. Het was me eerder nooit opgevallen, maar tijdens deze spelen gaan volgen sinds het toevallig een keer langskwam. M.n. Worthy de Jong is een heel spectaculaire speler.

Vos uiteindelijk prima resultaat denk ik. Faulkner was duidelijk de sterkste, dat zag je ook al in de 2 tegen 2-fase. Niemand zal meer de benen hebben gehad om haar te volgen. Wel opvallend hoe weinig ze tot nu toe heeft gewonnen met zo'n motor. Lijkt zo'n renner die wat moeite heeft met in een peloton rijden.

harm1985 schreef:
Bij voetbal het WK, en bij basketbal de NBA.
De NBA is een nationale competitie, die kan je toch niet vergelijken met een internationaal landentoernooi? De NBA kan dan wel bedacht hebben dat ze de winnaar 'world champion' noemen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Vraag maar aan Noah Lyles.

Het is de grootste competitie internationaal gezien, daarmee is de NBA net als de MLB of de NHL defacto het WK voor die sport.

De Olympische Spelen horen, wat mij betreft, een podium te bieden aan wat, in principe, amateur sport is, ofwel waar geen honderden miljoenen, zo niet miljarden in omgaan.

Beetje lastig als het het grootste sportevenement ter wereld is, na het WK voetbal.
Dan gaan er sowieso miljarden in om.
De grote sterren maken het ook wat het is.
Amateursport is echt iets van heel lang geleden.

L_T_B schreef:
Kristen Faulkner is qua palmares een waardig opvolger van Anna Kiesenhofer.
Bedoel je dat ze even onbekend is, of net dat ze een indrukwekkender palmares heeft? Want Faulkner is sowieso een veel grotere naam dan Kiesenhofer.

Sowieso een medaille voor de 3x3 basketballers! En gegarandeerd goud voor Bouwmeester.

Blijft toch heel knap wat Hassan steeds doet en brons werd ook nog zilver.

Sportploeg van het jaar, kan toch niet missen.

harm1985 schreef:
Sowieso een medaille voor de 3x3 basketballers!

Tjee wat een finale
(afbeelding)

3x3 finale was fantastisch!

Ik had tot een paar dagen geleden nog nooit van 3x3 basketbal gehoord, maar na een paar wedstrijden werd ik fan. Wat een finale, weergaloos! M'n hartslag zit ergens boven m'n hoofd, kippenvel bij de ontknoping!

Wat een geweldige finale, puntje van de stoel...en wat een geweldenaar ... Worthy for president !!!

Spectaculair einde van de 3x3 basketbal. De hele match mislukten de 2 punters behalve aan het einde.
En oven Hassan; ik kan niet bevatten hoe je voor 5, 10 en 42 km voorbereidt en voor de medailles gaat. Zeker in de huidige tijd.

Het zou me niet verbazen als de komende tijd heel wat baby's Worthy genoemd gaan worden.

Rudi S schreef:
Blijft toch heel knap wat Hassan steeds doet en brons werd ook nog zilver.

En zilver wordt weer brons.

Terecht ook ... en het maakt Sifan denk ik ook niet zoveel uit.

Ze spreekt een beetje Frans....

Jammer van de handbalvrouwen.

Glow
Wat een Worpy....

Helaas inderdaad, maar de realiteit is dat de handbaldames gewoon tekort komen op Frankrijk en op de Scandinavische landen...die hebben echt een topdag van zichzelf nodig en een mindere dag van de ander om daarvan te kunnen winnen. Ik denk dat ze nu ook eindigen waar ze thuishoren, tussen plaats 5 en 8.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:17 uur

geplaatst: vandaag om 19:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.