MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Goh, heel knap van Hurrell. De verdiende winnaar heeft dus toch gewonnen. Ik had niet gedacht dat 'ie hem nog over de streep zou trekken. Klasse!

Hurrell, kapot knap van m hoor. Kreeg telkens hoge finishes om zn oren maar hij bleef strijden.

Suljovic is toch wel de grootste verschrikking van de hele dartswereld. Bijzonder onaangenaam om naar te kijken.

Toch knap eigenlijk. Bij iedere pijl die hij gooit valt hij voorover, en alsnog altijd wel 80-90 gemiddeld. Des te knapper

Echt gruwelijk wat Littler daar staat te gooien joh. Die jongen is buitenaards.

Hebben we in Milaan toch een kanshebber op de 5 en 10.

12:36. Poeh!

van de Bunt komt een rondje te kort voor een NR maar wat een rit

Kok hoeft ook maar één 500m te schaatsen. Baanrecord. Wat een klasbak.

Leerdam 2e voorlopig. Met wat mazzel krijgt ze dan ook de aanwijsplek op de 1000m.

Bergsma ( 39) redt het op een 0,5 seconde

Op de matrix met Jorrit , ook massastart ??

Heavy Metal straft The Wall af.

Het was weer een memorabele schaatsdag vandaag. Kok meer dan briljant, met absolute overmacht een schitterend baanrecord rijden. Leerdam getuigt van een sterke mentale weerbaarheid, heel knap. Ook Boersma een bijzonder sterke rit na de eerste omloop vernachelt te hebben door een fout. Van de Bunt bewijst ook op de tien om de knikkers mee te kunnen doen in Milaan en good old Bergsma maakt in de figuurlijke herfst van zijn carrière wederom indruk. Toch zuur voor Bosker, die gun je het ook. Al met al een zeer vermakelijke namiddag en avond aan ijsvertier!

Rudi S schreef:
Bergsma ( 39) redt het op een 0,5 seconde

Op de matrix met Jorrit , ook massastart ??

Zeker! Jorrit ‘massastart’ Bergsma

harm1985 schreef:
Kok hoeft ook maar één 500m te schaatsen. Baanrecord. Wat een klasbak.

Leerdam 2e voorlopig. Met wat mazzel krijgt ze dan ook de aanwijsplek op de 1000m.

Daar is geen mazzel voor nodig lijkt me.
Die krijgt ze natuurlijk.

Ricky Evans is een sieraad voor de dartssport. Wat een kerel joh!

Van Der Poel werd vandaag bijna van zijn fiets getrokken door een 'fan'. Het zit sommige Vlamingen wel heel erg diep day hij Van Aert en zijn landgenoten keer op keer zo dik klop geeft.

harm1985 schreef:
Van Der Poel werd vandaag bijna van zijn fiets getrokken door een 'fan'. Het zit sommige Vlamingen wel heel erg diep day hij Van Aert en zijn landgenoten keer op keer zo dik klop geeft.

Hoorde ik ook goed dat ze die man hebben opgepakt? De beelden nog een keer terug kijkende kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij net op het moment dat Van der Poel voorbij kwam z'n hand heel expliciet naar voren toe stak. Levenslang crossverbod en een fikse boete lijken mij op z'n plaats voor dit soort schandalig gedrag.

Doets there it is!!!!

Tsja, het leek wel opzettelijk te gebeuren. Maar als Van der Poel zelf aangeeft dat het niet zo is, dan lijkt het me ook meteen opgelost. Benieuwd of het politieverhaal nog een staartje krijgt.

ABDrums schreef:
(quote)

Tsja, het leek wel opzettelijk te gebeuren. Maar als Van der Poel zelf aangeeft dat het niet zo is, dan lijkt het me ook meteen opgelost. Benieuwd of het politieverhaal nog een staartje krijgt.

Het zou wel kunnen dat bij Van der Poel de wens de vader van de gedachte is, en de fan heeft ook belang erbij opzet te ontkennen. Maar het argument dat hij de hele tijd zijn vuist uitstak om renners aan te moedigen is wel plausibel. Sowieso goed dat het onderzocht wordt,

Vuurwerk 1500 m dames.

Antoinette
En Femke gaat voor 3 keer goud!

harm1985 schreef:
Zo'n OKT hoort er te zijn als last chance kwalificatie voor schaatsers die eerder in het seizoen pech of blessures hadden. Zoals een Roest. Niet voor Kok, Leerdam of Beune.

Of wel voor Beune, want het niveau in Nederland is hoog.

Eline Roebers is vandaag ook top

Prachtige 1000m van Jutta! Of misschien zelfs 700m

Benieuwd wat ie na de 1.500 meter te vertellen heeft.

https://i.imgur.com/SJhjSg8.jpeg

Goh, Nuis en Prins. Wat een rit toch weer, bizar dat slechts een paar duizendsten een Olympische droom aan diggelen kunnen helpen. Wederom een memorabele OKT-dag, emoties en spanning tot en met!

ABDrums schreef:
(quote)

Ik neem m'n woorden terug na nieuwe beelden te hebben gezien op het Instagram-account van Sporza. De beste man kon er inderdaad niets aan doen. Die jongens schieten daar trouwens ook met een gigantisch hoge snelheid voorbij, dat kun je op die fanbeelden veel beter waarnemen dan op televisie. Dus ja, deze zaak ook weer opgelost.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.