MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Noedelsoep, gyoza's en iets groens.

Pasta met tonijn, room en kaas.

Andijviestamppot met gorgonzola. Italiaans wit als begeleider. Simpel en doeltreffend.

dix
Een anagram:

Bar Pisser

Geen vlees vandaag dix in huize Leptop, maar een variant met andijvie - met dank aan mijn vrouw die 2 zakken kocht en die moesten wel dit weekend opgemaakt worden, voorgesneden dus - met zoete aardappel en komijn, gecaramelliseerde rode ui en balsamico en gegrilde halloumi.

Hier is het nog een avondje yakisoba (geen straf hoor) met een komkommersalade. Ik heb ook al een van de onigiri (rijstballetje) gevuld met vegan japanse mayo en lente-ui geproefd die ik voor komende week als snackje heb gemaakt. Ook niet te versmaden.

Biefstuk+friet.

Pizza.

Döner

dix schreef:
Een anagram:

Bar Pisser

Lekker kluiven.

Een gastronomisch verantwoorde pizza met kipshoarma en knoflooksaus. Een mens krijgt van minder een fatwa vanuit Italië aan de broek

GrafGantz schreef:
Een mens krijgt van minder een fatwa vanuit Italië aan de broek

Zolang het niet van Mju is zou ik mij geen zorgen maken , hier een hutspot dan dat kan nog wel.

M'n vrouw heeft weer eens een geschift klinkend pastarecept gevonden. Dus vanavond wordt het pasta met boter, mais, lente-ui en geitenkaas. Het zal mij benieuwen...

Na mijn wandeling naar het stembureau, bij de bakker wat lekkere broodjes meegenomen voor de lunch.
Vanavond een rijsttafeltje.

Bloemkool katsucurry (gepaneerde gefrituurde bloemkool met Japanse currysaus en rijst). Als bijgerecht witlof met zoete sojasaus uit de oven.

Lasanga

Aardappelschotel met room, spek en ui. Verse spinazie. Kipschnitzel.

edamame, tofuballetjes, bloemkool met zoete miso uit de oven, komkommersalade, rijst.

Hartige pannenkoeken.

wraps

Kaasgehakt met friet en brownie na van De Plak.

Broodje hamburger en friet.

Later vanavond echt gastronomisch uitpakken met rum-cola en bolognese chips. Van Croky!!

Boerenkoolstamppotje. De rookworst opmaken, einde seizoen.

Pesketti and (vegetarian) meatballs.

Gebakken gnocchi met spinazie, room, ui, knoflook en citroen. Heel veel parmazaan. Macedonische pinot gris.

zalm ovenschotel met pasta en groenten van de visboer.

Tom Yam

Curryramen met spitskool, spinazie, taugé, lente-ui, ingemaakte gember en een gekookt ei.

Romige spinazie met o.a. een sjalotje, spaanse peper, kokos, kurkuma en garam massala kruiden, verder rijst en een lekkerbek erbij.

Hier ook romige spinazie, maar dan met tomaat, garnalen en pasta.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:11 uur

geplaatst: vandaag om 23:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.