Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 10 april 2021, 19:14 uur
Een weekendje Zeeland dus de 1e avond onvervalste fish&chips. 3*. Eigenlijk waren het 4* want de vis was prima en de friet ook. Maar echt veel te veel zout. En dan ook echt veel te veel. De frieten glinsterden ervan... Daarom 1* minder.
Vandaag afhaalbrasserie. 3,5* . Prima eten, goed bereid. Kreeftensoep, Zeeuwse kip, kalfsukade en creme brulee. De sukade was al richting afgekoeld, dat was jammer. Maar verder lekker gegeten. Morgen thuis eten.
Vandaag afhaalbrasserie. 3,5* . Prima eten, goed bereid. Kreeftensoep, Zeeuwse kip, kalfsukade en creme brulee. De sukade was al richting afgekoeld, dat was jammer. Maar verder lekker gegeten. Morgen thuis eten.
3
geplaatst: 11 april 2021, 17:52 uur
Rijst (pandan) , roerbak van gehakt, tomaat en bleekselderij.
Vla erna.
Vla erna.
2
geplaatst: 11 april 2021, 18:30 uur
Een soort van moussaka met restjes waarbij aubergine, aardappel, tomatensaus en kaas. Eten wat de koelkast schaft, zoiets.
4
geplaatst: 12 april 2021, 11:07 uur
Gisteren divers gegrild vlees (eend, worstjes en mini-burgers) met stokbrood en salade. Vandaag pasta zonder vlees, maar met artisjok en feta.
2
geplaatst: 12 april 2021, 17:26 uur
Broodjes Gyros uit eigen keuken, salade erbij.
Knoflooksaus gemaakt op basis van yoghurt.
Vlaflip na.
Knoflooksaus gemaakt op basis van yoghurt.
Vlaflip na.
3
geplaatst: 12 april 2021, 18:21 uur
aardappeltjes, worteltjes, komkommersalade, weer zo'n nepkipschnitzel.
2
geplaatst: 13 april 2021, 14:19 uur
Tweede dag op rij vegetarisch: kaas-spinazieschnitzel, broccoli en krieltjes uit de koekenpan.
3
Onweerwolf
geplaatst: 13 april 2021, 14:34 uur
De kans is aanwezig dat ik mijn 5 dagen vega streak vanavond ga vernietigen met broodjes hamburger.
2
geplaatst: 13 april 2021, 15:08 uur
udon noedelsoep met paksoi, zoete paddestoelen, krokante aubergine en tofu (zesde dag op rij vegetarisch).
4
geplaatst: 13 april 2021, 16:14 uur
Derde dag onverkozen quarantaine en er dampt inmiddels een mix van adrenaline en testosteron uit mijn poriën. Mogelijk breek ik tijdens de avondklok los en ga ik in een weiland een lammetje uitbenen.
2
geplaatst: 13 april 2021, 18:27 uur
Gnocchi met tomatensaus, groentjes en paddenstoelen.
Chocomouse na.
Vegetarisch dagje vandaag.
Chocomouse na.
Vegetarisch dagje vandaag.
3
geplaatst: 15 april 2021, 17:01 uur
Pasta met room, doperwten, surimi en bacon. Lekker licht en luchtig dus 

2
geplaatst: 15 april 2021, 17:05 uur
rijst met teriyaki kip en groenten in zoetzure saus, laatste twee van de verscounter bij mijn oosterse supermarkt.
3
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 april 2021, 17:26 uur
Vega gehakt gemarineerd in kruiden (knoflook, uipoeder, komijn, oregano, paprika), opgebakken met kerstomaatjes uit blik. Het tomatenvocht uit het blik gaat bij opgebakken rijst waar ik nog mais bij gooi op 't eind. Sausje van crème fraîche met peterselie, knoflook, en citroen. Romaine sla, avocado en geraspte kaas.
Dat alles samen in zelfgebakken tortillas van vrouwlief: lekker, betaalbaar, en gezond op de koop toe.
Dat alles samen in zelfgebakken tortillas van vrouwlief: lekker, betaalbaar, en gezond op de koop toe.
2
geplaatst: 16 april 2021, 16:24 uur
ZAP! schreef:
Rode kool met appelmoes en een karbonade.
Dat wordt het vandaag, gisteren drie maal (1x warm, 2x koud - dat laatste is niet aan te raden) wentelteefjes met ketchup.Rode kool met appelmoes en een karbonade.
3
geplaatst: 16 april 2021, 16:28 uur
Gnocchi met tomatensaus en vegaballetjes en groenten. Mokkataart na.
3
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 april 2021, 16:33 uur
Ik ook gnocchi! Net gehaald bij het magistrale tentje Caldi e Freddi (absolute must voor iedereen wanneer je in Amsterdam centrum bent), doe ik straks in de oven met wat van hun buffelmozzarella erover, en maak er zelf een snelle salade bij.
Amarettomousse (ook van C&F) als toetje. Zin in.
Amarettomousse (ook van C&F) als toetje. Zin in.
* denotes required fields.