Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 24 juli 2021, 18:53 uur
Andijvie/zoete aardappelschotel met haloumi en rode ui/balsamico.
2
geplaatst: 24 juli 2021, 19:28 uur
madmadder schreef:
Rijst, salade met wafudressing, edamame, gyoza’s, ingemaakte kool.
Rijst, salade met wafudressing, edamame, gyoza’s, ingemaakte kool.
Dit nog een keertje.

3
geplaatst: 25 juli 2021, 19:42 uur
Couscous ras el hanout, gegrilde groenten, Black Agnus beefburger.
4
geplaatst: 26 juli 2021, 16:21 uur
Eergisteren Moussaka.
Gisteren hokkien mie.
Vandaag op verzoek van mijn dochter weer wat Hollands: aardappels, sperziebonen en roodbaarsfilet.
Gisteren hokkien mie.
Vandaag op verzoek van mijn dochter weer wat Hollands: aardappels, sperziebonen en roodbaarsfilet.
5
geplaatst: 26 juli 2021, 17:50 uur
Bulgursalade met komkommer, gele paprika, geroosterde pistachenootjes en munt, afgemaakt met een kipfiletje.
2
geplaatst: 27 juli 2021, 20:50 uur
Eindelijk weer een normale eetlust. Vanavond werd het deze eenvoudige, doch voedzame maaltijd:
spitstkool, gesmoord in olijfolie, lekkere kruimige aardappels en een vegetarische schnitzel (we moeten met zijn allen écht minder vleesproducten eten) en magere yoghurt met aardbeien toe.
spitstkool, gesmoord in olijfolie, lekkere kruimige aardappels en een vegetarische schnitzel (we moeten met zijn allen écht minder vleesproducten eten) en magere yoghurt met aardbeien toe.
3
geplaatst: 27 juli 2021, 22:04 uur
Lasagnette à la Knorr. Ik durf er in dit topic best voor uit te komen dat ik die wereldmaaltijden makkelijk en lekker vind. 

3
geplaatst: 28 juli 2021, 19:52 uur
Vanmiddag met mijn vrouw een nieuwe eettafel gekocht, en we wilden niet meer koken. Dus hebben wij bij de beste shoarmazaak in Deventer (Shalom) een broodje shoarma speciaal (met ui, paprika en champignons) met knoflooksaus en gebakken aardappelschijfjes besteld.
Met een colaatje erbij. Wel zero, want we moeten natuurlijk wel aan de calorietjes denken!
Met een colaatje erbij. Wel zero, want we moeten natuurlijk wel aan de calorietjes denken!

2
geplaatst: 30 juli 2021, 16:39 uur
Opgebakken aardappelen met gedresseerde sla, schijfjes ei en stukjes tomaat.
Last minute aanvulling uit de kas: schijfjes komkommer.
Last minute aanvulling uit de kas: schijfjes komkommer.
3
geplaatst: 30 juli 2021, 16:45 uur
ZAP! schreef:
Gedresseerde sla, dat klinkt toch een beetje alsof Edward Gal in jouw keuken staat.
* denotes required fields.