Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2021, 22:37 uur
3
geplaatst: 19 september 2021, 22:40 uur
Jan uit Berlijn schreef:
Dat zou kunnen. Maar ik zie geen enkele andere mogelijkheid. Vanaf m'n pc kan ik hier geen foto's uploaden.
(quote)
Dat zou kunnen. Maar ik zie geen enkele andere mogelijkheid. Vanaf m'n pc kan ik hier geen foto's uploaden.
Je verbale vaardigheid houdt gelijke tred met je digitale - het had volstaan om te zeggen: van zoiets heb ik geen kaas gegeten.
5
geplaatst: 19 september 2021, 23:01 uur
Aan de aardappelpastinaakstamp met postelein werd vandaag geen geld uitgegeven. Dat deden we wel aan het vergelijkend warenonderzoek van drie ribeyes van verschillende voedingswijze en herkomst. Angus won.
3
Jeve
geplaatst: 20 september 2021, 14:04 uur
Gebakken krieltjes, sla met wortelsausdressing en pangassius.
4
Jan uit Berlijn
geplaatst: 20 september 2021, 20:35 uur
Rogyros schreef:
Helaas voor mij, Jan uit Berlijn.
Hoe dan ook, het was lekker begrijp ik uit je tekst!
Helaas voor mij, Jan uit Berlijn.
Hoe dan ook, het was lekker begrijp ik uit je tekst!
Het was méér dan heerlijk. Gewoon zoveel (verrassende) smaken, buiten het zoete dan.
Spammen mag niet. Maar ik doe het toch

Kijk maar eens op de site van het restaurant: Dae Mon Restaurant – Open Minded Cuisine - dae-mon.com Daar staat ie tussen als je iets naar beneden scrolt.
3
Jeve
geplaatst: 21 september 2021, 15:18 uur
Spinazie, piepers en boerengehaktschijf... wat dat laatste dan ook mag betekenen. Als het maar smaakt ben ik tevreden.
5
Jan uit Berlijn
geplaatst: 22 september 2021, 23:08 uur
Tom Yang Gung en Pad Thai. Vergezeld door een alcoholvrij citroendrankje.
4
geplaatst: 23 september 2021, 08:06 uur
Gisteren andijviestamppot met kip drumsticks en champignons, meegebakken met de drumsticks.
5
geplaatst: 23 september 2021, 19:11 uur
Geroerbakte/roergebakken/roergeba.... gewokte spitskool met gebakken aardappeltjes en een sojaburger.
2
Jeve
geplaatst: 24 september 2021, 11:50 uur
Eigengemaakte Lasagne; verse groenten, rundergehakt, sojamelk, tomaat.
0
geplaatst: 24 september 2021, 12:09 uur
2
geplaatst: 24 september 2021, 12:10 uur
Hier weer eens tijd voor shoarma. Heel gewoon met pitabrood, rauwkost en yoghurt-knoflooksaus.
2
geplaatst: 24 september 2021, 12:47 uur
GrafGantz schreef:
Hier weer eens tijd voor shoarma. Heel gewoon met pitabrood, rauwkost en yoghurt-knoflooksaus.
Lekker als je 5 min daarvoor nog over je nek ging...

4
Jan uit Berlijn
geplaatst: 25 september 2021, 02:11 uur
Zuurkoolstamppot met spekjes. Met 3 (!) giga-gehaktballen met uitermate scherpe pepertjes. De resterende gehaktjus heb ik heel ordinair met m'n vingers van het bord gelikt. Gewoon, omdat ik alleen was en het dan mag
.
.
3
geplaatst: 25 september 2021, 18:51 uur
Wokschotel met paksoi, paprika, taugé, bosui, garnalen, noedels en een sausje.
* denotes required fields.