menu

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
avatar van Rudi S
Kipfilet, gebakken aardappelen en ijsbergsalade.

avatar van ZAP!
Rode bietensalade.

avatar van staralfur
Bloemkoolcurry met tofu, cashewnoten en naanbrood.

avatar van Rudi S
Spaghetti Bolognese.

avatar van madmadder
Nog een keer linzencurry met naan.

avatar van Mjuman
madmadder schreef:
Nog een keer linzencurry met naan.


Succesnummer of toegift?

Omdat er gisteren veel paddestoelen op de markt werden aangeboden vandaag daar iets mee; de twijfel is nog: oosters met mie, groene asperges en een zelfgewrochten roerbak saus (ketjap, sesam, noten) of toch (weer) pasta met ui en room erbij.

Neig naar het eerste

avatar van dix
dix
Bij de tweede heb je vast wel een wit wijntje, de week is immers doormidden

avatar van Rudi S
I.v.m. dry januari wel een droog wit wijntje.


avatar van Rudi S
Ha,ha, soort van fondue variant.

avatar van Mjuman
Rudi S schreef:
I.v.m. dry januari wel een droog wit wijntje.


Torres heeft, met andere wijnmakers, alcoholvrij (wit, rood en rosé) in het assortiment. Die witte is te doen, de rode veel minder. Alcoholvrij bier (wit, winterbier, blond) is beter te doen

avatar van Rudi S
Mjuman schreef:


Alcoholvrij bier (wit, winterbier, blond) is beter te doen


Las ik toch net dit :https://www.ad.nl/koken-en-eten/br-br-bier-zonder-alcohol-is-vaak-lekker-wijn-meestal-niet-en-dat-komt-door-het-gat~acbd0793/

De alcohol vrije wijnen die ik geproefd heb, hebben wat mij betreft geen smaak relatie met alcohol houdende wijn, het is gewoon weg something completely different. ( Vrij naar die Engelse grapjurken).

avatar van madmadder
Mjuman schreef:
(quote)


Succesnummer of toegift?


Allebei!

avatar van GrafGantz


M'n vrouw heeft wat booster-naweeën en geen zin/fut om lang in de keuken te staan, dus dit is uitgesteld naar morgen. Vanavond wordt het vis uit de oven, met puree (niet uit de oven).

avatar van ZAP!
Spruitjes.

avatar van Mssr Renard
bello potato

avatar van madmadder
Rode kool, rostirondjes, vegaballetjes

avatar van ZAP!
Macaroni met allerlei restjes uit de koeling en de vriezer (zelfgemaakte tomaat/olijven-saus, ham, spekjes, roombrie, ui, tomaten, prei, peterselie) die maar es op moeten. Fijngesneden ijsbergsla en komkommer op het bord erdoor gemengd.

Super lekker, al zeg ik het zelf.

avatar van Rudi S
Pizza bodems , zelf versieren.
Tomaten salade.

avatar van ZAP!
Gebakken aardappelschijfjes, ijsbergsla met tomaat en komkommer, schnitzel.

avatar van Mjuman
ZAP! schreef:
Macaroni met allerlei restjes uit de koeling en de vriezer (zelfgemaakte tomaat/olijven-saus, ham, spekjes, roombrie, ui, tomaten, prei, peterselie) die maar es op moeten. Fijngesneden ijsbergsla en komkommer op het bord erdoor gemengd.

Super lekker, al zeg ik het zelf.


Kritiek is de moeder van conflict - en daarom doe ik maar het zwijgen toe. Succes met eten en filteren

Hier gaan we zelf visburgers maken met red snapper, zalm, rivierkreeftjes, zongedroogde tomaat, peterselie en wat zelfrijzend bakmeel - op een Italiaanse bol en dan nog wat dingsels erbij.

avatar van madmadder
Daging smoor, boontjes, rijst

avatar van ZAP!
Mjuman schreef:
...Kritiek is de moeder van conflict - en daarom doe ik maar het zwijgen toe. Succes met eten en filteren
Zeg het nou maar gewoon, wie weet steek ik er nog wat van op.

avatar van Michiel Cohen
Kip Cordon blue met sperziebonen.

avatar van Rudi S
Karbonades , krulfriet, sperziebonen en diverse tafelzuur.

avatar van Rogyros
Gisteren was het nasi. Het kruidenmengsel zelf gemaakt. Was redelijk, maar nog iets flauw. De volgende keer wordt het vast beter.

Vandaag wordt het gebakken kabeljauwfilet met spinazie, kaas en tomaten.
Spinazie met knoflook roerbakken en vervolgens in een ovenschaal met plakjes vleestomaten er bovenop. Vervolgens de kabeljauwfilet met wat paneermeel met wat kruiden, iets olijfolie en een beetje geraspte kaas. Ongeveer een kwartiertje in de oven. Ben benieuwd!

avatar van madmadder
Spaghetti bolognese. De saus staat al op in de crockpot.

avatar van Rudi S
Citroen kip uit de slowcooker, rijst en broccoli met lang gestoofde champignons.
Zojuist uitsmijters.

avatar van ZAP!
Big Mac menu en een cheeseburger.

avatar van Leptop
Zuurkoolschotel met gehakt baharat en gegratineerde aardappelpuree.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:21 uur

geplaatst: vandaag om 01:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.